KAMP: vs BARNSLEY 14/9 2010, kl 20.45

Started by ArneS, September 13, 2010, 23:11:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Bredinho

e fullt klar øve at paddy e skada, mn sjøl på krykke slår han naylor på 40meter...
nayls og collins e alt for like spelara.. bruce og kisnorbo.. ut md nayls vertfall.. howson fikse kapteinsrollen han!!

Bredinho
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Ferre

pale

PÃ... VG nett står det at Hughes har fått sitt andre gule og er utvist???
Er det jeg som ikke følger med?

Tom S

COME ON LEEDS !!

Xern

Unnskyld meg, men hva er stillingen ?!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Rudi G.

pale

Tom S

COME ON LEEDS !!

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

ØBS

LUSCOS-hilsen
ØBS

abbe

Quote from: ØBS on September 14, 2010, 22:20:56
Quote from: Xern... on September 14, 2010, 22:19:34
Unnskyld meg, men hva er stillingen ?!

3-1.

Vi blir utspilt... :(

Det er taktikk. Nå kontrer vi inn 3, når de minst venter det.

Sleivind

Quote from: pale on September 14, 2010, 22:19:16
PÃ... VG nett står det at Hughes har fått sitt andre gule og er utvist???
Er det jeg som ikke følger med?

Det stom står på VG-nett skal du ikke ta for god fisk! I følge de så leder København 1-0, ingen røde kort i Lyon - Schalke, osv osv.....

Ferre

Ferre

Rudi G.

Dennis

En Leedsscoring nå og det kan bli en spennende innspurt!

OOOOH, nesten
Marching on together!

Tom S

COME ON LEEDS !!

ooh aah

Quote from: Yeboah on September 14, 2010, 22:18:27
Herregud, nå var det mye slakting her. Vi har nettopp startet opp i Championship også forventer flesteparten at vi skal høvle over en hver motstander? Vi har hatt en fin flyt så langt, men vi kommer nok til å være ustabile i vår første sesong tilbake på nest øverste nivå.

At forsvaret vårt "suger" er jo fair, men Grayson har nok ikke hatt så store muligheter til å velge fra øverste hylle. Husk at det ikke er Ridsdale som styrer klubben lenger :P :)

MOT!
Endelig et fornuftig innlegg.

Andersen

Ny kamp og nye muligheter til fredag. Vi kan ikke forvente å vinne hver eneste kamp fremover. LEEDS4EVER.

Xern

Sett inn meg på bakre firer !
Ingen kommer forbi, problemet er at jeg vil nok bli utvist hver 3. kamp (grove taklinger)
Og som venstreback vil jeg ha mora mi !

Le Jardin

Quote from: Rudi G. on September 14, 2010, 22:19:49
Leicester City3-1Cardiff City

Godt å se at andre sliter og! Vi er fortsatt kun 3p bak direkte opprykk, så ikke heng med hue folkens.
Dette blir en javn serie hvor "alle" kan slå "alle"

Terje, som gleder seg til tv-kamp på fredag. Stakkars Doncaster...
"Victory is in our sights"

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

ziganda

Tom S

COME ON LEEDS !!

Masinga

Quote from: ooh aah on September 14, 2010, 22:23:03
Quote from: Yeboah on September 14, 2010, 22:18:27
Herregud, nå var det mye slakting her. Vi har nettopp startet opp i Championship også forventer flesteparten at vi skal høvle over en hver motstander? Vi har hatt en fin flyt så langt, men vi kommer nok til å være ustabile i vår første sesong tilbake på nest øverste nivå.

At forsvaret vårt "suger" er jo fair, men Grayson har nok ikke hatt så store muligheter til å velge fra øverste hylle. Husk at det ikke er Ridsdale som styrer klubben lenger :P :)

MOT!
Endelig et fornuftig innlegg.
Enig.
Masinga, medl.nr. 1250

Førde

Marching On Together

viking

tobn på tur

Godt å høre de tilreisende Leeds supporterene fortsatt lager liv. Sånn det skal være med. Elske Leeds i ups and downs.

MOT