Skrevet av Emne: TOMA 2: Nye rykter om eierskifte...  (Lest 447941 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1020 på: November 16, 2016, 10:42:06 »
Andrea Radrizzani ‏@andrearadri  18 min18 minutter siden Vis oversettelse
One step closer, but need more time.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Xern

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1021 på: November 16, 2016, 14:32:41 »
Tregeste takeoveren noensine?  :o Vi får håpe at ordtaket "Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves" gjelder denne gangen.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kato

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1022 på: November 16, 2016, 14:58:45 »
Tregeste takeoveren noensine?  :o Vi får håpe at ordtaket "Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves" gjelder denne gangen.

Tipper datoen for "Takeover collapses" blir fredag 25. november.
 

Annesj

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1023 på: November 16, 2016, 17:49:29 »
Fra Radrizzanis tweet

One step closer
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1024 på: November 16, 2016, 18:15:51 »
Vet rett å slett ikke hva jeg skal tro på når det gjelder denne take overn

Sydhagen

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1025 på: November 16, 2016, 18:42:19 »
Vet rett å slett ikke hva jeg skal tro på når det gjelder denne take overn

Den er på gang.
Radrizzani må bare få den over mållinja. Ingenting er 100% sikkert før alle papirer er signert. Ivertfall ikke når MC er involvert...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1026 på: November 16, 2016, 18:47:15 »
Vet rett å slett ikke hva jeg skal tro på når det gjelder denne take overn

Den er på gang.
Radrizzani må bare få den over mållinja. Ingenting er 100% sikkert før alle papirer er signert. Ivertfall ikke når MC er involvert...

Vel. Har ikke tro på opprykk denne sesongen. Så kanskje det beste for klubbens fremtid hadde vært å begynne å tape kamper igen, slik at Cellino er mere villig til å selge når vi er midtables

Nørgaard

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1027 på: November 16, 2016, 20:22:28 »
Vet rett å slett ikke hva jeg skal tro på når det gjelder denne take overn

Den er på gang.
Radrizzani må bare få den over mållinja. Ingenting er 100% sikkert før alle papirer er signert. Ivertfall ikke når MC er involvert...

Vel. Har ikke tro på opprykk denne sesongen. Så kanskje det beste for klubbens fremtid hadde vært å begynne å tape kamper igen, slik at Cellino er mere villig til å selge når vi er midtables

What the f...  :o
Ja lad os tabe de næste 8 kampe med vilje, det giver god mening  ;D

sportcarl1

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1028 på: November 16, 2016, 20:41:23 »
Vet rett å slett ikke hva jeg skal tro på når det gjelder denne take overn

Den er på gang.
Radrizzani må bare få den over mållinja. Ingenting er 100% sikkert før alle papirer er signert. Ivertfall ikke når MC er involvert...

Vel. Har ikke tro på opprykk denne sesongen. Så kanskje det beste for klubbens fremtid hadde vært å begynne å tape kamper igen, slik at Cellino er mere villig til å selge når vi er midtables
måste ju vara lättare att sälja klubben ju bättre det går, både att hitta spekulanter och att få ett bra pris
 

h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1029 på: November 16, 2016, 20:44:20 »
Vet rett å slett ikke hva jeg skal tro på når det gjelder denne take overn

Den er på gang.
Radrizzani må bare få den over mållinja. Ingenting er 100% sikkert før alle papirer er signert. Ivertfall ikke når MC er involvert...

Vel. Har ikke tro på opprykk denne sesongen. Så kanskje det beste for klubbens fremtid hadde vært å begynne å tape kamper igen, slik at Cellino er mere villig til å selge når vi er midtables
måste ju vara lättare att sälja klubben ju bättre det går, både att hitta spekulanter och att få ett bra pris

Det er riktig, men kanskje vanskeligere å få Cellino til å selge, når han tror han lukter potensielt opprykk

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1030 på: November 16, 2016, 20:52:14 »
https://twitter.com/petter_andre/status/798968043426775040

Ikke så mye NYTT av i dag, men ting virker i alle fall i rute, og gjerne verdt å merke seg mht at noen har studert vår nye mann:

Sitat
Charlie Brady ‏@Charlie_B_LUFC  29m
29 minutes ago
Cumber, Northern Ireland
@petter_andre let's hope it's a good ending. We're due one.

