Skrevet av Emne: TOMA 2: Nye rykter om eierskifte...  (Lest 444577 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Leedsgutt

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #120 på: April 04, 2015, 13:27:30 »
Tror de skal få slite med navneskifte av klubben. Var det ikke Hull som ble nektet å hete Hull Tigers?

Blir RB Leeds United!

De sjekker vel dette først før de kjøper klubben!

Etter alt rotet de siste årene så er jeg ikke imot dette, at Red Bull kjøper klubben. Vi må opp neste år, pengene ligger i PL!

RB Leeds United er vel det beste navnet, hvis endringen skjer

Erik M

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #121 på: April 04, 2015, 13:43:33 »
Tenk at muligheten for en patent, erfaren,økonomisk bånnsolid og mektig eier for noen dreier seg om endringer i drakta.  Men en klin gal og styrtrik russer eller koreaner tar vi gjerne i mot - for ikke å snakke om en gal italiener som ikke er så rik..

Leeds United har en meget sterk identitet og kun idioter kaster helt om på det.  Det vil bli synlig hvis Red Bull tar over.  Be sure. Men de kommer ikke til å endre draktfarge - kanskje kommer det noen røde detaljer på drakten som erstatning for de svenske blågule detaljene man har holdt på med en stund.
 

lowfields

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #122 på: April 04, 2015, 13:48:36 »
Intet nytt de siste 15 årene....Vi er og forblir til latter for resten av fotballverden.
Har vært så mange latterlige, stormannsgale egotripper som ikke har den fjerneste anelse av sin egen begrensning i klubben de siste åra at vi egentlig burde vært påmeldt para-olympics...
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #123 på: April 04, 2015, 13:55:26 »
Hvorfor er vi så himla redde for å spille i røde drakter. Er det fordi vi da vil sammenlignes med Manu, eller Looserpool. Se det heller fra den andre siden. Manu og Looserpool, vil da leve i frykt for hva Leeds United/Red Bull United kan få til. Om noen år. Ja kanskje det er de som er smågutta i forhold til Leeds United / Red Bull United
Det er ikke vi som skal frykte røde drakter. Det er evt de andre lagene som skal frykte Leeds United / Red Bull United.

Til det med navnet på klubben. Navnet er det som jeg forbinder med klubben. Selv om klubben heter Red Bull United. Ja da vil det ihvertfall for meg, og for fansen være Leeds United som spiller.

Så kommer det med navn på banen. Vel Red Bull Arena. Ja hvorfor ikke. Og da vil banen garantert bli pussa opp, til å være et moderne stadion. Kanskje vi får en flunka ny stadion. Ja hvem vet

lowfields

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #124 på: April 04, 2015, 14:02:43 »
Er nok fordi for mange av oss er Leeds United mer om tradisjoner, historie og nostalgi enn det er om resultater, trofeer og om setene på stadioen skinner eller ikke....Er nok ikke noen fasit på hva som er viktigst - vi er bare forskjellige...
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Josch

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #125 på: April 04, 2015, 14:11:33 »
Det ville vært rart om  Cellino lyver. det vanlige er å si  "ingen kommentar"  hvis dette er alvor og kategorisk "nei" hvis det er nonsens. At han bekrefter interessen tyder på at dette er alvor.

Jeg mener det er bra at en stor sponsor viser interesse for  Leeds. Hvis de kjøper, så vil de sprøyte inn nok penger til opprykk.  Hvorfor skal de ellers kjøpe  Leeds? Det er nok bare et tidsspørmål før Leeds, som flere  store klubber, må endre stadionnavn og kanskje fargene på hovedsponsor på trøya (Red Bull-logo f.eks). Kanskje vi må finne  oss i Red Bull Leeds også.   8)

Noen her som kan lage et bilde av dette puslespillet?:

-plassen i ch.chip er nettopp sikret
-Thompson har i praksis fått sparken
-Redfearn teller dermed på knappene, kan forsvinne (villet av ledelsen?)
-Red Bull vil seriøst kjøpe  Leeds
-Antenucci spiller bare noen minutter i hver kamp (for å hindre ny kontrakt?)

Er det en sammenheng her??? ???
« Siste redigering: April 04, 2015, 14:16:15 av Josch »

Erik M

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #126 på: April 04, 2015, 14:51:22 »
Er nok fordi for mange av oss er Leeds United mer om tradisjoner, historie og nostalgi enn det er om resultater, trofeer og om setene på stadioen skinner eller ikke....Er nok ikke noen fasit på hva som er viktigst - vi er bare forskjellige...

