Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Ramon Nunez  (Lest 62677 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

samadhi

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #120 på: Mars 24, 2011, 20:55:14 »
Kan det være Andy Hughes som hat tipset Scunthorpe om denne spilleren?

Bra at han blir lånt ut og forhåpentligvis får spilletid i CCC. Da vil vi få en pekepinn på hvor god han faktisk er..
marching on together,
derudaf forever...

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #121 på: Mars 24, 2011, 21:32:06 »
Sunt for Nunez å komme til en klubb hvor han kan få kjempe om plass på laget. Gutten innehar et visst nivå og kan gjøre mål - så la oss håpe på et godt låneopphold!

Superfan

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #122 på: Mars 24, 2011, 21:34:18 »
Skjønner ikke hva SG skal med Nunez. Kort kontrakt og ingen spilletid.

testo

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #123 på: Mars 24, 2011, 22:20:34 »
Skjønner ikke hva SG skal med Nunez. Kort kontrakt og ingen spilletid.

Jeg fatter og begriper ikke hvorfor Grayson valgte å signe Nunez ut sesongen i januar. Han har imponert bra på reservelaget, men aldri fått sjansen på A-laget i år.

auren

Flott at Nunez er i form. SG låner han ut til Scunny, Andy gir han noen målgivende neste helg og vi er bare tre poeng bak Norwich etter at vi har banket Forest, joda, jeg liker tanken og planen til Simon :)

Genialt spør du meg ...to fluer i en smekk
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

lojosang

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #124 på: Mars 25, 2011, 02:26:27 »
Bra for Nunez at han får spilletid, men jeg syns det er rart at han ikke har fått sjansen hos oss med den innsatsen han har vist på reservelaget.

Ja, for Howson har jo stort sett vært rævva?
- Leif Olav

Woody

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #125 på: Mars 25, 2011, 08:17:56 »
Bra for Nunez at han får spilletid, men jeg syns det er rart at han ikke har fått sjansen hos oss med den innsatsen han har vist på reservelaget.

Ja, for Howson har jo stort sett vært rævva?

Howson har vore god,men er det smart å leige ut Nunez når Howson måtte melde landslagsforfall?
LIFE IS LEEDS

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #126 på: Mars 25, 2011, 10:25:33 »
Bra for Nunez at han får spilletid, men jeg syns det er rart at han ikke har fått sjansen hos oss med den innsatsen han har vist på reservelaget.

Ja, for Howson har jo stort sett vært rævva?

Howson har vore god,men er det smart å leige ut Nunez når Howson måtte melde landslagsforfall?
Han har vel McCormack og Watt før Nunez uansett, så ser heller at Nunez får a-lagsfotball for Scunthorpe enn å til og med være i tvil om å komme på benken for Leeds. Er noen kamper siden han var på benken, og man må enda lenger tilbake i tid for å finne sist han fikk noen minutter - så derfor tror jeg det er positivt at han får sjansen hos Scunthorpe.

Jon R

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #127 på: Mars 25, 2011, 11:54:46 »
Pjuuuh!  8)

*løper og tar hatten ut av marinaden*
Jon R.

HåvardK

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #128 på: Mars 25, 2011, 19:38:51 »
Bra for Nunez at han får spilletid, men jeg syns det er rart at han ikke har fått sjansen hos oss med den innsatsen han har vist på reservelaget.

Ja, for Howson har jo stort sett vært rævva?
Nå visste jeg ikke at det var kontraktfestet at han bare kunne spille på bekostning av Howson. Er det slikt dere International Members får vite? :P

lojosang

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #129 på: Mars 26, 2011, 12:33:09 »
Bra for Nunez at han får spilletid, men jeg syns det er rart at han ikke har fått sjansen hos oss med den innsatsen han har vist på reservelaget.

Ja, for Howson har jo stort sett vært rævva?
Nå visste jeg ikke at det var kontraktfestet at han bare kunne spille på bekostning av Howson. Er det slikt dere International Members får vite? :P

Ja, alle internasjonale members kanaliserer Revie, som er i daglig kontakt med Grayson.  :)
- Leif Olav

Jon R

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #130 på: Mars 26, 2011, 17:16:07 »
Bra for Nunez at han får spilletid, men jeg syns det er rart at han ikke har fått sjansen hos oss med den innsatsen han har vist på reservelaget.

