Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Ramon Nunez  (Lest 62841 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #90 på: Januar 24, 2011, 11:12:28 »
Supert  :)

Da er han snart tilbake og klar til neste kamp mot Hull, så blir det spennende å se om det blir noe hattespising etterhvert da ;D
YEAH!  ;D

lojosang

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #91 på: Januar 24, 2011, 13:17:23 »
Følger denne tråden med en viss uro.  ;D

Så litt matprat. Noen som har oppskriften på en god marinade?
1 dl olje (gjerne olivenolje)
1 stk rød chili
1 fedd hvitløk

 :D


Savner kanskje litt syre i den marinaden. Jeg ville kanskje hatt i saften fra et par limeskiver. Litt salt og pepper er heller ikke å forakte  ;D

Skriv ut noen sure oppgulp fra Batestrådene, malt opp papiret og ha i marinaden. Pass på å få med oppgulp fra begge sider av debatten for syrebalansens del. Enjoy.

Håper marinaden kommer til nytte nå da.  ;D
« Siste redigering: Januar 24, 2011, 20:58:52 av lojosang »
- Leif Olav

Leechap

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #92 på: Januar 24, 2011, 18:10:00 »
Nunez spilte i en offensiv rolle på midtbanen rett bak Martinez. Nunez ble tatt av i pausen. Utmerket seg med god teknikk, god med ball og kvikk i beina. Ble mange støttepasninger og han var lite involvert i spillet for øvrig. Costa Rica hadde føringen i 1. omgang og var farligst - ble også snytt for straffe. Helt ok med seier til Honduras etter sterk 2. omgang.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #93 på: Januar 25, 2011, 10:23:06 »
RAMON! http://www.leedsunited.com/news/20110125/ramon-returns-the-most-valuable_2247585_2275695
Sitat
RAMON RETURNS THE MOST VALUABLE
United star picks up award...

auren

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #94 på: Januar 25, 2011, 10:35:27 »
RAMON! http://www.leedsunited.com/news/20110125/ramon-returns-the-most-valuable_2247585_2275695
Sitat
RAMON RETURNS THE MOST VALUABLE
United star picks up award...

Flottings det! Gratulerer til Ramon.

Selv om han er en spennende spiller, så regner jeg ikke med at han kommer til å få særlig med tillit utover våren. Blir nok å finne på benken / tribunen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #95 på: Januar 25, 2011, 11:44:04 »
Han kjemper med Watt og Howson om en plass som offensiv midtbanespiller, snakk om luksusproblematikk.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #96 på: Januar 25, 2011, 11:49:12 »
Nivået i denne turneringen er nok ikke det aller høyeste, med følgende deltakere (og FiFA-rank):

Honduras - 56
Panama - 67
Costa Rica - 69
El Salvador - 116
Guatemala - 117
Nicaragua - 157
Belize - 173

... men det er vanskelig å gjøre det bedre enn best, uansett. Gratulerer, Nunez! Blir spennende å se om han kan få noen sjanser utover våren.
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #97 på: Februar 01, 2011, 14:38:53 »
Spiller også kamp for Honduras 8. eller 9.februar.  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #98 på: Februar 01, 2011, 14:41:50 »
Spiller også kamp for Honduras 8. eller 9.februar.  :)
Da passer det fint med et innhopp ikveld da  8) Somma og Nunez framme der mot slutten.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #99 på: Mars 07, 2011, 16:57:41 »
Ramon Nunez!

Sitat
Honduran international Ramon Nunez scored his first Elland Road hat-trick as Leeds United reserves cruised past Lincoln City at Elland Road on Monday afternoon.

The South American struck twice in either half as Neil Redfearn's charges recorded a comfortable 4-1 victory.

