KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45

Started by Promotion 2010, September 14, 2010, 08:52:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Kamp mot Doncaster Rovers på Keepmoat Stadium fredag 17. september, kl. 20.45 (merk tidspunktet!).

Ingen kamper siden tapet i play-off finalen i 2008:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,10455.0.html
http://www.leedsunited.com/matchreport/20080525/doncaster-rovers-1-leeds-0_2247678_43448

1/4 2008: 1-0 seier på Keepmouth:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,9921.0.html
http://www.leedsunited.com/matchreport/20080119/leeds-0-doncaster-rovers-1_2247678_38979

19/1 2008: 0-1 tap på Elland Road:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,9688.0.html
http://www.leedsunited.com/matchreport/20080401/doncaster-rovers-0-leeds-1_2247678_38664

Mer info om Donney:
http://www.doncasterroversfc.co.uk/page/Home
http://en.wikipedia.org/wiki/Doncaster_Rovers_F.C.

Overall Record:  24   10-9-5  42-25
- Home: 6-4-1 25- 7
- Away: 4-5-3 17-17
- Neutral: 0-0-1 0-1

League
14/04/1956 Belle Vue Division Two 2 - 1 18404 Charles, Nightingale
03/12/1955 Elland Road Division Two 3 - 0 21769 Charles, Overfield, Hutchinson
02/04/1955 Belle Vue Division Two 1 - 0 12740 Brook
13/11/1954 Elland Road Division Two 1 - 0 15757 Ripley
10/04/1954 Belle Vue Division Two 0 - 0 12472 -
07/11/1953 Elland Road Division Two 3 - 1 26830 Nightingale, Nightingale, Nightingale
25/04/1953 Elland Road Division Two 1 - 1 12715 Kerfoot
06/12/1952 Belle Vue Division Two 0 - 0 15744 -
22/12/1951 Elland Road Division Two 0 - 0 21793 -
25/08/1951 Belle Vue Division Two 0 - 2 22222 -
16/12/1950 Belle Vue Division Two 4 - 4 16745 Dudley, Browning, P. Harrison, P. Harrison
19/08/1950 Elland Road Division Two 3 - 1 40208 Dudley, Dudley, Browning
28/02/1948 Belle Vue Division Two 0 - 3 26569 -
11/10/1947 Elland Road Division Two 0 - 0 34775 -
30/10/1943 Elland Road Football League (Northern Section) 2 - 2 5000 Fallaize, Henry (pen)
23/10/1943 Belle Vue Football League (Northern Section) 3 - 3 8264 Henry, Knight, Knight
17/10/1942 Belle Vue Football League (Northern Section) 2 - 2 2000 Hargreaves, Henry (pen)
10/10/1942 Elland Road Football League (Northern Section) 6 - 0 3000 Short, Short, Powell, Powell, Wakefield, Rutherford
28/03/1942 Belle Vue Football League (Northern Section) 0 - 1 1225 -
14/03/1942 Elland Road Football League (Northern Section) 6 - 1 3000 Henry, Henry, Henry, Henry, Knight, Ainsley
05/04/1941 Belle Vue North Regional League 4 - 1 4000 Henry, Edwards, Hargreaves, Hargreaves

Kilde: Leedsfans.org.uk
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

LEO

auren

Da blir det spennende å se om gutta klarer å slå tilbake. Spennende blir det også å se om Grayson gjør store endringer på laget. Jeg tror ikke det, men 2-3 endringer blir det nok. Jeg aner ikke hvilket lag jeg ønsker å se, men kanskje dette kunne vært noe?

Kasper (hvis fit) - Connolly, Bromby, Collins, Johnson - Sam, Bruce, Howson, Nunez - Somma, Watt

Jeg tipper vi får se Snoddy på benken på fredag :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Brown;
Connolly, Bruce, Collins, Johnson;
Watt, Kilkenny, Howson, Sam;
McCormack, Somma

Subs: Higgs, Naylor, Nunez, Snodgrass, Paynter, Clayton, Gradel.
Min første Leeds-kamp:

bwirum

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Doncaster-Rovers-v-Leeds-United.6534901.jp

Ser nå ut som vi kan vente oss noen endringer okkesom...

