Skrevet av Emne: CUP laget Leeds United........  (Lest 3031 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fjellhaugen

CUP laget Leeds United........
« på: August 25, 2010, 08:23:45 »
må helt oppriktig si jeg synes det var synd vi røyk i går.
hva er galt med å gjøre det godt i carling cup?
dere som snakker om mikke mus cup og blablabla....... dere er klar over at vi er på vei opp etter 3 sesonger i League 1?
det er faktisk (som viasat til stadighet minner oss på) 8 år siden vi var i Champions League.
her må vi gripe de sjangsene vi får.

vårt trofè skap inneholder 1 stk FA cup og 1 stk liga cup. Ingen av de har vært vunnet siden lenge før jeg var født så jeg er rimelig hungrig på en pokal snart.
Om jeg tar "til takke med" en ligacup til; ja jøss.

jeg håpte i det lengste på wembley tur i fjor også, selv om det var malingskøppen.
cupfinale og å prøve å rette på en brokete cuphistorie er en ting som virkelig burde bli et fokus i leeds united mener nå jeg. jeg er dritt lei av å ryke ut mot postmenn og rørleggere i tidlige runder.

så et lite spørsmål til slutt;
hvor mange av dere som slenger dritt om carling cup var på wembley i 1996 mot villa? tipper nok noen må bite i seg noen linjer når de tenker seg om.
eller er det greit så lenge man kommer til finalen?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

DenHviteYeboah

Sv: CUP laget Leeds United........
« Svar #1 på: August 25, 2010, 08:34:24 »
må helt oppriktig si jeg synes det var synd vi røyk i går.
hva er galt med å gjøre det godt i carling cup?
dere som snakker om mikke mus cup og blablabla....... dere er klar over at vi er på vei opp etter 3 sesonger i League 1?
det er faktisk (som viasat til stadighet minner oss på) 8 år siden vi var i Champions League.
her må vi gripe de sjangsene vi får.

vårt trofè skap inneholder 1 stk FA cup og 1 stk liga cup. Ingen av de har vært vunnet siden lenge før jeg var født så jeg er rimelig hungrig på en pokal snart.
Om jeg tar "til takke med" en ligacup til; ja jøss.

jeg håpte i det lengste på wembley tur i fjor også, selv om det var malingskøppen.
cupfinale og å prøve å rette på en brokete cuphistorie er en ting som virkelig burde bli et fokus i leeds united mener nå jeg. jeg er dritt lei av å ryke ut mot postmenn og rørleggere i tidlige runder.

så et lite spørsmål til slutt;
hvor mange av dere som slenger dritt om carling cup var på wembley i 1996 mot villa? tipper nok noen må bite i seg noen linjer når de tenker seg om.
eller er det greit så lenge man kommer til finalen?
Bra innlegg!
Det er alt for lett å si at det er greit og at vi må konsentrere oss om om ligaen.Ã… spille i cupene gir inntekter,interesse og tv-dekning.Dessverre er det av en eller annen grunn slik at Leeds United er verdens dårligste cuplag >:( >:(,så helt overraskende var vel ikke gårsdagen....Jeg hadde ihvertfall syntes det var stas med et trofe-selv om det hadde vært i malingkøppen,ligacupen eller FA-cupen :)

Askertiger

Sv: CUP laget Leeds United........
« Svar #2 på: August 25, 2010, 08:41:44 »
Synes det var begredelig at laget tapte i går - for her var det ikke snakk om å hvile noen spillere, og Leicester er i elendig form hvis en ser på serieresultatene så langt. Legg til at det var på hjemmebane, og så skulle resultatet vært minst 3-1 til Leeds.

Men neida. Nok en gang viser laget seg som en rollercoaster ute av kontroll. Går fra en kjempekamp på lørdag til en under middels kamp bare få dager senere. Selvsagt uheldig å pådra seg straffe så sent i kampen, men realiteten er vel at vi ikke skapte mange målsjansene i går - og Higgs holdt oss i tillegg inne i kampen med en kjemperedning i andre omgang.

At målet er opprykk får så være, men underveis kan det ikke være forbudt å ta seg en tur til Wembley fra tid til annen!
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

Per Arne

Sv: CUP laget Leeds United........
« Svar #3 på: August 25, 2010, 08:42:08 »
Helt enig, Fjellhaugen. Vi har ikke lov til å være så blaserte at vi gir blaffen i såkalte "lavstatuscuper". Jeg gjør det ihvertfall ikke, gleder meg heller over seire, og gremmes etter tap. Selv i carling cup.

Masinga

Sv: CUP laget Leeds United........
« Svar #4 på: August 25, 2010, 09:19:02 »
Svært, svært irriterende å tape mot ute-av-form-laget Leicester. Eller var det et eller annet bad omen som slo inn? Nils Arne Eggen satt jo på pressekonferansen i København samme kveld og la ut om Leicester.