Nunez, cutting in from the left, bent in a cross which eluded everyone and crept inside the far post.  8)

Kilde:
http://www.leedsunited.com/news/20110307/nunez-bags-four-in-reserve-success_2247585_2310161

 :)

auren

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #100 på: Mars 07, 2011, 17:45:30 »
Imponerende av Nunez å score 4 mål. På tide å gi mannen en sjanse på A-laget! Kanskje Howson skal få en hvilekamp til helgen og heller la Nunez spille mot Ipswich?

----------- Johnson ---------- Bannan ---------------


------ Snoddy -------- Nunez ---------- Gradel ------


Denne midtbanen lukter kreativitet!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #101 på: Mars 07, 2011, 17:50:29 »
Imponerende av Nunez å score 4 mål. På tide å gi mannen en sjanse på A-laget! Kanskje Howson skal få en hvilekamp til helgen og heller la Nunez spille mot Ipswich?

----------- Johnson ---------- Bannan ---------------


------ Snoddy -------- Nunez ---------- Gradel ------


Denne midtbanen lukter kreativitet!

auren

holder med èn ny hver kamp auren  ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Askertiger

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #102 på: Mars 08, 2011, 09:08:52 »
Håper også at Nunez får muligheten på midtbanen. Tror han har mer å tilføye enn Bannan, eller hvilken som helst annen frukt....  8)
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

Kickthemdown

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #103 på: Mars 08, 2011, 16:52:56 »
Hva mer må man gjøre får å få flere sjanser? 4 mål er jo helt crazy !!  :D

Håper ikke han blir lei å forsvinner i sommer...

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #104 på: Mars 08, 2011, 17:05:01 »
Hva mer må man gjøre får å få flere sjanser? 4 mål er jo helt crazy !!  :D

Håper ikke han blir lei å forsvinner i sommer...


Christer George skåret vel 4 han også - helt crazy, men ble jo ikke akkurat noe hit!



Nunez er en veik spiller som ikke engang på reservenivå dominerer banespillet. Men en god avslutter og en bra teknikker er han.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kickthemdown

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #105 på: Mars 08, 2011, 17:36:12 »
Hva mer må man gjøre får å få flere sjanser? 4 mål er jo helt crazy !!  :D

Håper ikke han blir lei å forsvinner i sommer...


Christer George skåret vel 4 han også - helt crazy, men ble jo ikke akkurat noe hit!



Nunez er en veik spiller som ikke engang på reservenivå dominerer banespillet.
Men en god avslutter og en bra teknikker er han.
Våger påstanden om at han dominerer nok når han scorer 4 mål...

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #106 på: Mars 08, 2011, 17:57:44 »
Hva mer må man gjøre får å få flere sjanser? 4 mål er jo helt crazy !!  :D

Håper ikke han blir lei å forsvinner i sommer...


Christer George skåret vel 4 han også - helt crazy, men ble jo ikke akkurat noe hit!



Nunez er en veik spiller som ikke engang på reservenivå dominerer banespillet.
Men en god avslutter og en bra teknikker er han.
Våger påstanden om at han dominerer nok når han scorer 4 mål...

Jajaja... Var ikke meningen å være så brutal, men jeg så nå denne reservekampen.  ;)


En som virkelig imponerte var 16 årige Lenighan i angrep. Stor, tøff og utrolig kvikk med ballen i beina! Her kan vi ha noe som ligner på gull!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

nord

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #107 på: Mars 14, 2011, 16:37:25 »
Hvornår kan vi forvente at se Nunez på 1 holdet? han er landslag aktuel - men ikke god nok for vores Leeds 2011!
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #108 på: Mars 14, 2011, 21:20:23 »
Nunez kalt opp til landslaget for å spille mot Sør-Korea og Kina. Lykke til!
Håper han får plass på benken førstkommende lørdag.

