Skrevet av Emne: TOMA 2: Nye rykter om eierskifte...  (Lest 444431 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #510 på: Januar 26, 2016, 11:16:03 »
Hvis det skal være noen vits med eierskifte må vedkommende ha cash, veeeldig mye cash.

Overhodet ikke enig.

Mye cash er fint, men bare ny eier er ved sine fulle fem, bygger en organisasjon og et sportslig apparat uten månedlige utskiftninger, utnytter klubbens kommersielle potensial og således investerer fornuftig, vil vi oppleve markant framgang. Kompetanse er minst like viktig som penger.
Og denne kompetansen er helt gratis...?
Den kompetansen som eieren besitter er helt gratis. Sånn som kompetanse på å knytte til seg gode ledere, gi dem passelig frie tøyler og beholde dem.

Et langt bedre svar enn jeg ga ovenfor.

Kompetanse i organisasjonen trenger ikke koste £20m slik en knallgod PL-spiller gjør. En mer kompetent organisasjon vil kunne øke inntektene, og dermed kunne investere mer i spilere. Et skikkelig sportslig apparat vil kunne forbedre spillerlogistikken, og få mer kvalitet per pund brukt, og gjennom å få lov til å bruke tid på å sette sammen et lag med en definert måte å spille på, til slutt få bedre resultater på banen.

Stjerne-eksempel pr i dag: Middelsbjørg.

Her var det mye jeg kan si meg enig i!

Om man går fra kompetanse på ledersiden og til kvalitet på spillersiden, kan man også trekke samme linjer. Ser man hva spillere som Payet, Wijnaldum, Alli, Vardy, Mahrez m.fl. har levert kontra Depay, Martial eller Benteke, så er det liten tvil om at man kan gjøre scoop i større eller mindre grad. Dyrere og mer kjent, er ikke alltid bedre.

Ser da selvsagt priser i lys av divisjonen; Wijnaldum kostet vel rundt 150 millioner kroner og ikke glansbilder, men PL-klubbene har en helt annen omsetning enn Ch-klubbene, slik at Ross' overgang til Fulham i den sammenligning var langt dyrere for klubben, feks.

Moneyball-teorien er noe Leeds bør styre etter, så lenge vi ikke har eiere med utømmelig lommebok. Inntil videre syns jeg Evans' signeringer har vært fornuftige. Nøkternt positivt også med Diagouraga. Selv om jeg vet lite om han og vi allerede ser ut til å ha høy kvantitet i posisjonen, bør årets spiller for et lag som var bedre enn oss i fjor, tilsi at han hever laget.
Marching on together!

Kontakinte

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #511 på: Januar 26, 2016, 13:12:41 »
Hvis det skal være noen vits med eierskifte må vedkommende ha cash, veeeldig mye cash.

Overhodet ikke enig.

Mye cash er fint, men bare ny eier er ved sine fulle fem, bygger en organisasjon og et sportslig apparat uten månedlige utskiftninger, utnytter klubbens kommersielle potensial og således investerer fornuftig, vil vi oppleve markant framgang. Kompetanse er minst like viktig som penger.
Og denne kompetansen er helt gratis...?
Den kompetansen som eieren besitter er helt gratis. Sånn som kompetanse på å knytte til seg gode ledere, gi dem passelig frie tøyler og beholde dem.

Et langt bedre svar enn jeg ga ovenfor.

Kompetanse i organisasjonen trenger ikke koste £20m slik en knallgod PL-spiller gjør. En mer kompetent organisasjon vil kunne øke inntektene, og dermed kunne investere mer i spilere. Et skikkelig sportslig apparat vil kunne forbedre spillerlogistikken, og få mer kvalitet per pund brukt, og gjennom å få lov til å bruke tid på å sette sammen et lag med en definert måte å spille på, til slutt få bedre resultater på banen.
Det ble vell sakt i lørdagends oppgjør mellom West Ham - Man C, att hele midtbanen og angrepsrekka til WH tot! kostet mindre enn hvilken som helst spiller på MC ;)

HåvardK

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #512 på: Januar 26, 2016, 15:42:42 »
Selv er jeg mest spent på om det er noe fremgang i rykter om eierskifte-saken når jeg åpner denne tråden.

Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #513 på: Januar 26, 2016, 16:47:23 »
Selv er jeg mest spent på om det er noe fremgang i rykter om eierskifte-saken når jeg åpner denne tråden.

Endelig en som ser kvaliteten i å ha emnetitler på trådene!!!

