Skrevet av Emne: Rykter om Faye, en slags avsporing  (Lest 2463 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sølvreven

Rykter om Faye, en slags avsporing
« på: September 06, 2010, 23:02:44 »
ojojojoj, dette er spennede folkens...en 33 åring som aldri har slått til kommer sikkert til å bli en kanonforsterkning for oss.For en høst det har vært- hvilke signeringer ;)
klubben i mitt hjerte støvsuger markedet for rask.Fantastisk....
Jeg hadde håpet på 1,bare 1 eneste kvalitetssignering i høst(i klasse med Kasper)men det skjer tydligvis ikke >:(
Du må ikke se så lyst på det. Det er slett ikke sikkert at det er lys i enden av tunnellen  ;)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Glenn K

Rykter om Faye, en slags avsporing
« Svar #1 på: September 07, 2010, 07:37:23 »
ojojojoj, dette er spennede folkens...en 33 åring som aldri har slått til kommer sikkert til å bli en kanonforsterkning for oss.For en høst det har vært- hvilke signeringer ;)
klubben i mitt hjerte støvsuger markedet for rask.Fantastisk....
Jeg hadde håpet på 1,bare 1 eneste kvalitetssignering i høst(i klasse med Kasper)men det skjer tydligvis ikke >:(

McCormack!

auren

Vil da si at Sam har levert varene så langt...  :)

Leedsfan

Rykter om Faye, en slags avsporing
« Svar #2 på: September 07, 2010, 08:30:56 »
ojojojoj, dette er spennede folkens...en 33 åring som aldri har slått til kommer sikkert til å bli en kanonforsterkning for oss.For en høst det har vært- hvilke signeringer ;)
klubben i mitt hjerte støvsuger markedet for rask.Fantastisk....
Jeg hadde håpet på 1,bare 1 eneste kvalitetssignering i høst(i klasse med Kasper)men det skjer tydligvis ikke >:(

Uff uff, alt er bare sorgen om dagen. Vi skulle signert Tony Cottee og Paul Gascoigne for 2 mill pund per hode....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Rykter om Faye, en slags avsporing
« Svar #3 på: September 07, 2010, 08:41:00 »
ojojojoj, dette er spennede folkens...en 33 åring som aldri har slått til kommer sikkert til å bli en kanonforsterkning for oss.For en høst det har vært- hvilke signeringer ;)
klubben i mitt hjerte støvsuger markedet for rask.Fantastisk....
Jeg hadde håpet på 1,bare 1 eneste kvalitetssignering i høst(i klasse med Kasper)men det skjer tydligvis ikke >:(

Uff uff, alt er bare sorgen om dagen. Vi skulle signert Tony Cottee og Paul Gascoigne for 2 mill pund per hode....
Neida, alt er ikke sorgen.Synes egentlig det ser lyst ut etter forutsetningene :)
Men jeg liker ikke at vi skal prøve alt mulig rask.Ikke noe særlig hvis klubben får et stempel om at hvis en ikke får kontrakt noe sted, så er det alltids mulig å få litt prøvetid i Leeds United,de prøver jo de fleste liksom...
Men for all del,jeg skal ete kameler jeg hvis feks denne Faye,Grella,Clayton,Bruce,Connolly og Bessone virkelig løfter laget og viser kvaliteter på øverste hylle på NpC nivå og bidrar til opprykk eller playoff... ;)

Superfan

Rykter om Faye, en slags avsporing
« Svar #4 på: September 07, 2010, 08:53:58 »
ojojojoj, dette er spennede folkens...en 33 åring som aldri har slått til kommer sikkert til å bli en kanonforsterkning for oss.For en høst det har vært- hvilke signeringer ;)
klubben i mitt hjerte støvsuger markedet for rask.Fantastisk....
Jeg hadde håpet på 1,bare 1 eneste kvalitetssignering i høst(i klasse med Kasper)men det skjer tydligvis ikke >:(

Uff uff, alt er bare sorgen om dagen. Vi skulle signert Tony Cottee og Paul Gascoigne for 2 mill pund per hode....
Neida, alt er ikke sorgen.Synes egentlig det ser lyst ut etter forutsetningene :)
Men jeg liker ikke at vi skal prøve alt mulig rask.Ikke noe særlig hvis klubben får et stempel om at hvis en ikke får kontrakt noe sted, så er det alltids mulig å få litt prøvetid i Leeds United,de prøver jo de fleste liksom...
Men for all del,jeg skal ete kameler jeg hvis feks denne Faye,Grella,Clayton,Bruce,Connolly og Bessone virkelig løfter laget og viser kvaliteter på øverste hylle på NpC nivå og bidrar til opprykk eller playoff... ;)

Med all respekt - du har vel ikke detaljert innsideinformasjon om aktiviteten på transferfronten i Leeds. Stoler på at Grayson vet hva han gjør når en spiller får anledning til å prøvespille for klubben. Tror også at nåløyet for å få lov til det er rimelig lite.

