KAMP: vs BARNSLEY 14/9 2010, kl 20.45

Started by ArneS, September 13, 2010, 23:11:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

enur

Begredelige greier :( Håper på Bruce og Somma fra start i neste kamp.

Marching on together

Ola_S

jaja,dette var ikke mye å komme hjem til etter å ha vært borte siden i dag tidlig  :-[  >:(

Rudi G.

Slutt

Match Stats  
Barnsley  Leeds United  
13(8 )  Shots (on Goal)  12(7)  
8 Fouls  13  
7 Corner Kicks  9
0  Offsides  4
50%  Time of Possession  50%  
1  Yellow Cards  3  
0  Red Cards  0  
4  Saves  5

Hallgeir *

Quote from: Espen J on September 14, 2010, 22:40:16
Drit å lese om dette da.. triste greier.. :-(            MOT!

Får håpe det blir bedre til kamp i desember mot Crystal Palace. Noen andre som skal dit da?
Blir vel noke pints på Peter Lorimer pub tenke eg.. Aldri vært der borte på kamp.
Hva skjer forresten om man tar med seg to kompiser (SCUM supporters) til et slikt sted.. og kamp?
( Litt off topic kansje... men,men)
Kill !!! Kill !!!  :D
Super Leeds since 1968

ollan

GOD NATT!
MOT 3 poeng mot Doncaster fredag
Ollan

ØBS

Finally the misery has been put to an end...
LUSCOS-hilsen
ØBS

viking

Geir Magne

Får håpe det blir bedre til kamp i desember mot Crystal Palace. Noen andre som skal dit da?
Blir vel noke pints på Peter Lorimer pub tenke eg.. Aldri vært der borte på kamp.
Hva skjer forresten om man tar med seg to kompiser (SCUM supporters) til et slikt sted.. og kamp?
De bør ikke ha på seg noe rødt eller annet som identifiserer dem som manu-supportere.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Tom S

Ikkje overraska over tapet, men å slippe inn 5 gåller etter at vi kollapser som lag - det er langt fra godt nok, direkte flaut.
Larry, du har ein jobb å gjere fram til fredag!

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

Emmery

Det blir bråk!!!!!!!!!!!!!!!! Hehe, neida :)

Rudi G.

Gjør de seg til kjenne, kaputt, finito, finale og game over!

torivar

Quote from: ØBS on September 14, 2010, 22:35:38
Dere som hører på Eddie (ikke du da, B-m), hvordan har han beskrevet forsvaret i 2. omgang?

Eddie: Kun Somma som får godkjent i denne kampen. Pretty poor, sier han om resten i sure ordelag.

Trond90

Håper Somma får sjansen i steden for Becchio, og Macca for Gradel, Bruce for Naylor, Faye inn på defensiv midtbane hvis han er "fit"? MOT

Vi kommer tilbake og knUUUser Doncaster på fredag!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Le Jardin

Quote from: Masinga on September 14, 2010, 22:35:56
Har Leeds tømt midtbanen i 2. omgang? Høres ut som vi spiller et brasiliansk 4-2-4 system.

Nei vi tømte forsvaret!!!Uten noe system!
"Victory is in our sights"

Andersen

Enig med de her inne , dette må være en vekker for gutta i kveld! vi går på en stygg smell i kveld, håper de får opp øya på fredag . Og Leedssupporterene synger for full hals selv om vi blir slaktet i kveld, vi står bak laget uansett ! LEEDS4EVER.  

Kickthemdown

Jeg tror de må droppe scum flagget og vurdere å holde heeelt kjeft om å være scum supporter.

Ellers er det faktisk en reell fare for at de kan dø. Det er ikke kødd engang.

Ihag

Alta W : Hvem er du kaller "forbannede idioter" ?

newsome

Skuffende kveld etter å ha ledet kampen.

Tror Simon har fått noe å tenke på nå!!

Vi håpe det var et arbeiduhell!!!

Sølvreven

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Kickthemdown

Quote from: Ihag on September 14, 2010, 22:45:55
Alta W : Hvem er du kaller "forbannede idioter" ?
Hele røklet av et forsvar.

Joensen

Dette var da jævlig dårlig >:(Håper vi reiser oss på Fredag og at vi ikke får for mange tap framover!
Noen andre bør vel få sjangsen i forsvaret feks A Bruce...

Andersen

Hvor ligger vi på tabellen etter i kveld? LEEDS4EVER.

Tom S

COME ON LEEDS !!

Espen J

Quote from: Alta-White on September 14, 2010, 22:45:31

Gjør de seg til kjenne, kaputt, finito, finale og game over!

Uff da.. får bare håpe dei ikkje drit seg ut da... En pint for mykje...  :o

ArneS

Hadde planlagt en cognac-feiring når jeg kom hjem og sjekket resultatet i dag.....Får bli en oppstiver i stedet.   Stakkars Donc på fredag.   MOT
Den 17. mann

Jon R

Quote from: Trond90 on September 14, 2010, 22:45:02
Håper Somma får sjansen i steden for Becchio, og Macca for Gradel, Bruce for Naylor, Faye inn på defensiv midtbane hvis han er "fit"? MOT

Hvis Faye settes inn i laget allerede på fredag, gir jeg meg ende over. Mannen må være minst en måneds hardtrening unna full fitness, basert på bildene fra LUTV. Mulig at noen gode økter med intervalltrening og en solid dose sterk sennep opp der sola ikke skinner ( virker visst bra på katter i følge en liten ramp fra østkanten jeg snakket med her om dagen) rett før kampstart kan gjøre susen, men jeg tviler igrunn på det. Ã... erstatte en spiller som ikke kan tackle med en spiller som ikke kan løpe høres ikke ut som noen genial ide.  ::)
Jon R.

Sleivind

Spent på å høre hva Grayson har å si om denne kampen. Blir også "spennende" å se på høydepunktene på LUTV for å se hva som faktisk gikk galt i kveld.

Kickthemdown

Quote from: Jon R on September 14, 2010, 22:53:58
Quote from: Trond90 on September 14, 2010, 22:45:02

Hvis Faye settes inn i laget allerede på fredag, gir jeg meg ende over. Mannen må være minst en måneds hardtrening unna full fitness, basert på bildene fra LUTV. Mulig at noen gode økter med intervalltrening og en solid dose sterk sennep opp der sola ikke skinner ( virker visst bra på katter i følge en liten ramp fra østkanten jeg snakket med her om dagen) rett før kampstart kan gjøre susen, men jeg tviler igrunn på det. Ã... erstatte en spiller som ikke kan tackle med en spiller som ikke kan løpe høres ikke ut som noen genial ide.  ::)
:D Haha !

Espen J

Quote from: ArneS on September 14, 2010, 22:52:26
Hadde planlagt en cognac-feiring når jeg kom hjem og sjekket resultatet i dag.....Får bli en oppstiver i stedet.   Stakkars Donc på fredag.   MOT

he, he... den likte eg!! :-)   bli en oppstiver i stedet da..... Smaker godt det med :-)

ØBS

Quote from: Le Jardin on September 14, 2010, 22:45:03
Quote from: Masinga on September 14, 2010, 22:35:56
Har Leeds tømt midtbanen i 2. omgang? Høres ut som vi spiller et brasiliansk 4-2-4 system.

Nei vi tømte forsvaret!!!Uten noe system!

Riktig...

Ingen midtbane og ingen system.  Målene imot kommer alt for lett...
LUSCOS-hilsen
ØBS