Faktisk kan jeg ennå huske den siste finalen Leeds har vunnet (og da snakker vi om alt fra ligacup, FA-cup, europacup til Play-offs), mot Arsenal i 1972. Det hadde jo vært fint med en cupseier snart! Eller må vi vente i 38 år til?
Masinga, medl.nr. 1250

flynn

Sv: CUP laget Leeds United........
« Svar #5 på: August 25, 2010, 09:21:55 »
Jeg er i bunn og grunn også enig dette. Men, når det gikk som det gikk prøver jeg trøste meg med at det ikke var så farlig likevel. Man lærer en del om enkel psykologi etter 35 år som Leeds-supporter  :D

flynn

Ola_S

Sv: CUP laget Leeds United........
« Svar #6 på: August 25, 2010, 10:08:10 »
Man lærer en del om enkel psykologi etter 35 år som Leeds-supporter  :D

flynn

har 10 år mindre enn deg på samvittigheta som Leeds-supporter men veit GODT hva du mener  :P  :D

B_Ød

Sv: CUP laget Leeds United........
« Svar #7 på: August 25, 2010, 11:29:43 »
Veldig enig i dette jeg, men likevel når tap først skal komme, ser jeg heller at de kommer i enhver cup fremfor serien. Misforstå meg riktig...aller helst hadde jeg sett seier i hver bidige kamp jeg.
Ups & Ups!!

mac_gyver

Sv: CUP laget Leeds United........
« Svar #8 på: August 25, 2010, 11:58:02 »
kjipt at vi røyk ja. I og med at vi mest sannsynligvis ender midt på tabellen i år, er det viktig å være med i cupene for å vise ansikt og skape litt overskrifter. Veldig farlig å bli en middelmådig, kjedelig og lite profilert nPc lag...Satser på FAcupen!
Pride of Yorkshire

fjellhaugen

Sv: CUP laget Leeds United........
« Svar #9 på: August 25, 2010, 15:51:50 »
skuffende få som var uenige med meg her.  ;)
hadde håpt å få igang en liten diskusjon om disponering av mannskap og kamp prioritering men så er jo alle plutselig enige.

sjokka..... ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Stephenjazz

Sv: CUP laget Leeds United........
« Svar #10 på: August 25, 2010, 18:09:52 »
kjipt at vi røyk ja. I og med at vi mest sannsynligvis ender midt på tabellen i år, er det viktig å være med i cupene for å vise ansikt og skape litt overskrifter. Veldig farlig å bli en middelmådig, kjedelig og lite profilert nPc lag...Satser på FAcupen!
Gode minner fra i fjor!
Det blir aldri umoderne å vinne

Andersen

Sv: CUP laget Leeds United........
« Svar #11 på: August 25, 2010, 20:46:18 »
Jeg er uenig med dere alle ! Det er greit å være skuffa etter et cup tap, men når vi taper mot bunnlaget i ligaen , med omtrent samme laget som slo Millwall , kan vi bare takke oss selv for det! Er glad det blir mindre kamper for gutta å spille, friskere bein inn mot ny kamp, og jeg tenker et lag som er ganske tent på å vinne på lørdag. Bryr meg egentlig ikke så mye om cupene, og det er vel en mening en kan ha her inne på forumet? LEEDS4EVER

DenHviteYeboah

Sv: CUP laget Leeds United........
« Svar #12 på: August 25, 2010, 21:49:42 »
Jeg er uenig med dere alle ! Det er greit å være skuffa etter et cup tap, men når vi taper mot bunnlaget i ligaen , med omtrent samme laget som slo Millwall , kan vi bare takke oss selv for det! Er glad det blir mindre kamper for gutta å spille, friskere bein inn mot ny kamp, og jeg tenker et lag som er ganske tent på å vinne på lørdag. Bryr meg egentlig ikke så mye om cupene, og det er vel en mening en kan ha her inne på forumet? LEEDS4EVER
Det er jo nettopp dette som er bekymringsfullt.Har vi ikke mer profesjonalitet blant spillerne,kan dette bli en tung sesong....Alle kamper bør tas alvorlig!

Karl Hot Shot

Sv: CUP laget Leeds United........
« Svar #13 på: August 25, 2010, 23:04:18 »
Denne sesongen vil dreie seg veldig mye om å konsollidere situasjonen som et npower Championship-lag. Leicester Citys foreløpige plassering på tabellen skal ikke tillegges for mye vekt, for laget er nok per dags dato langt bedre enn United. Ã… tape fotballkamper er aldri bra, heller ikke i cupen. Grayson bør snarest hente inn noen som kan vise stabilitet i midtbaneleddet, for Kilkenny osv. er ikke gode nok.
 

bwirum

Sv: CUP laget Leeds United........
« Svar #14 på: August 26, 2010, 07:31:34 »
Denne sesongen vil dreie seg veldig mye om å konsollidere situasjonen som et npower Championship-lag.
Nå er det sånn at jeg i mange år har sagt at vi kommer til å vinne PL i 2012, så da begynner vi egentlig å få skikkelig dårlig tid. Kan ikke konsolidere mye da!

 ;)

Nå har jeg vel mest sagt det som en ren forsvarsmekanisme siden vi rykka ned fra PL, så sånn egentlig er jeg fornøyd med både 2013 og 2014...
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Trulsaren

Sv: CUP laget Leeds United........
« Svar #15 på: August 26, 2010, 19:34:49 »
Lysten på en ny pokal i skapet er absolutt til stede, men jeg akter ikke noen cuper som prioritert i år. Jeg mener at som nyopprykket lag bør vi holde fokus på å holde plassen, og til tross for litt tapte inntekter er jeg mer enn villig til å ryke tidlig ut av både FA og Ligacupen. Si hva dere vil om at Leeds kan snuble inn i play-off kampen, det kommer til å bli en rekordjevn liga i år og jeg takker stort for alle fordeler vi kan få!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

p0ndus

  • Gjest
Sv: CUP laget Leeds United........
« Svar #16 på: August 26, 2010, 20:04:54 »
Hyggelig med cup, men ofrer gjerne finaleplass i Fa-cupen mot at man beholder plassen i ligaen.