Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Ross McCormack  (Lest 332315 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bmoen

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1200 på: Juli 08, 2014, 12:54:52 »
Leeds befester sin stilling som et midttabell-lag og knapt nok det. Salget av McCormack gjør sitt til at laget må bruke kreftene på å unngå nedrykk kommende sesong. Det er pengene som rår for det er vel ikke akkurat så sportslig utfordrende å ga til en klubb i samme divisjon. Slik er det bare, og man kan til en viss grad forstå hans valg. Jammen godt at italieneren kjøpte klubben. Det blir fart i sakene nå!  ;)
BMo - Leeds-fan siden 1964

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1201 på: Juli 08, 2014, 13:01:30 »
Fantastisk "piece of buisness"!! Ift nedturene dei siste åra, med salg av heltene Beckford, Snoddy og Becchio, er McC ikkje engang verdt et parantes i forhold. Lykke til Ross, vi klarer oss uten deg. No blir det tur til ER i desember for å se oss knuse Fulham.


Sent from my iPad using Tapatalk
Du glemmer at gjenstående tid av kontrakten bestemmer også prisen. Her var det  tre år igjen av kontrakten. Prisen synker jo næremere man kommer kontraktsutløp. Snoddy, Becchio og Beckford var på slutten/uten kontrakt da de forsvant og gav lite penger. 28 mål sist sesong sier også sitt og øker prisen. Dumt å selge til en rival i ch.chip, men det er vel ikke denne sesongen Leeds skal rykke opp. Money talks!! :)



Kan ikke annet enn takke Ross for alle måla han scora for oss, men når det gjelder lykke til sliter jeg mer....vil pokker ikke ha mål imot oss neste sesong og tabellplassering må uansett bli etter Leeds United!!!

Egebtlig greit å få dette unnagjort nå og begynne å fylle på med nye spillere igjen. Og til kommentaren her, så er det vel kanskje ikke i år heller slik at vi skal rykke opp nei. Skulle ikke forundre meg om vi må spille "enda lenger" i Championship altså...... ;)
Yeboahs vitne

jackbauer68

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1202 på: Juli 08, 2014, 13:06:27 »
Det er vel ikke riktig at det kun er 8 andre angripere som er dyrere enn Ross. Det er ikke så lenge siden Liverpool kjøpte Rickie Lambert for, var det ikke 4 mill. pund? De kjøpte Llana også for en høy sum, men han er kanskje midtbanespiller?

Er ikke 11 mill mer enn 4?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jon R

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1203 på: Juli 08, 2014, 13:16:28 »
Simon Austin
@banksthomasw nothing new really, though I'm told on good authority that a £10m Fulham bid was rejected. Brave move


 :o  :o  :o  :o  :o



Ikke rart McCormack trenger tid med familien!


Cellino er tøff!   :D

Bullshit. Man snur ikke på 5 pencen og sier nei til kanskje fotballhistoriens latterligste høye bud.  ;D

Silly season når stadig nye høyder... ::)


Kanskje en bom her, unge Skotte!  ;)

http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-utd/leeds-united-is-mccormack-fulham-bound-in-11-million-deal-1-6716825

Eller kanskje ikke. Han ble solgt til omtrent den prisen (ubekreftet)  som ble nevnt for to dager siden. Tipper dette har vært mer eller mindre "done deal" i flere dager nå.  Aldri i verden om Cellino hadde sagt nei til et tosifret antall millioner for en spiller som aldri har spilt på øverste nivå. I så fall hadde han vært rimelig tjukk i hodet.  ;)
Jon R.

4ever arcticwhite

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1204 på: Juli 08, 2014, 13:31:19 »
Det er vel ikke riktig at det kun er 8 andre angripere som er dyrere enn Ross. Det er ikke så lenge siden Liverpool kjøpte Rickie Lambert for, var det ikke 4 mill. pund? De kjøpte Llana også for en høy sum, men han er kanskje midtbanespiller?

Er ikke 11 mill mer enn 4?

