Skrevet av Emne: TOMA 2: Nye rykter om eierskifte...  (Lest 444430 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Erik M

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #150 på: April 05, 2015, 01:19:46 »
Jeg er litt sjokkert over en del innspill her inne og ikke minst at Jon R melder overgang til Arsenal hvis vi får rød stripe i stømpene.  Hallo???

Fullstendig enig med H.B.  Klubben MÃ… ta noen short cuts for å rykke opp.  Deretter må man  og kan man begynne å bygge klubb.  Mange har trodd at Cellino kunne gi oss den short cut'en. Jeg tror veldig få tror han kan bygge en toppklubb.  Nå er det åpenbart at vi trenger en ny eier - igjen.
 

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #151 på: April 05, 2015, 02:51:22 »
http://i.imgur.com/cLzIRcg.png

Er dette fremtiden?

Kontakinte

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #152 på: April 05, 2015, 09:17:44 »

Sydhagen

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #153 på: April 05, 2015, 10:15:22 »

http://i.imgur.com/cLzIRcg.png

Er dette fremtiden?
Den der ser jo ikke så verst ut.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Ove

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #154 på: April 05, 2015, 11:52:18 »
Blue Bull  :D    Ikke så verst det nei.
 

Jon R

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #155 på: April 05, 2015, 12:26:16 »
Jeg er litt sjokkert over en del innspill her inne og ikke minst at Jon R melder overgang til Arsenal hvis vi får rød stripe i stømpene.  Hallo???

Fullstendig enig med H.B.  Klubben MÃ… ta noen short cuts for å rykke opp.  Deretter må man  og kan man begynne å bygge klubb.  Mange har trodd at Cellino kunne gi oss den short cut'en. Jeg tror veldig få tror han kan bygge en toppklubb.  Nå er det åpenbart at vi trenger en ny eier - igjen.
Hallo! Jeg kommer ikke tu å melde overgsng, ikke en gang om vi blir kjøpt opp av kvinnegruppen Ottar og spiller i rosa.
Jon R.

h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #156 på: April 05, 2015, 12:29:07 »
Hvis dette er realiteten for Leeds og drakter. Ja da er dette ihvertfall ikke noe verre enn at hvis Red Bull hadde sponsa klubben. Da hadde draktene sett sånn ut uansett.
Har nå hatt en våkenatt og tenkt for, og imot. Og svaret er for. For uansett hva vi tenker. Leeds vil før eller siden havne i en situasjon at stadion blir oppkalt etter en sponsor. Og for meg, ja da er det Leeds United klubben heter. Uansett om klubben på papiret heter Red Bull United.
Og ved Red Bull som eiere. Ja da blir det spytta inn penger. Og penger trengs for å være blandt de beste.
Noen her sier at de jheller vil møte Chesterfield enn Arsenal. Ja da er dette en fallitterklæring. Spør f.eks Arsenal fansen om de vil tilbake til gamle dager, og Highbury. Spør Manu fansen om de vil vekk fra det å kjempe om titler hvert år. Spør Chelsea fansen om de vil ha tilbake Bates. Ja da vil nok 90% si at det er bedre slik det er nå.

h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #157 på: April 05, 2015, 12:34:21 »
Red Bull benekter dette ifølge raporter. Men hva er sannheten. For hvorfor har da Cellino nå sagt at et bud har kommet. Hvis ikke det er kommet et bud. Ja kan da dette være taktikk fra Cellino til å si at klubben er til salgs, uten å innrømme at klubben er til salgs
http://www.insidefutbol.com/2015/04/05/leeds-united-takeover-not-on-agenda-says-red-bull-chief/199457/?


Herregud hvor York Fansen har det godt. Slippe å tenke på slikt dag ut, og dag inn


Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #159 på: April 05, 2015, 12:49:21 »
@PhilHayYEP: As per @TBG2005 tweet, Red Bull's head of global marketing denies that Red Bull wants to buy Leeds United:
http://t.co/HBaXEW2Kpq
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #160 på: April 05, 2015, 12:50:43 »
@APOPEY: #lufc In 24 hours MC has both denied & confirmed a Red Bull bid, directed me to an old story of RB having no interest now reiterated by RB.

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #161 på: April 05, 2015, 13:29:46 »
@APOPEY: #lufc In 24 hours MC has both denied & confirmed a Red Bull bid, directed me to an old story of RB having no interest now reiterated by RB.

 ;)
någon som en sekund trott på det? klubben kommer inte säljas på ett bra tag och cellino kommer tbx i maj och då satsar vi på nästa säsong och då skall vi förhoppningsvis upp
 

Blank_File

Sv: Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #162 på: April 05, 2015, 13:38:59 »
Et øyeblikks håp. Det hender jo... Ingen grunn til å tro noe videre på dette når Red Bull benekter det selv. Hvilken rolle spiller det hva en maisbolle i USA sier? Gi meg en fattig, men stabil eier som vil klubbens beste snart. Det er ingen vits å glede seg over gode resultater når vi alltid vet at vi får beina revet bort under oss i neste kvartal.

