Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Ramon Nunez  (Lest 62242 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hobben

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #150 på: Juli 15, 2011, 13:54:32 »
http://www.teamtalk.com/leeds-united/7037844/Nunez-catching-Grayson-s-eye


Grayson har tro på Nunez, eller forsøker han å trøste seg selv/fansen pga. mangel på nye signeringer... ???

Jeg tror også Nunez blir en hit denne sesongen :)!
Rogaland Whites

Kato

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #151 på: Juli 15, 2011, 14:59:28 »
Og dette har Grayson trengt et år på å finne ut....
 

ToreLA

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #152 på: Juli 15, 2011, 15:03:37 »
Og dette har Grayson trengt et år på å finne ut....

?

Nei, det er ikke mer enn i løpet av de siste 3-4 månedene Grayson mener Nunez har funnet formen. Du må lese artikkelen, selv om målet i utgangspunktet er å være negativ. Det er alltid lurt!  :)


gill

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #153 på: Juli 15, 2011, 16:49:51 »
http://www.teamtalk.com/leeds-united/7037844/Nunez-catching-Grayson-s-eye


Grayson har tro på Nunez, eller forsøker han å trøste seg selv/fansen pga. mangel på nye signeringer... ???

Jeg tror også Nunez blir en hit denne sesongen :)!
Han spiller jo på landslaget til Honduras, så noe må det bo i han :)
 

Kato

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #154 på: Juli 15, 2011, 17:24:10 »
Du ser meg nå ut som funnet formen.
 

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #155 på: Juli 15, 2011, 17:52:19 »
Og dette har Grayson trengt et år på å finne ut....

Etterpåklokskap er den mest irriterende formen for klokskap...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ToreLA

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #156 på: Juli 15, 2011, 18:39:49 »
Du ser meg nå ut som funnet formen.

Jo, takk, har hatt meg to øl nå.


kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #157 på: Juli 15, 2011, 20:06:16 »
Dette har jeg ventet på en stund nå, har hatt troen fra starten, dette er en fyr med kvaliteter - og kommer til å vise seg frem i år for oss om han får sjansen :)

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #158 på: Juli 16, 2011, 20:51:27 »
Har ikke denne karen bare 1 år igjen av kontrakten sin og er egentlig i samme båt som Gradel?

Burde vi ikke signere Nunez på 3-4 års kontrakt?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

David Harle

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #159 på: Juli 16, 2011, 21:51:53 »
Han bør signeres på en langtidskontrakt! Lånet i Scunthorpe og landslagserfaringen tilsier at han begynner å bli klar for en lang sesong i England.

samadhi

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #160 på: Juli 16, 2011, 22:49:01 »
Har ikke denne karen bare 1 år igjen av kontrakten sin og er egentlig i samme båt som Gradel?

Burde vi ikke signere Nunez på 3-4 års kontrakt?

Enig. Her lukter det dessverre stor suksess i årets sesong, og farvel til neste sommer.
marching on together,
derudaf forever...

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #161 på: August 23, 2011, 22:30:46 »
Gi mannen en fire-års-kontrakt!

Her er det talent og teft for mål så det holder!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #162 på: August 23, 2011, 22:35:03 »
har på følelsen at denne mannen blir en gigant i Leeds-trøya  :)

bare en magefølelse...
:)

trosetti

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #163 på: August 23, 2011, 23:14:18 »
Nunez har vel scoret 5 mål i liga og cup så langt. I tillegg var han giftig i pre season. Hadde vært moro å se ant. minutter/scoringer på denne mannen nå. Noen? :-*
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

enur

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #164 på: August 23, 2011, 23:29:38 »
Nunez har vel scoret 5 mål i liga og cup så langt. I tillegg var han giftig i pre season. Hadde vært moro å se ant. minutter/scoringer på denne mannen nå. Noen? :-*

Såvidt jeg har klart å regne meg frem til, har Nunez spilt 344 minutter denne sesongen. Ergo, ca. 69 minutter mellom hver scoring.


____________
enur

Marching on together

newsome

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #165 på: August 23, 2011, 23:34:59 »
Gi mannen en fire-års-kontrakt!

Her er det talent og teft for mål så det holder!  ;D
Enig!
Et stort talent som jeg tror vi får stor glede av!
Sier det ennå en gang.Han bør få mer tillit og spilletid!!!!

jallar

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #166 på: August 23, 2011, 23:37:30 »
Nunez bør få mer spilletid. Den fyren er gull verdt!
Våre 2 målkonger (jeg tenker da på Behhio/Somma, ikke Paynter) er ute, og da må vi bruke alle andre som vet å treffe mål. Dessverre har Grayson av og til en egen evne til å la de beste sitte på benken.....da tenker jeg spesielt på sist sesong da han lot Paynter/Mccormack spille kamp etter kamp mens en formsterk Somma satt på benken og daska løken.