Hurraaaa!!!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #514 på: Januar 26, 2016, 19:47:27 »
Noen holder i hvert fall ryktene i live:


Adam Pope
I hear Clipper Logistics boss Steve Parkin will be at Brentford  tonight. No comment from him when I asked if he was buying a stake in #lufc

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #515 på: Januar 26, 2016, 19:51:43 »
Spekulasjoner i fleng:

@APOPEY 3 months, light flirtation, hints and speculation. "Cellino wanted too much"/"Parkin offer no where near realistic" #TOMA #LUFC


Noen tror at disse forhandlingene om TO har ført til en manglende avgjørelse i anken mellom Cellino og Football League!

Hvem vet......?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #516 på: Januar 26, 2016, 21:03:28 »
Spekulasjoner i fleng:

@APOPEY 3 months, light flirtation, hints and speculation. "Cellino wanted too much"/"Parkin offer no where near realistic" #TOMA #LUFC



Noen tror at disse forhandlingene om TO har ført til en manglende avgjørelse i anken mellom Cellino og Football League!

Hvem vet......?
i så fall nøyaktig hva Eddie predikerte ville skje i nær fremtid da jeg snakket med han om dette i november!  :o
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #517 på: Januar 26, 2016, 21:21:43 »
Spekulasjoner i fleng:

@APOPEY 3 months, light flirtation, hints and speculation. "Cellino wanted too much"/"Parkin offer no where near realistic" #TOMA #LUFC



Noen tror at disse forhandlingene om TO har ført til en manglende avgjørelse i anken mellom Cellino og Football League!

Hvem vet......?
i så fall nøyaktig hva Eddie predikerte ville skje i nær fremtid da jeg snakket med han om dette i november!  :o

Kom og redd oss med handlekraft og struktur!

Det er vel Cellinos plass i klubben etter TO som diskuteres mest! Han er en sleip italiensk fisk!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #518 på: Januar 31, 2016, 14:52:52 »

Ben Power ‏@BenjPower  · 2h2 hours ago 
@PhilHayYEP Cellino's solicitors apparently told of 'impending change of ownership'. Rumours of Parkin. Surely he'd need backing? #lufc


 Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 50m50 minutes ago 
@BenjPower once again people close to Parkin are saying that he wants to invest/buy. But obviously we've been here before


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #519 på: Januar 31, 2016, 17:23:01 »

Ben Power ‏@BenjPower  · 2h2 hours ago 
@PhilHayYEP Cellino's solicitors apparently told of 'impending change of ownership'. Rumours of Parkin. Surely he'd need backing? #lufc


 Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 50m50 minutes ago 
@BenjPower once again people close to Parkin are saying that he wants to invest/buy. But obviously we've been here before




Så lurt at dette skjer ETTER januarvinduet! Lite håp om ny spiss nå!

Jeg tror ikke Parkin har handlekraft nok, men kanskje gode venner som kan skape en positiv bølge?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #520 på: Januar 31, 2016, 17:33:01 »

Ben Power ‏@BenjPower  · 2h2 hours ago 
@PhilHayYEP Cellino's solicitors apparently told of 'impending change of ownership'. Rumours of Parkin. Surely he'd need backing? #lufc


 Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 50m50 minutes ago 
@BenjPower once again people close to Parkin are saying that he wants to invest/buy. But obviously we've been here before




Gjeeeesp...eller som hun Anka sa, "ååhh va trøtt jag ble" eller noe sånt.

Larsen.

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #521 på: Februar 01, 2016, 21:06:05 »
Fra Twitter: BREAKING: According to Al Jazeera news, Leeds United enter period of due diligence following takeover bid from Qatari investors.
Pride of Yorkshire

Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #522 på: Februar 01, 2016, 21:17:56 »
Fra Twitter: BREAKING: According to Al Jazeera news, Leeds United enter period of due diligence following takeover bid from Qatari investors.


Kilde?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #523 på: Februar 01, 2016, 21:18:40 »
And so does the story go on and on

Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #524 på: Februar 01, 2016, 21:21:08 »
And so does the story go on and on

Naturlig at Cellino slipper til nye nå snart. Familien støtter ham ikke fullt ut med penger lenger og han klarer ikke prosjektet "å snu Titanic" alene!

Qatar vs Parkin kan være "dødt løp" either way eller fantastisk!!!!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #525 på: Februar 01, 2016, 21:28:03 »
And so does the story go on and on

Naturlig at Cellino slipper til nye nå snart. Familien støtter ham ikke fullt ut med penger lenger og han klarer ikke prosjektet "å snu Titanic" alene!

Qatar vs Parkin kan være "dødt løp" either way eller fantastisk!!!!  ;)

Enig i dette. Men hvor ofte har vi ikke hørt slike rykter. Og alltid i slutten av et overgangsvinduet

Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #526 på: Februar 01, 2016, 21:31:58 »
And so does the story go on and on

Naturlig at Cellino slipper til nye nå snart. Familien støtter ham ikke fullt ut med penger lenger og han klarer ikke prosjektet "å snu Titanic" alene!

