Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Ramon Nunez  (Lest 62672 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #240 på: September 04, 2012, 20:48:05 »
"God bedring Ramon" burde vel vært ein komentar på en dag som denne. I steden for han høre frå alle kor mykje han kommer til å koste oss og kven si "feil" det var å henta han. Virkelig oppmuntrande supportere må eg sei!!!
Kan vel ikkje akkurat skryte på oss "the best fans in the world" med slike uttalelser??

Bulls eye!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ollan

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #241 på: September 04, 2012, 20:50:30 »
"God bedring Ramon" burde vel vært ein komentar på en dag som denne. I steden for han høre frå alle kor mykje han kommer til å koste oss og kven si "feil" det var å henta han. Virkelig oppmuntrande supportere må eg sei!!!
Kan vel ikkje akkurat skryte på oss "the best fans in the world" med slike uttalelser??
selvfølgelig god bedring....det mener vel alle,men i rimelighetens navn var det vel ikke akkurat skaden hans som var diskusjonen i de få postene :-)
Ollan

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #242 på: September 04, 2012, 20:53:46 »
Trist at han nå blir skadet. Hadde håpet at han skulle få en låneavtale med en klubb som f.eks Scunthorpe eller lignende. Han har definitivt bevist at han KAN gjøre det bra. Men har ikke overbevist over lengre tid. Det er Simon Graysons ansvar at dette gikk som det gikk. Han signerte langtidskontrakten (med en spiller han stort sett hadde på benken eller bare på reservelaget), uten egentlig å virke ut til å ha en plan for Ramon. Han kom liksom aldri inn i varmen. Trist for Nunez. Ønsker han god bedring!

stigahauge

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #243 på: September 04, 2012, 21:42:31 »
"God bedring Ramon" burde vel vært ein komentar på en dag som denne. I steden for han høre frå alle kor mykje han kommer til å koste oss og kven si "feil" det var å henta han. Virkelig oppmuntrande supportere må eg sei!!!
Kan vel ikkje akkurat skryte på oss "the best fans in the world" med slike uttalelser??
selvfølgelig god bedring....det mener vel alle,men i rimelighetens navn var det vel ikke akkurat skaden hans som var diskusjonen i de få postene :-)

Neida, men var bare for å sette det litt på spissen. Såg matchball mandag i går og der var dei inne på fotballspelarar og deiras "comitment to the club". Der vart det peka på at også fans må vise comitment til spelarane og støtte dei så lenge dei er i klubben og ikkje ønskar seg bort/gjør noko dumt.
Akkurat dette med å støtte spelarar som sliter har ikkje Leeds sine fans vært dei beste på (les Rachubka som regelrett vart mobba ut portane fordi han spelte dårlig). Slik skaper ikkje ein vinnarmentalitet, men ein fryktmentalitet, som kanskje igjen kan relaterst til Leeds sin dårlige heimestastikk i fjor.
Kanskje provoserende dette, men etter komentarane som kom om Nunez sin lange skade syns eg dette var ein grei plass å ta opp tema!
 

ollan

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #244 på: September 04, 2012, 21:49:07 »
"God bedring Ramon" burde vel vært ein komentar på en dag som denne. I steden for han høre frå alle kor mykje han kommer til å koste oss og kven si "feil" det var å henta han. Virkelig oppmuntrande supportere må eg sei!!!
Kan vel ikkje akkurat skryte på oss "the best fans in the world" med slike uttalelser??
selvfølgelig god bedring....det mener vel alle,men i rimelighetens navn var det vel ikke akkurat skaden hans som var diskusjonen i de få postene :-)