QuoteSimon Grayson said Leeds United's entire first team should be "looking over their shoulders" today as he considered how best to respond to a worrying defeat at Barnsley.
Grayson warned of extensive changes to his line-up for tomorrow's game against Doncaster Rovers after accusing his squad of capitulating in Tuesday night's Yorkshire derby at Oakwell.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

jarle

Quote from: bwirum on September 16, 2010, 11:16:53
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Doncaster-Rovers-v-Leeds-United.6534901.jp

Ser nå ut som vi kan vente oss noen endringer okkesom...

QuoteSimon Grayson said Leeds United's entire first team should be "looking over their shoulders" today as he considered how best to respond to a worrying defeat at Barnsley.
Grayson warned of extensive changes to his line-up for tomorrow's game against Doncaster Rovers after accusing his squad of capitulating in Tuesday night's Yorkshire derby at Oakwell.

Ønsker meg et nytt spillesystem... se på de gode lagene nå i WM og nå CL

4-2-3-1
Perfekt for Leeds som da for brukt de neste spillerne sine og det er et offensivt system

Trenger stoppere med fart og spillehue i dette systemet.

Kasper

Collins             Bruce        Kis             Bessone

Kilkenny      ny mann

Gradel                       Snoody                  Watt

McGor

Real M spiller slik nå og det smalt fra alle kanter igår...
Di Maria og Ronaldo på kantene
Ozil i Snoddy rollen

Killa blir playmaker ala Alonso
Trenger da et anker...

Sam og Howson er nærme start 11 i Gradel og Snoody rolle
Becchio og Somma kjemper om spiss plassen med McG.

Runar

Hva med Paynter? "Problemet" med et system med 1 spiss er at vi har 4-5 spisser. McCormack har spilt kant i Cardiff, men mislykkes der. Ã... bruke spisser på kantene blir litt for Blackwell aktig for min del.

Superfan

Paynter bør starte dersom han er fit. 29 mål på 44 kamper i fjorårssesongen taler for seg. Bring him on!!!

ØBS

Enig.

Han eller Somma.  Og så er det vel ting som tyder på forandringer i forsvaret...?
LUSCOS-hilsen
ØBS

Superfan

Quote from: ØBS on September 16, 2010, 16:07:21
Enig.

Han eller Somma.  Og så er det vel ting som tyder på forandringer i forsvaret...?

Hva med å bruke Brad som midstopper sammen med Bruce? Spennende tanke, spør du meg.

lojosang

Quote from: Superfan on September 16, 2010, 16:14:06
Enig.

Hva med å bruke Brad som midstopper sammen med Bruce? Spennende tanke, spør du meg.

Eller i mål? Higgs burde tatt i hvert fall ett av de siste målene.  :D
Jeg tror heller vi skal satse på å bruke midtstopper i midtforsvaret, ikke en ving.
- Leif Olav

Superfan

Quote from: lojosang on September 16, 2010, 16:45:16
Quote from: Superfan on September 16, 2010, 16:14:06
Enig.

Eller i mål? Higgs burde tatt i hvert fall ett av de siste målene.  :D
Jeg tror heller vi skal satse på å bruke midtstopper i midtforsvaret, ikke en ving.

Ingenting å les av. Brad har vel ikke bare ving? Hørt om omskolering.

Per-Stian

I denne kampen gjeld det å slå tilbake med stor kraft etter forrige fadesekamp. Kjør offensivt frå start (4-3-3). Hadde vore knakande kjekt å få Schmeichel, Parker, Snodgrass og Paynter på beina att snart!

Higgs
Connolly Bruce Collins Bessone
Howson Kilkenny Sam
Somma Becchio McCormack

Benk: Brown, Naylor, Gradel, Watt, Nunez, Faye

ØBS

Quote from: Per-Stian on September 16, 2010, 17:19:48
I denne kampen gjeld det å slå tilbake med stor kraft etter forrige fadesekamp. Kjør offensivt frå start (4-3-3). Hadde vore knakande kjekt å få Schmeichel, Parker, Snodgrass og Paynter på beina att snart!

