Skrevet av Emne: TOMA 2: Nye rykter om eierskifte...  (Lest 444372 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #270 på: Oktober 06, 2015, 23:23:54 »

Cellino forteller selv at han ikke har penger nok til å sprøyte inn i klubben slik at den kan konkurrere med den øverste halvdel av Championship.

Den upålitelige eieren sier at om PL lar vente på seg utover de neste to årene - så er han klar til å selge!



Det er helt klart at "forsøk Røssler" har feilet. Hva gjør Cellino nå?

Kanskje bedre å selge til Red Bull jo før jo heller! Kanskje den eneste aktøren som ser potensialet i klubben!

Selg! Selg! Selg!

Felle dommen over forsøk Rösler etter åtte kamper.  ::)


Kremt....

Dommen var over Cellino!  ;)
I så fall ville jeg ha brukt litt andre ord, om jeg var deg.

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #271 på: Oktober 07, 2015, 06:55:52 »

Cellino forteller selv at han ikke har penger nok til å sprøyte inn i klubben slik at den kan konkurrere med den øverste halvdel av Championship.

Den upålitelige eieren sier at om PL lar vente på seg utover de neste to årene - så er han klar til å selge!



Det er helt klart at "forsøk Røssler" har feilet. Hva gjør Cellino nå?

Kanskje bedre å selge til Red Bull jo før jo heller! Kanskje den eneste aktøren som ser potensialet i klubben!

Selg! Selg! Selg!

Felle dommen over forsøk Rösler etter åtte kamper.  ::)


Kremt....

Dommen var over Cellino!  ;)
I så fall ville jeg ha brukt litt andre ord, om jeg var deg.

 ::)
Jeg så jo det, da. Og jeg kan være med på at en oppfordring om å selge er en dom over Cellino. Men den delen av begrunnelsen som handler om prosjekt Rösler er fortsatt en høyst prematur dom.

For øvrig har jeg vært skeptisk til Cellino siden første rykte, og han har gjort en kjempeinnsats for å bekrefte min skepsis - nå senest i Byram-saken. Men i sommer var det tilløp til fornuft da han ansatte Pearson og Rösler, og nye spillere som fylte tomrom i stallen.

Han må gjerne selge, men ikke til Red Bull.
Hekta på Leeds siden 1974

h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #272 på: Oktober 07, 2015, 09:14:41 »

Cellino forteller selv at han ikke har penger nok til å sprøyte inn i klubben slik at den kan konkurrere med den øverste halvdel av Championship.

Den upålitelige eieren sier at om PL lar vente på seg utover de neste to årene - så er han klar til å selge!



Det er helt klart at "forsøk Røssler" har feilet. Hva gjør Cellino nå?

Kanskje bedre å selge til Red Bull jo før jo heller! Kanskje den eneste aktøren som ser potensialet i klubben!

Selg! Selg! Selg!

Felle dommen over forsøk Rösler etter åtte kamper.  ::)


Kremt....

Dommen var over Cellino!  ;)
I så fall ville jeg ha brukt litt andre ord, om jeg var deg.

 ::)
Jeg så jo det, da. Og jeg kan være med på at en oppfordring om å selge er en dom over Cellino. Men den delen av begrunnelsen som handler om prosjekt Rösler er fortsatt en høyst prematur dom.

For øvrig har jeg vært skeptisk til Cellino siden første rykte, og han har gjort en kjempeinnsats for å bekrefte min skepsis - nå senest i Byram-saken. Men i sommer var det tilløp til fornuft da han ansatte Pearson og Rösler, og nye spillere som fylte tomrom i stallen.

Han må gjerne selge, men ikke til Red Bull.