Neida, men var bare for å sette det litt på spissen. Såg matchball mandag i går og der var dei inne på fotballspelarar og deiras "comitment to the club". Der vart det peka på at også fans må vise comitment til spelarane og støtte dei så lenge dei er i klubben og ikkje ønskar seg bort/gjør noko dumt.
Akkurat dette med å støtte spelarar som sliter har ikkje Leeds sine fans vært dei beste på (les Rachubka som regelrett vart mobba ut portane fordi han spelte dårlig). Slik skaper ikkje ein vinnarmentalitet, men ein fryktmentalitet, som kanskje igjen kan relaterst til Leeds sin dårlige heimestastikk i fjor.
Kanskje provoserende dette, men etter komentarane som kom om Nunez sin lange skade syns eg dette var ein grei plass å ta opp tema!
enig
Ollan

lojosang

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #245 på: September 04, 2012, 21:50:45 »
Trist at han nå blir skadet. Hadde håpet at han skulle få en låneavtale med en klubb som f.eks Scunthorpe eller lignende. Han har definitivt bevist at han KAN gjøre det bra. Men har ikke overbevist over lengre tid. Det er Simon Graysons ansvar at dette gikk som det gikk. Han signerte langtidskontrakten (med en spiller han stort sett hadde på benken eller bare på reservelaget), uten egentlig å virke ut til å ha en plan for Ramon. Han kom liksom aldri inn i varmen. Trist for Nunez. Ønsker han god bedring!

Hans største problem var vel at han var best i Howsonrollen. Ikke lett å ta plassen fra ham. På vingen fungerte han så vidt jeg husker ikke spesielt godt.
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #246 på: September 04, 2012, 22:06:30 »
.....og hva slags skade var det?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #247 på: September 04, 2012, 22:08:45 »
.....og hva slags skade var det?
Sannsynligvis en korsbånd-skade. Og som vi smertelig vet fra før, tar dette lang tid.

lojosang: Det høres relativt korrekt ut, ja.

Jon R

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #248 på: September 04, 2012, 23:36:21 »
"God bedring Ramon" burde vel vært ein komentar på en dag som denne. I steden for han høre frå alle kor mykje han kommer til å koste oss og kven si "feil" det var å henta han. Virkelig oppmuntrande supportere må eg sei!!!
Kan vel ikkje akkurat skryte på oss "the best fans in the world" med slike uttalelser??
selvfølgelig god bedring....det mener vel alle,men i rimelighetens navn var det vel ikke akkurat skaden hans som var diskusjonen i de få postene :-)

Neida, men var bare for å sette det litt på spissen. Såg matchball mandag i går og der var dei inne på fotballspelarar og deiras "comitment to the club". Der vart det peka på at også fans må vise comitment til spelarane og støtte dei så lenge dei er i klubben og ikkje ønskar seg bort/gjør noko dumt.
Akkurat dette med å støtte spelarar som sliter har ikkje Leeds sine fans vært dei beste på (les Rachubka som regelrett vart mobba ut portane fordi han spelte dårlig). Slik skaper ikkje ein vinnarmentalitet, men ein fryktmentalitet, som kanskje igjen kan relaterst til Leeds sin dårlige heimestastikk i fjor.
Kanskje provoserende dette, men etter komentarane som kom om Nunez sin lange skade syns eg dette var ein grei plass å ta opp tema!

Herlig naiv holdning! Som om omtaler av spillere på OEF påvirket hjemmestatistikken vår ifjor.  ;)

Selvfølgelig skal man støtte spillerne når man sitter ringside på stadion, men her gjelder det å skille snørr og bart! Det er jo heldigvis vesensforskjell å sitte på ER å rope skjellsord til enkeltspillere  og omtale spillere på et nettforum .Vil vel også tro at de fleste kommenterer direkte til artikkelen på Sky Sports som er vinklet nettopp på Nunez som en "Outcast" på ER og at skaden kom ubeleilig for alle parter.  

Rachubka ble utvilsomt behandlet på en skammelig måte under Blackpool kampen, men det blir litt feil å dra det inn i denne sammenhengen synes jeg. Fyropene på forumet her nådde aldri hans ører, i motsetning til de som kom fra The Kop. Så når du skriver "God bedring Ramon" burde vel vært ein komentar på en dag som denne. I steden får han høre frå alle kor mykje han kommer til å koste oss og kven si "feil" det var å henta han... så tar du altså feil. Nunez hører faktisk ikke dette!

Nå er det jo også Neil Warnock som har bestemt at Nunez ikke har noen fremtid på Elland Road, ikke den gjengse Leeds supporter. Blame it on the manager!

