KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45

Started by Promotion 2010, September 14, 2010, 08:52:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sander

Quote from: ooh aah on September 16, 2010, 21:15:30
Higgs
Connolly Bruce Collins Johnson
Sam Kilkenny Howson Snodgrass
Paynter Somma

men Simon lar som oftest lag som har hatt en dårlig kamp få sjansen til å revansjere seg. Min eneste bønn er at han lar Somma spille fra start. Han må ikke skusle bort at vi har en storscorer på gang.

Naylor har dessverre gjort for mange feil til å fortsette. En kaptein som mest sannsynlig er mer usikker på seg selv enn resten av laget, har ingenting på laget å gjøre. Gi båndet til Howson!

Leste Snodgrass virket fit om tirsdagen. Er han klar? Fyr på!! Vi veit hvor god han er!!

Paynter derimot er jeg ikke like enig med. Becchio har scora 2 på 5 kamper (+2 i cup?), noe som er godt gjort i forhold til hvilken type spiss han er. Evt la McCormack spille dersom Becchio er sliten.

Johnson har jeg helt siden Macca-time syns virka som en habil venstre back. Han er sterk, har forståelse for spillet og kan komme fremover med sitt kruttsterke venstrebein. Syns ikke han har gjort seg bort sentralt, men han er ingen kantspiller, altfor treg der, likevel tør han utfordre, noe jeg liker ved ham! Med Parker skadet, Bessone underpresterer og White kanskje ikke helt klar, vil jeg gå for Johnson på backen.

Vil gjerne se Somma som en bakromsspiss også. Derfor vanskelig for Grayson å velge hvilken taktikk han skal spille. Tvilsom til Somma aleine på topp, men om han har en hodesterk Becchio ved siden av seg, vil det nok funke.

Veldig vanskelig dette her. Vil ikke bytte ut hele laget pga èn dårlig kamp..

Higgs

Connolly        Bruce           Collins         Johnson

Faye    
Snodgrass        Howson                        
                                                         Sam/Gradel
                                        Becchio
                    Somma

Benk: Brown, Naylor, Clayton, Kilkenny, Sam/Gradel, Paynter, McCormack. (Watt starta bra, men virker i de seinere kampene uinteressert.)

Og helt til slutt: <3 Hughes, men du er dessverre ikke god nok lenger.

Litt skeiv formasjon gjør ingenting. Tidligere overrasket meg hvor lite stillestående vi er. Veldig positivt at vi vrenger og vrir på formasjon og posisjoner for å forvirre motstanderen. Håper vi fortsetter sånn! Et stortap følger som regel opp med seier så lenge man ikke er Wigan ;)

Edit: Come on you Leeds!!

lufc86

TGI Friday. Ny bortekamp og eg satsar på følgande lag:

4-5-1 formasjon.

Higgs, om ikkje Kasper er klar.

Connolly, Bruce, Collins, White

Watt, Howson, Faye, Kilkenny, Sam

Somma

Benk: keeper, Naylor, Johnson, , Clayton, Becchio, Mccormack, Snodgrass,
@m_sortland på twitter

jackbauer68

Quote from: Runar on September 16, 2010, 19:59:46
------------Higgs

Connolly - Bruce - Collins - White

----------------Kilkenny
-------Howson ----------Snodgrass

Gradel             Becchio             Watt

Benk: Brown, Johnson, Bromby, Somma, McCormack, Hughes, Nunez

Litt mer fart i backrekken, tre sentralt og evnen til å veksle mellom 4-3-3 og 4-2-3-1. Med disse tre sentralt vil vi være ballsikre og bevegelig noe som demper risikoen for å bli kontret i senk fordi vi ikke vil spille på oss så mange brudd. Bra gjennombruddkraft på topp.

Ett lag uten Bradley Johnson er urealistisk,heldigvis 8)

Jon R

Quote from: Runar on September 16, 2010, 19:59:46
------------Higgs

Connolly - Bruce - Collins - White

----------------Kilkenny
-------Howson ----------Snodgrass

Gradel             Becchio             Watt

Benk: Brown, Johnson, Bromby, Somma, McCormack, Hughes, Nunez

Liker i utgangspunktet denne men er usikker på om det lurt å kaste Snodgrass innpå fra start allerede nå. En sentral midtbanerolle betyr jo svært mye løping og mange dueller, noe som er litt risky etter mitt syn. Vil helst matche han litt forsiktig slik at vi får beholde han skadefri resten av sesongen.  :)
Jon R.