Med respekt å melde...

Fotball handler om resultater.  Det som holder oss sammen og knyttet til samme klubb er , iallfall delvis, minnene om de store, store øyeblikkene. Og ikke minst håpet om å få oppleve det igjen, sammen..

Videre,  Leeds har ikke alltid spilt i hvite drakter.  Don Revie var overtroisk, så på Real Madrid og mente hvite drakter ville bringe suksess.  Han fikk jo rett, iallfall kortsiktig.  Før det var det perioder med ulike varianter av blått og gult, mens den opprinnelige drakten var hvit og blåstripet så vidt jeg husker.  Og våre bortedrakter har vært innom veldig mye - også rødt.
« Siste redigering: April 05, 2015, 00:59:39 av Erik M »
 

Jostein.

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #127 på: April 04, 2015, 15:00:02 »
Tror de skal få slite med navneskifte av klubben. Var det ikke Hull som ble nektet å hete Hull Tigers?

Har ikke
Tror det er veldig strenge krav om navne bytter i Englan.  å noe red Bull leeds United,  tror jeg er lite sannsynlig.
Leeds Carajo!

lowfields

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #128 på: April 04, 2015, 15:02:51 »
For meg så er iallefall mye av sjarmen i PL borte med fler og fler utenlandske turister/færre lokale på tribunene pga billettprisene. Lydanlegget som spyr ut en låt når hjemmelaget scorer for å prøve å vekke publikum.
Med nytt navn (Red Bull LU White Socks), nye farger, ny stadion så vil veldig mye av det som har bundet oss sammen forsvinne.
Forandringene kommer nok til Leeds også etter hvert(de som ikke allerede har kommet), men jeg må få lov til å ikke like det...;-)
Noen vil ha bildet av van Gogh hjemme på veggen - andre velger å selge det å putte 150 mill i banken
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #129 på: April 04, 2015, 15:06:11 »
For meg så er iallefall mye av sjarmen i PL borte med fler og fler utenlandske turister/færre lokale på tribunene pga billettprisene. Lydanlegget som spyr ut en låt når hjemmelaget scorer for å prøve å vekke publikum.
Med nytt navn (Red Bull LU White Socks), nye farger, ny stadion så vil veldig mye av det som har bundet oss sammen forsvinne.
Forandringene kommer nok til Leeds også etter hvert(de som ikke allerede har kommet), men jeg må få lov til å ikke like det...;-)
Noen vil ha bildet av van Gogh hjemme på veggen - andre velger å selge det å putte 150 mill i banken

Så du vil altså ikke rykke opp i Premier League

lowfields

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #130 på: April 04, 2015, 15:09:41 »
Jeg vil ha en klubb jeg er stolt av, på alle måter. For meg handler det mer om å bare vinne. Og når klokka runder 16 på lørdagen jubler jeg like mye om vi scorer mot Chesterfield eller om det er mot Arsenal....
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #131 på: April 04, 2015, 15:11:27 »
Jeg vil ha en klubb jeg er stolt av, på alle måter. For meg handler det mer om å bare vinne. Og når klokka runder 16 på lørdagen jubler jeg like mye om vi scorer mot Chesterfield eller om det er mot Arsenal....

Da er vi på helt forskjellige planeter gitt. En klubb som Leeds United skal alltid jakte på å være blandt landets beste klubber. Hvis ikke. Ja da har klubben mista sin identitet

lowfields

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #132 på: April 04, 2015, 15:13:10 »
Meget mulig. På T-skjorta mi nå står det nemlig "Nice person - wrong planet"  ;D
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

baste

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #133 på: April 04, 2015, 15:46:56 »
Red Bull kan for min del kjøpe klubben. Har ingen tro på at de endrer de hvite draktene.
Money talks :)

Kontakinte

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #134 på: April 04, 2015, 16:14:01 »
Hvorfor er vi så himla redde for å spille i røde drakter. Er det fordi vi da vil sammenlignes med Manu, eller Looserpool. Se det heller fra den andre siden. Manu og Looserpool, vil da leve i frykt for hva Leeds United/Red Bull United kan få til. Om noen år. Ja kanskje det er de som er smågutta i forhold til Leeds United / Red Bull United
Det er ikke vi som skal frykte røde drakter. Det er evt de andre lagene som skal frykte Leeds United / Red Bull United.

Til det med navnet på klubben. Navnet er det som jeg forbinder med klubben. Selv om klubben heter Red Bull United. Ja da vil det ihvertfall for meg, og for fansen være Leeds United som spiller.

