Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Ramon Nunez  (Lest 62674 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

newsome

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #180 på: August 25, 2011, 19:51:49 »
http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/pity_nunez_didn_t_cost_us_10m_gloats_leeds_united_chairman_bates_1_3710427#.TlYXJMWmr2E.twitter

Bates skryter av kontaktene sine med fotballagenter.
Og av at han fikk Nunez gratis.
Det siste overrasker nok ingen ;)

Runar

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #181 på: August 25, 2011, 21:12:31 »
Sto på Hard Rock i våres å sa at spillere som Nunez ble hentet basert på klubbens velutviklede scouting system.
 

Dennis

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #182 på: August 26, 2011, 10:45:18 »
http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/pity_nunez_didn_t_cost_us_10m_gloats_leeds_united_chairman_bates_1_3710427#.TlYXJMWmr2E.twitter

Bates skryter av kontaktene sine med fotballagenter.
Og av at han fikk Nunez gratis.
Det siste overrasker nok ingen ;)

At Bates hentet en gratis spiller - nei.
At vi fikk en spiller av Nunez' kaliber gratis - absolutt! :o

 ;)
Marching on together!

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #183 på: September 01, 2011, 19:14:37 »
Fra Bates intervju nå:

Sitat
Ken Bates "we have now started negotiations with Ramon Nunez over a new contract."
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

euphor9

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #184 på: September 01, 2011, 19:19:27 »
Fra Bates intervju nå:

Sitat
Ken Bates "we have now started negotiations with Ramon Nunez over a new contract."



Bra det da :)    Positivt og håper han får en 4års kontrakt.

sportcarl1

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #185 på: September 01, 2011, 19:20:18 »
är bara att ge honom ett 3årskontrakt, dubbla lönen mot vad han har nu
 

gill

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #186 på: September 01, 2011, 23:29:04 »
Fra Bates intervju nå:

Sitat
Ken Bates "we have now started negotiations with Ramon Nunez over a new contract."
WOW. Gratulerer you Chelsea- bastard.
 

Joe Jordan

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #187 på: September 02, 2011, 08:40:51 »
Juhu, skal vi ta en liten konkurranse om hvor lenge det går før disse "forhandlingene" også står på stedet hvil?

BATES OUT
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

AndyMathie

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #188 på: September 02, 2011, 10:09:33 »
Sign him up ASAP !  8)
We are Leeds and we are proud of it!

Mr. Leeds

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #189 på: September 02, 2011, 12:52:29 »
Sign him up ASAP !  8)

Og start forhandlinger på Howson sin kontrakt også. Der er jeg nervøs... Han er en viktig spiller for oss.
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #190 på: September 17, 2011, 16:43:41 »
Står Nunez fra start til de store forventningene? Flere her som har kalt Grayson en idiot for å ikke starte med nunez, men dessverre så virker han mer som en impact-player. Han burde jo spille offensiv midtbane, og ikke ving? Man setter jo ikke ut Ross, så Nunez burde starte på benken...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SDalen

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #191 på: September 17, 2011, 17:18:54 »
Står Nunez fra start til de store forventningene? Flere her som har kalt Grayson en idiot for å ikke starte med nunez, men dessverre så virker han mer som en impact-player. Han burde jo spille offensiv midtbane, og ikke ving? Man setter jo ikke ut Ross, så Nunez burde starte på benken...
Er enig etter det jeg har hørt/sett fra Nunez! Får heller prøve sam i posisjonen...
Rogaland whites!