Hvorfor så livredd for Red Bull

Sydhagen

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #273 på: Oktober 07, 2015, 09:45:14 »
h.b, vi veit du er villig til å skifte fullstendig identitet på klubben og flytte den til Tonga Tonga bare de får penger nok til å ansette Ancelotti og hente Messi.
Men det er ikke alle som ønsker det.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #274 på: Oktober 07, 2015, 09:56:22 »
Med Red Bull. Ja da vil vi fremdeles spille på Elland Road, Vi vil mest sannsynlig ha hvite drakter. Hva annet kan da være faren med Red Bull som eiere.
Ã… ja. Kanskje det blir det faktum at vi da kan bli et kjøpelag. Vel surprise. Vi er det allerede. Alle lag er det. det er bare det at vi ikke har penger til å kjøpe de gode spillerne.
Så det å bli et kjøpelag og kjøpe dårlige spllere er godt nok for oss, men å bli et kjøpelag og kjøpe gode spillere. Nei det vil vi absolutt ikke ha noe av.
Og hvem vet. Kanskje med Red Bull. Ja da vil det bli spytta inn mere penger på akademiet. For alle topplag bruker faktisk mye penger på å utvikle gode spillere fra egen stall. Eneste forskjellen er at det er vanskeligere for egen produserte spillere å slå gjennom på et topplag, enn på et dårligere lag. Dette er enkelt og greit fordi det er større krav til kvalitet på et topplag.
Så hvis dette er grunnen til at vi ikke vil ha Red Bull. da har jeg bare en ting å si. Velkommen Red Bull

Sydhagen

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #275 på: Oktober 07, 2015, 10:04:00 »
Har ingenting å utsette på den økonomiske satsingen til Cellino.
Er lenge siden vi har brukt så mye penger som vi har gjort denne sommeren.

Det som er problemet med Cellino er spontaniteten hans.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #276 på: Oktober 07, 2015, 12:47:14 »
Har ingenting å utsette på den økonomiske satsingen til Cellino.
Er lenge siden vi har brukt så mye penger som vi har gjort denne sommeren.

Det som er problemet med Cellino er spontaniteten hans.

Tja.
Mangler økonomiske muskler tydeligvis. Skal spare inn på lønnskostnader, og jeg misstenker at de spillerne Cellino sa at ahn ikke ville signere på grunn av manglende vilje til å spille for Leeds. Ja det var i realiteten manglende vilje til å spille for den lønna de ble forespeila.
Cellino sier jo selv at han ikke har økonomi til å konkurere mot blandt annet Middlesboro, og Derby. Han har heller ikke middler til å kjøpe tilbake Elland Road. Og sett i summen av dette. ja da har han ikke økonomi til å få Leeds tilbake i Premier League. Så alt i alt. Leeds er i desperat behov av pengesterke eiere, for å komme tilbake blant de 20 beste lagene i England.
Derfor bør Cellino selge seg ut. For opprykk neste sesong. Glem det, med Cellino som eier. Kanskje opprykk fra League one

Sydhagen

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #277 på: Oktober 07, 2015, 12:53:47 »
Vel, jeg tror at vi kan komme oss til PL med en edruelig pengebruk og lønnspolitikk.
Alt avhenger av at vi har et trener team som får det beste ut av laget og har en effektiv spillestil.
Er Røsler rett mann? Vanskelig å si, men ser skralt ut hittil.

Du nevner Boro og Derby. Er rimelig sikker på at de ikke driver i pluss med den satsingen der.
Og mislykkes de flere år på rad, så driter de seg loddrett ut. Derby har jo mislykkes flere år på rad og er vel snart avhengig av å rykke opp for å ikke gå på en smell. (eller transfer forbud)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #278 på: Oktober 07, 2015, 15:20:49 »
Har ingenting å utsette på den økonomiske satsingen til Cellino.
Er lenge siden vi har brukt så mye penger som vi har gjort denne sommeren.

Det som er problemet med Cellino er spontaniteten hans.
hmmmm, det er sant at vi har brukt mer penger denne sommeren, men i forhold til hva? i forhold til praktisk null.....
På linje med Håkon her. Slik det er nå kommer vi aldri til PL, men hva er det folk vil? Rike eiere fra Yorkshire? Vel, de finnes ikke, ihvertfall ikke så rike at vi kommer til PL....
Hvor mye kostet feks Jordan Rhodes...?