Så kommer det med navn på banen. Vel Red Bull Arena. Ja hvorfor ikke. Og da vil banen garantert bli pussa opp, til å være et moderne stadion. Kanskje vi får en flunka ny stadion. Ja hvem vet
For meg kan de fjærne det meste, untatt Badgen på hvit drakt!!

Hallgi

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #135 på: April 04, 2015, 16:21:55 »
Er nok fordi for mange av oss er Leeds United mer om tradisjoner, historie og nostalgi enn det er om resultater, trofeer og om setene på stadioen skinner eller ikke....Er nok ikke noen fasit på hva som er viktigst - vi er bare forskjellige...

Gode poeng, det er pros and cons for eit eventuelt salg. For det må vere grenser for kor mykje forandring penger skal gjera for vårt kjære Leeds med den identiteten som er bygd opp gjennom historien. Ã… forandra navnet på klubben blir for drøyt spør du meg.
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Cherry

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #136 på: April 04, 2015, 16:41:08 »
La noen kjøpe oss først da, så kan vi ta dette etterpå.... Fort gjort og bli revet med nå- men bevares bare positive rykter dette her! ;D
 

Jon R

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #137 på: April 04, 2015, 16:51:18 »
Er nok fordi for mange av oss er Leeds United mer om tradisjoner, historie og nostalgi enn det er om resultater, trofeer og om setene på stadioen skinner eller ikke....Er nok ikke noen fasit på hva som er viktigst - vi er bare forskjellige...

Gode poeng, det er pros and cons for eit eventuelt salg. For det må vere grenser for kor mykje forandring penger skal gjera for vårt kjære Leeds med den identiteten som er bygd opp gjennom historien. Ã… forandra navnet på klubben blir for drøyt spør du meg.

Nytt navn, nye drakter, ny stadion. Da kan jeg like gjerne skifte klubb.
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #138 på: April 04, 2015, 16:56:50 »
Er nok fordi for mange av oss er Leeds United mer om tradisjoner, historie og nostalgi enn det er om resultater, trofeer og om setene på stadioen skinner eller ikke....Er nok ikke noen fasit på hva som er viktigst - vi er bare forskjellige...

Gode poeng, det er pros and cons for eit eventuelt salg. For det må vere grenser for kor mykje forandring penger skal gjera for vårt kjære Leeds med den identiteten som er bygd opp gjennom historien. Ã… forandra navnet på klubben blir for drøyt spør du meg.

Nytt navn, nye drakter, ny stadion. Da kan jeg like gjerne skifte klubb.

Lykke til!   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kontakinte

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #139 på: April 04, 2015, 17:22:45 »
Er nok fordi for mange av oss er Leeds United mer om tradisjoner, historie og nostalgi enn det er om resultater, trofeer og om setene på stadioen skinner eller ikke....Er nok ikke noen fasit på hva som er viktigst - vi er bare forskjellige...

Gode poeng, det er pros and cons for eit eventuelt salg. For det må vere grenser for kor mykje forandring penger skal gjera for vårt kjære Leeds med den identiteten som er bygd opp gjennom historien. Ã… forandra navnet på klubben blir for drøyt spør du meg.

Nytt navn, nye drakter, ny stadion. Da kan jeg like gjerne skifte klubb.
Tror dette er vår eneste og lureste måte og få skikk på økonomi og styring i klubben igjen. Får det har det ikke vært siden Mr.Silver

Jon R

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #140 på: April 04, 2015, 17:48:34 »
Er nok fordi for mange av oss er Leeds United mer om tradisjoner, historie og nostalgi enn det er om resultater, trofeer og om setene på stadioen skinner eller ikke....Er nok ikke noen fasit på hva som er viktigst - vi er bare forskjellige...

Gode poeng, det er pros and cons for eit eventuelt salg. For det må vere grenser for kor mykje forandring penger skal gjera for vårt kjære Leeds med den identiteten som er bygd opp gjennom historien. Ã… forandra navnet på klubben blir for drøyt spør du meg.

Nytt navn, nye drakter, ny stadion. Da kan jeg like gjerne skifte klubb.

Lykke til!   ;)
Tror jeg like godt går for Arsenal.
Jon R.

Jon R

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #141 på: April 04, 2015, 17:49:20 »
Uansett avkreftet av Cellino i dag sies det på radio.
Jon R.

Eriksen55

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #142 på: April 04, 2015, 17:57:55 »
Ikke det verste jeg har sett da...