Higgs
Connolly Bruce Collins Bessone
Howson Kilkenny Sam
Somma Becchio McCormack

Benk: Brown, Naylor, Gradel, Watt, Nunez, Faye

Sindige ord fra Kampen...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Masinga

Quote from: Promotion 2010 on September 14, 2010, 08:52:07
Kamp mot Doncaster Rovers på Keepmouth Stadium fredag 17. september, kl. 20.45 (merk tidspunktet!).
Nesten riktig. Keepmout Stadium, ikke Keepmouth. :) Uansett et håpløst navn på et stadion.
Masinga, medl.nr. 1250

ØBS

Spesielt festlig om fansen deres har adoptert navnet også ;D.
LUSCOS-hilsen
ØBS

martind

Noen endringer må hvertfall til.

Ønsker følgende lag:

Higgs
Connoly, Bruce, Collins, Johnson (White)
Sam, Howson, Kilkenny, Watt
Becchio, Paytner.

Evt. spille med snodgrass hvis han er fit.

Håper hvertfall Simon nå tar grep og får Bruce inn på banen til fordel for vår kaptein.
MOT!! We are Leeds!

ØBS

Dammen, da...

Han heter Paynter, som i sangen vet du...  "Paynter man, Paynter man, who wanna be a Payner man..."

Well, he does...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Runar

------------Higgs

Connolly - Bruce - Collins - White

----------------Kilkenny
-------Howson ----------Snodgrass

Gradel             Becchio             Watt

Benk: Brown, Johnson, Bromby, Somma, McCormack, Hughes, Nunez

Litt mer fart i backrekken, tre sentralt og evnen til å veksle mellom 4-3-3 og 4-2-3-1. Med disse tre sentralt vil vi være ballsikre og bevegelig noe som demper risikoen for å bli kontret i senk fordi vi ikke vil spille på oss så mange brudd. Bra gjennombruddkraft på topp.

Tom S

Quote from: Masinga on September 16, 2010, 18:13:57
Kamp mot Doncaster Rovers på Keepmouth Stadium fredag 17. september, kl. 20.45 (merk tidspunktet!).
Nesten riktig. Keepmout Stadium, ikke Keepmouth. :) Uansett et håpløst navn på et stadion.

Berre for å pirke: Keepmoat Stadium.
COME ON LEEDS !!

Tom S

TWO FROM FOUR HINTS GAFFER

Simon Grayson is keeping his cards close to his chest regarding his team selection for Friday's trip to Doncaster Rovers.

The United boss had warned his players after Tuesday's defeat at Barnsley that he would be ringing the changes for the second derby match in the space of 72 hours, and he says he is considering his options.

"I probably would have changed things whatever for this game," he said.

"There's three reasons to look at in terms of changes - it's our third game in six days, what injuries do we have? And, what shape are we going to play?

"I've gone through six or seven teams since Tuesday night, and some deserve to stay in the team on the basis of what they've done so far."

Left-back Fede Bessone is a doubt for the trip to Keepmoat Stadium, while Grayson has four players knocking on the door for a place in the squad after Billy Paynter, Robert Snodgrass, pictured, Amdy Faye, and Ramon Nunez all played 90 minutes in a behind-closed-doors friendly.

"Fede is a doubt, and two from the other four may find themselves involved," he said.
"Which two? I'm not telling anyone that. I'm sure a lot of people will be discussing what we might do. That's the beauty of football, everyone has an opinion.

"Every time we put a team out we put a team out that we believe is capable of winning the game, and Friday will be no different."
COME ON LEEDS !!