Petter-Andre ‏@petter_andre  28m
28 minutes ago
 
@Charlie_B_LUFC I'm very positive mate. For once, I think we could have a very professional owner.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1031 på: November 18, 2016, 12:05:02 »
Noe som er viktig å ta med seg er, at blir vi kjøpt opp av denne Radriazzani. Ja da blir vi kjøpt opp av en person med et meget godt rykte. http://www.hitc.com/en-gb/2016/11/17/andrea-radrizzani-are-leeds-united-set-to-be-taken-over-by-footb/

Dette her synes jeg er meget viktig

Sydhagen

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1032 på: November 18, 2016, 12:34:42 »
Noe som er viktig å ta med seg er, at blir vi kjøpt opp av denne Radriazzani. Ja da blir vi kjøpt opp av en person med et meget godt rykte. http://www.hitc.com/en-gb/2016/11/17/andrea-radrizzani-are-leeds-united-set-to-be-taken-over-by-footb/

Dette her synes jeg er meget viktig

Håper veldig at dette går i orden.
Hadde vært helt utrolig, etter alle desse årene, å få en skikkelig eier.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Nørgaard

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1033 på: November 19, 2016, 10:34:02 »
haha...Peter-Andre må være den største løgneren noensinne. Han har vel snakket om takeover nå i snart 1.år. Null troverdighet!

Glad for jeg ikke er den eneste der kan se det

h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1034 på: November 19, 2016, 11:47:22 »
haha...Peter-Andre må være den største løgneren noensinne. Han har vel snakket om takeover nå i snart 1.år. Null troverdighet!

Glad for jeg ikke er den eneste der kan se det

Noen ønsker takeoveren, og tror på det som sies. Andre behandler Cellino som en gud og håper i all sin makt at det ikke blir noe take over

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1035 på: November 19, 2016, 11:50:15 »
haha...Peter-Andre må være den største løgneren noensinne. Han har vel snakket om takeover nå i snart 1.år. Null troverdighet!

Glad for jeg ikke er den eneste der kan se det

Noen ønsker takeoveren, og tror på det som sies. Andre behandler Cellino som en gud og håper i all sin makt at det ikke blir noe take over

Og de fleste er vel midt i mellom.

Hallgeir *

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1036 på: November 19, 2016, 13:28:31 »
Denne Radrizzani, har han et ansikt? Har prøvd å google mannen, men får kun opp masse info.

Hadde vært greit å ha et ansikt å forholde seg til.
Super Leeds since 1968

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1037 på: November 19, 2016, 14:01:15 »
Denne Radrizzani, har han et ansikt? Har prøvd å google mannen, men får kun opp masse info.

Hadde vært greit å ha et ansikt å forholde seg til.

Ikke god å Google du da :D


http://mpsilva.com/andrea-radrizzani/

Hallgeir *

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1038 på: November 19, 2016, 14:06:53 »
Denne Radrizzani, har han et ansikt? Har prøvd å google mannen, men får kun opp masse info.

Hadde vært greit å ha et ansikt å forholde seg til.

Ikke god å Google du da :D


http://mpsilva.com/andrea-radrizzani/

Det kan jo være.

Eller at jeg ikke gidder å grave så dypt, for jeg vet jo at det alltid finnes folk som kan gjøre jobben for meg.  ;)

Men takk uansett.  :)
Super Leeds since 1968

Bjorn

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1039 på: November 19, 2016, 15:56:13 »
Tregeste takeoveren noensine?  :o Vi får håpe at ordtaket "Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves" gjelder denne gangen.