 ???

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #167 på: August 24, 2011, 07:51:58 »
Nunez bør få mer spilletid. Den fyren er gull verdt!
Våre 2 målkonger (jeg tenker da på Behhio/Somma, ikke Paynter) er ute, og da må vi bruke alle andre som vet å treffe mål. Dessverre har Grayson av og til en egen evne til å la de beste sitte på benken.....da tenker jeg spesielt på sist sesong da han lot Paynter/Mccormack spille kamp etter kamp mens en formsterk Somma satt på benken og daska løken.

 ???

 ;D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #168 på: August 24, 2011, 08:10:19 »
Mener at Nunez bør rullere med Gradel og Snoddy på vingen. På denne måten får gutta litt hvile og samtidig er de matchF***e.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

kongsmo

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #169 på: August 24, 2011, 09:01:40 »
har ikke sett så altfor mye av nunes, men mener han passer best som offansiv midtbane i 4-2-3-1 system eller som hengende spiss i 4-4-2 system, altså at han er bedre sentralt en ving. dette tror jeg p.g.a. at han har null defansive fibrer i kroppen og dermed ikke hjelper til nok i forsvar.

men som sagt har sett lite av nunes så kan hende jeg tar feil.... ::)
"SNIFFER"

LEO

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #170 på: August 24, 2011, 12:53:10 »
Enig med siste her at Nunez skal være inne på banen.

Gradel og Snodgrass er våre kantspillere med Sam som reserve.

Nunez skal starte kampene våre og spille til han ikke orker eller duger mer.  Da skal han tas av.
Han bør spille rett bak vår spiss.

Dette er ingen reserve spiller og han må på lantidskontrakt. Han har jo greid på ett år å konvertere overtil engelsk fotball.


 

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #171 på: August 24, 2011, 14:45:11 »
Her er en kommentar fra Bates på radioen til de som kun ser kvalitet i hvor mye en spiller koster, noen som føler seg truffet forresten?

Sitat
‎Ken Bates on Ramon Nunez "it's a pitty we got him on a free and did not cost us 10million pounds"
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #172 på: August 24, 2011, 14:48:23 »
Litt flaks har man alltids. Men dette betyr enkelt og greit at han ser på Nunnez som en unnskyldning til ikke å kjøpe inn spillere

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #173 på: August 24, 2011, 14:56:32 »
Litt flaks har man alltids. Men dette betyr enkelt og greit at han ser på Nunnez som en unnskyldning til ikke å kjøpe inn spillere

Det er jo en måte å se det på, kan være at du har rett.

Grayson har jo et transferbudsjett som skal holde til overgangssum og lønn. Det er Grayson som burde "klage" hvis han er misfornøyd med rammebetingelsene....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #174 på: August 24, 2011, 15:10:07 »
Litt flaks har man alltids. Men dette betyr enkelt og greit at han ser på Nunnez som en unnskyldning til ikke å kjøpe inn spillere

Det er jo en måte å se det på, kan være at du har rett.

Grayson har jo et transferbudsjett som skal holde til overgangssum og lønn. Det er Grayson som burde "klage" hvis han er misfornøyd med rammebetingelsene....

Jeg liker godt årets modell som går ut på å bruke de spillerne man allerede har i stallen og lar dem få sjansen til å vise seg frem på førstelaget, før man løper og låner inn utrente spillere til klubben som har fått tillatelse til å spille i CCC "to regain fitness" for en kortere periode.

Dette gir en lykkeligere stall, mer effektiv ressursbruk og frigjøring av midler til å pusse opp kåken vi leier.

(joda, det siste var et helt tilsiktet stikk tilbake til Ken Bates)

Alt i alt er jeg veldig fornøyd med at låne-bonanzaen ser ut til å være over. Kred til Grayson som endelig ser ut til å ha lært.  :)
Jon R.

