SPILLER: Amdy Faye

Started by Promotion 2010, September 09, 2010, 17:06:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Flotte greier... Da er stallen komplett..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Fornuftig signering, også med tanke på lengden på kontrakten. Håper vi i løpet av sesongen (januar) får en enda bedre spiller, men inntil videre er vel Faye helt greit.

Velkommen til klubben!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trond90

Endeligt ett defensivt anker(?)!  :)

Velkommen Amdy Faye!!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Leedsfan

QuoteFormer Portsmouth and Stoke midfielder Amdy Faye has signed a short-term contract with Leeds United.

The 33-year-old Senegalese international has signed a deal that will initially tie him to the club until early in the new year.

Faye has been training with the squad over the past week and United boss Simon Grayson watched him play 90 minutes in the reserves on Tuesday at Grimsby.

"Amdy did what we expected he could do and we're pleased," said the United boss.

"He's been training with us all week and we sorted things out on Thursday morning.

"He's an experienced player who has played at the highest level and he is proven.

"He's a different type of player to the midfielders we have here and he is a good addition to the squad.

"He is short on fitness, but that will come with time. He's here until January initially and we'll see how things go."
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bites Yer Legs

Nå var jeg veldig negaiv når han ble hentet på prøve, men gleder meg til å se Faye gjøre skam på mine kommentarer  8)
KEEP FIGHTING!!

Stephenjazz

Faye var god i det jeg så av Stoke i forifjor, skal sies at han kun spilte en kamp i fjor pga skader :'(http://en.wikipedia.org/wiki/Amdy_Faye
Det blir aldri umoderne å vinne

Rudi G.

Quote from: Trond90 on September 09, 2010, 17:34:24
Endeligt ett defensivt anker(?)!  :)

Velkommen Amdy Faye!!

Dette får vi håpe. Regner med han kommer til å gi "jernet" for å få forlenget kontrakten. Spennende! :)

Rudi G.

Quote from: Rudi G. on September 09, 2010, 17:48:23
Quote from: Trond90 on September 09, 2010, 17:34:24
Endeligt ett defensivt anker(?)!  :)

Velkommen Amdy Faye!!

Dette får vi håpe. Regner med han kommer til å gi "jernet" for å få forlenget kontrakten. Spennende! :)

Og ikke minst, kampen om plassene sentralt på midtbanen øker og vil mest sannsynlig øke nivået ytterligere! :)

Tom S

COME ON LEEDS !!

Dennis

Den spillertypen de fleste av oss har mast på, meg inkludert, så får vi se om han holder mål.

Grayson sier at han mangler en del på formen enda, samt at han er en aldrende spiller, synes derfor kontrakten virker veldig fornuftig.
Marching on together!

Leedsulf

Satser på han blir en forsterkning når han etterhvert kommer i kampform. På høydepunktene fra reservekampen så han bare ut som en stappmett utgave av Showunmi.

Asbjørn

...hva vi får med denne spilleren, vet jeg egentlig svært lite om. Men, det virker iallefall ikke som Leeds har fått velge 'på øverste hylle' her :( Når (hvis) han kommer i form, kan han bli aktuell for første-elleveren, liksom...   ::)

Muulig 'the icing on the cake' (som likevel ikke ble noe av...) spilte i denne posisjonen, og så ble Faye en slags fattigmanns trøst som istedet ble valgt. Vel, det var vel det beste alternativet Larry hadde i denne omgang, og let's face it, det er der vi står pr dags dato.  :-[

Så får vi heller se om 'glasuren på kaken' ankommer i januar  ::)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

LeifMorten

det er en defensiv midtbanespiller i Tromsø fra Senegal jeg gjerne kunne ha tenkt meg i Leeds. Kom igjen Kara!

Jon R

Er redd glasuren på kaka har blitt erstattet av mugg. Lukter litt Paul Dickov av det her.  :(
Jon R.

p0ndus

Welcome Mr Faye. Håper du vil f(ø)ye deg inn i rekken av legendariske midtbanekrigere på vårt kjære Leeds. MOT

mac_gyver

smart av Grayson igjen. Gi han sjansen med en kort kontrakt. Deilig...
Pride of Yorkshire

Per-Stian

No har eg masa og klaga i lengre tid over at Grayson ikkje har signert eit defensivt anker, men om dette er den perfekte løysinga gjenstår å sjå. Heldigvis er kontrakta til Faye kortvarig, så får vi berre håpe han fortener å forlenge den når vi skriv januar 2011.