Fryktelig trist for Nunez selvfølgelig, men han vil tross alt heve en fyrstelig "sykelønn" som et solid plaster på såret. Og selvfølgelig ønsker vi han raskt tilbake på banen. Til beste for alle parter.  :)
« Siste redigering: September 04, 2012, 23:39:49 av Jon R »
Jon R.

stigahauge

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #249 på: September 05, 2012, 07:55:55 »
"God bedring Ramon" burde vel vært ein komentar på en dag som denne. I steden for han høre frå alle kor mykje han kommer til å koste oss og kven si "feil" det var å henta han. Virkelig oppmuntrande supportere må eg sei!!!
Kan vel ikkje akkurat skryte på oss "the best fans in the world" med slike uttalelser??
selvfølgelig god bedring....det mener vel alle,men i rimelighetens navn var det vel ikke akkurat skaden hans som var diskusjonen i de få postene :-)

Neida, men var bare for å sette det litt på spissen. Såg matchball mandag i går og der var dei inne på fotballspelarar og deiras "comitment to the club". Der vart det peka på at også fans må vise comitment til spelarane og støtte dei så lenge dei er i klubben og ikkje ønskar seg bort/gjør noko dumt.
Akkurat dette med å støtte spelarar som sliter har ikkje Leeds sine fans vært dei beste på (les Rachubka som regelrett vart mobba ut portane fordi han spelte dårlig). Slik skaper ikkje ein vinnarmentalitet, men ein fryktmentalitet, som kanskje igjen kan relaterst til Leeds sin dårlige heimestastikk i fjor.
Kanskje provoserende dette, men etter komentarane som kom om Nunez sin lange skade syns eg dette var ein grei plass å ta opp tema!

Herlig naiv holdning! Som om omtaler av spillere på OEF påvirket hjemmestatistikken vår ifjor.  ;)

Selvfølgelig skal man støtte spillerne når man sitter ringside på stadion, men her gjelder det å skille snørr og bart! Det er jo heldigvis vesensforskjell å sitte på ER å rope skjellsord til enkeltspillere  og omtale spillere på et nettforum .Vil vel også tro at de fleste kommenterer direkte til artikkelen på Sky Sports som er vinklet nettopp på Nunez som en "Outcast" på ER og at skaden kom ubeleilig for alle parter. 

Rachubka ble utvilsomt behandlet på en skammelig måte under Blackpool kampen, men det blir litt feil å dra det inn i denne sammenhengen synes jeg. Fyropene på forumet her nådde aldri hans ører, i motsetning til de som kom fra The Kop. Så når du skriver "God bedring Ramon" burde vel vært ein komentar på en dag som denne. I steden får han høre frå alle kor mykje han kommer til å koste oss og kven si "feil" det var å henta han... så tar du altså feil. Nunez hører faktisk ikke dette!

Nå er det jo også Neil Warnock som har bestemt at Nunez ikke har noen fremtid på Elland Road, ikke den gjengse Leeds supporter. Blame it on the manager!

Fryktelig trist for Nunez selvfølgelig, men han vil tross alt heve en fyrstelig "sykelønn" som et solid plaster på såret. Og selvfølgelig ønsker vi han raskt tilbake på banen. Til beste for alle parter.  :)

Mykje av kommentarane her får ikkje Ramon med seg nei! mest fordi dei er skrevne på norsk :) Men holdningane her gjenspeila vel mykje av dei som står på engelske leeds-sider. Desse igjen vil være lette for Ramon å oppdage (sjølv om eg veit at spansktalande gjerne har eit litt svakt engelsk ordforråd ;) ). Men eg anbefalar virkelig å sjå matchball-mandag denne veka. Syns Nanskog treff spikaren ganske bra under dette tema og når Vi går ut og kalla oss the best fans in the world så bør vi sjå at vi og har ein del forbetringspotensiale. Kanskje akkurat på dette å la spelarar/managera føle seg velkomne og verdsatt! Slik skapar tryggheit og slik skapar resultater. Må dessverre sei at her har vi langt igjen i forhold til andre klubbar (les dessvere eit visst lag frå manche....)
 