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #192 på: September 21, 2011, 11:14:37 »
Fra innhoppet i går, var det ikke så mye han kunne komme inn å gjøre, og han bommet også ganske grovt på den ene sjansen han hadde. Men jeg synes han var frisk og svært bevegelig, ville ha ballen mye. Jeg vil gjerne se Nunez i den rollen han passer best (og i den posisjonen han spilte i hos Scunthorpe, med hell), nemlig offensiv sentral midtbane. Derfor vil jeg gjerne se følgende oppstilling

                Lonergan
Lees - Bromby - O'Dea - White(/Taylor)
           Varynen - Clayton
       Keogh - Nunez - McCormack(/White)
                 Becchio

Benk: Rachubka, Howson, Snodgrass, Sam, Kisnorbo

En spillbar, teknisk og relativt hurtig spiller som kan utfylle Becchio bra (noe også McCormack gjør)

Howson kan godt benkes, få seg en pause. Jeg liker ikke å gi klippekort. Derfor har jeg også utelatt Snodgrass. Mulig dette ville være feilslått i en kamp, men synes ikke Snodgrass og Howson har imponert denne sesongen. Det har derimot Clayton og McCormack gjort.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #193 på: September 21, 2011, 12:28:53 »
Fra innhoppet i går, var det ikke så mye han kunne komme inn å gjøre, og han bommet også ganske grovt på den ene sjansen han hadde. Men jeg synes han var frisk og svært bevegelig, ville ha ballen mye. Jeg vil gjerne se Nunez i den rollen han passer best (og i den posisjonen han spilte i hos Scunthorpe, med hell), nemlig offensiv sentral midtbane. Derfor vil jeg gjerne se følgende oppstilling

                Lonergan
Lees - Bromby - O'Dea - White(/Taylor)
           Varynen - Clayton
       Keogh - Nunez - McCormack(/White)
                 Becchio

Benk: Rachubka, Howson, Snodgrass, Sam, Kisnorbo

En spillbar, teknisk og relativt hurtig spiller som kan utfylle Becchio bra (noe også McCormack gjør)

Howson kan godt benkes, få seg en pause. Jeg liker ikke å gi klippekort. Derfor har jeg også utelatt Snodgrass. Mulig dette ville være feilslått i en kamp, men synes ikke Snodgrass og Howson har imponert denne sesongen. Det har derimot Clayton og McCormack gjort.

Er ikke totalt uenig i den lagoppstillingen. Keogh er en håndfull for de fleste forsvarsspillere og jobber sikker bedre defensivt enn Snodgrass... Er så skuffet over Snodgrass om dagen at det kan nesten ikke beskrives med ord....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

flynn

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #194 på: September 21, 2011, 12:32:41 »
Fra innhoppet i går, var det ikke så mye han kunne komme inn å gjøre, og han bommet også ganske grovt på den ene sjansen han hadde. Men jeg synes han var frisk og svært bevegelig, ville ha ballen mye. Jeg vil gjerne se Nunez i den rollen han passer best (og i den posisjonen han spilte i hos Scunthorpe, med hell), nemlig offensiv sentral midtbane. Derfor vil jeg gjerne se følgende oppstilling

                Lonergan
Lees - Bromby - O'Dea - White(/Taylor)
           Varynen - Clayton
       Keogh - Nunez - McCormack(/White)
                 Becchio

Benk: Rachubka, Howson, Snodgrass, Sam, Kisnorbo

En spillbar, teknisk og relativt hurtig spiller som kan utfylle Becchio bra (noe også McCormack gjør)

Howson kan godt benkes, få seg en pause. Jeg liker ikke å gi klippekort. Derfor har jeg også utelatt Snodgrass. Mulig dette ville være feilslått i en kamp, men synes ikke Snodgrass og Howson har imponert denne sesongen. Det har derimot Clayton og McCormack gjort.