Od

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #109 på: Mars 15, 2011, 14:27:42 »
Nunez spiller reservelagskamp mot Gateshead idag. Kampen går på LUTV. Hvis han følger opp den gode prestasjonen fra Lincoln-kampen tror jeg han kommer til å få noen minutter på lørdag.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #110 på: Mars 16, 2011, 15:07:51 »
Og etter to solide forestillinger med 5 mål på de to foregående kampene, er det vel nå duket for en plass på benken! Hvis dette ikke blir tilfellet, forstår jeg egentlig ikke helt hva som foregår. Greit nok at motstanden har vært heller laber på reservelagskampene, men Nunez har da ikke gjort seg bort i det lille han har vist i sine innhopp tidligere i sesongen. Håper på et nytt innhopp av mannen som ble kåret til turneringens mest verdifulle spiller for Honduras tidligere i år.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #111 på: Mars 18, 2011, 10:41:59 »
Hva er det Nunez gjør galt, eller ikke får til siden Grayson ser ut til å glemme han helt bort:
"Now, we have a fit, strong squad and they are all pushing hard. Sanchez, Lloyd, and Ross all did well in the reserves in midweek and they are pushing." (Simon Grayson) Hvor er Nunez, med fem mål på to kamper. Noen som så reservekampen, og kan fortelle meg om Nunez ikke er på høyde med Watt, Sam og McCormack?

Ferre

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #112 på: Mars 18, 2011, 11:07:51 »
Hva er det Nunez gjør galt, eller ikke får til siden Grayson ser ut til å glemme han helt bort:
"Now, we have a fit, strong squad and they are all pushing hard. Sanchez, Lloyd, and Ross all did well in the reserves in midweek and they are pushing." (Simon Grayson) Hvor er Nunez, med fem mål på to kamper. Noen som så reservekampen, og kan fortelle meg om Nunez ikke er på høyde med Watt, Sam og McCormack?

Så kun første omgang, og da syntes jeg Nunez var langt bedre enn både Watt, Sam og Ross. Har en meget god pasningsfot og gode tekniske egenskaper. I tillegg virker det som om han har et klokt fotballhode. Det eneste minuset var at han tidvis var litt sløv i den defensive jobben.


jarle

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #113 på: Mars 18, 2011, 11:11:39 »
Hva er det Nunez gjør galt, eller ikke får til siden Grayson ser ut til å glemme han helt bort:
"Now, we have a fit, strong squad and they are all pushing hard. Sanchez, Lloyd, and Ross all did well in the reserves in midweek and they are pushing." (Simon Grayson) Hvor er Nunez, med fem mål på to kamper. Noen som så reservekampen, og kan fortelle meg om Nunez ikke er på høyde med Watt, Sam og McCormack?

Så kun første omgang, og da syntes jeg Nunez var langt bedre enn både Watt, Sam og Ross. Har en meget god pasningsfot og gode tekniske egenskaper. I tillegg virker det som om han har et klokt fotballhode. Det eneste minuset var at han tidvis var litt sløv i den defensive jobben.




det tok meg 1 minutt i det innhoppet han har for Leeds og se at denne gutten har noe i seg... mer en de fleste andre vi har...

I tillegg leverte han i Copa'en... turneringens beste spiller...


Sydhagen

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #114 på: Mars 18, 2011, 11:33:56 »
Det irriterer meg litt at Nunez ikke får en god sjanse til å vise hva han er god for, men samtidig skal vi ikke klage så mye siden de som blir valgt på laget har prestert såpass godt som de har.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #115 på: Mars 18, 2011, 13:04:55 »
Hva er det Nunez gjør galt, eller ikke får til siden Grayson ser ut til å glemme han helt bort:
"Now, we have a fit, strong squad and they are all pushing hard. Sanchez, Lloyd, and Ross all did well in the reserves in midweek and they are pushing." (Simon Grayson) Hvor er Nunez, med fem mål på to kamper. Noen som så reservekampen, og kan fortelle meg om Nunez ikke er på høyde med Watt, Sam og McCormack?