Kontakinte

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #163 på: April 05, 2015, 14:13:49 »
Jeg er litt sjokkert over en del innspill her inne og ikke minst at Jon R melder overgang til Arsenal hvis vi får rød stripe i stømpene.  Hallo???

Fullstendig enig med H.B.  Klubben MÃ… ta noen short cuts for å rykke opp.  Deretter må man  og kan man begynne å bygge klubb.  Mange har trodd at Cellino kunne gi oss den short cut'en. Jeg tror veldig få tror han kan bygge en toppklubb.  Nå er det åpenbart at vi trenger en ny eier - igjen.
Hallo! Jeg kommer ikke tu å melde overgsng, ikke en gang om vi blir kjøpt opp av kvinnegruppen Ottar og spiller i rosa.
Jo!!

Kontakinte

Sv: Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #164 på: April 05, 2015, 14:20:04 »
Et øyeblikks håp. Det hender jo... Ingen grunn til å tro noe videre på dette når Red Bull benekter det selv. Hvilken rolle spiller det hva en maisbolle i USA sier? Gi meg en fattig, men stabil eier som vil klubbens beste snart. Det er ingen vits å glede seg over gode resultater når vi alltid vet at vi får beina revet bort under oss i neste kvartal.
Gi meg en fattig eier!?? Vi har vell aldri hatt en rik eier så vit jeg kan erindre. Ã… stabilt har det ikke vært siden det satt en Jøde ved roret!!

DenHviteYeboah

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #165 på: April 05, 2015, 15:05:34 »
Apatien har tatt over for fullt. Jeg ser INGEN lysning på noen områder dessverre. Hadde håpet på Red Bull eller noen andre med midler, men denne klubben skal tydeligvis pines i det uendelige >:(
I dagens foppall dreier seg det meste om penger. Vi kan bare glemme å satse på egne talenter for å rykke opp. Når budet kommer, kan vi ikke si nei og det er mange steg tilbake og vi må begynne på nytt igjen. For å rykke opp og stabilisere seg må man faktisk ha noe penger for å si nei. Nå har vi tydeligvis ikke det, og vi er på stedet hvil. Har vi egentlig beveget oss noe sportslig fremover siden 2005?

Erik M

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #166 på: April 05, 2015, 15:09:56 »
Jeg er litt sjokkert over en del innspill her inne og ikke minst at Jon R melder overgang til Arsenal hvis vi får rød stripe i stømpene.  Hallo???

Fullstendig enig med H.B.  Klubben MÃ… ta noen short cuts for å rykke opp.  Deretter må man  og kan man begynne å bygge klubb.  Mange har trodd at Cellino kunne gi oss den short cut'en. Jeg tror veldig få tror han kan bygge en toppklubb.  Nå er det åpenbart at vi trenger en ny eier - igjen.
Hallo! Jeg kommer ikke tu å melde overgsng, ikke en gang om vi blir kjøpt opp av kvinnegruppen Ottar og spiller i rosa.

Puh!  Lettelse...
 

Cannavaro

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #167 på: April 05, 2015, 15:13:21 »
Glem Red Bull, det skjer ikke !!!  Andre gang at RB benekter kjøpsinteresse, og vil ikke forundre meg mye om at ryktene kommer fra noen i Cellinos krets.....bullshit hele veien !!
MFLU - Miracles For Leeds United

Sydhagen

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #168 på: April 05, 2015, 15:16:47 »

Glem Red Bull, det skjer ikke !!!  Andre gang at RB benekter kjøpsinteresse, og vil ikke forundre meg mye om at ryktene kommer fra noen i Cellinos krets.....bullshit hele veien !!
Ifølge Phil Hay kommer ryktene fra MC selv...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Erik M

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #169 på: April 05, 2015, 15:32:11 »
Man kan selvsagt ikke legge avgjørende vekt på hva Leeds og Red Bull sier offisielt.  Deres uttalelser kan påvirke resultat av eventuelle forhandlinger og pris.  Det litt sensasjonelle i denne lille runden er at Cellino benektet ryktet i telefonsamtale med Phil Hay for så å ringe ham tilbake og bekrefte at det foreligger et bud.  Dette er altså en gjennomtenkt uttalelse fra Leedseieren/ledelsen.

Tror ikke at Red Bull skal glemmes.  Cellinos uttalelse gjør det veldig synlig at klubben faktisk er for salg - heldigvis..
 

Josch

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #170 på: April 05, 2015, 16:33:50 »
Man kan selvsagt ikke legge avgjørende vekt på hva Leeds og Red Bull sier offisielt.  Deres uttalelser kan påvirke resultat av eventuelle forhandlinger og pris.  Det litt sensasjonelle i denne lille runden er at Cellino benektet ryktet i telefonsamtale med Phil Hay for så å ringe ham tilbake og bekrefte at det foreligger et bud.  Dette er altså en gjennomtenkt uttalelse fra Leedseieren/ledelsen.