Leechap

Utvilsomt endringer etter "skandalen" på Oakwell. Leeds småspiller under vanskelige forhold og blir "outmuscled" på midtbanen. Elementære feil ble begått - hva med markering ved hver stolpe på dødball når man er i forsvar? Lettvekterne blir direkte avkledd - nå er det på tide å sette innpå Faye. Holder kanskje ikke en full kamp ennå, men hva om han hadde spilt i 2. omgang på Oakwell? Ett poeng kunne kanskje vært reddet?
Ser for meg radikal endring i alle ledd, men Higgs står vel denne gangen også? Bruce inn som midtstopper for Naylor og Bessone ut og Hughes inn i rollen. Ryktes at White er skadet?
Midtbane med Faye i selskap med Kilkenny, Nunez og Howson(c), angrep Somma og Becchio.

ANNAN

Quote from: Rudi G. on September 16, 2010, 20:15:10
Quote from: Tom S on September 16, 2010, 20:04:36

Håp om endringer altså! :)

om det er noen gang SG har mulighet til å markere litt,så må det være etter skandale kampen tirsdag.Bruce inn i forsvaret,Nunez på midten og kansje Somma fra start.
Come on Simon marker deg
LIFE IS LEEDS

Rudi G.

Quote from: ANNAN on September 16, 2010, 20:50:54
Quote from: Rudi G. on September 16, 2010, 20:15:10
Quote from: Tom S on September 16, 2010, 20:04:36

Håp om endringer altså! :)

om det er noen gang SG har mulighet til å markere litt,så må det være etter skandale kampen tirsdag.Bruce inn i forsvaret,Nunez på midten og kansje Somma fra start.
Come on Simon marker deg

Har nettopp hørt dagens pressekonferanse fra TA og er redd det ikke er de store endringene vi får se. Tipper det kun er Bessone som blir byttet ut, måtte jeg ta feil :-\

Promotion 2010

Quote from: Tom S on September 16, 2010, 20:00:15

Bestem dere da!  ::)

Takk likevel!   :)
Min første Leeds-kamp:

ooh aah

Higgs
Connolly Bruce Collins Johnson
Sam Kilkenny Howson Snodgrass
Paynter Somma

men Simon lar som oftest lag som har hatt en dårlig kamp få sjansen til å revansjere seg. Min eneste bønn er at han lar Somma spille fra start. Han må ikke skusle bort at vi har en storscorer på gang.

ØBS

Quote from: ooh aah on September 16, 2010, 21:15:30
Higgs
Paynter Somma

men Simon lar som oftest lag som har hatt en dårlig kamp få sjansen til å revansjere seg. Min eneste bønn er at han lar Somma spille fra start. Han må ikke skusle bort at vi har en storscorer på gang.

Enig i det meste her.  Ser også at du har byttet ut Besson.  Fortsatt enig.

Men vi har vel heller ikke glemt at Collins ikke hadde noen heldig vår-løsning og ser ut til å ha spilt seg opp (ref. din kommentar om å få revansjere seg).  I hvert fall i forhold til hva han viste på vårparten.  Hadde ikke noe særlig til overs for ham dengang husker jeg...
LUSCOS-hilsen
ØBS

magnuer

Quote from: ØBS on September 16, 2010, 21:33:17
Quote from: ooh aah on September 16, 2010, 21:15:30
Higgs
Paynter Somma

Enig i det meste her.  Ser også at du har byttet ut Besson.  Fortsatt enig.

Men vi har vel heller ikke glemt at Collins ikke hadde noen heldig vår-løsning og ser ut til å ha spilt seg opp (ref. din kommentar om å få revansjere seg).  I hvert fall i forhold til hva han viste på vårparten.  Hadde ikke noe særlig til overs for ham dengang husker jeg...

Enig. Tror Somma kan gjøre det bra i år hvis han får mer spilletid, ville brukt McCormack istedenfor Paynter siden han har vært ute lenge

Blank_File

Quote from: Promotion 2010 on September 16, 2010, 21:03:34
Quote from: Tom S on September 16, 2010, 20:00:15

Bestem dere da!  ::)

Takk likevel!   :)

Tror dere vi skal spille i selve vollgrava eller inne på fortet?