Promotion 2010

The Team to play Doncaster Rovers?

To some the performance on Tuesday against Barnsley was a real low point, Grayson said as such himself. So lets take that feeling and extrapulate it to suggest that his annoyance with that team stretches to the point where he drops all XI. Who would you pick? Your allowed to put any of the players from Tuesday’s starting formation on the subs bench but not the starting XI. Assume for purposes of accuracy that Snodgrass and Paynter are fit but Schmeichel, Parker and Kisnorbo isn’t. Its your call but I’ll start the ball rolling with an extreme side:

4-4-2

Brown

Hughes Bruce Bromby White

Snodgrass Clayton Faye Nunez

Grella Somma

Subs Higgs, Connolly, Naylor, Howson, Kilkenny, Paynter, Watt.

As you can see, all possibilities throw up questions but it just a bit of fun (alright a beer for the best entry). Your opportunity to play Grayson in a bad mood, who could resist, not a myopic like me!

The Editor.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

LEO

Håper Snodgrass og Faye kommer inn.

Er rimelig sikker på at Faye er i start elveren og antakelig må Bessone erstattes.

Da tror jeg vi opplever dessverre de samme to midtstopperne og Hughes på v.back.

jackbauer68

Det e jo så mange aktuelle spillere at eg ikkje gidde å prøve å sette opp mitt eget forslag.Skal vi ha noen som helst mulighet i år må i alle fall Grayson i sitt hode være mer sikker på hva som er 11'eren en eg er,for kontinuitet er ett nøkkelord.

Eg tror dette blir laget i dag:

Higgs
Connolly   Naylor  Collins  Bessone
Gradel  Kilkenny   Howson  Johnson
       McCormack  Becchio

Eg håper på noe helt annet,please surprise me Mr Grayson 8)

fmtj

Yeboahs vitne

ØBS

Quote from: jackbauer68 on September 17, 2010, 12:20:14
Det e jo så mange aktuelle spillere at eg ikkje gidde å prøve å sette opp mitt eget forslag.Skal vi ha noen som helst mulighet i år må i alle fall Grayson i sitt hode være mer sikker på hva som er 11'eren en eg er,for kontinuitet er ett nøkkelord.

Higgs
       McCormack  Becchio

;D
LUSCOS-hilsen
ØBS

baste

Masinga

Higgs
       McCormack  Becchio

Jeg er ganske sikker på at dette ikke blir oppstillingen. Eneste forandring her i forhold til startoppstillingen mot Barnsley er McCormack i stedet for Sam, mener jeg å huske. Jeg tror Grayson har behov for å rydde litt i kveld og overraske oss med 3-4 "nye" navn. Om det hjelper, vil vise seg. Men man taper ikke 5-2 uten at det har konsekvenser for noen. Higgs kan fort bli byttet ut med Brown, Naylor med Bruce, Bessone med... tja si det. Kanskje Somma i stedet for Sam?
Masinga, medl.nr. 1250

Masinga

Quote from: Promotion 2010 on September 16, 2010, 21:03:34
Quote from: Tom S on September 16, 2010, 20:00:15
Quote from: Masinga on September 16, 2010, 18:13:57
Quote from: Promotion 2010 on September 14, 2010, 08:52:07
Kamp mot Doncaster Rovers på Keepmouth Stadium fredag 17. september, kl. 20.45 (merk tidspunktet!).
Nesten riktig. Keepmout Stadium, ikke Keepmouth. :) Uansett et håpløst navn på et stadion.

Berre for å pirke: Keepmoat Stadium.

Bestem dere da!  ::)

Takk likevel!   :)
Da sier vi Keepyermouth, Promo! Og det var du som begynte. ;)
Masinga, medl.nr. 1250

Promotion 2010

Quote from: Masinga on September 17, 2010, 13:45:12
Quote from: Promotion 2010 on September 16, 2010, 21:03:34
Quote from: Tom S on September 16, 2010, 20:00:15
Quote from: Masinga on September 16, 2010, 18:13:57
Quote from: Promotion 2010 on September 14, 2010, 08:52:07
Kamp mot Doncaster Rovers på Keepmouth Stadium fredag 17. september, kl. 20.45 (merk tidspunktet!).
Nesten riktig. Keepmout Stadium, ikke Keepmouth. :) Uansett et håpløst navn på et stadion.