LEO

Rykter om Faye, en slags avsporing
« Svar #5 på: September 07, 2010, 11:22:09 »
Jeg mener vi trenger en slik spiller som er robust og kan vinne kriger.  Dem får vi mange utover når banene blir dårlige.

Ser av kamp programmet at oktober blir tøff.  Ligger vi blant de seks beste etter oktober da blir det OPPRYKK
 

MacMurder

Rykter om Faye, en slags avsporing
« Svar #6 på: September 07, 2010, 12:02:41 »
Kvalitetsmessig er Faye mer enn god nok for dagens Leeds lag, utfordringen ligger mer i om han klarer å komme tilbake etter forrige sesongs skadeproblemer.

baste

Rykter om Faye, en slags avsporing
« Svar #7 på: September 07, 2010, 12:35:23 »
Kvalitetsmessig er Faye mer enn god nok for dagens Leeds lag, utfordringen ligger mer i om han klarer å komme tilbake etter forrige sesongs skadeproblemer.
Tror ikke Faye blir noen dyr mann. klarer han å holde seg skadefri, så er det jo en ren bonus for oss? Skal ikke kjimse av rutinen hans, kan være gull verd...slik McAllister (desverre) var for Looserpool.  ;D

Dennis

Rykter om Faye, en slags avsporing
« Svar #8 på: September 07, 2010, 16:47:46 »
Jeg hadde håpet på 1,bare 1 eneste kvalitetssignering i høst(i klasse med Kasper)men det skjer tydligvis ikke >:(

For kort tid siden inkluderte du Sam i denne kategorien og for enda kortere tid siden inkluderte du McCormack også. Hvorfor er disse kuttet ut? Blir prosentandelen kvalitetssigneringer for høy for your liking?  ::)

Da McCormack-kjøpet gikk igjennom:
Oppløftende nyheter!! :)

Før vi hentet han:
Alle vet at Leeds United for tiden vinner enhver budrunde... :)
Skulle gjerne hatt McCormack!

Sam:
Etter hva vi har sett til nå mener jeg at Kasper og Sam er geniale signinger fra Grayson.De andre synes jeg er middels,kjedelige og fremfor alt treige :(
Marching on together!

p0ndus

  • Gjest
Rykter om Faye, en slags avsporing
« Svar #9 på: September 07, 2010, 17:56:30 »
Sitat fra: p0ndus på September 06, 2010, 21:18:46
Sitat fra: vielljaa på I dag kl. 17:59:49
Sitat fra: Masinga på I dag kl. 13:26:31
Når du ikke har hatt en stor karriere ved fylte 33 år, får du det aldri.

http://en.wikipedia.org/wiki/Amdy_Faye



Nå skal det sies at jeg selv ikke jubler høyt for denne mannen grunnet hans alder,


Jaggu skal man høre mye rart fra unge jyplinger her på forumet! 77-årgangen er det aller ypperste som er å finne hva gjelder både mennesker og Northport/Brechin maltwhisky.

He-he Lojosang nå skal vel ikke Dere ungdommer og  jyplinger som er født på slutten av syttitallet komme her og komme her, den ultimate Leedsfansen er født på midten av sekstitallet og har nok fått med seg litt mer enn Dere som bare har lest Leedshistorien i historiebøkene. Men vi er ihvertfall ening om det viktigste. MOT.


Unge jyplinger finnes i alle aldre, Pondus!   
 
 
Sant nok det. mvh jypling fra 60 tallet.  ;)

pale

Rykter om Faye, en slags avsporing
« Svar #10 på: September 07, 2010, 18:41:01 »
Jeg hadde håpet på 1,bare 1 eneste kvalitetssignering i høst(i klasse med Kasper)men det skjer tydligvis ikke >:(

For kort tid siden inkluderte du Sam i denne kategorien og for enda kortere tid siden inkluderte du McCormack også. Hvorfor er disse kuttet ut? Blir prosentandelen kvalitetssigneringer for høy for your liking?  ::)

Da McCormack-kjøpet gikk igjennom:
Oppløftende nyheter!! :)

Før vi hentet han:
Alle vet at Leeds United for tiden vinner enhver budrunde... :)
Skulle gjerne hatt McCormack!

Sam:
Etter hva vi har sett til nå mener jeg at Kasper og Sam er geniale signinger fra Grayson.De andre synes jeg er middels,kjedelige og fremfor alt treige :(

He, he strålende sitatsjekk, Kaizer.
Det kanskje en som møter seg selv i døra...

Selv er jeg bra fornøyd med årets kjøp, satser på et lån av en Battytype, så sikter vi mot Play-off.

Rudi G.