LEO

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #175 på: August 25, 2011, 07:35:55 »
Jeg foreslår at Nunez starter kampene våre og blir vår faste straffeskytter.
 

flynn

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #176 på: August 25, 2011, 09:12:21 »
Litt flaks har man alltids. Men dette betyr enkelt og greit at han ser på Nunnez som en unnskyldning til ikke å kjøpe inn spillere

Men, med dagens "fasit" i hånd, vil du helst at det kjøpes inn en spiller til £1-2M, som vipper Nunez ut på benken, eller synes du (som jeg) at det er enda artigere om Nunez lykkes?

flynn

Dennis

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #177 på: August 25, 2011, 09:13:39 »
Litt flaks har man alltids. Men dette betyr enkelt og greit at han ser på Nunnez som en unnskyldning til ikke å kjøpe inn spillere

Det er jo en måte å se det på, kan være at du har rett.

Grayson har jo et transferbudsjett som skal holde til overgangssum og lønn. Det er Grayson som burde "klage" hvis han er misfornøyd med rammebetingelsene....

Jeg liker godt årets modell som går ut på å bruke de spillerne man allerede har i stallen og lar dem få sjansen til å vise seg frem på førstelaget, før man løper og låner inn utrente spillere til klubben som har fått tillatelse til å spille i CCC "to regain fitness" for en kortere periode.

Dette gir en lykkeligere stall, mer effektiv ressursbruk og frigjøring av midler til å pusse opp kåken vi leier.

(joda, det siste var et helt tilsiktet stikk tilbake til Ken Bates)

Alt i alt er jeg veldig fornøyd med at låne-bonanzaen ser ut til å være over. Kred til Grayson som endelig ser ut til å ha lært.  :)

Enig med deg her, Jon R, selv om jeg helst skulle sett en permanent midtstopper og sentral midtbanespiller inn (i alle fall på et tidligere tidspunkt, før Clayton slo til for fullt).

Det å satse på "nåværende" stall kan frigjøre mye kvalitet i andre spillere; det har vi sett i blant annet Arsenal i flere sesonger, på tross av den enorme kritikken per nå.

Likevel, dette henger ikke i hop med Graysons og Bates' stadige lovnader om "one or two on the verge of signing" gjennom hele sommeren! For meg undergraver dette troen på de spillerne som allerede er i klubben (basert på hva vi ser utenfor). Hadde Grayson (og Bates) hatt full tiltro til Nunez og Clayton (les: nåværende stall) fra juni/juli av, tror jeg ikke disse lovnadene om transferjakt hadde vært like vedvarende ferien igjennom - og jeg tror stallen hadde hatt bedre av med det: "Vi tror på dere!"

Derimot, virker det som om lagmoralen er høy for tiden, på tross av en noe traurig start - det tyder på at trenerteamet har gjort mye rett, samme hvor mye vi måtte hate defensive cornere. ;)
Marching on together!

Runar

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #178 på: August 25, 2011, 09:35:16 »
Litt flaks har man alltids. Men dette betyr enkelt og greit at han ser på Nunnez som en unnskyldning til ikke å kjøpe inn spillere

Det er jo en måte å se det på, kan være at du har rett.

Grayson har jo et transferbudsjett som skal holde til overgangssum og lønn. Det er Grayson som burde "klage" hvis han er misfornøyd med rammebetingelsene....


Husk at vi har lånt inn 2 spillere (O'Dea og Keogh) og vi er enda ikke ferdig med august. At lånene har er noe lengre perspektiv og at alle har like "dårlig" fitness kan være Graysons strategi, eller det kan være helt tilfeldig som mye annet...

Er veldig fornøyd med at Clayton og Nunez er inkludert i Graysons planer.

Jeg liker godt årets modell som går ut på å bruke de spillerne man allerede har i stallen og lar dem få sjansen til å vise seg frem på førstelaget, før man løper og låner inn utrente spillere til klubben som har fått tillatelse til å spille i CCC "to regain fitness" for en kortere periode.

Dette gir en lykkeligere stall, mer effektiv ressursbruk og frigjøring av midler til å pusse opp kåken vi leier.

(joda, det siste var et helt tilsiktet stikk tilbake til Ken Bates)

Alt i alt er jeg veldig fornøyd med at låne-bonanzaen ser ut til å være over. Kred til Grayson som endelig ser ut til å ha lært.  :)
 

Jon R

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #179 på: August 25, 2011, 18:36:46 »

Husk at vi har lånt inn 2 spillere (O'Dea og Keogh) og vi er enda ikke ferdig med august. At lånene har er noe lengre perspektiv og at alle har like "dårlig" fitness kan være Graysons strategi, eller det kan være helt tilfeldig som mye annet...


Jo det er riktig, men disse lånene har etter mitt syn vært nødvendige med alle skadene/dårlig fitness på spisser og midtstoppere.  :)
Jon R.