Berre for å pirke: Keepmoat Stadium.

Bestem dere da!  ::)

Takk likevel!   :)
Da sier vi Keepyermouth, Promo! Og det var du som begynte. ;)

Strålende!   ;D

I kveld skal vi vinne! Håper Donney-supporterne er de som må lukke munnen etter kampen!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

fjellhaugen

Quote from: Masinga on September 17, 2010, 13:42:06

Jeg er ganske sikker på at dette ikke blir oppstillingen. Eneste forandring her i forhold til startoppstillingen mot Barnsley er McCormack i stedet for Sam, mener jeg å huske. Jeg tror Grayson har behov for å rydde litt i kveld og overraske oss med 3-4 "nye" navn. Om det hjelper, vil vise seg. Men man taper ikke 5-2 uten at det har konsekvenser for noen. Higgs kan fort bli byttet ut med Brown, Naylor med Bruce, Bessone med... tja si det. Kanskje Somma i stedet for Sam?

det kan godt bli 3-4 nye navn på 11`eren i dag uten at det nødvendigvis er grunnet bransley kampen.
larry sa selv på LUTV i går at det var planlagt bytter i kveld grunnet tett kamp program så vi får nok bare vente og se...
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Evig Pint

I dag blir det uhyre spennende, kjekt med tvkamp igjen! Håper Grayson gjør et par bytter, først og fremst for å vise at prestasjoner som den mot Barnsley ikke holder. Tar gjerne Bruce inn i forsvar, så får vi se om han er bedre. Somma på topp er jeg heller ikke mot. Mannen skårer hver gang han spiller. :)

Lykke til ikveld folkens, MOT
Marching on together

B-m

Quote from: Evig Pint on September 17, 2010, 17:14:35
I dag blir det uhyre spennende, kjekt med tvkamp igjen! Håper Grayson gjør et par bytter, først og fremst for å vise at prestasjoner som den mot Barnsley ikke holder. Tar gjerne Bruce inn i forsvar, så får vi se om han er bedre. Somma på topp er jeg heller ikke mot. Mannen skårer hver gang han spiller. :)

Lykke til ikveld folkens, MOT

Denne kampen må være det hardeste laguttaket Grayson har gjort i sin tid i Leeds, mange sultne spillere. Og til tross for skrekk-resultatet mot Barnsley så hadde vi vunnet tre på rad før den kampen....uhyre tough call!
Håper på 2-3 forandringer.

Snoddy bør strengt tatt ikke spille, er nok ikke kampen å hive han ut på etter skade. Tøff og hard bortekamp og  lokaloppgjør.

Hadde vært spennende med Amdy Faye istedenfor Kilkenny, da får vi litt strength som vi mangler.

Higgs
Connolly-Bruce-Collins-Hughes
Gradel-Faye-Howson-Johnson
McCormack
Somma
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Geiremann

Quote from: fmtj on September 17, 2010, 13:14:15
Jeg sier bare HEVN!!!!!!!   8)

Mange gode forslag og meninger om beste startellever mot Doncaster, men allikevel er jeg mest enig med dette sitatet. Så lenge de som får tillit svarer med 100% innsats og samtidig skjerper seg med taktiske valg, spesielt på defensiven,  så er det nesten likegyldig for meg hvem det er, men bare nesten.

Payback time!!!
Member of "The Peterborough eight".

Rudi G.

Håper Bruce, Snodgrass og Somma starter i dag, tror det ikke, men håper!

Hobben

For vi lagoppstillingen før kamp?? Inkompente Viasat  viser jo ikke lagoppstillingen, de kommer såvidt fra reklamen når fløyta går for kampstart.
Rogaland Whites

flynn

Quote from: Masinga on September 17, 2010, 13:42:06

Higgs
       McCormack  Becchio

Endringer blir det nok, men om Higgs settes ut til fordel for Brown så skal jeg sørge for at "Grayson out" tråden ligger øverst på OEF inntil det blir en realitet!

flynn

LeifMorten

Det er på tide at Somma får muligheten igjen. Fire mål er mer enn godkjent. Han har uten tvil nese for mål og slike spillere må man dyrke. Heller ikke Becchio har spilt seg ut. Tror at de to vil fungere bra sammen. Ser for meg følgende lag i kveld. Vi må uten tvil gjøre noe med stopperduo. Har også endre formasjon til 4-1-3-2 og dermed ser laget slik ut.