Så kun første omgang, og da syntes jeg Nunez var langt bedre enn både Watt, Sam og Ross. Har en meget god pasningsfot og gode tekniske egenskaper. I tillegg virker det som om han har et klokt fotballhode. Det eneste minuset var at han tidvis var litt sløv i den defensive jobben.




det tok meg 1 minutt i det innhoppet han har for Leeds og se at denne gutten har noe i seg... mer en de fleste andre vi har...

I tillegg leverte han i Copa'en... turneringens beste spiller...



Han var vel heller Honduras sin mest verdifulle! Ikke rart det som toppskårer med to mål!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #116 på: Mars 18, 2011, 13:09:51 »
Hva er det Nunez gjør galt, eller ikke får til siden Grayson ser ut til å glemme han helt bort:
"Now, we have a fit, strong squad and they are all pushing hard. Sanchez, Lloyd, and Ross all did well in the reserves in midweek and they are pushing." (Simon Grayson) Hvor er Nunez, med fem mål på to kamper. Noen som så reservekampen, og kan fortelle meg om Nunez ikke er på høyde med Watt, Sam og McCormack?

Så kun første omgang, og da syntes jeg Nunez var langt bedre enn både Watt, Sam og Ross. Har en meget god pasningsfot og gode tekniske egenskaper. I tillegg virker det som om han har et klokt fotballhode. Det eneste minuset var at han tidvis var litt sløv i den defensive jobben.




det tok meg 1 minutt i det innhoppet han har for Leeds og se at denne gutten har noe i seg... mer en de fleste andre vi har...

I tillegg leverte han i Copa'en... turneringens beste spiller...



Han var vel heller Honduras sin mest verdifulle! Ikke rart det som toppskårer med to mål!  ;D
Det er faktisk feil hvis jeg har forstått dette korrekt: "United's Ramon Nunez will return to England this week having been recognised as the Most Valuable Player at the Copa CentroAmerica."

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #117 på: Mars 18, 2011, 15:25:26 »
Hva er det Nunez gjør galt, eller ikke får til siden Grayson ser ut til å glemme han helt bort:
"Now, we have a fit, strong squad and they are all pushing hard. Sanchez, Lloyd, and Ross all did well in the reserves in midweek and they are pushing." (Simon Grayson) Hvor er Nunez, med fem mål på to kamper. Noen som så reservekampen, og kan fortelle meg om Nunez ikke er på høyde med Watt, Sam og McCormack?

Så kun første omgang, og da syntes jeg Nunez var langt bedre enn både Watt, Sam og Ross. Har en meget god pasningsfot og gode tekniske egenskaper. I tillegg virker det som om han har et klokt fotballhode. Det eneste minuset var at han tidvis var litt sløv i den defensive jobben.




det tok meg 1 minutt i det innhoppet han har for Leeds og se at denne gutten har noe i seg... mer en de fleste andre vi har...

I tillegg leverte han i Copa'en... turneringens beste spiller...



Han var vel heller Honduras sin mest verdifulle! Ikke rart det som toppskårer med to mål!  ;D
Det er faktisk feil hvis jeg har forstått dette korrekt: "United's Ramon Nunez will return to England this week having been recognised as the Most Valuable Player at the Copa CentroAmerica."

Awards
Golden Ball:  Ramón Núñez (Honduras)
Golden Boot:  Rafael Burgos (El Salvador) &  Marco Ureña (Costa Rica)

http://en.wikipedia.org/wiki/2011_Copa_Centroamericana


Tror sannerlig at du har rett jeg:

Golden Ball Award, award given to the best player of the FIFA World Cup (eksempel)


 :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sleivind

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #118 på: Mars 24, 2011, 17:49:37 »
Jaja, også var både Clayton og Nunez lånt ut. Imponerende.

http://www.skysports.com/story/0,19528,12875_6833030,00.html

HåvardK

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #119 på: Mars 24, 2011, 17:54:42 »
Bra for Nunez at han får spilletid, men jeg syns det er rart at han ikke har fått sjansen hos oss med den innsatsen han har vist på reservelaget.