KAMP: vs BARNSLEY 14/9 2010, kl 20.45

Started by ArneS, September 13, 2010, 23:11:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Masinga

Masinga, medl.nr. 1250

Leedsulf

Quote from: Sander on September 14, 2010, 20:21:06
Quote from: Rudi G. on September 14, 2010, 20:19:23
Laget:

6 700 fans 8)

Higgs

Connolly - Naylor - Collins - Bessone

Sam - Howson - Kilkenny - Johnson

Becchio - Gradel

Subs: Brown, Bruce, Watt, Clayton, McCormack og Somma

Bra lag! Skulle gjerne sett Bruce inn for Naylor. Blir vel kapteinens siste mulighet til å vise at han kan gå en hel kamp uten feil..

Merkelig nok ingen Hughes på benken. Om ikke han er sistemann? Ser det bare er seks stykker

Hughes er på benken, ja.

Jon R

Quote from: jarle on September 14, 2010, 19:33:31
Quote from: Jon R on September 14, 2010, 19:22:06
Ønsker meg følgende lag ikveld:

Higgs - Connolly, Bruce, Collins, Bessone - Sam, Howson, Kilkenny, Johnson - Gradel, Becchio

subs: Brown, Mc Cormack, Somma, Bromby, White, Watt, Clayton

Brad Johnson? - bekrefter gang på gang at han ikke er en mann for Leeds trøya...
Han må erstattes... FORT!!!
tror White kunne ta den rollen...

Tildels enig i at Johnson er første mann ut ved en oppgradering på sentral midt, men enn så lenge er han det beste alternativet vi har dessverre. Hodestyrke og fysikk er viktige egenskaper i et ellers veldig lett midtbaneledd. White blir foreløpig litt for lett så lenge vi ikke har en sluggertype på sentral midt.
Jon R.

Hobben

Quote from: Jon R on September 14, 2010, 20:33:27

Higgs - Connolly, Bruce, Collins, Bessone - Sam, Howson, Kilkenny, Johnson - Gradel, Becchio

Brad Johnson? - bekrefter gang på gang at han ikke er en mann for Leeds trøya...

Tildels enig i at Johnson er første mann ut ved en oppgradering på sentral midt, men enn så lenge er han det beste alternativet vi har dessverre. Hodestyrke og fysikk er viktige egenskaper i et ellers veldig lett midtbaneledd. White blir foreløpig litt for lett så lenge vi ikke har en sluggertype på sentral midt.

Uenig. Føler BJ er viktgit, han vinner ballen gang på gang, slår gode innnlegg, skyter hardt. God engelsk kjemper, og ikke minst, for meg ser det ut som den som bryr seg mest på logoen på drakta. :) Fantastisk mann !
Rogaland Whites

stian94

Quote from: hobberst on September 14, 2010, 20:37:35
Quote from: Jon R on September 14, 2010, 20:33:27

Uenig. Føler BJ er viktgit, han vinner ballen gang på gang, slår gode innnlegg, skyter hardt. God engelsk kjemper, og ikke minst, for meg ser det ut som den som bryr seg mest på logoen på drakta. :) Fantastisk mann !
enig! han kjemper som en helt :)
SJ

Runar

Johnson er ikke så dårlig som ofte rapportert, men det er ikke alltid hans ferdigheter passer kampen som venstrekant. I noen kamper trenger kantspillere som er bedre en mot en offensivt. Johnson er som alle andre avhenigig av at vi spiller på hans styrker. Derfor må vi få innlegg fra høyre, og Bessone må komme ofte å bredt fra venstre slik at Johnson kan komme seg inn i banen.

Kickthemdown

C'mon gutta ! Ett poeng i dag så legger jeg meg med ett smil om munnen  :)

3 poeng så vet jeg ikke hva jeg gjør..

Bjorn

Sitter her å prøver å bruke den "voucher'n" som vi fikk med medlemskapet for å kunne høre på radion i en måned, men den greia funker jo ikke!!! Arrgh! Er det noen som kjenner til at det blir feil, eller har jeg fått den som ikke funker?  :'(
Marching On! 4276

newsome

Helt enig med deg Hobberst angående B.J.

Har uten tvil blant våre beste spillere de første kampene!!!!

Hobben

Sykt spent nå, tror kanskje vi må belage oss på tap ikveld. Men håper på tre poeng idag, hvilken start vi har fått da! Nå ruller som vanlig Leeds-sangene over anlegget, de som har lakt seg i nabolaget for bare vokne opp til vakker musikk, de kan legge seg ca 12 igjen, da er jeg ferdig med å feire evt tre poeng :)

Sist de klaget var opprykkskampen, ba de fint om å gå tilbake og nyte musikken :)
Rogaland Whites

laddi

Here we go with Leeds United
We're gonna give the boys a hand
Stand up and sing for Leeds United
They are the greatest in the land
Every day, we're all gonna say
We love you Leeds! Leeds! Leeds!
Everywhere, we're gonna be there
Marching on together
We're gonna see you win (na na na na na na)
We are so proud
We shout it out loud
We've been through it all together
And we've had our ups and downs (ups and downs!)
We're gonna stay with you forever
At least until the world stops turning 'round
Every day, we're all gonna say
Everywhere, we're gonna be there
Marching on together
We're gonna see you win (na na na na na na)
We are so proud
We shout it out loud

Bergen Whites

Cebhin

3p idag så blir det tungt å stå opp til jobb imorra:) Blir det samtidig Rangers seier idag blir mogendagen umulig å forutse...

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Tom S

COME ON LEEDS !!

Førde

Marching On Together

ollan

Ollan

McVallister

newsome

MOT

Gi oss en seier til ikveld Leeds!!!!!!!!!!!!!!!

Kickthemdown

Andersen

Om vi så klarer 1. poeng i kveld er jeg fornøyd ! LEEDS4EVER.

B_Ød

Ups & Ups!!

Sander

LEO

lykke til , er utrolig spent

Litt små i størrelse endel av spillerne.  Er litt urolig da ved cornere og frispark.  Blir mye lagt til Naylor, Collins og Johnsen å rense unna.
Men Beechio er vel litt spenstig men likevel det bekymrer meg.

viking

ollan

Ollan

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

martind

MOT!! We are Leeds!

tobn på tur

LLLLLLEEEEEEEEEEEEEEDS UNITED, the greatest team in football, the world has ever seen.!!!

MOT

Kickthemdown