Det stemmer at Lambert gikk for ca 4 mill. pund, og jeg vil også si meg enig i at 11 mill er mer enn 4 mill.
Adam David Lallana er offensiv midtbanespiller, og gikk fra Southampton til Liverpool i sommer for 25 mill pund, og som den observante leser kan finne ut, så er det mer enn 11 mill pund :)

Uansett skal vi være meget fornøyd med prisen når det først kom til det punktet at Ross ble solgt. I vår anså jeg det som rimelig utopisk at han skulle bli solgt for noe særlig mer enn £5 mill, så det er ikke tvil om at Cellino har spilt "hardball" i forhandligene. Tror også det skulle svært mye til for at Ross hadde fått en sesong til med nærmere 30 mål - han overpresterte i høyeste grad forrige sesong.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Sleivind

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1205 på: Juli 08, 2014, 13:37:41 »
Adam Pope @APOPEY  ·  2h
#lufc McCormack also tells me he has left because "it's no longer the Leeds United I fell in love with."


Vondt, verre, vondt. Slik har vel perioden til McCormack i Leeds vært. Vondt under Bates, verre under GFH og vondt igjen under Cellino. Legg til null sportslig fremgang, en halv million spillere inn og ut av klubben, osv osv. Kan ikke helt se at det har forandret seg så mye under Cellino.

Forelskelsen til McCormack forsvant nok sammen med McDermott.

Jon R

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1206 på: Juli 08, 2014, 13:54:20 »
Adam Pope @APOPEY  ·  2h
#lufc McCormack also tells me he has left because "it's no longer the Leeds United I fell in love with."


Vondt, verre, vondt. Slik har vel perioden til McCormack i Leeds vært. Vondt under Bates, verre under GFH og vondt igjen under Cellino. Legg til null sportslig fremgang, en halv million spillere inn og ut av klubben, osv osv. Kan ikke helt se at det har forandret seg så mye under Cellino.

Forelskelsen til McCormack forsvant nok sammen med McDermott.

Null sportslig fremgang? Faktum er at vi har 3 seire, en uavgjort og bare et tap på de kampene som er spilt etter at Cellino tok over, noe som står i grell kontrast til de foregående 18- 20 kampene.  ;)
Jon R.

Trulsaren

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1207 på: Juli 08, 2014, 14:04:29 »
Kjenner jeg har blandede følesler for dette. Fornøyd med 11 mill. (om det i det hele tatt stemmer) for en spiller som ikke vil være i klubben, samtidig som jeg er helt  tom fordi jeg ikke har et fnugg av tro på at vi kommer til å se noe av de pengene i transfer.

Har vi solgt oss til nedrykk?
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Annesj

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1208 på: Juli 08, 2014, 14:15:08 »
Helt optimalt å selge ross nå til en fantasipris som dette. Forutsatt at dette brukes for å forsterke laget. Vi KAN komme styrket ut a dette salget. Jeg vil heller ha et lag som er solid enn en mann som bøtter inn mål.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1209 på: Juli 08, 2014, 14:34:08 »
Helt optimalt å selge ross nå til en fantasipris som dette. Forutsatt at dette brukes for å forsterke laget. Vi KAN komme styrket ut a dette salget. Jeg vil heller ha et lag som er solid enn en mann som bøtter inn mål.

Vi har jo kvittet oss med mye rask denne sommeren, 40-50-60-70 millioner nkr i sparte årlige lønnsutgifter uten å være mye svekket. Ross er vel den eneste som svekker oss vesentlig med sin overgang. Nå må bare forsterkningene komme..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ArneS

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1210 på: Juli 08, 2014, 14:47:47 »
Som jeg tidligere har ment, så er det selvsagt helt riktig å selge Ross til en slik fantasipris som faktisk setter opptil flere overgangsrekorder (høyeste pris på en skotte, og høyeste pris mellom 2 championship klubber.)   Da er det bare opp til oss å handle så mange fornuftige og gode spiller vi kan for det vi får tilgjengelig.

Magath må for øvrig være riv ruskende gal (han også).

...og DER kom meldingen om at Silvestri og Bianchi er klar.