Sydhagen

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #279 på: Oktober 07, 2015, 15:23:53 »
Har ingenting å utsette på den økonomiske satsingen til Cellino.
Er lenge siden vi har brukt så mye penger som vi har gjort denne sommeren.

Det som er problemet med Cellino er spontaniteten hans.
hmmmm, det er sant at vi har brukt mer penger denne sommeren, men i forhold til hva? i forhold til praktisk null.....
På linje med Håkon her. Slik det er nå kommer vi aldri til PL, men hva er det folk vil? Rike eiere fra Yorkshire? Vel, de finnes ikke, ihvertfall ikke så rike at vi kommer til PL....
Hvor mye kostet feks Jordan Rhodes...?

Ja, hvor mye kostet Jordan Rhodes?
Og hvordan har det gått med Blackburn? Er de bedre? Det har snarere gått nedover med den klubben...

Det samme kan man vel si om Fulham etter det dyre kjøpet av McCormack...

Penger er ingen garanti for suksess. Og idag med faren for transferforbud så kan man ikke pøse på med kjøp i hytt og gevær uansett hvem som er eier.

Det viktigste er manageren og hva han klarer å få ut av mannskapet.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #280 på: Oktober 07, 2015, 15:29:04 »
Har ingenting å utsette på den økonomiske satsingen til Cellino.
Er lenge siden vi har brukt så mye penger som vi har gjort denne sommeren.

Det som er problemet med Cellino er spontaniteten hans.
hmmmm, det er sant at vi har brukt mer penger denne sommeren, men i forhold til hva? i forhold til praktisk null.....
På linje med Håkon her. Slik det er nå kommer vi aldri til PL, men hva er det folk vil? Rike eiere fra Yorkshire? Vel, de finnes ikke, ihvertfall ikke så rike at vi kommer til PL....
Hvor mye kostet feks Jordan Rhodes...?

Ja, hvor mye kostet Jordan Rhodes?
Og hvordan har det gått med Blackburn? Er de bedre? Det har snarere gått nedover med den klubben...

Det samme kan man vel si om Fulham etter det dyre kjøpet av McCormack...

Penger er ingen garanti for suksess. Og idag med faren for transferforbud så kan man ikke pøse på med kjøp i hytt og gevær uansett hvem som er eier.

Det viktigste er manageren og hva han klarer å få ut av mannskapet.
Ja, vi får se hvordan det går med Fulham og Blackburn i mai...siden de har brukt mer penger enn oss kommer de sikkert bak oss tabellen ;)

Dennis

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #281 på: Oktober 07, 2015, 16:28:27 »
Med produsenten av et dårlig blandevann i styrerommene ville vi blitt en større vits av en storklubb enn vi er per dags dato.

Leeds United Red Bull FC med kamper på Red Bull Road? :o
Marching on together!

Runar

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #282 på: Oktober 07, 2015, 16:29:44 »
Vel, jeg tror at vi kan komme oss til PL med en edruelig pengebruk og lønnspolitikk.
Alt avhenger av at vi har et trener team som får det beste ut av laget og har en effektiv spillestil.
Er Røsler rett mann? Vanskelig å si, men ser skralt ut hittil.

Du nevner Boro og Derby. Er rimelig sikker på at de ikke driver i pluss med den satsingen der.
Og mislykkes de flere år på rad, så driter de seg loddrett ut.
Derby har jo mislykkes flere år på rad og er vel snart avhengig av å rykke opp for å ikke gå på en smell. (eller transfer forbud)

De har vel forsøkt i flere år på rad, for se hva det vil si at de driter seg loddrett ut..

Kan være de klarer det tilslutt, men det er ingen garanti at mer penger gir deg et opprykk, det viser vel de siste 5 årene ganske klart?
 

Torpe-do

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #283 på: Oktober 07, 2015, 17:02:58 »
Vel, jeg tror at vi kan komme oss til PL med en edruelig pengebruk og lønnspolitikk.
Alt avhenger av at vi har et trener team som får det beste ut av laget og har en effektiv spillestil.
Er Røsler rett mann? Vanskelig å si, men ser skralt ut hittil.