Føler vel at mye av grunnen til at det føles som det tar lang tid er fordi at det prates om det konstant. Hvem vet hva som foregår i kulissene hele tiden? Er det virkelig reelle samtaler eller tar man hver eneste "ekspert" Tweet der ute for god fisk?
Håper Cellino er smart nok til å selge når han får best penger og ivaretar alles interesser.

Noe mer gidder i hvert fall ikke jeg bekymre meg over saken. Blir vi solgt videre en dag? Ja såklart! Når? Vet da fåglarna.. (Ikke de som Tweeter da.)
Marching On! 4276

RoarG

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1040 på: November 19, 2016, 18:12:18 »
haha...Peter-Andre må være den største løgneren noensinne. Han har vel snakket om takeover nå i snart 1.år. Null troverdighet!

Glad for jeg ikke er den eneste der kan se det

Noen ønsker takeoveren, og tror på det som sies. Andre behandler Cellino som en gud og håper i all sin makt at det ikke blir noe take over

Og de fleste er vel midt i mellom.
+1
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1041 på: November 20, 2016, 11:53:49 »
haha...Peter-Andre må være den største løgneren noensinne. Han har vel snakket om takeover nå i snart 1.år. Null troverdighet!

Glad for jeg ikke er den eneste der kan se det

Litt spesielt å kalle en fyr som lever og ånder for Leeds United, for " den største løgneren noensinne."
Petter er opplagt en fyr som er tett på klubben og som henter info fra et stort nettverk av kilder. Som kilder flest vil noen være seriøse og andre mindre seriøse. Slik jeg ser det prøver Petter å sette sammen infoen til et større puslespill, noe han har valgt å dele med oss. Hvis man ikke finner dette seriøst kan man velge å la være å lese det, men jeg synes man skal holde seg for god til å stemple medsupportere som løgnere.
Jon R.

Sydhagen

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1042 på: November 20, 2016, 12:28:20 »
haha...Peter-Andre må være den største løgneren noensinne. Han har vel snakket om takeover nå i snart 1.år. Null troverdighet!

Glad for jeg ikke er den eneste der kan se det

Litt spesielt å kalle en fyr som lever og ånder for Leeds United, for " den største løgneren noensinne."
Petter er opplagt en fyr som er tett på klubben og som henter info fra et stort nettverk av kilder. Som kilder flest vil noen være seriøse og andre mindre seriøse. Slik jeg ser det prøver Petter å sette sammen infoen til et større puslespill, noe han har valgt å dele med oss. Hvis man ikke finner dette seriøst kan man velge å la være å lese det, men jeg synes man skal holde seg for god til å stemple medsupportere som løgnere.

+1
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1043 på: November 21, 2016, 08:19:31 »
Litt info:
Radrizzani og en Andre Tegner var på kampen igår.
Andre Tegner er "Head of Investments" i Aser Sport. (aser.com)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1044 på: November 21, 2016, 12:23:39 »
YEP er på saken (om hans tilstedeværelse på Eland Road, ellers ikke noe nytt derfra)

Leeds United: Radrizzani Elland Road appearance fuels takeover talk

Andrea Radrizzani pictured far left, holding up a mobile phone, at yesterday's game between Leeds United and Newcastle United.
Phil Hay

 Renewed takeover talk surrounds Andrea Radrizzani after the Italian businessman was spotted in the crowd during Leeds United’s 2-0 defeat to Newcastle United. Radrizzani watched yesterday’s game from a seat in Elland Road’s West Stand, an appearance which seemed to confirm that investment talks between him and United owner Massimo Cellino are still alive.

 Radrizzani - one of the founders of global media firm MP & Silva - opened dialogue with Cellino about the purchase of shares in Leeds before the start of this season and he was previously pictured at two other matches, a pre-season friendly against Atalanta and a 3-0 defeat at Queens Park Rangers on August 7. Photographs of Radrizzani at the defeat to Newcastle were published on the online blog Follow Me and Leeds United.