Aldri kjedelig å være Leedssupporter!
Den 17. mann

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1211 på: Juli 08, 2014, 14:57:57 »
Helt optimalt å selge ross nå til en fantasipris som dette. Forutsatt at dette brukes for å forsterke laget. Vi KAN komme styrket ut a dette salget. Jeg vil heller ha et lag som er solid enn en mann som bøtter inn mål.

Jeg liker slett ikke at vi stadig vekk selger våre beste spillere, men jeg graver meg ikke ned på grunn av dette salget.

1) Endelig gjør vi en god handel igjen. Bare Rio Ferdinand (inn for 18 og solgt for i overkant av 29), J. F. Hasselbaink (inn for 2+ og solgt for 12) kan matche denne dealen.

2) Vi frigir mye penger som Ross skulle hatt i lønn.

På minussida mister vi selvfølgelig en målgarantist, men dersom halvparten av summen investeres lurt i gode italienere, ser jeg ikke bort fra at vi kommer styrket ut.

Salget av Howson og Snodgrass var tyngre å svelge - synes jeg da. Ikke fikk vi mye for dem heller, og alt gikk rett "i sluket".
Super Leeds since 1968

Ove

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1212 på: Juli 08, 2014, 15:48:21 »
Cellino sier i dette intervjuet at det var umulig for han å beholde McCormack. Er enig med han hvis det han sier stemmer.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-cellino-defends-mccormack-sale-1-6717894
 

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1214 på: Juli 08, 2014, 16:56:20 »
Simon Austin
@banksthomasw nothing new really, though I'm told on good authority that a £10m Fulham bid was rejected. Brave move


 :o  :o  :o  :o  :o



Ikke rart McCormack trenger tid med familien!


Cellino er tøff!   :D

Bullshit. Man snur ikke på 5 pencen og sier nei til kanskje fotballhistoriens latterligste høye bud.  ;D

Silly season når stadig nye høyder... ::)


Kanskje en bom her, unge Skotte!  ;)

http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-utd/leeds-united-is-mccormack-fulham-bound-in-11-million-deal-1-6716825

Eller kanskje ikke. Han ble solgt til omtrent den prisen (ubekreftet)  som ble nevnt for to dager siden. Tipper dette har vært mer eller mindre "done deal" i flere dager nå.  Aldri i verden om Cellino hadde sagt nei til et tosifret antall millioner for en spiller som aldri har spilt på øverste nivå. I så fall hadde han vært rimelig tjukk i hodet.  ;)



Simon  Austin
@hellsbelles92 I heard leeds had turned down £10m, as I said on Sunday, so the £11m would certainly tally


 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1215 på: Juli 08, 2014, 17:01:39 »
Cellino sier i dette intervjuet at det var umulig for han å beholde McCormack. Er enig med han hvis det han sier stemmer.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-cellino-defends-mccormack-sale-1-6717894


Jeg må si meg veldig skuffet over McCormack. Veldig. Er glad vi fikk så mye penger for han og håper at litt av dette blir brukt til en erstatter som kan score mål. Liker det Cellino sier i intervjuet om at i år skal vi ikke bare være en spiller eller to, men et lag. Håper det blir tilfellet!

Legger mest merke til at han bekrefter at vi er ute etter Jonathan Rossini som er rask og fin og blir helt herlig ved siden av et kjøttlass av typen Pearce.

Kato

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1216 på: Juli 08, 2014, 17:09:36 »
1. Helt riktig å selge til den prisen.

2. Endelig godt å se at vi kan sette oss til et forhandlingsbord uten å bli herja med.

3. Sitter med en følelse at Ross aldri scorer 29 mål igjen. Prisen er peak.

4. Ross var ingen god kaptein, for mye surkelugg. Tror ikke det er første gangen han prøver å surke seg bort.

Nøkkelen blir hva penga brukes til.

Det veldig merkelige her er at han havner i Fulham
« Siste redigering: Juli 08, 2014, 17:23:50 av Kato »
 

Promotion 2010

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1217 på: Juli 08, 2014, 17:12:46 »
Ross' mål 2013-14:

http://m.youtube.com/watch?v=d_yW-43pAo4

Det er dette vi må fordele på laget neste sesong.  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1218 på: Juli 08, 2014, 17:56:29 »
1. Helt riktig å selge til den prisen.