Ja, for Howson har jo stort sett vært rævva?

Du må slutte med dette fyllerøret ditt midt på natten, lojosang.  ;)
Jon R.

Gufrias

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #131 på: Mars 26, 2011, 17:43:31 »
Pjuuuh!  8)

*løper og tar hatten ut av marinaden*

 ;D
Hekta på Leeds siden 1974

lojosang

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #132 på: Mars 31, 2011, 17:44:00 »
Bra for Nunez at han får spilletid, men jeg syns det er rart at han ikke har fått sjansen hos oss med den innsatsen han har vist på reservelaget.

Ja, for Howson har jo stort sett vært rævva?

Du må slutte med dette fyllerøret ditt midt på natten, lojosang.  ;)

Hva skal jeg da ta meg til mens jeg venter på å kunne legge meg på SYNKENDE rus?
- Leif Olav

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #133 på: April 10, 2011, 09:50:23 »
http://www.skysports.com/football/user_ratings/0,19768,11065_3284912,00.html

Ramón Fernando Núñez Reyes fikk 6.8 i rating i denne kampen, og dermed også blant de 5 beste spillerne i denne kampen. La oss håpe han fortsetter i samme spor!

Kickthemdown

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #134 på: April 10, 2011, 11:16:15 »
7,4 og banens beste nå ..

Simon , Simon, Simon.......  :-X

jarle

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #135 på: April 10, 2011, 12:04:37 »
Simon Simon...

Nunez er absolutt en spiller vi kunne trengt om ikke fast men som en innbytter siste 20...

Og Johnson foran Bannan.... HALLO!
Hvordan Bannan spilte seg ut av laget etter Forest kampen er ubegripelig...

Sleivind

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #136 på: Mai 09, 2011, 13:26:29 »
Grayson har bestemt seg for å forlenge kontrakten med Nunez.

http://www.leedsunited.com/news/20110509/nunez-to-stay-on-at-united_2247585_2356227

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #137 på: Mai 09, 2011, 13:33:21 »
Gledelig at Nunez har fått en forlengelse. har spilt bra i sin låneperiode hos Scunthorpe, et lag som har kjempet i bunnstriden. La oss håpe at han får spilletid neste sesong.

Per-Stian

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #138 på: Mai 09, 2011, 13:39:29 »
Grayson har bestemt seg for å forlenge kontrakten med Nunez.

http://www.leedsunited.com/news/20110509/nunez-to-stay-on-at-united_2247585_2356227

Gledeleg og bra for klubben!

Gufrias

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #139 på: Mai 09, 2011, 17:09:31 »
Et utmerket valg! Mange av spørsmålstegnene rundt Nunez' tilpasning til NPC er borte, så kanskje Grayson tør å bruke ham neste sesong.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #140 på: Mai 09, 2011, 21:02:01 »
Et utmerket valg! Mange av spørsmålstegnene rundt Nunez' tilpasning til NPC er borte, så kanskje Grayson tør å bruke ham neste sesong.

Blir Nunez brukt så kan det bety at han vil kjempe med Howson om plassen i den fremskutte midtbaneposisjonen i 4-5-1. Jeg håper vi spiller 4-4-2 for det meste neste sesong. Vi har som tidligere påpeket av undertegnede sett bedre ut defensivt i 4-4-2 enn i 4-5-1 i det siste.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #141 på: Mai 09, 2011, 21:05:02 »
Et utmerket valg! Mange av spørsmålstegnene rundt Nunez' tilpasning til NPC er borte, så kanskje Grayson tør å bruke ham neste sesong.

Blir Nunez brukt så kan det bety at han vil kjempe med Howson om plassen i den fremskutte midtbaneposisjonen i 4-5-1. Jeg håper vi spiller 4-4-2 for det meste neste sesong. Vi har som tidligere påpeket av undertegnede sett bedre ut defensivt i 4-4-2 enn i 4-5-1 i det siste.

 :D Du blir bare bedre og bedre :D

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #142 på: Mai 09, 2011, 21:07:06 »
Et utmerket valg! Mange av spørsmålstegnene rundt Nunez' tilpasning til NPC er borte, så kanskje Grayson tør å bruke ham neste sesong.