B_Ød

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #250 på: September 05, 2012, 09:08:01 »
"God bedring Ramon" burde vel vært ein komentar på en dag som denne. I steden for han høre frå alle kor mykje han kommer til å koste oss og kven si "feil" det var å henta han. Virkelig oppmuntrande supportere må eg sei!!!
Kan vel ikkje akkurat skryte på oss "the best fans in the world" med slike uttalelser??
vel Hr.Hauge..du har jo rett i det, men som en svoren Grayson tilhenger blir jeg litt for lett revet med da mine medfans bruker hver jævla mulighet de får til å cheap-shotte inn imot ham.
Beklager dette, det vil skje igjen, men per nå..all the best to you Ramon..and get well soon  ;)
Ups & Ups!!

4ever arcticwhite

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #251 på: September 05, 2012, 09:40:42 »
Jeg ønsker også Ramon alt godt og god bedring.

Min "Så da får vi ikke han av lønnsbudsjettet med det første"-kommentar kom i frustrasjon over at en spiller som manageren ikke ønsker med videre nå (sannsynligvis) er ute i lang tid, og dermed ikke kan få en overgang/låneavtale til en annen klubb.
The future's so White I've got to wear shades 8)

B_Ød

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #252 på: September 05, 2012, 09:45:41 »
??? Nå må du huske på at din venn SG heller ikke akkurat overdrev bruken av Nunez i start 11...Så en kan vel si  at det var et fiaskokjøp som SG gjorde der....
Det får vi dessverre aldri vite.
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #253 på: September 05, 2012, 10:36:59 »
Nå kom vel Nunez gratis? så kan vel ikke kalle det fiaskokjøp.
Men at mannen fikk en 4-års kontrakt er jo mer eller mindre latterlig med den spilletiden han fikk.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #254 på: September 05, 2012, 12:13:55 »
Vi går ut og kalla oss the best fans in the world så bør vi sjå at vi og har ein del forbetringspotensiale. Kanskje akkurat på dette å la spelarar/managera føle seg velkomne og verdsatt! Slik skapar tryggheit og slik skapar resultater. Må dessverre sei at her har vi langt igjen i forhold til andre klubbar (les dessvere eit visst lag frå manche....)

Selvfølgelig har vi et forbedringspotensiale. Vi må dog vokte oss for at vi ikke dreper den frie debatten om eiere, managere og spillere, i en misforstått "støtte" til alt klubben og dens ansatte står for.

At vi har langt igjen "i forhold til andre klubber" er en påstand du ikke har dekning for. Kjenner jeg blir mektig provosert av den faktisk.  :(
Jon R.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #255 på: September 05, 2012, 15:58:30 »
Hvilket lag fra Manchester???
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

stigahauge

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #256 på: September 05, 2012, 16:19:09 »
Hvilket lag fra Manchester???

Eit som eg ikkje likar sei navnet på og som ikkje spelar i lyseblått :) MOT
 

Jon R

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #257 på: September 05, 2012, 16:51:33 »
Hvilket lag fra Manchester???

Eit som eg ikkje likar sei navnet på og som ikkje spelar i lyseblått :) MOT

Med all respekt: Den påstanden vil jeg rett og slett kalle helt på jordet. Prøv feks  å følge live chaten på VG neste gang de røde fra Manchester spiller og ligger under. Du vil antagelig få deg en gedigen overraskelse.  ::)
Jon R.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #258 på: September 05, 2012, 17:51:49 »
Hvilket lag fra Manchester???

Eit som eg ikkje likar sei navnet på og som ikkje spelar i lyseblått :) MOT

Man trenger kun 1 tap og et par uavgjort for å få frem trollene, det samme som her med andre ord..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #259 på: September 05, 2012, 22:16:21 »
Hvilket lag fra Manchester???