  • Gjest
Rykter om Faye, en slags avsporing
« Svar #11 på: September 07, 2010, 18:53:05 »
Jeg hadde håpet på 1,bare 1 eneste kvalitetssignering i høst(i klasse med Kasper)men det skjer tydligvis ikke >:(

For kort tid siden inkluderte du Sam i denne kategorien og for enda kortere tid siden inkluderte du McCormack også. Hvorfor er disse kuttet ut? Blir prosentandelen kvalitetssigneringer for høy for your liking?  ::)

Da McCormack-kjøpet gikk igjennom:
Oppløftende nyheter!! :)

Før vi hentet han:
Alle vet at Leeds United for tiden vinner enhver budrunde... :)
Skulle gjerne hatt McCormack!

Sam:
Etter hva vi har sett til nå mener jeg at Kasper og Sam er geniale signinger fra Grayson.De andre synes jeg er middels,kjedelige og fremfor alt treige :(

He, he strålende sitatsjekk, Kaizer.
Det kanskje en som møter seg selv i døra...

Selv er jeg bra fornøyd med årets kjøp, satser på et lån av en Battytype, så sikter vi mot Play-off.

Sitatsjekken er det ingenting å si på, er mer usikker på om det er riktig av Mr K å gjøre det. Vi er sikkert mange som kan arresteres på tidligere innlegg!

Dennis

Rykter om Faye, en slags avsporing
« Svar #12 på: September 07, 2010, 19:19:02 »
Tar selvkritikk om jeg har gjort noe galt, men kan ikke se at jeg har det. Det eneste jeg har gjort, er å gjengi hva DHY faktisk har skrevet, for å understreke påstandene mine om hva jeg mener han hadde skrevet.

Arresteres på tidligere innlegg? Selvsagt kan mange det og jeg er absolutt en av dem!  :)

Det er selvsagt lov å endre mening om spillerne er gode signeringer, men synes bare det var litt spennende å høre hvorfor Kasper var den eneste gode signeringen, da han for to-tre uker siden var supplert av både Sam og McCormack.

Dette ble ikke tatt fram for å arrestere noen, men fordi jeg lurte på om det virkelig er mulig å skifte mening så ofte - så fort.  :)
Marching on together!

peder

Rykter om Faye, en slags avsporing
« Svar #13 på: September 07, 2010, 21:35:42 »
Tar selvkritikk om jeg har gjort noe galt, men kan ikke se at jeg har det. Det eneste jeg har gjort, er å gjengi hva DHY faktisk har skrevet, for å understreke påstandene mine om hva jeg mener han hadde skrevet.

Arresteres på tidligere innlegg? Selvsagt kan mange det og jeg er absolutt en av dem!  :)

Det er selvsagt lov å endre mening om spillerne er gode signeringer, men synes bare det var litt spennende å høre hvorfor Kasper var den eneste gode signeringen, da han for to-tre uker siden var supplert av både Sam og McCormack.

Dette ble ikke tatt fram for å arrestere noen, men fordi jeg lurte på om det virkelig er mulig å skifte mening så ofte - så fort.  :)

Kjempefint at du tar selvkritikk, for din tidligere melding smaker det faktisk vondt av. Når noen skriver "Oppløftende nyheter!!" eller  "geniale signinger" behover det DEFINITIVT ikke bety 
"kvalitetssignering" For meg er en kvalitetssignering når man kjøper en spiller som vekker litt oppsikt og som alle eller ihvertfall de fleste har hørt om og vet hva er god for. Oppløftende nyheter kan vel ingen klare å oversette til kvalitetssignering.

Skamme seg skulle du  :D

DenHviteYeboah

Rykter om Faye, en slags avsporing
« Svar #14 på: September 07, 2010, 22:18:28 »
Egentlig ganske håpløs diskusjon fordi hvem avgjør hva som er en kvalitetssignering?En kvalitetssignering er en slik signering Cardiff gjorde med Bellamy, er min personlige mening.Jeg hadde håpet noen i den klassen,men det skjer ikke,og det er sikkert helt unødvendig også ifølge Kaizer og andre, fordi absolutt alt og alle signeringeri denne klubben er helt perfekt....gratulerer...

Dennis

Rykter om Faye, en slags avsporing
« Svar #15 på: September 07, 2010, 22:26:10 »
Egentlig ganske håpløs diskusjon fordi hvem avgjør hva som er en kvalitetssignering?En kvalitetssignering er en slik signering Cardiff gjorde med Bellamy, er min personlige mening.Jeg hadde håpet noen i den klassen,men det skjer ikke,og det er sikkert helt unødvendig også ifølge Kaizer og andre, fordi absolutt alt og alle signeringeri denne klubben er helt perfekt....gratulerer...

Men kjære DHY!

Jeg trodde du - i følge dine tidligere uttalelser - faktisk mente at Sam og McCormack var flotte signeringer/kvalitetssigneringer. Da har jeg misforstått.

