Skrevet av Emne: Ut med Grella!  (Lest 4055 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leeeeeeeeeeeeds

Ut med Grella!
« på: August 28, 2010, 09:49:29 »
Nå er det vel på tide at vi starter en tråd med dette temaet. Denne stakkars amerikaneren har til gode å bevise noe som helst. Han er ikke lenger stallfyll for Leeds og bør derfor bli løst fra sin kontrakt.
Jeg kan nesten ikke huske sist jeg så en spiss med så dårlig touch og selvtillit.
Er utvilsomt den dårligste spilleren Grayson har i stallen og det er på høy tid at han forsvinner!
MOT
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Sydhagen

Sv: Ut med Grella!
« Svar #1 på: August 28, 2010, 09:54:43 »
jeg tror heller at vi skal låne han ut til en klubb i L1 eller L2 der han får mye spilletid.
det var dette vi gjorde med Beckford også...han kom tilbake som en toppscorer.

kanskje Grella kan få til det samme...?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

raggen

Sv: Ut med Grella!
« Svar #2 på: August 28, 2010, 10:02:16 »
enig i at han heller bør gå på lån.... tror Grella sliter litt "psykisk" om man kan si det, og får jo ikke mye tillit og tid til og vise seg frem heller slik jeg har forstått, men så ser jo SG de hver dag åpå treningsfeltet så han vet nok ghva han gjør. og etter de siste signeringer så ligger det i kortene at Grella er på vei ut, enten på lån eller salg. Litt synd for jeg var en av de som hadde tro på Grella
Forever Leeds United!!!!!!!!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ut med Grella!
« Svar #3 på: August 28, 2010, 10:35:12 »
Ja,det er ikkje spesielt sannsynlig at Grella får ett eneste minutt på banen nå fremover.Spar penger ved å låne han ut evt gi han vekk 8)

Per-Stian

Sv: Ut med Grella!
« Svar #4 på: August 28, 2010, 12:40:16 »
Dårleg "touch", NEI! Låg sjølvtillit, ja! I mine auge har Grella meget bra teknikk og relativt god fart, men han lir av avslutningsvegring og låg sjølvtillit. Difor meiner eg at vi gjer lurt i låne han ut resten av sesongen i håp om at han "finn seg sjølv" i ein annan klubb.

Samstundes vil eg tru Grella har ei relativt låg lønn i forhold til f. eks Michalik, Robinson og Shehan som eg heller vil bli kvitt på permanent basis.
« Siste redigering: August 28, 2010, 12:44:40 av Per-Stian »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ut med Grella!
« Svar #5 på: August 28, 2010, 12:43:24 »
Dårleg "touch", NEI! Låg sjølvtillit, ja! I mine auge har Grella meget bra teknikk og relativt god fart, men han lir av avslutningsvegring og låg sjølvtillit. Difor meiner eg at vi gjer lurt i låne han ut resten av sesongen i håp om at han "finn seg sjølv" i ein annan klubb.

...spesielt siden vi har gode erfaringer mht Beckford og Somma (LITT tidlig å konkludere der, kanskje...) etter lignende låneopphold :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Scott N.

Sv: Ut med Grella!
« Svar #6 på: August 28, 2010, 12:51:48 »
Vi må låne ut Grella til han blir god 8) :)
LUSCOS 7189              03.01.2010 scum - Leeds United 0-1 Beckford 19. min

torivar

  • Gjest
Sv: Ut med Grella!
« Svar #7 på: August 28, 2010, 13:00:49 »
Dårleg "touch", NEI! Låg sjølvtillit, ja! I mine auge har Grella meget bra teknikk og relativt god fart, men han lir av avslutningsvegring og låg sjølvtillit. Difor meiner eg at vi gjer lurt i låne han ut resten av sesongen i håp om at han "finn seg sjølv" i ein annan klubb.

Samstundes vil eg tru Grella har ei relativt låg lønn i forhold til f. eks Michalik, Robinson og Shehan som eg heller vil bli kvitt på permanent basis.

Veldig einig

JanPSyse

Sv: Ut med Grella!
« Svar #8 på: August 28, 2010, 14:17:58 »
Dårleg "touch", NEI! Låg sjølvtillit, ja! I mine auge har Grella meget bra teknikk og relativt god fart, men han lir av avslutningsvegring og låg sjølvtillit. Difor meiner eg at vi gjer lurt i låne han ut resten av sesongen i håp om at han "finn seg sjølv" i ein annan klubb.

Samstundes vil eg tru Grella har ei relativt låg lønn i forhold til f. eks Michalik, Robinson og Shehan som eg heller vil bli kvitt på permanent basis.

