Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Ross McCormack  (Lest 332237 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #630 på: August 30, 2013, 22:24:30 »
Konge!
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #631 på: August 30, 2013, 22:41:59 »
http://www.leedsunited.com/news/article/3uz9vuurcqe1iuw370shsgtx/title/ross-signs-new-deal


http://www.football365.com/middlesbrough/8898069/Ross-McCormack-delighted-to-sign-new-four-year-contract-at-Leeds-United


McCormack delighted with deal

Ross McCormack has expressed his delight after signing a new four-year contract at Leeds United and Brian McDermott has thanked the owners for rejecting offers for the striker.

Last Updated: 30/08/13 at 19:37 Post Comment


...
 Ross McCormack: Leeds striker delighted to sign new contract    


Scotland international McCormack has been the subject of three bids from Middlesbrough during the summer amid uncertainty over his long-term future.

However, McCormack was never looking to leave Elland Road and has offered his gratitude after securing a new deal with the Championship club.

"I'm delighted to sign a new contract with the club," McCormack told the club's official website.


"I've said all along that this club is where I want to be and where I want to play my football. My family are settled here, I love the place, and I'm looking forward to the future now.

"I'd like to thank the manager and the owners for showing faith in me, and I'd like to say a big thank-you to the fans because their support really is something special, and they are what this club is all about."

Leeds boss McDermott is happy to have kept McCormack and expects a positive reception at Saturday's home game against Queens Park Rangers.

McDermott said: "I am delighted that we have managed to come to an agreement with Ross regarding his long-term future at Leeds United Football Club. I'm sure each and every Leeds fan will share my views and Ross will get a fabulous reception tomorrow.

"I would like to very much thank the owners for their support in this. They have turned down three substantial offers for him and have ensured we retain his services in what will be the peak years of his footballing life."

Whites chairman Salah Nooruddin added: "It's great news that we've been able to reach an agreement with Ross regarding his longer-term future.

"We received a number of sizeable offers for the player, but we are delighted to have agreed a new contract that will see Ross remain at Leeds United.

"We are looking to build a future for the football club, and we see Ross very much as part of that future."
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #632 på: August 30, 2013, 23:03:18 »
Dette var svært gode nyheter.  Synes Ross aldri har fått den kred og anerkjennelse han fortjener for innsats, mål og finesse. Hans sosialt intellegente sjarmoffensiv på twitter har også utvilsomt bidratt til økt status blant supporterne. Fremstår dessuten mer og mer som en Lagspiller. Pr idag vår kanskje aller viktigste spiller!  :)
Jon R.

raggen

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #633 på: August 30, 2013, 23:04:28 »
*LIKER* ;D ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

HåvardK

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #634 på: August 30, 2013, 23:31:57 »
Leeds United striker Ross McCormack set to sign new four-year contract


http://www1.skysports.com/football/news/11715/8897774/  8) ;D

Blir dette en forlengelse på 1 eller 2 år? Hvor mye ekstra gir vi han i uka?
Bekymret, Leedsfan? Eller skeptisk?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #635 på: August 30, 2013, 23:47:15 »
Ross McCormack ‏@Rossmccormack44  3h 
Absolutely buzzing signing new 4 year deal. Will do everything I possibly can to get this great club back where we all know it belongs. #MOT




Ross McCormack ‏@Rossmccormack44  3h 
This proves what I've said all along. I was desperate to stay. Been a long road but I really believe this Is my home! Buzzing!


:)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

fjellhaugen

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #636 på: August 31, 2013, 00:55:38 »
og der slo måltørken inn  :o :o :o :o













neida  ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #637 på: August 31, 2013, 01:48:41 »
Leeds United striker Ross McCormack set to sign new four-year contract


http://www1.skysports.com/football/news/11715/8897774/  8) ;D

Blir dette en forlengelse på 1 eller 2 år? Hvor mye ekstra gir vi han i uka?
Bekymret, Leedsfan? Eller skeptisk?

Flott at han skriver under og sier at han vil bli i klubben. Hvis det er slik at han har tegnet en forlengelse på 1 år så skjønner jeg ikke helt oppstandelsen.

Signalet om at vi ikke selger våre beste spillere betyr mer for meg enn at vi ikke selger spilleren Ross. Han har vært god og meget viktig denne sesongen, måtte det fortsette, men sesongen er lang..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #638 på: August 31, 2013, 08:36:56 »
Flott nyheit og eit tydeleg signal på at klubben vil bygge eit LAG, det er og eit av fleire tiltak som den nye ledelsen har gjort mot fansen å akkurat det har vel vore fraverande ei stund....
LIFE IS LEEDS

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #639 på: August 31, 2013, 12:30:05 »
Leeds United striker Ross McCormack set to sign new four-year contract


http://www1.skysports.com/football/news/11715/8897774/  8) ;D

Blir dette en forlengelse på 1 eller 2 år? Hvor mye ekstra gir vi han i uka?
Bekymret, Leedsfan? Eller skeptisk?