B-m

Quote from: Jon R on September 09, 2010, 20:34:51
Er redd glasuren på kaka har blitt erstattet av mugg. Lukter litt Paul Dickov av det her.  :(

Tja, ny Dickov var noe ekstremt, men nå er du jo litt EMO og ekstrem for tiden JonR! Faye spilte godt mot Grimsby i følge rapporter. Pulis skrøt av Faye før han ble frigitt - at han hadde jobbet knallhardt for å bli "fit" etter skade. Men det holdt ikke for Premier league. Mange av Stoke fansen mener han vil bli en meget habil Championship-spiller.
33 år er ikke allverdens alder, han er i følge ryktene (jeg har ikke sett ham spille) av den atletiske typen. Jeg har troen på at han kan gjør sakene bra frem til nyttår. Han har bare spilt ca. 30 kamper på 3 år, så det er klart at dette kan gå begge veier. Kanskje en ny Batty
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Sleivind

Kontrakten har vel nå gått ut, er han fremdeles i klubben?

4ever arcticwhite

Leeds United have agreed with Amdy Faye that the club will not be extending his contract.

http://www.leedsunited.com/news/20110111/midfielder-wont-be-extending-stay_2247585_2263814

Det er vel bare å si takk for innsatsen, og innrømme at han ikke var god nok....
Håper vi kan få inn en skikkelig god defensiv midtbanespiller i neste forsøk.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Glenn K

Quote from: 4ever arcticwhite on January 11, 2011, 15:25:27
Leeds United have agreed with Amdy Faye that the club will not be extending his contract.http://www.leedsunited.com/news/20110111/midfielder-wont-be-extending-stay_2247585_2263814

Det er vel bare å si takk for innsatsen, og innrømme at han ikke var god nok....

Fornuftig etter min mening. Med unntak av Middlesbrough-kampen borte, har han ikke gjort noe som tilsa at han fortjente ny kontrakt.

magnuer

Quote from: 4ever arcticwhite on January 11, 2011, 15:25:27
Leeds United have agreed with Amdy Faye that the club will not be extending his contract.

http://www.leedsunited.com/news/20110111/midfielder-wont-be-extending-stay_2247585_2263814

Hadde trua på at han skulle bli en viktig spiller når vi signerte han, men har desverre ikke innfridd så da er det like greit å ikke fornye

Kato

Da bomma vi solid med han.

Jon R

Da har Grayson fortsatt en jobb å gjøre. Over to år i managerstolen nå uten å finne en skikkelig defensiv midtbanespiller. Kan det virkelig være vanskelig?  ??? ???
Jon R.

Hallgeir *

Quote from: Kato on January 11, 2011, 17:39:34
Da bomma vi solid med han.
Ja, og da var det bra at han fikk en så kort kontrakt. Godt håndtverk i dette tilfellet.
Super Leeds since 1968

Giske

Takk for alle gode minner, Amdy, og lykke til videre..    :)

Woody

Quote from: Jon R on January 11, 2011, 19:06:40
Da har Grayson fortsatt en jobb å gjøre. Over to år i managerstolen nå uten å finne en skikkelig defensiv midtbanespiller. Kan det virkelig være vanskelig?  ??? ???

Om du heiter Manchini og er manager i Man City,så er det sevfølgelig ikkje så vrient.Men heiter du Simon Grayson og er manager for Leeds United,ja da er det straks litt verre...Penger gutter penger.Trur nok vi må innsjå at vi må bruke litt ekstra penger på ein kvalitetspelar i det leddet,om vi har lysst på nok eit opprykk.For det har vi vel????
LIFE IS LEEDS

stefan

Skal ikke si at jeg direkte sørger over Faye. Men det begynner å bli tynt sentralt nå..
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Kickthemdown

Quote from: stefan on January 11, 2011, 20:11:18
Skal ikke si at jeg direkte sørger over Faye. Men det begynner å bli tynt sentralt nå..
Ekstremt tynt. Hva er det som skjer Simon og Ken?  :-\