Ifølge de andre spillerene på Leeds er Mike den som har best teknikk av alle i klubben, men at han sliter litt med selvtilliten pga null spilletid kan alle forstå. Er enig i at et utlån til en ok league1 klubb kunne gjort underverker for vår yankee. Jeg er en av de som har hatt troa på Grella, men ser jo at det ser dårlig ut med spilletid fremover med Becchio, Somma, Gradel, Watt, Paynter(?) og McCormack i form... :-\

Kanskje han ta en "Somma" og komme tilbake som en bedre spiller?
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Runar

Sv: Ut med Grella!
« Svar #9 på: August 28, 2010, 14:29:00 »
Mest spennende spilleren vi har i klubben. Desverre har vi fått veldig lite ut av Grella og et utlån ser ut til å være den beste måten å utvikle han på.

Synes ha ble gitt for få sjanser ifjor, istedet ble det lånt inn fra øst å vest.
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ut med Grella!
« Svar #10 på: August 28, 2010, 14:46:44 »
Mest spennende spilleren vi har i klubben. Desverre har vi fått veldig lite ut av Grella og et utlån ser ut til å være den beste måten å utvikle han på.

Synes ha ble gitt for få sjanser ifjor, istedet ble det lånt inn fra øst å vest.

Hva ???
Der er eg meget meget uenig 8)

TK20

Ut med Grella!
« Svar #11 på: August 28, 2010, 14:48:43 »
Mest spennende spilleren vi har i klubben. Desverre har vi fått veldig lite ut av Grella og et utlån ser ut til å være den beste måten å utvikle han på.

Synes ha ble gitt for få sjanser ifjor, istedet ble det lånt inn fra øst å vest.

Hva ???
Der er eg meget meget uenig 8)

Er du uenig, eller var det ironi?

newsome

Sv: Ut med Grella!
« Svar #12 på: August 28, 2010, 14:49:21 »
Nå er det vel på tide at vi starter en tråd med dette temaet. Denne stakkars amerikaneren har til gode å bevise noe som helst. Han er ikke lenger stallfyll for Leeds og bør derfor bli løst fra sin kontrakt.
Jeg kan nesten ikke huske sist jeg så en spiss med så dårlig touch og selvtillit.
Er utvilsomt den dårligste spilleren Grayson har i stallen og det er på høy tid at han forsvinner!
MOT
TULLPRAT fra først til sist!!!!!!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ut med Grella!
« Svar #13 på: August 28, 2010, 15:11:26 »
Mest spennende spilleren vi har i klubben. Desverre har vi fått veldig lite ut av Grella og et utlån ser ut til å være den beste måten å utvikle han på.

Synes ha ble gitt for få sjanser ifjor, istedet ble det lånt inn fra øst å vest.

Hva ???
Der er eg meget meget uenig 8)

Er du uenig, eller var det ironi?

E vel ingenting av det eg skriver som tyder på ironi,at Grella er den mest sspennende spilleren vi har er det reneste vissvass :o

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ut med Grella!
« Svar #14 på: August 28, 2010, 15:37:28 »
Må ha vært ironi, såpass må vi tåle. Eller kanskje Grella har satt griller i hodet på noen ;D ;D

Peter7

Sv: Ut med Grella!
« Svar #15 på: August 28, 2010, 20:02:47 »
Lincoln har jo gode erfaringer med å låne "utenlandske" Leeds-spisser.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Evig Pint

Sv: Ut med Grella!
« Svar #16 på: August 28, 2010, 22:51:42 »
Ut med Grella, han har jo vel kun skåret for oss i malingscupen.. og så var det dette hattricket i den test/reservekampen da.. ::) Med Becchio, McCormack, Somma, Paynter har vi fire gode spisser, og i tillegg flere som kan vikariere på spissplass som Gradel, Watt, til og med Snoddy. Nei, håper han er borte før vinduet stenger.
Marching on together

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ut med Grella!
« Svar #17 på: August 28, 2010, 22:57:35 »
Enig, sikkert smart  og spare litt lønnsutgifter før transferdeadline.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ut med Grella!
« Svar #18 på: August 28, 2010, 22:59:43 »
Ut med Grella, han har jo vel kun skåret for oss i malingscupen.. og så var det dette hattricket i den test/reservekampen da.. ::) Med Becchio, McCormack, Somma, Paynter har vi fire gode spisser, og i tillegg flere som kan vikariere på spissplass som Gradel, Watt, til og med Snoddy. Nei, håper han er borte før vinduet stenger.

...er jo litt vanskelig å score når du ikke spiller, da...   ::)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kickthemdown

Sv: Ut med Grella!
« Svar #19 på: August 28, 2010, 23:40:45 »
Ut med Grella, han har jo vel kun skåret for oss i malingscupen.. og så var det dette hattricket i den test/reservekampen da.. ::) Med Becchio, McCormack, Somma, Paynter har vi fire gode spisser, og i tillegg flere som kan vikariere på spissplass som Gradel, Watt, til og med Snoddy. Nei, håper han er borte før vinduet stenger.
Han sørget vel på egenhånd for at vi kunne møte scum på Old Trafford. Stor stjerne i boka! :D

Men nå bør det selvsagt være slutt for Grella i Leeds.

auren

Sv: Ut med Grella!
« Svar #20 på: August 29, 2010, 00:09:35 »
Ut med Grella, han har jo vel kun skåret for oss i malingscupen.. og så var det dette hattricket i den test/reservekampen da.. ::) Med Becchio, McCormack, Somma, Paynter har vi fire gode spisser, og i tillegg flere som kan vikariere på spissplass som Gradel, Watt, til og med Snoddy. Nei, håper han er borte før vinduet stenger.
Han sørget vel på egenhånd for at vi kunne møte scum på Old Trafford. Stor stjerne i boka! :D

Men nå bør det selvsagt være slutt for Grella i Leeds.