Du nevner Boro og Derby. Er rimelig sikker på at de ikke driver i pluss med den satsingen der.
Og mislykkes de flere år på rad, så driter de seg loddrett ut.
Derby har jo mislykkes flere år på rad og er vel snart avhengig av å rykke opp for å ikke gå på en smell. (eller transfer forbud)

De har vel forsøkt i flere år på rad, for se hva det vil si at de driter seg loddrett ut..

Kan være de klarer det tilslutt, men det er ingen garanti at mer penger gir deg et opprykk, det viser vel de siste 5 årene ganske klart?

Ingen garanti, men det hjelper nok. En bør vel kunne være såpass nøkterne å si at det er en fin forutsetning for suksess. Hvordan midlene forvaltes er vel nøkkelen. Men er dårlig forvaltning av store midler verre enn god forvaltning av ingen midler? Jeg er ikke så sikker..

En blir ikke verdens beste ligg med stort utstyr heller, men det er vel et greit utgangspunkt.

Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #284 på: Oktober 07, 2015, 17:29:36 »
Med produsenten av et dårlig blandevann i styrerommene ville vi blitt en større vits av en storklubb enn vi er per dags dato.

Leeds United Red Bull FC med kamper på Red Bull Road? :o

Kanskje BEST med Leeds Red Bulls FC for det som henger etter klubben Leeds United er bare trist og lei og en aning flaut!

Denne klubben har vært en "disgrace" i perioden 1932-1962, gjennom 80-tallet og i nesten hele 2000-tallet. Så kanskje det ER på tide å skape noe nytt? 

Jeg går gjerne på RED BULL ARENA og ser laget mitt fullt av kjøpestjerner kjempe om seieren i Premier League!


 8)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

p0ndus

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #285 på: Oktober 07, 2015, 17:55:31 »
Har ingenting å utsette på den økonomiske satsingen til Cellino.
Er lenge siden vi har brukt så mye penger som vi har gjort denne sommeren.

Det som er problemet med Cellino er spontaniteten hans.

Min venn, spontanitet i seg selv er vel i utgangspunktet ikke negativt, for MC er det vel heller kaos i loftsetasjen som er problemet :(

Kontakinte

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #286 på: Oktober 07, 2015, 18:07:09 »
Med produsenten av et dårlig blandevann i styrerommene ville vi blitt en større vits av en storklubb enn vi er per dags dato.

Leeds United Red Bull FC med kamper på Red Bull Road? :o

Kanskje BEST med Leeds Red Bulls FC for det som henger etter klubben Leeds United er bare trist og lei og en aning flaut!

Denne klubben har vært en "disgrace" i perioden 1932-1962, gjennom 80-tallet og i nesten hele 2000-tallet. Så kanskje det ER på tide å skape noe nytt? 

Jeg går gjerne på RED BULL ARENA og ser laget mitt fullt av kjøpestjerner kjempe om seieren i Premier League!


 8)


+1 henger meg på :)

nord

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #287 på: Oktober 07, 2015, 18:08:02 »
Liker denne "For øvrig har jeg vært skeptisk til Cellino siden første rykte, og han har gjort en kjempeinnsats for å bekrefte min skepsis - nå senest i Byram-saken.  ;D ;D ;D"

Cellino forteller selv at han ikke har penger nok til å sprøyte inn i klubben slik at den kan konkurrere med den øverste halvdel av Championship.

Den upålitelige eieren sier at om PL lar vente på seg utover de neste to årene - så er han klar til å selge!



Det er helt klart at "forsøk Røssler" har feilet. Hva gjør Cellino nå?

Kanskje bedre å selge til Red Bull jo før jo heller! Kanskje den eneste aktøren som ser potensialet i klubben!

Selg! Selg! Selg!

Felle dommen over forsøk Rösler etter åtte kamper.  ::)


Kremt....

Dommen var over Cellino!  ;)
I så fall ville jeg ha brukt litt andre ord, om jeg var deg.

 ::)
Jeg så jo det, da. Og jeg kan være med på at en oppfordring om å selge er en dom over Cellino. Men den delen av begrunnelsen som handler om prosjekt Rösler er fortsatt en høyst prematur dom.

For øvrig har jeg vært skeptisk til Cellino siden første rykte, og han har gjort en kjempeinnsats for å bekrefte min skepsis - nå senest i Byram-saken. Men i sommer var det tilløp til fornuft da han ansatte Pearson og Rösler, og nye spillere som fylte tomrom i stallen.

Han må gjerne selge, men ikke til Red Bull.
 

DenHviteYeboah

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #288 på: Oktober 07, 2015, 18:21:30 »
Jeg skal vedde ganske mye på at den dagen vi er i PL og banker de lagene vi hater mest, da glemmer de aller fleste at det er brukt enorme beløp å komme dit...

Sydhagen

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #289 på: Oktober 07, 2015, 18:24:44 »

Jeg skal vedde ganske mye på at den dagen vi er i PL og banker de lagene vi hater mest, da glemmer de aller fleste at det er brukt enorme beløp å komme dit...
Eller at vi er fryktelig stolte fordi vi har kommet dit på hardt arbeid og egne talenter ;)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

raggen

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #290 på: Oktober 07, 2015, 20:44:18 »
ser flere snakker om red bull nå igjen men er det noe hold i interessen fra red bull eller er det bare håp fra deres side.. tar gjerne imot red bull bare de ikke tar og forandrer fargen på draktene
Forever Leeds United!!!!!!!!

DenHviteYeboah

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #291 på: Oktober 07, 2015, 23:07:10 »

Jeg skal vedde ganske mye på at den dagen vi er i PL og banker de lagene vi hater mest, da glemmer de aller fleste at det er brukt enorme beløp å komme dit...
Eller at vi er fryktelig stolte fordi vi har kommet dit på hardt arbeid og egne talenter ;)
Mener du at Man.City,Man.Utd,Liverpool,Arsenal,Chelsea og Tottenham er der de er pga hardt arbeid og egne talenter?

Gufrias

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #292 på: Oktober 08, 2015, 07:44:53 »
ser flere snakker om red bull nå igjen men er det noe hold i interessen fra red bull eller er det bare håp fra deres side.. tar gjerne imot red bull bare de ikke tar og forandrer fargen på draktene
Austria Salzburg spilte i lilla- og hvitstripete drakter. Red Bull Salzburg spiller i hvit/rød.
SSV Markranstädt spilte i helblått. RB Leipzig spiller i hvit/rød.
New York Metrostars var rød- og svartstripete. New York Red Bulls - gjett.

Og det er ikke det verste:
Sitat fra: Wikipedia
After the takeover, Red Bull changed the club's name, management, and staff, declaring "this is a new club with no history."
https://en.wikipedia.org/wiki/FC_Red_Bull_Salzburg#The_Red_Bull_takeover

Er vi villige til å la historiene om Revies, Wilkinsons og O'Learys lag bli feid under teppet?
Hekta på Leeds siden 1974

Dennis

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #293 på: Oktober 08, 2015, 07:57:04 »
En god del er så sulteforet på suksess at de er det. Man har selvsagt rett til det, men selv syns jeg det er trist om Leeds skal endre navn, stadion endrer navn og vi spiller i røde shorts.

Ingen historikk tilsier annet enn at Red Bull vil fronte sin merkevare til tusen. De er businessmenn som ikke viderefører klubbens identitet.

Det er vel heller ingenting som tilsier at et eventuelt oppkjøp fra Red Bull hadde resultert i verdensstjerner til klubben a la Chelsea og Man City. De bruker ikke penger på samme måte. Faren er at vi sitter igjen med en "ny", sjelløs front og et (fortsatt) høyst mediokert lag.

Nå er vel heller ikke interessen reell og Cellinos ønsker ikke å selge, så problemet er helt hypotetisk - HELDIGVIS!


ser flere snakker om red bull nå igjen men er det noe hold i interessen fra red bull eller er det bare håp fra deres side.. tar gjerne imot red bull bare de ikke tar og forandrer fargen på draktene
Austria Salzburg spilte i lilla- og hvitstripete drakter. Red Bull Salzburg spiller i hvit/rød.
SSV Markranstädt spilte i helblått. RB Leipzig spiller i hvit/rød.
New York Metrostars var rød- og svartstripete. New York Red Bulls - gjett.

Og det er ikke det verste:
Sitat fra: Wikipedia
After the takeover, Red Bull changed the club's name, management, and staff, declaring "this is a new club with no history."
https://en.wikipedia.org/wiki/FC_Red_Bull_Salzburg#The_Red_Bull_takeover

Er vi villige til å la historiene om Revies, Wilkinsons og O'Learys lag bli feid under teppet?
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #294 på: Oktober 08, 2015, 09:15:15 »
En god del er så sulteforet på suksess at de er det. Man har selvsagt rett til det, men selv syns jeg det er trist om Leeds skal endre navn, stadion endrer navn og vi spiller i røde shorts.

Ingen historikk tilsier annet enn at Red Bull vil fronte sin merkevare til tusen. De er businessmenn som ikke viderefører klubbens identitet.

Det er vel heller ingenting som tilsier at et eventuelt oppkjøp fra Red Bull hadde resultert i verdensstjerner til klubben a la Chelsea og Man City. De bruker ikke penger på samme måte. Faren er at vi sitter igjen med en "ny", sjelløs front og et (fortsatt) høyst mediokert lag.

Nå er vel heller ikke interessen reell og Cellinos ønsker ikke å selge, så problemet er helt hypotetisk - HELDIGVIS!


ser flere snakker om red bull nå igjen men er det noe hold i interessen fra red bull eller er det bare håp fra deres side.. tar gjerne imot red bull bare de ikke tar og forandrer fargen på draktene
Austria Salzburg spilte i lilla- og hvitstripete drakter. Red Bull Salzburg spiller i hvit/rød.
SSV Markranstädt spilte i helblått. RB Leipzig spiller i hvit/rød.
New York Metrostars var rød- og svartstripete. New York Red Bulls - gjett.

Og det er ikke det verste:
Sitat fra: Wikipedia
After the takeover, Red Bull changed the club's name, management, and staff, declaring "this is a new club with no history."
https://en.wikipedia.org/wiki/FC_Red_Bull_Salzburg#The_Red_Bull_takeover

Er vi villige til å la historiene om Revies, Wilkinsons og O'Learys lag bli feid under teppet?

Poenget er vel om Cellino har noe valg snart. hvis ikke min husk er total skivebom nå. Ja da skal Cellino for endte gang opp i en rettsak om skatteunndragelser denne måneden. Og der er vel flere på gang etter denne. Og hvis da Cellino faktisk blir dømt i disse sakene. Ja da vil ikke FA sitte stille på gjerdet. En ny karantene vil nok komme. Og denne gangen ganske lang karantene. Og da er jo spørsmålet. Gidder Cellino å sitte som eier i en klubb han ikke for utøve noe som helst makt i.
Så blir det satt spørsmålstegn til farge på drakta. Javell
« Siste redigering: Oktober 08, 2015, 09:17:43 av h.b »

Kontakinte

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #295 på: Oktober 08, 2015, 09:17:55 »
ser flere snakker om red bull nå igjen men er det noe hold i interessen fra red bull eller er det bare håp fra deres side.. tar gjerne imot red bull bare de ikke tar og forandrer fargen på draktene
Austria Salzburg spilte i lilla- og hvitstripete drakter. Red Bull Salzburg spiller i hvit/rød.
SSV Markranstädt spilte i helblått. RB Leipzig spiller i hvit/rød.
New York Metrostars var rød- og svartstripete. New York Red Bulls - gjett.

Og det er ikke det verste:
Sitat fra: Wikipedia
After the takeover, Red Bull changed the club's name, management, and staff, declaring "this is a new club with no history."
https://en.wikipedia.org/wiki/FC_Red_Bull_Salzburg#The_Red_Bull_takeover

Er vi villige til å la historiene om Revies, Wilkinsons og O'Learys lag bli feid under teppet?
Ikke akkurat giganter med lang historie disse lagene du nevner. Leeds er en merkevare som er viden kjent, tror ikke det er idioter som driver merkevarebygging i Red Bull.  

Dennis

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #296 på: Oktober 08, 2015, 10:06:17 »
Poenget er vel om Cellino har noe valg snart. hvis ikke min husk er total skivebom nå. Ja da skal Cellino for endte gang opp i en rettsak om skatteunndragelser denne måneden. Og der er vel flere på gang etter denne. Og hvis da Cellino faktisk blir dømt i disse sakene. Ja da vil ikke FA sitte stille på gjerdet. En ny karantene vil nok komme. Og denne gangen ganske lang karantene. Og da er jo spørsmålet. Gidder Cellino å sitte som eier i en klubb han ikke for utøve noe som helst makt i.

Så blir det satt spørsmålstegn til farge på drakta. Javell

Så "vårt" eneste alternativ er å selge til Red Bull og spille i røde shorts, ettersom Cellino tydeligvis allerede er avskiltet?

Ja vel?



Igjen; er ikke dette med Red Bull rent hypotetisk?
Marching on together!

Sydhagen

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #297 på: Oktober 08, 2015, 10:38:40 »

Jeg skal vedde ganske mye på at den dagen vi er i PL og banker de lagene vi hater mest, da glemmer de aller fleste at det er brukt enorme beløp å komme dit...
Eller at vi er fryktelig stolte fordi vi har kommet dit på hardt arbeid og egne talenter ;)
Mener du at Man.City,Man.Utd,Liverpool,Arsenal,Chelsea og Tottenham er der de er pga hardt arbeid og egne talenter?


Det har jeg heller ikke påstått.
Men jeg ønsker ikke at Leeds United skal være Man City, Man Utd eller noe annet lag.
Jeg ønsker at Leeds United skal være et lag med sjel og en grunnstamme av egne talenter.

Jeg ønsker ikke RB som eier. Punktum.



Om du er uenig i det, javel.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kontakinte

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #298 på: Oktober 08, 2015, 11:10:34 »

Jeg skal vedde ganske mye på at den dagen vi er i PL og banker de lagene vi hater mest, da glemmer de aller fleste at det er brukt enorme beløp å komme dit...
Eller at vi er fryktelig stolte fordi vi har kommet dit på hardt arbeid og egne talenter ;)
Mener du at Man.City,Man.Utd,Liverpool,Arsenal,Chelsea og Tottenham er der de er pga hardt arbeid og egne talenter?

Lag med sjel er gått ut på dato. Hvis man ønsker og være i og helst i toppen av PL. Må man bite i det sure eplet, tror jeg. Du kan kjøpe en bil med sjel (som du helst bør kjøre bare på sommeren) hvis den skal vare en stund. Et hus med sjel, hvis du er glad i trekk og kalde gulv.  ;D

Det har jeg heller ikke påstått.
Men jeg ønsker ikke at Leeds United skal være Man City, Man Utd eller noe annet lag.
Jeg ønsker at Leeds United skal være et lag med sjel og en grunnstamme av egne talenter.

Jeg ønsker ikke RB som eier. Punktum.



Om du er uenig i det, javel.


Sydhagen

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #299 på: Oktober 08, 2015, 11:44:07 »
Hva foretrekker du?
1: Et Leeds lag som har en stamme av 2-3-4 egenproduserte spillere som spiller i PL?
2: Eller et Leeds lag som består av 11 franskmenn som spiller i PL?

Alternativ 1 klarer vi med den rette treneren.
« Siste redigering: Oktober 08, 2015, 11:45:56 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."