Flott at han skriver under og sier at han vil bli i klubben. Hvis det er slik at han har tegnet en forlengelse på 1 år så skjønner jeg ikke helt oppstandelsen.

Signalet om at vi ikke selger våre beste spillere betyr mer for meg enn at vi ikke selger spilleren Ross. Han har vært god og meget viktig denne sesongen, måtte det fortsette, men sesongen er lang..


DET RR EN FORLENGELSE PÃ… 2 Ã…R.

MOT
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #640 på: August 31, 2013, 13:01:45 »
Leeds United striker Ross McCormack set to sign new four-year contract


http://www1.skysports.com/football/news/11715/8897774/  8) ;D

Blir dette en forlengelse på 1 eller 2 år? Hvor mye ekstra gir vi han i uka?
Bekymret, Leedsfan? Eller skeptisk?

Flott at han skriver under og sier at han vil bli i klubben. Hvis det er slik at han har tegnet en forlengelse på 1 år så skjønner jeg ikke helt oppstandelsen.

Signalet om at vi ikke selger våre beste spillere betyr mer for meg enn at vi ikke selger spilleren Ross. Han har vært god og meget viktig denne sesongen, måtte det fortsette, men sesongen er lang..


DET RR EN FORLENGELSE PÃ… 2 Ã…R.

MOT

Da skjønner jeg det bedre, flott Ross:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #641 på: Oktober 03, 2013, 16:30:49 »
Ross klare ikke å holde tett lenger: Han vil spille spiss!!!


Leeds United: McCormack eager to be given Whites striker role


Ross McCormack says he is ready to “step up” and provide a solution to Leeds United’s goalscoring problems after helping to inspire a morale-lifting win over Bournemouth.


The Scotland international appeared as a striker for the first time this season in Tuesday’s 2-1 victory and wants to revert to the position on a permanent basis in the hope of regaining the form which saw him score 19 times in his second year at Leeds.

McCormack endured a mixed bag against Bournemouth, missing an early chance from close range and seeing a penalty saved by visiting goalkeeper Darryl Flahavan, but he struck early in the second half to set up a timely win.

United went into Tuesday’s match on the back of three straight league defeats and McCormack’s goal was his first in six games, ending a spell in which Leeds have looked increasingly short of potency up front.

Their weak attacking record led manager Brian McDermott to enter the loan market last week in search of a striker and a winger but McCormack hopes his midweek effort and a change of role will allow him to cure a pressing concern.

“It was a striker’s goal,” McCormack said, “and I’ve said since I came to the club that I’m a striker. I can play in other roles but I really enjoy playing up front. I know that if I play up front I’ll score and I’m definitely ready to step up and chip in.

“I can’t speak for the other players and say what they’re going to do but what I can say is that two years ago when I played up front, before Neil Warnock came in, I scored 15 or 16 goals before February. I believe that if we get balls in the box I’ll score and hopefully I can prove that in the coming months.”

Bournemouth were handicapped by the first-half dismissal of keeper Ryan Allsop – sent off for a foul on Noel Hunt which conceded the penalty missed by McCormack – but they fought back to level the match through a Lewis Grabban volley on 73 minutes.

Dominic Poleon’s late strike prevented another set-back and brought relief for a manager and a squad who were under mounting pressure.

Leeds head to Derby County this weekend for Steve McClaren’s first game as manager of the Rams and McCormack, who has been included in Scotland’s squad for their World Cup qualifier against Croatia on October 15, said: “We’ve restored some confidence. We can look to kick on. I don’t know if heads had dropped but sometimes confidence takes a knock when you’ve been in games and you lose them.

“If we’d gone to Derby and only drawn (against Bournemouth) then the confidence would have gone down a notch again. It won’t be easy on Saturday but this result gives us a springboard to go and put on a good show.”
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-mccormack-eager-to-be-given-whites-striker-role-1-6108944
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #642 på: Oktober 04, 2013, 08:10:26 »
Med Mowatt på full fart inn, er det vel ingenting i veien for å flytte Ross opp. Jeg syns mangelen på kreativitet i laget har "presset" McDermott til å spille med McCormack i 10-errollen, men Mowatt ser ut til å kunne fylle den rollen. Han har vel også figurert der?

Han, Mowatt, virker pasningssikker og selvsikker (ivrig etter å få ball, takler så det suser), mens ankerpunktet er farten. I posisjonen bak spissene er det derimot nødvendigvis ikke så avslørende, som f.eks. i indreløperrollene i diamanten.

En ny Delph/Howson/Byram?! 8)
Marching on together!

Runar

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #643 på: Oktober 04, 2013, 08:39:36 »
Med Mowatt på full fart inn, er det vel ingenting i veien for å flytte Ross opp. Jeg syns mangelen på kreativitet i laget har "presset" McDermott til å spille med McCormack i 10-errollen, men Mowatt ser ut til å kunne fylle den rollen. Han har vel også figurert der?
Han, Mowatt, virker pasningssikker og selvsikker (ivrig etter å få ball, takler så det suser), mens ankerpunktet er farten. I posisjonen bak spissene er det derimot nødvendigvis ikke så avslørende, som f.eks. i indreløperrollene i diamanten.

En ny Delph/Howson/Byram?! 8)

Han spilte der på lørdag, hvordan de forskjellige spillerne ble plassert på banen på tirsdag vet jeg ikke.
 

Dennis

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #644 på: Oktober 04, 2013, 08:55:02 »
Med Mowatt på full fart inn, er det vel ingenting i veien for å flytte Ross opp. Jeg syns mangelen på kreativitet i laget har "presset" McDermott til å spille med McCormack i 10-errollen, men Mowatt ser ut til å kunne fylle den rollen. Han har vel også figurert der?
Han, Mowatt, virker pasningssikker og selvsikker (ivrig etter å få ball, takler så det suser), mens ankerpunktet er farten. I posisjonen bak spissene er det derimot nødvendigvis ikke så avslørende, som f.eks. i indreløperrollene i diamanten.

En ny Delph/Howson/Byram?! 8)

Han spilte der på lørdag, hvordan de forskjellige spillerne ble plassert på banen på tirsdag vet jeg ikke.

Stemmer og han var vår beste minst dårlige mot havnerottene fra Millwall.

Flere påstår han var vår beste også mot B'mouth. Om han virkelig har kommet så fort, eller om folk skryter han litt ekstra opp, vet jeg ikke, men jeg liker å tro at vi har nok en uslepen diamant fra akademiet.
« Siste redigering: Oktober 04, 2013, 08:57:34 av Mr Kaizer »
Marching on together!

baste

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #645 på: Oktober 05, 2013, 02:01:41 »
Ross skal spille ren SPISS... det e da han e best ..

Løsner snart, og da begynn vi klatringen på tabellen

samadhi

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #646 på: Oktober 05, 2013, 08:22:23 »
I dagens Leedslag bør Ross spille spiss. Han er den eneste potensielle 10-20 målscoreren i dette laget. Ville ha spilt han på topp med Diouf litt bak.

Ideelt sett ville jeg hatt Ross i "Rooney-rollen" Dvs litt tilbaketrukket bak en skikkelig goalgetter. Problemet er at vi mangler den spilleren som kan ligge foran så da bør Ross sin hovudoppgave være å score mål.
marching on together,
derudaf forever...

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #647 på: Oktober 06, 2013, 18:31:59 »
I dagens Leedslag bør Ross spille spiss. Han er den eneste potensielle 10-20 målscoreren i dette laget. Ville ha spilt han på topp med Diouf litt bak.

Ideelt sett ville jeg hatt Ross i "Rooney-rollen" Dvs litt tilbaketrukket bak en skikkelig goalgetter. Problemet er at vi mangler den spilleren som kan ligge foran så da bør Ross sin hovudoppgave være å score mål.

Absolutt, hans rolle som angriper bør absolutt være og score mål. Ja faktisk så bør det være første prioritet for han og score mål  ;)

Cherry

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #648 på: Oktober 07, 2013, 19:33:52 »
Eneste spissen vi faktisk har, Smith er det nærmeste- men han er uferdig ennå...
 

sethan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #649 på: Oktober 07, 2013, 22:35:04 »
Meget god spiller/spiss men har ikke spillere rundt seg som gjør at han kan være tilbaketrukket, noe han må være siden scoringene fra Ross kommer som skudd fra 16-20 m.Så det dessverre mot Millwall, målene mot oss kom på kontringer etter at Ross hadde mistet ballen i etablert angrep. Dessuten er han dessverre litt luksusspiller, liker slå ut med armene og skylde på andre når han mister ball.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #650 på: Oktober 08, 2013, 12:44:42 »
Ross har ikke imponert særlig, men må nesten kommentere målene mot Millwall. Det gjøres spebarnstabber av forsvarerne. Lee P ved det første målet som ikke følger med at den han skal passe på beveger seg inn i feltet. Er to-tre meter på etterskudd og da er det gjort. Siste målet er klassisk ballwatching fra forsvarerne. Blir spilt ut på altfor enkelt vis.
Yeboahs vitne

sportcarl1

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #651 på: Oktober 08, 2013, 19:31:05 »
Meget god spiller/spiss men har ikke spillere rundt seg som gjør at han kan være tilbaketrukket, noe han må være siden scoringene fra Ross kommer som skudd fra 16-20 m.Så det dessverre mot Millwall, målene mot oss kom på kontringer etter at Ross hadde mistet ballen i etablert angrep. Dessuten er han dessverre litt luksusspiller, liker slå ut med armene og skylde på andre når han mister ball.
har aldrig aldrig fått intrycket att ross markerar ut mer med  armarna än någon annan spelare, beckford däremot anser jag vara en lyxspelare när han var i leeds och lät de andra i anfallet och mittfältet jobba för honom men aldrig att jag sett de antydningarna från ross
 