Det samme kunne vi sagt om Somma i fjor - nå er han den nye åpenbaringen kan det virke som. La Grella få gå ut på lån. Har fortsatt tro på fyren.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gufrias

Sv: Ut med Grella!
« Svar #21 på: August 29, 2010, 12:02:37 »
Veldig vanskelig å bedømme herfra. Vi ser jo bare de få innhoppene han gjør i A-lagskamper, og ikke alt det andre som avgjør om han har en framtid. Men det virker som han er langt bak i køen, særlig nå som angrepet er styrket med McCormack. Så derfor tror jeg (med alle forbehold) at det ville være best for både ham og Leeds om han fant seg en annen klubb - på lån eller permanent.
Hekta på Leeds siden 1974

mac_gyver

Sv: Ut med Grella!
« Svar #22 på: August 29, 2010, 13:22:29 »
Ifølge medspillere den "the most skilful player" i klubben. Syns selv han har enormt potensial. Vi må for all del ikke selge han...
Pride of Yorkshire

Budda

Sv: Ut med Grella!
« Svar #23 på: August 29, 2010, 13:34:26 »
Synes Grella bør gå ut på lån og få litt spilletid. Har ikke gitt opp den spilleren enda.
Endre

Jon R

Sv: Ut med Grella!
« Svar #24 på: August 29, 2010, 14:37:05 »
Grella har aldri hatt Graysons tillit og vil aldri få det. Hans gode bidrag i cupene ifjor ble aldri kronet med mer tillit og spilletid i ligaen. Ettersom Grayson sitter trygt er det derfor bare å selge så raskt som overhodet mulig . Av hensyn til lønnsbudsjettet og av respekt for spilleren. 
Jon R.

stefan

Sv: Ut med Grella!
« Svar #25 på: August 29, 2010, 19:44:09 »
Grella har aldri hatt Graysons tillit og vil aldri få det. Hans gode bidrag i cupene ifjor ble aldri kronet med mer tillit og spilletid i ligaen. Ettersom Grayson sitter trygt er det derfor bare å selge så raskt som overhodet mulig . Av hensyn til lønnsbudsjettet og av respekt for spilleren. 

Må si meg enig i det Jon. McCormack,Gradel og Watt og til og med Snoddy er vel alle foran Grella i køen i en 4-4-2 med en kjapp, og en stor spiss. I en 433 formasjon så er han vel enda mindre aktuell.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

lojosang

Sv: Ut med Grella!
« Svar #26 på: August 29, 2010, 19:51:58 »
Grella har aldri hatt Graysons tillit og vil aldri få det. Hans gode bidrag i cupene ifjor ble aldri kronet med mer tillit og spilletid i ligaen. Ettersom Grayson sitter trygt er det derfor bare å selge så raskt som overhodet mulig . Av hensyn til lønnsbudsjettet og av respekt for spilleren. 

Må si meg enig i det Jon. McCormack,Gradel og Watt og til og med Snoddy er vel alle foran Grella i køen i en 4-4-2 med en kjapp, og en stor spiss. I en 433 formasjon så er han vel enda mindre aktuell.


Høres ut som det som ble sagt om Beckford før han dro ut på lån.
- Leif Olav

Jon R

Sv: Ut med Grella!
« Svar #27 på: August 30, 2010, 00:02:23 »
Grella har aldri hatt Graysons tillit og vil aldri få det. Hans gode bidrag i cupene ifjor ble aldri kronet med mer tillit og spilletid i ligaen. Ettersom Grayson sitter trygt er det derfor bare å selge så raskt som overhodet mulig . Av hensyn til lønnsbudsjettet og av respekt for spilleren.  

Må si meg enig i det Jon. McCormack,Gradel og Watt og til og med Snoddy er vel alle foran Grella i køen i en 4-4-2 med en kjapp, og en stor spiss. I en 433 formasjon så er han vel enda mindre aktuell.


Høres ut som det som ble sagt om Beckford før han dro ut på lån.

Da er det jo greit å huske at vi måtte rykke ned en divisjon før Beckford fikk sjansen til å etablere seg i laget. Grella fikk aldri sjansen til å spille seg inn på førsteellveren i league One og vil garantert ikke få det nivået over.  :-\
Jon R.

Runar

Sv: Ut med Grella!
« Svar #28 på: August 30, 2010, 00:27:43 »
Bra at Grayson gav han 3 års kontrakt! Sikkert riktig å slippe han, men synes at vi burde fått mer ut av talentet hans