Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Ross McCormack  (Lest 333813 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

sportcarl1

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #780 på: Januar 31, 2014, 23:34:11 »
Ross McCormack ‏@Rossmccormack44 1m
Lets all be united tomorrow. An unreal atmosphere and 3 points and move this great club forward. See yous tomorrow!

NÃ… MÃ… HAN BLI
så här vill man det skall låta. men jag vågar inte tro på något förrän klockan är 12 slagen i england
 

stigahauge

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #781 på: Januar 31, 2014, 23:34:24 »
McCormack for president viss dette stemmer!!
 

flynn

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #782 på: Januar 31, 2014, 23:34:50 »
For en mann!
Det er vel for sent til å ordne overgang mot hans vilje?

flynn

Dennis

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #783 på: Januar 31, 2014, 23:34:50 »
En god nyhet om dette stemmer!! I det minste èn ting. :)
Marching on together!

BjornB

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #784 på: Januar 31, 2014, 23:35:08 »
Er stygt redd for at han drar likevel. Han har vel ikke akkurat vært heldig med sine statements i kveld. Stemmer det at klubben har takket ja så tror jeg veien ut er kort. Men alt annet hadde gledet stort. Et lite lyspunkt på en ellers beksvart dag isåfall.
 

Glenn K

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #785 på: Januar 31, 2014, 23:35:19 »
Skrevet nå ikveld etter alt dette rotet????

5 minutter siden  ;D

Trulsaren

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #786 på: Januar 31, 2014, 23:37:06 »
For en legende denne karen kan bli i Leeds. Jeg satt akkurat og skrev en sørgepost om hvordan jeg tror dette bærer om Ross blir solgt, også kommer karen selv med en tweet som det.

Ross McCormack is not for sale!!!!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #787 på: Januar 31, 2014, 23:41:08 »
For en legende denne karen kan bli i Leeds. Jeg satt akkurat og skrev en sørgepost om hvordan jeg tror dette bærer om Ross blir solgt, også kommer karen selv med en tweet som det.

Ross McCormack is not for sale!!!!

Får tårer i øya :)
Måtte det stemme!

Cannavaro

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #788 på: Februar 01, 2014, 00:08:36 »
Hørte intervjuet med Ross på Sky tidligere ikveld (kl21) og han var svært overrasket over sparkingen av BmD.  Allikevel ville han heller ikke si at han var åpen for andre tilbud.  Kona liker seg godt i Leeds, samme med Ross.  Det er en trivselsfaktor som også betyr noe for gutten + at familien trives.  Jeg har vannvittig sans for ham på banen, og er et klart forbilde for de yngre også i klubben.  Han vil allikevel ikke klare fremtidens strabaser aleine.  Håper supporterne gir full støtte til laget imorgen.  Hadde faktisk vært interessant å være på ER da, det er vannvittige følelser i sving akkurat nå...
MFLU - Miracles For Leeds United

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #789 på: Februar 01, 2014, 00:19:16 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

tussa

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #790 på: Februar 01, 2014, 00:27:40 »
 :)  :)

Glenn K

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #791 på: Februar 01, 2014, 00:48:48 »
På Twitter skrives det at et bud på hele 6 millioner pund skal ha blitt avslått fra Cardiff i kveld!

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #792 på: Februar 01, 2014, 00:51:15 »
På Twitter skrives det at et bud på hele 6 millioner pund skal ha blitt avslått fra Cardiff i kveld!

@wilkinsonalex: Owen Coyle just said we turned down a £6 million offer for McCormack tonight.

Da har vi penger i hvertfall...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #793 på: Februar 01, 2014, 00:58:39 »
På Twitter skrives det at et bud på hele 6 millioner pund skal ha blitt avslått fra Cardiff i kveld!

@wilkinsonalex: Owen Coyle just said we turned down a £6 million offer for McCormack tonight.

Da har vi penger i hvertfall...:)


Penger har vært mangelvare. Er vi på rett vei?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #794 på: Februar 01, 2014, 01:01:08 »
På Twitter skrives det at et bud på hele 6 millioner pund skal ha blitt avslått fra Cardiff i kveld!

@wilkinsonalex: Owen Coyle just said we turned down a £6 million offer for McCormack tonight.

Da har vi penger i hvertfall...:)


Penger har vært mangelvare. Er vi på rett vei?

Jeg vil gjerne at Ross blir, men 6 mill pund for en 27-åring er ikke småpenger..

Cellino la et lokk på alle salg, t.o.m Varney. Betyr vel at de vil ha litt oversikt før de gjør noe drastisk, i hvertfall med spillerstallen...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sander

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #795 på: Februar 01, 2014, 01:01:36 »
Ross <3
 

Jon R

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #796 på: Februar 01, 2014, 01:31:56 »
På Twitter skrives det at et bud på hele 6 millioner pund skal ha blitt avslått fra Cardiff i kveld!

@wilkinsonalex: Owen Coyle just said we turned down a £6 million offer for McCormack tonight.

Da har vi penger i hvertfall...:)


Penger har vært mangelvare. Er vi på rett vei?

Hvis dette er riktig: lovende takter fra "Gudfaren".....
Jon R.