Og siter meg gjerne på at jeg mener alt i denne klubben er perfekt.
Marching on together!

asLeeds

Rykter om Faye, en slags avsporing
« Svar #16 på: September 07, 2010, 22:28:06 »
No e eg lei...........
I denne tråden vil eg KUN lese om rykter om spelare inn eller ut....
That`s it
DALHEIM WHITES

peder

Rykter om Faye, en slags avsporing
« Svar #17 på: September 07, 2010, 22:34:05 »
Egentlig ganske håpløs diskusjon fordi hvem avgjør hva som er en kvalitetssignering?En kvalitetssignering er en slik signering Cardiff gjorde med Bellamy, er min personlige mening.Jeg hadde håpet noen i den klassen,men det skjer ikke,og det er sikkert helt unødvendig også ifølge Kaizer og andre, fordi absolutt alt og alle signeringeri denne klubben er helt perfekt....gratulerer...

Men kjære DHY!

Jeg trodde du - i følge dine tidligere uttalelser - faktisk mente at Sam og McCormack var flotte signeringer/kvalitetssigneringer. Da har jeg misforstått.

Og siter meg gjerne på at jeg mener alt i denne klubben er perfekt.
Foreslår at du lar det ligge nå Kaizer, dette blir for dumt. :(
Vi later som om du aldrig skrev innlegget også skriver vi meldinger her som har noe med rykter på spillere inn/ut.

DenHviteYeboah

Rykter om Faye, en slags avsporing
« Svar #18 på: September 07, 2010, 22:34:57 »
Egentlig ganske håpløs diskusjon fordi hvem avgjør hva som er en kvalitetssignering?En kvalitetssignering er en slik signering Cardiff gjorde med Bellamy, er min personlige mening.Jeg hadde håpet noen i den klassen,men det skjer ikke,og det er sikkert helt unødvendig også ifølge Kaizer og andre, fordi absolutt alt og alle signeringeri denne klubben er helt perfekt....gratulerer...

Men kjære DHY!

Jeg trodde du - i følge dine tidligere uttalelser - faktisk mente at Sam og McCormack var flotte signeringer/kvalitetssigneringer. Da har jeg misforstått.

Og siter meg gjerne på at jeg mener alt i denne klubben er perfekt.
Trodde dette var oversiktlig...Sam og McCormack er utmerkede signeringer,men ikke kvalitettssigneringer i Bellamy-klassen.Jeg hadde håpet noe slikt,feks Viera for å virkelig gi supporterne HÃ…P!HÃ…P om å være tilbake i det gode selskap raskt.Jeg mener ihvertfall at alle disse "wannabees" spillerne som blir testet ut, gir et tvilsomt signal.Det gir ihvertfall ikke meg håp om en snarlig retur til PL...Den eneste signering som ga meg et "boost" var Kasper,og delvis Mccormack.

Sander

Rykter om Faye, en slags avsporing
« Svar #19 på: September 07, 2010, 22:44:10 »
Egentlig ganske håpløs diskusjon fordi hvem avgjør hva som er en kvalitetssignering?En kvalitetssignering er en slik signering Cardiff gjorde med Bellamy, er min personlige mening.Jeg hadde håpet noen i den klassen,men det skjer ikke,og det er sikkert helt unødvendig også ifølge Kaizer og andre, fordi absolutt alt og alle signeringeri denne klubben er helt perfekt....gratulerer...

Men kjære DHY!

Jeg trodde du - i følge dine tidligere uttalelser - faktisk mente at Sam og McCormack var flotte signeringer/kvalitetssigneringer. Da har jeg misforstått.

Og siter meg gjerne på at jeg mener alt i denne klubben er perfekt.
Foreslår at du lar det ligge nå Kaizer, dette blir for dumt. :(
Vi later som om du aldrig skrev innlegget også skriver vi meldinger her som har noe med rykter på spillere inn/ut.

Jeg for min del er drit lei all sarkasmen om Grayson og Bates` kjøpepolitikk.

Vi bruker ikke penger, vi bruker penger på dårlige spillere, vi har for mange spillere, han ene sparker litt med sleiva..

Da kan du vel si til enkelte andre de også burde holde seg til temaet. Hvis ikke du alt har gjort det? ;)
 

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #20 på: September 07, 2010, 22:47:20 »
Amdy Faye spilte 90 minutter for reservene

Waccoe-bruker: "Amdy faye looks decent, sat just infront of back four breaking down the play"

Forøvrig scoret Ross McCormack Leeds' mål.

http://www.leedsunited.com/news/20100907/ross-bags-his-first-in-grimsby-draw_2247585_2147019

PS: Sendte deg en PM, DHY.
« Siste redigering: September 07, 2010, 23:01:08 av Mr Kaizer »
Marching on together!