 Discussions between Cellino and Radrizzani hit an impasse in September but Radrizzani hinted strongly at progress last week with a tweet saying: “One step closer...but need more time.”The 42-year-old, whose interest in Leeds is rumoured to be backed by Chinese technology firm Baofeng, has not spoken specifically about his intentions at Elland Road since telling the YEP in August: “At the moment there is nothing concrete and (only a) simple conversation to understand the club better.” Cellino has made no comment about a possible sale of the club he purchased in April 2014.Any takeover or sizeable investment in Leeds would require Football League approval and the YEP understands that the governing body is yet to be asked to sanction a deal.The extent of Radrizzani’s personal wealth is unclear but his involvement in MP & Silva saw the company expand to a level where it posted an annual turnover of close to £500m in the 2014-15 financial year. He recently resigned as a director of the firm but remained as a shareholder. Last month a spokesperson for MP & Silva told the YEP: "Regarding Leeds United Football Club we are aware of rumours made in the media. However we cannot confirm that this (Radrizzani's interest in buying the club) is the case and we will not make any comments on market rumours."Radrizzani has prior experience of football club takeovers having advised the Suning Group on its buy-out of Inter Milan in Italy earlier this year.Cellino, meanwhile, has held full control of Leeds since his UK company, Eleonora Sport Ltd, bought out the minority stake held by former United owner Gulf Finance House in September.Despite the discussions between him and Radrizzani, other potential buyers of Leeds have been told by Cellino’s legal advisors that the club is not for sale.

 Read more at: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-radrizzani-elland-road-appearance-fuels-takeover-talk-1-8249289
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1045 på: November 21, 2016, 12:27:57 »
Merk også at han ikke var der som Massimos gjest på 'ærestribunen' men som en vanlig publikummer på West Stand

Heidi Haigh:
there he is in all his glory - i think one thing we can take from all this, is that businessmen like Radz and this bloke dont turn up to Leeds matches to support us. This has to be the proof there is something going on. We just need it done before Jan if we are a chance of doing anything this season.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1046 på: November 21, 2016, 16:07:48 »
Det bildet der ser veldig East Stand ut.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1047 på: November 21, 2016, 16:54:48 »
Det bildet der ser veldig East Stand ut.
DER skal ikke jeg insistere på noe. Men ved to anledninger har West Stand blitt quoted i dag uten at noen har motsagt det, avisartikkelen samt bl.a.
Sitat
There's been some confusion here I think.
 
Hinchliffe was in the box with Cellino/Mansford etc.
 
Radrizzani was in the West Stand Presidential Suite with his business partners. Looks like they met with Cellino before the game though.

Heidi, som tok bildet, har vel sesongkort på North Stand fortsatt???

De er forresten avbildet FØR kampen (gjennom et vindu) sammen med Massimo på et kontor...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1048 på: November 21, 2016, 17:11:12 »
Det bildet der ser veldig East Stand ut.
DER skal ikke jeg insistere på noe. Men ved to anledninger har West Stand blitt quoted i dag uten at noen har motsagt det, avisartikkelen samt bl.a.
Sitat
There's been some confusion here I think.
 
Hinchliffe was in the box with Cellino/Mansford etc.
 
Radrizzani was in the West Stand Presidential Suite with his business partners. Looks like they met with Cellino before the game though.

Heidi, som tok bildet, har vel sesongkort på North Stand fortsatt???

De er forresten avbildet FØR kampen (gjennom et vindu) sammen med Massimo på et kontor...

Litt konspirasjoner her.
Radrizzani og Celino sammen før kampen og muligens i etterkant. Ja det tilsier for meg enten ekstremt gode venner, eller at de snekrer sammen de siste detaljene før et salg.
For hvis da det ikke er noe salg, og takeoveren har gått i dass, ja da sier all mulig fornuft at Radrizzani og Cellino ville holde seg langt vekk fra hverandre

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1049 på: November 21, 2016, 17:19:35 »
Det bildet der ser veldig East Stand ut.

Skal aldri si aldri (se teksten i tweeten) ;)



jon barratt
‏@jbarratt23
Cellino radizani and associate in the east stand office before ko yday @BurnfaceRovers @PhilHayYEP
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan