Gratulerer Follo!

Started by Trond90, September 22, 2010, 18:53:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Trond90

Herligt og se lille Follo slå ut store Rbk!  ;D

Overskriften til vg.no: Follohohohohohohoho  ;D
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Trulsaren

Morsomt! Så selv kampen og det var da ikke noen ufortjent seier heller!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Jon R

Artig det der du.  :)

Men........rosa drakter????? ??? ???
Jon R.

euphor9

Quote from: Jon R on September 22, 2010, 19:59:20
Artig det der du.  :)

Men........rosa drakter????? ??? ???

Tror det var for kreftforeningen at de brukte rosa drakter.

p0ndus

Ja nå kan Fol(lo) , le hele veien til banken. Gjorde meg godt i sjela at de vant. Ønsker lykke til i finalen.

ØBS

Var det noen flere som fikk en sånn snikende 3. januar-følelse her??
LUSCOS-hilsen
ØBS

McMidjo

Stod ca 8 meter fra seiersmålet....  :)

Som utflyttet trønder burde jeg holde på RBK - men gleder meg over en herlig fotballkamp og en helt uvirkelig Folloseier. Ubegripelig at dette laget ligger på bånn i Adecco...
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

fmtj

For en gjeng helter!!!!! 3. januar følelsen hadde jeg også i tillegg til en annen i tråden her. 3. januar var nå likevel en betydelig større rus!!!

Hørte rykter av en kjenning (trønder) at fosiden av Adresseavisa var helt svart i dag men en rosa påskrift "2-3" helt nederst.

Rosenborg, som forrige uke var i Tyskland og uka før der i Køben, som forsåvidt ikke gikk så bra da....eller for å si det sånn, dumma seg ut i Tyskland!! Og nå mot Follo!!!

Begynner å lure på om gamle Eggen begynner å "tuste" litt som det heter på sørlandet. Hodeløst forsvarsspill i mange kamper på rad. Dette henger egentlig ikke på greip. Mest ressurser, mest stjerner, mest toppspillerfaring, mest av det meste...og så kommer heltene fra jordene ute i Follo, som for Oslofolk er reale bønder vil jeg tru! Pokker heller, Ski, hva er det kjent for, kvinnelig spydkast, og nå cupaskeladder og helter.

HELT HERLIG!!!   ;D
Yeboahs vitne

fjellhaugen

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

lojosang

- Leif Olav

ØBS

Vi får vel i samlet flokk sende de varmeste gratulasjoner til tidligere LUSCOS styremedlem Jens Lien...

Han er derfra og var sikkert til stede på Ski Stadion...

Lykke til på Ullevaal, Jens...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Jebediah

Jeg håper virkelig at de også vinner cup finalen