2. Endelig godt å se at vi kan sette oss til et forhandlingsbord uten å bli herja med.

3. Sitter med en følelse at Ross aldri scorer 29 mål igjen. Prisen er peak.

4. Ross var ingen god kaptein, for mye surkelugg. Tror ikke det er første gangen han prøver å surke seg bort.

Nøkkelen blir hva penga brukes til.

Det veldig merkelige her er at han havner i Fulham

Han går fra et kaos-lag til et annet kaos-lag, Fulham og Felix har en stor oppgave foran seg!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1219 på: Juli 08, 2014, 18:08:06 »
Simon Austin
@banksthomasw nothing new really, though I'm told on good authority that a £10m Fulham bid was rejected. Brave move


 :o  :o  :o  :o  :o



Ikke rart McCormack trenger tid med familien!


Cellino er tøff!   :D

Bullshit. Man snur ikke på 5 pencen og sier nei til kanskje fotballhistoriens latterligste høye bud.  ;D

Silly season når stadig nye høyder... ::)


Kanskje en bom her, unge Skotte!  ;)

http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-utd/leeds-united-is-mccormack-fulham-bound-in-11-million-deal-1-6716825

Eller kanskje ikke. Han ble solgt til omtrent den prisen (ubekreftet)  som ble nevnt for to dager siden. Tipper dette har vært mer eller mindre "done deal" i flere dager nå.  Aldri i verden om Cellino hadde sagt nei til et tosifret antall millioner for en spiller som aldri har spilt på øverste nivå. I så fall hadde han vært rimelig tjukk i hodet.  ;)



Simon  Austin
@hellsbelles92 I heard leeds had turned down £10m, as I said on Sunday, so the £11m would certainly tally


 :)

Ok. Så Cellino gamblet på at en vannvittig 10 mill £ avtale skulle havarere for å presse opp prisen 1 mill pund til?

I så fall er han virkelig kørka!  ;D

Uansett en fantastisk avtale for klubben!  :)
Jon R.

Kontakinte

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1220 på: Juli 08, 2014, 19:31:50 »
Balle! Massimo har drevet butikk siden vi gikk i sparkebukser.

Le Jardin

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1221 på: Juli 08, 2014, 19:35:46 »
Kjempedeal! Ross kommer ikke til å score like mange mål neste år, eller noen år i det hele tatt.
Se på Becks, og ikke minst Becchio. "storscorere" i leeds, middelmådige andre steder.

Takk for i fjor, Ross, du scorte mange mål, men var vel aldri noen stor favoritt (spiller) I hvertfall ikke hos meg.

Terje, som håper pengene blir brukt fornuftig! Cellino - bare spør oss om hjelp!
"Victory is in our sights"

Promotion 2010

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1222 på: Juli 08, 2014, 20:29:46 »
Kjempedeal! Ross kommer ikke til å score like mange mål neste år, eller noen år i det hele tatt.
Se på Becks, og ikke minst Becchio. "storscorere" i leeds, middelmådige andre steder.

Takk for i fjor, Ross, du scorte mange mål, men var vel aldri noen stor favoritt (spiller) I hvertfall ikke hos meg.

Terje, som håper pengene blir brukt fornuftig! Cellino - bare spør oss om hjelp!


http://en.m.wikipedia.org/wiki/Ross_McCormack


Ser ut til at McCormack skåret 29 mål på 3 sesonger for Leeds før han i fjor skåret 29 mål på en sesong!   ;D
« Siste redigering: Juli 08, 2014, 21:44:11 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1224 på: Juli 08, 2014, 21:11:23 »
Kjempedeal! Ross kommer ikke til å score like mange mål neste år, eller noen år i det hele tatt.
Se på Becks, og ikke minst Becchio. "storscorere" i leeds, middelmådige andre steder.

Takk for i fjor, Ross, du scorte mange mål, men var vel aldri noen stor favoritt (spiller) I hvertfall ikke hos meg.