Gufrias

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #797 på: Februar 01, 2014, 09:13:17 »
Jeg håper virkelig Ross får bli med på en opptur som skaffer ham den legendestatusen han fortjener.
Hekta på Leeds siden 1974

Sterland

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #798 på: Februar 01, 2014, 09:17:14 »
Jeg håper virkelig Ross får bli med på en opptur som skaffer ham den legendestatusen han fortjener.
+1

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #799 på: Februar 01, 2014, 09:47:46 »
Jeg håper virkelig Ross får bli med på en opptur som skaffer ham den legendestatusen han fortjener.
Enig!
Tror også det er svært viktig at Ross ikke ble solgt. Et avslått bud på £6mill foteller litt ;)
Tør ikke å tenke på hva fansen hadde gjort idag hvis han hadde blitt solgt i går kveld....

sportcarl1

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #800 på: Februar 01, 2014, 10:21:29 »
Jeg håper virkelig Ross får bli med på en opptur som skaffer ham den legendestatusen han fortjener.
Enig!
Tror også det er svært viktig at Ross ikke ble solgt. Et avslått bud på £6mill foteller litt ;)
Tør ikke å tenke på hva fansen hadde gjort idag hvis han hadde blitt solgt i går kveld....

känns som en bra första signal att varken varney green dioufeller mc cormack släpptes, seger idag med så kommer det lugna ner sig, hoppas mc cormack visar vägen idag, tror spelarna kommer vara tokladdade
 

Borge

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #801 på: Februar 01, 2014, 10:29:56 »
På Twitter skrives det at et bud på hele 6 millioner pund skal ha blitt avslått fra Cardiff i kveld!

@wilkinsonalex: Owen Coyle just said we turned down a £6 million offer for McCormack tonight.

Da har vi penger i hvertfall...:)
Stemmer dette så kan det jo være et tegn på ambisjonsnivå og økonomiske muskler henger sammen nå...lenge siden vi ikke solgte tvert for sånne summer.
Borge

stigahauge

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #802 på: Februar 01, 2014, 10:51:20 »
På Twitter skrives det at et bud på hele 6 millioner pund skal ha blitt avslått fra Cardiff i kveld!

@wilkinsonalex: Owen Coyle just said we turned down a £6 million offer for McCormack tonight.

Da har vi penger i hvertfall...:)
Stemmer dette så kan det jo være et tegn på ambisjonsnivå og økonomiske muskler henger sammen nå...lenge siden vi ikke solgte tvert for sånne summer.

Vi kan nok drømme! Men spørs egentlig om eg vil ha skitne mafiapengar brukt i min klubb....
 

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #803 på: Februar 01, 2014, 11:00:00 »
På Twitter skrives det at et bud på hele 6 millioner pund skal ha blitt avslått fra Cardiff i kveld!

@wilkinsonalex: Owen Coyle just said we turned down a £6 million offer for McCormack tonight.

Da har vi penger i hvertfall...:)
Stemmer dette så kan det jo være et tegn på ambisjonsnivå og økonomiske muskler henger sammen nå...lenge siden vi ikke solgte tvert for sånne summer.

Vi kan nok drømme! Men spørs egentlig om eg vil ha skitne mafiapengar brukt i min klubb....



Den er ikke din, den er min OG JEG VIL HA SUKSESS!    ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

HåvardK

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #804 på: Februar 01, 2014, 16:50:46 »
Gud.

Gufrias

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #805 på: Februar 01, 2014, 16:52:09 »
På Twitter skrives det at et bud på hele 6 millioner pund skal ha blitt avslått fra Cardiff i kveld!

@wilkinsonalex: Owen Coyle just said we turned down a £6 million offer for McCormack tonight.

Da har vi penger i hvertfall...:)
Stemmer dette så kan det jo være et tegn på ambisjonsnivå og økonomiske muskler henger sammen nå...lenge siden vi ikke solgte tvert for sånne summer.

Vi kan nok drømme! Men spørs egentlig om eg vil ha skitne mafiapengar brukt i min klubb....
Nå er det ikke slik at alle italienske kriminelle er mafiosi. Cellini-formuen er bygd opp på mais. Så vidt jeg har klart å lese har Massimo en dom for å ha jukset med vekta på kornet på nittitallet, etterfulgt av en dom for juks med bokføringen i samme periode. Han er nå under etterforskning for å ha svindlet og underslått i forbindelse med byggingen av Cagliaris nye stadion. (Jeg gjetter på at han har sørget for at materialer og arbeid til egen eiendom er belastet stadionbudsjettet.)
Hekta på Leeds siden 1974

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #806 på: Februar 01, 2014, 16:53:08 »
Mye bedre enn de 6 mill vi kunne fått - vi beholder vår målgarantist.
Super Leeds since 1968

HåvardK

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #807 på: Februar 01, 2014, 17:24:21 »
GUD.

baste

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #808 på: Februar 01, 2014, 17:26:41 »
Mye bedre enn de 6 mill vi kunne fått - vi beholder vår målgarantist.

Mye bedre...Please stay McCormack

HåvardK

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #809 på: Februar 01, 2014, 17:35:03 »
GUD!