Higgs
Connolly, Bruce, Collins, Johnson
Faye   
Snodgrass,Howson,Sam
Becchio, Somma

Med Brown, Kilkenny, Watt, Naylor, Nunez, Paynter og McCormack bør vi ha en slagkraftig benk også.

Sleivind

Regner med vi blir mannsterke på fotballpuben i dag?

jackbauer68

Da er Tadcaster's legendariske drikk kommet i glasset, og bortedrakten er kommet på kroppen komplettert med shorts og hjemmesokker :o

Bring on Doncaster 8)

Kian

Har hørt rykter (på Leedsunited.com) at Grayson vil gjøre forandringer, og det støtter undertegnede.

Brown

Conolly-Bruce-Bromby-Johnson

Sam-Faye-Howson-Gradel

McCormack-Somma

Velger å tro at Snoddy og Paynter ikke er helt fit til å klare 90, men håper på innhopp i denne kampen. Ingen presterte bra forrige kamp, så med denne forandringen i laget kan det muligens bli litt mer struktur defansivt, samt spennende offensivt.

Hva syns dere?

Kian

Quote from: Kian on September 17, 2010, 19:32:17
Har hørt rykter (på Leedsunited.com) at Grayson vil gjøre forandringer, og det støtter undertegnede.

Brown

Sam-Faye-Howson-Gradel

McCormack-Somma

Velger å tro at Snoddy og Paynter ikke er helt fit til å klare 90, men håper på innhopp i denne kampen. Ingen presterte bra forrige kamp, så med denne forandringen i laget kan det muligens bli litt mer struktur defansivt, samt spennende offensivt.

Hva syns dere?

Man kan også erstatte Howson med Kilkenny. Watt, Becchio, Billy P, Killa, Snoddy, Higgs, Nunez på benken.

kongsmo

Brown

Sam-Faye-Howson-Gradel

McCormack-Somma

Hva syns dere?

tviler på at det blir 3 bytter i forsvaret, begge midt stopperne blir vel heller ikke byttet ut.......collins spiller helt sikkert tror nå jeg, håper naylor får seg en pause.......somma fra start
"SNIFFER"

Kian

Quote from: Allan"Sniffer"Clarke on September 17, 2010, 19:35:01

Brown

Sam-Faye-Howson-Gradel

McCormack-Somma

Hva syns dere?

tviler på at det blir 3 bytter i forsvaret, begge midt stopperne blir vel heller ikke byttet ut.......collins spiller helt sikkert tror nå jeg, håper naylor får seg en pause.......somma fra start

Den ser jeg, dette var bare et lag jeg tror kunne klart seg brukbart. Nayflopp har fått 5 sjanser for mye, og da er det vel realistisk å tro at iallefall Collins spiller, selv om det mest sannsynlig blir han som blir vraket OM det blir endringer bak.

Leedsulf

Thom Kirwin:

Unconfirmed team, Higgs, Hughes, Collins, Bruce, White, Gradel/Sam, Howson, Kilkenny, Johnson, McCormack, Somma

Spennende hvis det stemmer.

Kian

Quote from: The Boy Eddie Gray on September 17, 2010, 19:39:47
Thom Kirwin:

Unconfirmed team, Higgs, Hughes, Collins, Bruce, White, Gradel/Sam, Howson, Kilkenny, Johnson, McCormack, Somma

Det er meget spennende, spesiellt med tanke på at han da ser ut til å vrake Captain Nayflopp. Ville heller hatt Bromby enn Hughes, og Sam for Gradel, Faye for Howson, men vi får se.

kongsmo

Quote from: Kian on September 17, 2010, 19:44:17
Quote from: The Boy Eddie Gray on September 17, 2010, 19:39:47
Thom Kirwin:

Det er meget spennende, spesiellt med tanke på at han da ser ut til å vrake Captain Nayflopp. Ville heller hatt Bromby enn Hughes, og Sam for Gradel, Faye for Howson, men vi får se.

spennende ja, men så mange bytter er vel i drøyeste laget.....
ikke glem at vi hadde tre seire på rad før barnsley tapet.
og hva med stammen i laget?
er enig i at det må bli noen bytter, men samtidig holde oss på et fornuftig plan  :)
"SNIFFER"