KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45

Started by Promotion 2010, September 14, 2010, 08:52:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ziganda

Greit nok, men kunne fort ha vunnet.

Holder nullen.  ;D
Somma viser klasse.  ;D ;D ;D

Kian

Uavgjort, slutt. Bra av Leeds dette, spilte godt. Bare målet som manglet. Somma og Bruce fra start i neste kamp! Dette bør vi ta med oss, masse positivt i dag.

Fripp

Syns vi fortjente 3 poeng i dag. Men allikevel bra med poeng på bortebane. Og ikke minst holde nullen.
MOM på Sky Somma. Var bra i dag

Volda69

Greit med uavgjort, sjølv om sjansen var god til tre poeng i kveld. Somma var outstanding. Han er eitt trekk foran motspelar.
MOT

sveifors

Fornøyd, vi fortjente faktisk seier men vi holder nullen.

Somma jævlig god MOM, Bruce og Collins sikker bak

Vi var best
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

raggen

SLUTT og 0-0!!!!

Bra gjennomført kamp av leeds... alle spilte bra vil jeg si, men skal jeg sette fingeren på noe så var det rart ikke becchio kom innpå for macca, ble jo slått mye langt og snoddy er jo ikke luftens baron, og i tillegg var snoddy rusten etter skaden
Forever Leeds United!!!!!!!!

Leechap

Ett poeng ok og positvt svar på spm om vi duger mot god motstand - Bruce duger i massevis!

Dennis

Quote from: mail2rj on September 17, 2010, 22:37:54
Fikk faktisk streama til iPhone på veetle, fantastisk! Men så datt d ut selvfølgelig. Kom igjen på slutten her nå! Litt zlatan over somma gitt, viser klasse i denne kampen!

Zlatan og klasse bør ikke nevnes i samme setning!

Somma er derimot god og har muligheter til å bli en kanonsignering! Litt tid og tilvenning for denne karen og jeg tror han kan nette en mange mål for oss.
Marching on together!

viking

Et bra resultat i en vanskelig kamp.
Viktig å holde nullen....ikke minst etter
katastrofen på tirsdag !
M O T

Trond90

Opptur etter Barnsley kampen, kunne og burde kanskje hatt 3 poeng, men fornøyd hvordan vi opptrer! Somma fortjente startplassen sin.. og Bruce var min MOM sammen med Somma! MOT!!!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Hobben

Mener at vi må begynne og få kotrnoll på de pasningene vi sender, idag var noen av di horbile. Men ellers fornøgd. Spesielt med Somma og Bruce.
Rogaland Whites

Sydhagen

konklusjonen etter denne kampen er grei...Bruce og Somma fra start neste kamp også og aldri mer Naylor på banen!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cebhin

Får håpe Somma har bevist nok til å få fast plass etter idag.. Dette er en mann vi kommer til å få god nytte av fremover! Han har veldig mye PL over seg synes jeg!!!!

tobn på tur

Synes vi skal være fornøyd med dette. Reiste oss ganske greit fra tirsdagen. Kunne fort vunnet. Holdt et bra nivå denne kampen.

B_Ød

veldig fornøyd med dette jeg...som jeg sa, Barnsli...minor setback !  ;D
Ups & Ups!!

newsome

Skuffende og svak kamp av Leeds!

Så ut som vi var fornøyd med et poeng på slutten  :(

1 poeng av 6 mulige poeng mot to naboer vi bør gjøre de bedre mot er ikke godt nok!

Somma var bra idag!
Ellers jevnt over dårlig!

pale

Slutt 0-0
Jeg er godt fornøyd med kampen. Vi hadde de største sjansene og stort sett bra kontroll bakover. Somma var strålende og Bruce-Collins regjerte i midtforsvaret.
Vi sliter med at sentral midtbane blir for lett og vinner alt for lite dueller, da blir det lang vei fram når forsvaret skal stoppe alle angrep...

Synes Kilkenny skuffet. Ikke vinner han dueller og hvor var kreativiteten?
Johnson på det jevne, men et fantastisk framspill til Somma trekker opp.

McCormack har vel ennå til gode og overbevise...

ooh aah

Quote from: Mr Kaizer on September 17, 2010, 22:39:48
Fikk faktisk streama til iPhone på veetle, fantastisk! Men så datt d ut selvfølgelig. Kom igjen på slutten her nå! Litt zlatan over somma gitt, viser klasse i denne kampen!

Somma er derimot god og har muligheter til å bli en kanonsignering! Litt tid og tilvenning for denne karen og jeg tror han kan nette en mange mål for oss.