Terje, som håper pengene blir brukt fornuftig! Cellino - bare spør oss om hjelp!
Det er litt annerleds med Ross. Becks og Becchio gikk til PL hvor nivået er mye tøffere, mens Ross skal spille i ch.ship. Men jeg er enig i at det er lite sannsynlig med 29 mål i en ny sesong. Trekker man bort   siste sesong så scoret han ca 30 mål på tre  seonger. Man kan ikke si at han er målgarantist sesong etter sesong. 8) etter Becks og Becchio har nye vokst frem. Det vil skje etter Ross også!! :-X

Promotion 2010

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1225 på: Juli 08, 2014, 21:27:27 »
Apropos kjøpesum vs salgssumm:

Bobby
Did you know you could buy 31.42 Ross McCormack's v2010 for each Ross McCormack v2014? #lufc

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv:
« Svar #1226 på: Juli 08, 2014, 22:21:59 »
Hvordan er det med syltetøyinteressen til Cellino?
- Leif Olav

Jon R

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1227 på: Juli 08, 2014, 23:01:41 »
Balle! Massimo har drevet butikk siden vi gikk i sparkebukser.

Han sier i dag at spillerens oppførsel ( ref nektet å være med til italia ) tvang han til å selge vår toppscorer. Med et sånt bakteppe ville det vært direkte idioti å gamble på at Fulham kunne trekke seg fra kanskje historiens mest vannvittige overbud på en championspiller. Dette var garantert en done deal allerede i går, balle.  :-*
Jon R.

Promotion 2010

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1228 på: Juli 08, 2014, 23:22:15 »
Balle! Massimo har drevet butikk siden vi gikk i sparkebukser.

Siden du gikk med sparkebukser, balle.

Cellino sier i dag at han måtte selge Ross fordi spillerens oppførsel tvang han til det, ref nektet å bli med til Italia.  . Cellino er ingen dumskalle. Aldri i verden om han hadde gamblet på at Fulham hadde trukket seg fra tidenes overbud, med et sånt bakteppe.

Konklusjon: Med unntak av formaliteter, var dette garantert  en done deal allerede i går.  :-*


Balle! Massimo har drevet butikk siden vi gikk i sparkebukser.

Han sier i dag at spillerens oppførsel ( ref nektet å være med til italia ) tvang han til å selge vår toppscorer. Med et sånt bakteppe ville det vært direkte idioti å gamble på at Fulham kunne trekke seg fra kanskje historiens mest vannvittige overbud på en championspiller. Dette var garantert en done deal allerede i går, balle.  :-*

Skriver du innlegget en tredje gang også, så skjønner vi tegninga!   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: EX-SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1229 på: Juli 08, 2014, 23:23:39 »
1. Helt riktig å selge til den prisen.

2. Endelig godt å se at vi kan sette oss til et forhandlingsbord uten å bli herja med.

3. Sitter med en følelse at Ross aldri scorer 29 mål igjen. Prisen er peak.

4. Ross var ingen god kaptein, for mye surkelugg. Tror ikke det er første gangen han prøver å surke seg bort.

Nøkkelen blir hva penga brukes til.

Det veldig merkelige her er at han havner i Fulham

Vært en del uenige i år, men her er vi ikke det. Kan godt legge til et pkt hvor jeg er skuffa over at Ross inntar en selvlaga offerrolle, samtidig som han tweeter om at den første kampen som kaptein for Leeds var karrierens høydepunkt - samtidig som han nektet å dra til Italia.

Takker han stort for at han holdt oss oppe i fjor, men han kan holde seg for god til å legge skylda på ny eier og at klubben ikke lenger er den samme. Buhu. Snart sender han vel også åpent brev til fansen??

Jeg er selvsagt klar over at Bremner og Kelly ikke gror på trær, men Ross gjorde da sitt ytterste for å proklamere sin lojalitet, bare han ble tilbudt ny kontrakt hver sommer.

Ja, jeg er bitter. Blir dog spennende å se hvordan pengene brukes.
« Siste redigering: Juli 08, 2014, 23:28:08 av Mr Kaizer »
Marching on together!