Dette synes jeg ser ut som et spennende lag Kalle! Men jeg håper at Brown kan komme i form utover sesongen, og jeg anser i så fall ham som et bedre kort på defensiv midtbane enn Varynen. Dog er grunnlaget for min smule misstillit mot sistnevnte hårreisende magert...
Ikke mange defensive kvaliteter blant de fire fremste i denne oppstillingen, så nøkkelen her blir nok å unngå at backene våre overspilles på grunn av mangelfull bistand fra gutta høyere i banen...

flynn

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #195 på: September 21, 2011, 14:34:49 »
Fra innhoppet i går, var det ikke så mye han kunne komme inn å gjøre, og han bommet også ganske grovt på den ene sjansen han hadde. Men jeg synes han var frisk og svært bevegelig, ville ha ballen mye. Jeg vil gjerne se Nunez i den rollen han passer best (og i den posisjonen han spilte i hos Scunthorpe, med hell), nemlig offensiv sentral midtbane. Derfor vil jeg gjerne se følgende oppstilling

                Lonergan
Lees - Bromby - O'Dea - White(/Taylor)
           Varynen - Clayton
       Keogh - Nunez - McCormack(/White)
                 Becchio

Benk: Rachubka, Howson, Snodgrass, Sam, Kisnorbo

En spillbar, teknisk og relativt hurtig spiller som kan utfylle Becchio bra (noe også McCormack gjør)

Howson kan godt benkes, få seg en pause. Jeg liker ikke å gi klippekort. Derfor har jeg også utelatt Snodgrass. Mulig dette ville være feilslått i en kamp, men synes ikke Snodgrass og Howson har imponert denne sesongen. Det har derimot Clayton og McCormack gjort.

Dette synes jeg ser ut som et spennende lag Kalle! Men jeg håper at Brown kan komme i form utover sesongen, og jeg anser i så fall ham som et bedre kort på defensiv midtbane enn Varynen. Dog er grunnlaget for min smule misstillit mot sistnevnte hårreisende magert...
Ikke mange defensive kvaliteter blant de fire fremste i denne oppstillingen, så nøkkelen her blir nok å unngå at backene våre overspilles på grunn av mangelfull bistand fra gutta høyere i banen...

flynn
Jeg synes også det ser ut som et spennende lag. Dog har dere kanskje rett i at det er en litt vel offensiv oppstilling, men hva er alternativet? Vi lekker jo som en sil i forsvaret uansett. Skal vi begynne å spille 5 bak eller noe sånt?   ::) . Nunez er ikke spesielt god defensivt, til gjengjeld er han svært spillbar og bevegelig. Keogh var mye med å hjalp på backplass for White, men de kom stadig igjennom på den kanten. Snodgrass var ihvertfall ikke noe særlig tess defensivt han heller, og heller ikke offensivt, derfor vil jeg nok heller foretrekke White, McCormack og Keogh.

Leedsulf

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #196 på: Oktober 11, 2011, 16:11:42 »
Honduran international Ramon Nunez has signed a new contract with Leeds United.

The 25-year-old, who can play up front and in midfield, has signed a deal that takes him up to 2015 with the option of a further year.

http://www.leedsunited.com/news/20111011/international-signs-new-united-deal_2247585_2478688

Flotte greier.

ollan

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #197 på: Oktober 11, 2011, 16:15:49 »
Bra at noen vil være med oss videre  :o
Ollan

raggen

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #198 på: Oktober 11, 2011, 16:34:44 »
good news ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #199 på: Oktober 11, 2011, 16:35:59 »
My favourite player  ;D

mac_gyver

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #200 på: Oktober 11, 2011, 18:05:51 »
Må vel bety at han snart får spille igjen? Kanskje?
Pride of Yorkshire

4ever arcticwhite

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #201 på: Oktober 11, 2011, 18:31:25 »
Juhu, skal vi ta en liten konkurranse om hvor lenge det går før disse "forhandlingene" også står på stedet hvil?

BATES OUT
Ja, mer på stedet hvil enn dette kan vel forhandlingene ikke stå.....
Klar for 4 nye år i Leedsdrakten, det vil jeg kalle å parkere forhandlingene skikkelig ;)

Et annet spørsmål er om det er riktig å gi en så lang kontrakt til en spiller som ikke har fått mer spilletid denne sesongen! Han har putta noen mål, men det virker som om Grayson sliter med å finne plass til Nunez på laget.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #202 på: Oktober 11, 2011, 18:54:53 »
Juhu, skal vi ta en liten konkurranse om hvor lenge det går før disse "forhandlingene" også står på stedet hvil?