Jon R

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #652 på: November 09, 2013, 21:22:55 »
Super Ross Mc Cormack! Har mast og mast om å få spille spiss. Etter at han nærmest grein seg til det,  har det endelig løsnet  offensivt både for laget og RMC personlig. God som offensiv midtbane, briljant som spiss. Flaks vi ikke solgte han ifjor sommer, slik den daværende mangeren og majoriteten av supporterne syntes å ønske.  :o
Jon R.

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #653 på: November 09, 2013, 23:32:13 »
Vår ener. Fire - 4 - sjanser = fire - 4 - mål.


Vi var langtfra gode! 
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #654 på: November 10, 2013, 03:41:00 »
Super Ross Mc Cormack! Har mast og mast om å få spille spiss. Etter at han nærmest grein seg til det,  har det endelig løsnet  offensivt både for laget og RMC personlig. God som offensiv midtbane, briljant som spiss. Flaks vi ikke solgte han ifjor sommer, slik den daværende mangeren og majoriteten av supporterne syntes å ønske.  :o

Ja,  jeg håper virelig alle som syntes det var en genial ide å ansette Colin har en flau smak i munnen nå. Litt som å ansette Robert L. Stevenson som sjef for NSB i våre dager.
- Leif Olav

Gufrias

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #655 på: November 10, 2013, 07:28:21 »
Super Ross Mc Cormack! Har mast og mast om å få spille spiss. Etter at han nærmest grein seg til det,  har det endelig løsnet  offensivt både for laget og RMC personlig. God som offensiv midtbane, briljant som spiss. Flaks vi ikke solgte han ifjor sommer, slik den daværende mangeren og majoriteten av supporterne syntes å ønske.  :o

Ja,  jeg håper virelig alle som syntes det var en genial ide å ansette Colin har en flau smak i munnen nå. Litt som å ansette Robert L. Stevenson som sjef for NSB i våre dager.
Jeg vil alltid ønske den til enhver tid sittende manager suksess, selv om det kan være mot bedre vitende. Begrunnelsen gir seg vel selv.
Hekta på Leeds siden 1974

samadhi

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #656 på: November 10, 2013, 08:35:32 »
Herlig av Ross.
Med 4 mål i går er han også ny toppscorer i CCC med 11 mål på 15 kamper.
marching on together,
derudaf forever...

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #657 på: November 10, 2013, 09:27:36 »
Super Ross Mc Cormack! Har mast og mast om å få spille spiss. Etter at han nærmest grein seg til det,  har det endelig løsnet  offensivt både for laget og RMC personlig. God som offensiv midtbane, briljant som spiss. Flaks vi ikke solgte han ifjor sommer, slik den daværende mangeren og majoriteten av supporterne syntes å ønske.  :o

Ja,  jeg håper virelig alle som syntes det var en genial ide å ansette Colin har en flau smak i munnen nå. Litt som å ansette Robert L. Stevenson som sjef for NSB i våre dager.
Jeg vil alltid ønske den til enhver tid sittende manager suksess, selv om det kan være mot bedre vitende. Begrunnelsen gir seg vel selv.

Takk, akkurat slik føler jeg også.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #658 på: November 10, 2013, 09:30:17 »
Super Ross Mc Cormack! Har mast og mast om å få spille spiss. Etter at han nærmest grein seg til det,  har det endelig løsnet  offensivt både for laget og RMC personlig. God som offensiv midtbane, briljant som spiss. Flaks vi ikke solgte han ifjor sommer, slik den daværende mangeren og majoriteten av supporterne syntes å ønske.  :o

I følge Ross har han spilt bedre kamper, men ikke hatt uttelling. I perioder når andre har klassfisiert han som en klassespiller så har ikke jeg vært like imponert, han har frustrert meg. Når han holder på slik han holder på nå og samtidig drar/ser ned på Leeds-emblemet etter hver gang han putter så kan man ikke noe annet enn å elske en slik spiller.

Ross er Leeds!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #659 på: November 10, 2013, 09:32:06 »
Nå blir han solgt i januar >:(
Pokker også >:( >:( >:(