Jeg tror at Zlatan hadde vært god nok for Leeds  ;)

Trond90

Hyggelig og se Snoddy tilbake i aksjon også.. gleder meg til neste kamp mot Sheffield United, kan det bli en ny tv kamp mon tro?  :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Dennis

Quote from: ooh aah on September 17, 2010, 22:41:47
Quote from: Mr Kaizer on September 17, 2010, 22:39:48

Jeg tror at Zlatan hadde vært god nok for Leeds  ;)

Det tror jeg også, men fyren eier ikke klasse.  ;)

PS! Forstår at det er forskjell på spillerferdigheter og dannelse.  :)
Marching on together!

B-m

Quote from: newsome on September 17, 2010, 22:41:31

1 poeng av 6 mulige poeng mot to naboer vi bør gjøre de bedre mot er ikke godt nok!

Somma var bra idag!

Hva feiler det deg? Vi spiller en bra kamp. Om du ikke har fått det med deg så er Doncaster tippet til play off denne sesongen,  og vi har full kontroll bakover store deler av kampen.

Syntes vi spilte jevnt over godt!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

pale

Quote from: B-m on September 17, 2010, 22:43:21

Somma var bra idag!

Hva feiler det deg? Vi spiller en bra kamp. Om du ikke har fått det med deg så er Doncaster tippet til play off denne sesongen,  og vi har full kontroll bakover store deler av kampen.

Amen b-m

ooh aah

Bruce så solid ut. Hughes er jo ikke god nok, men merkelig nok klarer ikke motstanderne å skape så mye på hans side. Midtbanen mye variabelt. Somma god, bortsett fra den ene gangen.. Gradel best som spiss. Snoddy rusten. White aldri brukt på overlap, merkelig.

Jeg er fornøyd med 1 poeng på bortebane mot et av topplagene, men håper på et litt annet lag neste gang.

raggen

Quote from: pale on September 17, 2010, 22:44:11
Quote from: B-m on September 17, 2010, 22:43:21

Somma var bra idag!

Amen b-m

noen blir aldri fornøyde tydeligvis
Forever Leeds United!!!!!!!!

Karl Hot Shot

Jeg ser på Sky Sports at Davide Somma ble kåret til Man of the Match. Han gjorde en god kamp, men bidro ikke denne gangen med det han skal, nemlig score mål. Alex Bruce burde ha blitt kåret til MotM. Han var rett og slett ruvende i midtforsvaret. Richard Naylor bør nå pensjoneres.

B-m

Quote from: ooh aah on September 17, 2010, 22:45:56
Bruce så solid ut. Hughes er jo ikke god nok, men merkelig nok klarer ikke motstanderne å skape så mye på hans side. Midtbanen mye variabelt. Somma god, bortsett fra den ene gangen.. Gradel best som spiss. Snoddy rusten. White aldri brukt på overlap, merkelig.

Jeg er fornøyd med 1 poeng på bortebane mot et av topplagene, men håper på et litt annet lag neste gang.

Personlig syntes jeg Hughes klarte seg ok. White og Johnson sleit litt til tider men kom seg utover kampen. Doncaster skapte mest på vår venstreside
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

TrueLee

Jevn førsteomgang, men i andre har vi full kontroll. Enig med kommentatorene som påpeker at vi spiller systematisk og med tålmodighet. Vi hadde fortjent nettkjenning på kjempesjansen til Somma. Ellers er vi LITT upresise på topp. Veldig mye bra i forsvarsrekken og på midten i dag. Vi bevarer roen og spiller oss fint ut i mange situasjoner. Syns mange av spillerne står frem med god selvtillit og beslutsomhet. Alt i alt en oppløftende kveld.

Kato

1. Mener vi bør gi White tillit over tid på venstre back. Synd han blir brukt for lite når han kommer rundt på overlapp.
2. Alex Bruce er vel selvskreven i vårt midtforsvar fremover
3. Jon R har av en eller annen grunn hatt stor tro på Somma. I dag så vi hvorfor.
4. Livredd hver gang Hughes er nær ballen.
5. Sterkt å ta poeng mot et såpass sterkt lag borte, samtidig som vi er minst like bra som dem. Tror vi kan bli vanskelig å ha med å gjøre når Grayson etterhvert ser det samme som hele forumet, endringer i midten bak og inn med Faye som anker.

Gufrias

Quote from: ooh aah on September 17, 2010, 22:45:56

Kanskje han er bedre enn sitt rykte, da? Så i alle fall sånn ut i dag
Hekta på Leeds siden 1974

Bites Yer Legs

Bruce og Collins herjet jo der baki, deilig å se! Billy Sharp who?  ;D White ser tryggere ut defensivt enn noen gang, dog gikk det noe utover det offensive spillet hans.
Litt skuffende at vi ikke klarer å gålle på sjansene, ei heller at de shaky midtstopperne deres blir satt mer på prøve i form av fart. Vi ligger tett og kjemper npCs mest velspillende lag ut av stilen, meget bra! McCormack og Snodgrass ser rusten ut, men godt å se dem begge i Leeds-trøye  :) Watt innpå tidligere?

Snytt for straffe i 1. omgang? Jeg mener det!
KEEP FIGHTING!!