Eit som eg ikkje likar sei navnet på og som ikkje spelar i lyseblått :) MOT

Med all respekt: Den påstanden vil jeg rett og slett kalle helt på jordet. Prøv feks  å følge live chaten på VG neste gang de røde fra Manchester spiller og ligger under. Du vil antagelig få deg en gedigen overraskelse.  ::)
+1

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #260 på: September 06, 2012, 00:45:00 »
Hvilket lag fra Manchester???

Eit som eg ikkje likar sei navnet på og som ikkje spelar i lyseblått :) MOT
Ser ikkje problemet.. Ã… sei "scum" har aldri vore vanskelig for meg :)
The Future Is Bright,
The Future Is White!

stigahauge

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #261 på: September 06, 2012, 13:06:38 »
Hvilket lag fra Manchester???

Eit som eg ikkje likar sei navnet på og som ikkje spelar i lyseblått :) MOT
Ser ikkje problemet.. Ã… sei "scum" har aldri vore vanskelig for meg :)

Skal skjerpe ordbruken Brede :)
 

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #262 på: September 07, 2012, 11:05:49 »
Hvilket lag fra Manchester???

Eit som eg ikkje likar sei navnet på og som ikkje spelar i lyseblått :) MOT
Ser ikkje problemet.. Ã… sei "scum" har aldri vore vanskelig for meg :)
Godt å høyra, unge Stig :)
Skal skjerpe ordbruken Brede :)
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #263 på: September 07, 2012, 11:52:29 »
Vi går ut og kalla oss the best fans in the world så bør vi sjå at vi og har ein del forbetringspotensiale. Kanskje akkurat på dette å la spelarar/managera føle seg velkomne og verdsatt! Slik skapar tryggheit og slik skapar resultater. Må dessverre sei at her har vi langt igjen i forhold til andre klubbar (les dessvere eit visst lag frå manche....)

Selvfølgelig har vi et forbedringspotensiale. Vi må dog vokte oss for at vi ikke dreper den frie debatten om eiere, managere og spillere, i en misforstått "støtte" til alt klubben og dens ansatte står for.
At vi har langt igjen "i forhold til andre klubber" er en påstand du ikke har dekning for. Kjenner jeg blir mektig provosert av den faktisk.  :(

Dette forstår jeg ikke! Kan jeg ikke lenger kreve at alle skal mene som meg?? 













 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #264 på: September 07, 2012, 13:01:54 »
Dette forstår jeg ikke! Kan jeg ikke lenger kreve at alle skal mene som meg??  

Beklager, promo. Ditt krav ble avvist på forrige generalforsamling. Der ble det i tillegg anmodet om at folk bør mene det motsatte av deg.  :-*
Jon R.

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #265 på: September 07, 2012, 15:45:05 »
Dette forstår jeg ikke! Kan jeg ikke lenger kreve at alle skal mene som meg??  

Beklager, promo. Ditt krav ble avvist på forrige generalforsamling. Der ble det i tillegg anmodet om at folk bør mene det motsatte av deg.  :-*


UT MED BATES....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #266 på: September 07, 2012, 23:48:32 »
Dette forstår jeg ikke! Kan jeg ikke lenger kreve at alle skal mene som meg??  

Beklager, promo. Ditt krav ble avvist på forrige generalforsamling. Der ble det i tillegg anmodet om at folk bør mene det motsatte av deg.  :-*


UT MED BATES....
skulle inte denna tråden handla  om Ramon Nunez? ;)
 

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #267 på: September 13, 2012, 19:15:27 »
Stadfestet korsbåndskade på Nunez:

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=293202

Ute for sesongen!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsgutt

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #268 på: Januar 29, 2013, 12:15:05 »
Ramon Numez has left the club by mutual consent


helt greit, fikke ikke noe sjanse av NW... og jeg synes ikke han er god nok

Cherry

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #269 på: Januar 29, 2013, 13:30:26 »
"Pay-off" mao........greit nok. Koster litt der & da - men på sikt har vi da frigjort mere
lønnsmidler ;)

Kisnorbo, Rogers, Pugh, Connoly og nå Nunez er ute........med unntak av Pugh så har vel ikke flere
kontrakt ut sesongen...anyone?

Bromby & Raschubka nå da - så er ryddingen ganske komplett...før sommeren!