Kontakinte

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #143 på: April 04, 2015, 18:06:49 »
Er nok fordi for mange av oss er Leeds United mer om tradisjoner, historie og nostalgi enn det er om resultater, trofeer og om setene på stadioen skinner eller ikke....Er nok ikke noen fasit på hva som er viktigst - vi er bare forskjellige...

Gode poeng, det er pros and cons for eit eventuelt salg. For det må vere grenser for kor mykje forandring penger skal gjera for vårt kjære Leeds med den identiteten som er bygd opp gjennom historien. Ã… forandra navnet på klubben blir for drøyt spør du meg.

Nytt navn, nye drakter, ny stadion. Da kan jeg like gjerne skifte klubb.

Lykke til!   ;)
Tror jeg like godt går for Arsenal.
Ekke de røde?

Andersen

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #144 på: April 04, 2015, 18:25:13 »
Ser til og med at VG har en artikkel om oppkjøp av Leeds United , fra Red Bull sin side . MC avkrefter visst dette gjennom radio ! Red Bull har vel lurt i kulissene siden nytt år ? 2-3 uker så ville avtalen være i boks skriver VG. Ja takk de kan få kjøpe klubben ! så tar vi navnevalg, draktvalg, stadionnavn diskusjonen etter et eventuellt oppkjøp . GFH ut av klubben , MC selger , og kun en eier som vil bruke penger på klubben !

Leedsgutt

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #145 på: April 04, 2015, 18:36:49 »
Ikke det verste jeg har sett da...

Dette må de fleste tåle ( hvis red bull hadde gjort den sånn)

Så lenge drakta forblir hvit og samme Leeds logo, så er jeg fornøyd.

Trulsaren

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #146 på: April 04, 2015, 20:28:26 »
Red Bull har gjort mye bra i de klubbene de eier i dag (har lest at de har et veldig bra akademi i tilegg til topp moderne treningsfasiliteter).

Jeg er helt sikker på at et kjøp kan føre til at klubben endelig får den roen som trengs for å bygge et topplag. For meg er det ikke så viktig hvor mye de spytter inn direkte i kjøp, men heller det å gi ting tid og bygge "stein på stein".

Så var det den store kamelen da; Red Bull Leeds klinger ikke bra for en så historisk klubb. Da kan de heller få bytte ER til Red Bull Arena.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #147 på: April 04, 2015, 20:36:10 »
Red Bull har gjort mye bra i de klubbene de eier i dag (har lest at de har et veldig bra akademi i tilegg til topp moderne treningsfasiliteter).

Jeg er helt sikker på at et kjøp kan føre til at klubben endelig får den roen som trengs for å bygge et topplag. For meg er det ikke så viktig hvor mye de spytter inn direkte i kjøp, men heller det å gi ting tid og bygge "stein på stein".

Så var det den store kamelen da; Red Bull Leeds klinger ikke bra for en så historisk klubb. Da kan de heller få bytte ER til Red Bull Arena.

Selvsagt kan man bygge sten for sten. Men den bygginga må foretas i Premier league. Bygges det sten for sten i Championship. Ja da er det hele tiden 2 steg frem og et tilbake.Vi mister våre beste unge spillere ved å kave i Championship. Vi må opp. Så kan bygginga begynne

Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #148 på: April 04, 2015, 21:16:19 »
Red Bull har gjort mye bra i de klubbene de eier i dag (har lest at de har et veldig bra akademi i tilegg til topp moderne treningsfasiliteter).

Jeg er helt sikker på at et kjøp kan føre til at klubben endelig får den roen som trengs for å bygge et topplag. For meg er det ikke så viktig hvor mye de spytter inn direkte i kjøp, men heller det å gi ting tid og bygge "stein på stein".

Så var det den store kamelen da; Red Bull Leeds klinger ikke bra for en så historisk klubb. Da kan de heller få bytte ER til Red Bull Arena.

Selvsagt kan man bygge sten for sten. Men den bygginga må foretas i Premier league. Bygges det sten for sten i Championship. Ja da er det hele tiden 2 steg frem og et tilbake.Vi mister våre beste unge spillere ved å kave i Championship. Vi må opp. Så kan bygginga begynne


Leeds United består lenge etter at Red Bull har gått ut av historien!   ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

p0ndus

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #149 på: April 04, 2015, 23:38:46 »
Prinsipielt ikke negativ til at en stor energidrikk produsent tar over  etter MC, og tror heller ikke ligaen godtar navneendring på laget. Dog ikke positiv til et navne skifte på ER som jeg tenker er mer realistisk om Red  Bull  overtar aksjemajoriteten.