Blir Nunez brukt så kan det bety at han vil kjempe med Howson om plassen i den fremskutte midtbaneposisjonen i 4-5-1. Jeg håper vi spiller 4-4-2 for det meste neste sesong. Vi har som tidligere påpeket av undertegnede sett bedre ut defensivt i 4-4-2 enn i 4-5-1 i det siste.

 :D Du blir bare bedre og bedre :D

Er det for ulogisk at en mer offensiv oppstilling kan gi mer defensiv trygghet?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #143 på: Mai 09, 2011, 21:18:23 »
Et utmerket valg! Mange av spørsmålstegnene rundt Nunez' tilpasning til NPC er borte, så kanskje Grayson tør å bruke ham neste sesong.

Blir Nunez brukt så kan det bety at han vil kjempe med Howson om plassen i den fremskutte midtbaneposisjonen i 4-5-1. Jeg håper vi spiller 4-4-2 for det meste neste sesong. Vi har som tidligere påpeket av undertegnede sett bedre ut defensivt i 4-4-2 enn i 4-5-1 i det siste.

 :D Du blir bare bedre og bedre :D

Er det for ulogisk at en mer offensiv oppstilling kan gi mer defensiv trygghet?

Var ikke akkurat det jeg tenkte på, men å kalle 4-4-2 mer offensiv en det vide begrepet 4-5-1 du bruker er vel å dra det litt langt, eller? Etter mine begreper får vi begge deler i 4-2-3-1 bare kantspillerene er villig til å jobbe litt!

Sleivind

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #144 på: Mai 10, 2011, 20:35:56 »
Nunez gjorde et godt inntrykk på fansen i Scunthorpe, og de kommer til å savne han  :)

http://www.scunthorpe.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=241484

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #145 på: Mai 10, 2011, 21:38:55 »
Nunez gjorde et godt inntrykk på fansen i Scunthorpe, og de kommer til å savne han  :)

http://www.scunthorpe.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=241484
"And much in the path of Jermaine Beckford - the Iron fans will no doubt be ironically laughing, as they will be expecting the extremely talented Honduran to now hit it off in West Yorkshire.

Indeed - who knows, Leeds might waste his talent once more and we could be the recipients of another fantastic loan spell from the Honduran."

Håper da ikke dette. Han blir beskrevet som den offensive maestroen, og som hjernen bak det offensive - og dette på et bunnlagg i NpC. Som noen kanskje vet, har jeg vært fan av karen helt siden han kom, og håper han lykkes i Leedstrøya... :) Det tror jeg også han vil, bare han får en smule tillit
« Siste redigering: Mai 10, 2011, 21:40:28 av kalle_92 »

Hobben

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #146 på: Juni 26, 2011, 17:16:21 »
Håper Nunez slår til denne sesongen, har troa på han ! Liker typen!
Rogaland Whites

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #147 på: Juli 15, 2011, 13:43:15 »
http://www.teamtalk.com/leeds-united/7037844/Nunez-catching-Grayson-s-eye


Grayson har tro på Nunez, eller forsøker han å trøste seg selv/fansen pga. mangel på nye signeringer... ???
Yeboahs vitne

jarle

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #148 på: Juli 15, 2011, 13:47:47 »
http://www.teamtalk.com/leeds-united/7037844/Nunez-catching-Grayson-s-eye


Grayson har tro på Nunez, eller forsøker han å trøste seg selv/fansen pga. mangel på nye signeringer... ???


Jeg mener han er Leeds sin beste fotballspiller... the way I see I see football...
teknikk, bevegelser, passninger, vision...

Ville sikkert passet bedre i PL en i gampeligaen... la oss håpe han kan tilpasse seg og bli en hit!!!

Per-Stian

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #149 på: Juli 15, 2011, 13:49:46 »
http://www.teamtalk.com/leeds-united/7037844/Nunez-catching-Grayson-s-eye

Grayson har tro på Nunez, eller forsøker han å trøste seg selv/fansen pga. mangel på nye signeringer... ??

Vi får håpe på det første :) Nuñez er meget lovande - men eg er redd han må terpe defensiv jobbing for å forsvare ein plass på førstelaget - gitt at han er tiltenkt ei kantrolle. Her har Gradel gjort store framskritt.
« Siste redigering: Juli 15, 2011, 13:59:20 av Per-Stian »