Tror ikke at Red Bull skal glemmes.  Cellinos uttalelse gjør det veldig synlig at klubben faktisk er for salg - heldigvis..
Jeg tror dette er fornuftig sagt. De fleste kjøpere pleier  å benekte interessen så lenge som mulig. Cellinos agenda midt oppi dette? Ikke lett  å bli klok på, men pris har nok mye  å si hvis han er klar for  å selge. Han fikk jo opp prisen på RMC ved å drive dette spillet. Er det muligens andre interessenter som ønsker å kjøpe  Leeds? Prøver Cellino å få flere kjøpere på banen? ???

Gufrias

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #171 på: April 05, 2015, 16:52:49 »
Massivego løy vel på seg noen ekstra tilbud da han skulle selge Cagliari også...
Hekta på Leeds siden 1974

Josch

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #172 på: April 05, 2015, 17:35:27 »
Massivego løy vel på seg noen ekstra tilbud da han skulle selge Cagliari også...
Da passer jo disse uttalelsene godt inn :D En dreven mann dette.

h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #173 på: April 05, 2015, 17:58:37 »
Prøver å se det realistisk her. Selv om dette er umulig, når det kommer til Leeds United.
Red Bull har vært linka til klubben med et stort bud. Cellino har bekrefta at det har kommet et bud. Men har han ordrett sagt at budet var fra Red Bull, eller bare innrømmi at det har kommet et bud. For hvis han da faktisk vil sette frem flere rykter. Ja da er det lett å si fra til de som er interesert i at klubben er til salgs. Så kanskje budet er kommet fra Europris for den sakens skyld. Poenget er at Cellino nå er villig til å selge klubben. Og hva er da best for han selv. Jo flere interresante inn for å kjøpe klubben, som igjen er med på å presse opp prisen på klubben

Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #174 på: April 05, 2015, 18:12:58 »
@LeeSobotYEP: Asked Eddie Gray if he'd welcome 'Leeds Red Bulls' "As long as we are in the Premier, don't think anyone would care what they call us."#lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #175 på: April 05, 2015, 18:42:17 »
Jeg tipper dette med  suspensjon av Thompson er en del av det forestående salget på en eller annen måte. Ikke umulig at en ny eier vil bestemme hvem som er NK (evt. ny manager) . kanskje er Antenuccis benketilværelse en del av dette også.

Uten å være noen ekspert så vil jeg tro at de som selger Leeds tenker slik:

-vi skriver ingen nye kontrakter rett før salg av klubben (Antenucci må ikke score mer)
-vi suspenderer  Thompson for å rydde plass til en ny mann i trenerapparatet, eller ny eier bytter alle trenere.
-vi starter salgsprosessen når ch.ship plassen er sikret (nå)

Her har vi fasiten!!

Cherry

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #176 på: April 05, 2015, 19:09:05 »
Red Bull benekter dette ifølge raporter. Men hva er sannheten. For hvorfor har da Cellino nå sagt at et bud har kommet. Hvis ikke det er kommet et bud. Ja kan da dette være taktikk fra Cellino til å si at klubben er til salgs, uten å innrømme at klubben er til salgs
http://www.insidefutbol.com/2015/04/05/leeds-united-takeover-not-on-agenda-says-red-bull-chief/199457/?


Herregud hvor York Fansen har det godt. Slippe å tenke på slikt dag ut, og dag inn

York 4- ever..  ;)
 

Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #177 på: April 05, 2015, 20:50:23 »
Red Bull benekter dette ifølge raporter. Men hva er sannheten. For hvorfor har da Cellino nå sagt at et bud har kommet. Hvis ikke det er kommet et bud. Ja kan da dette være taktikk fra Cellino til å si at klubben er til salgs, uten å innrømme at klubben er til salgs
http://www.insidefutbol.com/2015/04/05/leeds-united-takeover-not-on-agenda-says-red-bull-chief/199457/?


Herregud hvor York Fansen har det godt. Slippe å tenke på slikt dag ut, og dag inn

York 4- ever..  ;)

Jepp, bytte dette mot frykten for å renne ut av ligaen!   Yey.....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #178 på: April 05, 2015, 21:23:13 »
hade vi varit York hade det klagats med
 

Leedsfan

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #179 på: April 05, 2015, 21:28:57 »

Jeg tipper dette med  suspensjon av Thompson er en del av det forestående salget på en eller annen måte. Ikke umulig at en ny eier vil bestemme hvem som er NK (evt. ny manager) . kanskje er Antenuccis benketilværelse en del av dette også.

Uten å være noen ekspert så vil jeg tro at de som selger Leeds tenker slik:

-vi skriver ingen nye kontrakter rett før salg av klubben (Antenucci må ikke score mer)
-vi suspenderer  Thompson for å rydde plass til en ny mann i trenerapparatet, eller ny eier bytter alle trenere.
-vi starter salgsprosessen når ch.ship plassen er sikret (nå)

Her har vi fasiten!!

Nei det kan ikke være så enkelt, så dumt!

Kjøper man Leeds så er ikke fokuset på å suspendere en vellykket Thompson og forhindre en liten millionbonus + en kontraktsforlengelse!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.