BATES OUT
Ja, mer på stedet hvil enn dette kan vel forhandlingene ikke stå.....
Klar for 4 nye år i Leedsdrakten, det vil jeg kalle å parkere forhandlingene skikkelig ;)

Et annet spørsmål er om det er riktig å gi en så lang kontrakt til en spiller som ikke har fått mer spilletid denne sesongen! Han har putta noen mål, men det virker som om Grayson sliter med å finne plass til Nunez på laget.

Noen vil vel snart fortelle oss at en eller flere av våre beste spillere er på vei ut pga dette....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

TK20

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #203 på: Oktober 11, 2011, 19:24:43 »
Juhu, skal vi ta en liten konkurranse om hvor lenge det går før disse "forhandlingene" også står på stedet hvil?

BATES OUT
Ja, mer på stedet hvil enn dette kan vel forhandlingene ikke stå.....
Klar for 4 nye år i Leedsdrakten, det vil jeg kalle å parkere forhandlingene skikkelig ;)

Et annet spørsmål er om det er riktig å gi en så lang kontrakt til en spiller som ikke har fått mer spilletid denne sesongen! Han har putta noen mål, men det virker som om Grayson sliter med å finne plass til Nunez på laget.

Ikke hver avgjørelse klubbledelsen tar er basert på neste kamp. Denne er en for fremtiden, med delvise håp om nåtids-impact.

Andersen

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #204 på: Oktober 12, 2011, 12:52:46 »
Kjempepositivt dette !  ;D Har sansen for Nunez! Håper dette smitter over på noen av de andre som ennå ikke har skrevet ny kontrakt med Leeds. Men så var det dette med spill på 1. laget da og evnt spillesystem SG vil bruke Nunez i .  ??? LEEDS4EVER 

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #205 på: Oktober 12, 2011, 12:56:47 »
For å få utnyttet Ramon sin spisskompetanse så må vi nesten spille en diamant på midtbanen med vingbacker, og det kommer vi vel aldri til å gjøre under Grayson..

Hva tror dere, vil Ramon få ut sitt potensiale i Leeds i løpet av de neste 4 årene?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #206 på: Oktober 12, 2011, 13:12:59 »
Ja det var det da ? Men skulle bli veldig overasket hvia SG ennå er manager i 2015!  HE WILL BE GONE I THINK !

samadhi

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #207 på: Oktober 12, 2011, 14:10:35 »
For å få utnyttet Ramon sin spisskompetanse så må vi nesten spille en diamant på midtbanen med vingbacker, og det kommer vi vel aldri til å gjøre under Grayson..

Hva tror dere, vil Ramon få ut sitt potensiale i Leeds i løpet av de neste 4 årene?

Nunez kan godt spille i dagens lag. Det må da bli på bekostning av McCormock, så akkurat nå er det vel lite trolig.
marching on together,
derudaf forever...

B_Ød

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #208 på: Oktober 12, 2011, 14:29:38 »
Ja det var det da ? Men skulle bli veldig overasket hvia SG ennå er manager i 2015!  HE WILL BE GONE I THINK !
OT, men hvorfor tror du det?
Svar gjerne i SG-tråden  ;)
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #209 på: Oktober 12, 2011, 14:33:35 »
For å få utnyttet Ramon sin spisskompetanse så må vi nesten spille en diamant på midtbanen med vingbacker, og det kommer vi vel aldri til å gjøre under Grayson..

Hva tror dere, vil Ramon få ut sitt potensiale i Leeds i løpet av de neste 4 årene?

Nunez kan godt spille i dagens lag. Det må da bli på bekostning av McCormock, så akkurat nå er det vel lite trolig.


Tror du ikke Nunez hadde vært best med 2 spisser foran seg?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.