Qatar vs Parkin kan være "dødt løp" either way eller fantastisk!!!!  ;)

Enig i dette. Men hvor ofte har vi ikke hørt slike rykter. Og alltid i slutten av et overgangsvinduet

Ja, jeg er lei jeg også!  :-[
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsgutt

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #527 på: Februar 01, 2016, 21:36:57 »
And so does the story go on and on

Naturlig at Cellino slipper til nye nå snart. Familien støtter ham ikke fullt ut med penger lenger og han klarer ikke prosjektet "å snu Titanic" alene!

Qatar vs Parkin kan være "dødt løp" either way eller fantastisk!!!!  ;)

Enig i dette. Men hvor ofte har vi ikke hørt slike rykter. Og alltid i slutten av et overgangsvinduet

Ja, jeg er lei jeg også!  :-[

Barry O' Mahony ‏@barryomahony4  30m30 minutes ago
I have just messaged Massimo Cellino regarding takeover talk, awaiting a response.

Barry O' Mahony ‏@barryomahony4  13m13 minutes ago
Messaged Cellino if the takeover was true he replied "Not true, nothing in it".

Jon R

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #528 på: Februar 01, 2016, 21:48:22 »
Quatar? Disse gulfgutta som fortsatt eier oss har skapt arabfobi hos denne karen når vi snakker Leeds United. Sikkert bullshit uansett.

Nye eiere, jatakk, men ikke for enhver pris.
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #529 på: Februar 01, 2016, 22:10:44 »
Quatar? Disse gulfgutta som fortsatt eier oss har skapt arabfobi hos denne karen når vi snakker Leeds United. Sikkert bullshit uansett.

Nye eiere, jatakk, men ikke for enhver pris.
zzzzzzzzzzzzzzzzzzz...vekk meg når dette marerittet er over :(

Gufrias

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #530 på: Februar 01, 2016, 22:29:33 »
Quatar? Disse gulfgutta som fortsatt eier oss har skapt arabfobi hos denne karen når vi snakker Leeds United. Sikkert bullshit uansett.

Nye eiere, jatakk, men ikke for enhver pris.
zzzzzzzzzzzzzzzzzzz...vekk meg når dette marerittet er over :(
Rip van Winkles rekord står i fare.
Hekta på Leeds siden 1974

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #531 på: Februar 02, 2016, 14:58:01 »
Synd det ikke er sovesmiley her, da hadde jeg nrukt den i denne tråden...... ::)
Yeboahs vitne

Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #532 på: Februar 02, 2016, 19:32:32 »
Synd det ikke er sovesmiley her, da hadde jeg nrukt den i denne tråden...... ::)

Om jeg legger ut en twitter-nyhet om en takeover for mine to følgere blir det en superhit i cyberspace!!!  8)


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

baste

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #533 på: Februar 09, 2016, 01:29:59 »
2 amerikanere kjøper Everton, 2 kinesere ville og kjøpe Everton.
Kan de, om de e styggrik, ikke kjøpe Leeds ?

Kunne solgt noen Leeds trøyer i Kina !?

MOT

Gufrias

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #534 på: Mars 13, 2016, 08:03:51 »
http://www.weallloveleeds.co.uk/

Sitat
Thursday 10/3

A potential second bid from 'an unnamed' person was rumoured in the morning press, Leeds born MP John Mann tweeted that the stumbling block was the price Cellino wants.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #535 på: Mars 13, 2016, 08:58:29 »
http://www.weallloveleeds.co.uk/

Sitat
Thursday 10/3

A potential second bid from 'an unnamed' person was rumoured in the morning press, Leeds born MP John Mann tweeted that the stumbling block was the price Cellino wants.


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

baste

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #536 på: Mars 13, 2016, 23:01:25 »
Kan ikke folk skriv inn sin mld her, æ syns det e slitsomt med all den sitat infoen som flg med. ( 10-20 spaltermeter)
Forstår jo at de kommenterer emne som er gjeldene.
Trådene bli mer ryddig, og lettere å flg med på

Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #537 på: Mars 14, 2016, 18:22:37 »
Kan ikke folk skriv inn sin mld her, æ syns det e slitsomt med all den sitat infoen som flg med. ( 10-20 spaltermeter)
Forstår jo at de kommenterer emne som er gjeldene.
Trådene bli mer ryddig, og lettere å flg med på

Litt usikker på hva du mener her, men hvis det er en oppfordring om at meddebattanter legger ut et utdrag eller et sitat fra det de lenker til - så er jeg veldig enig!!!

Håpløst å kommentere noe du må åpne i et annet vindu!

Regner med at du ser hele twittersitatet i mitt forrige innlegg!  Bare sånn for ordens skyld!?  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

baste

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #538 på: Mars 15, 2016, 07:08:14 »
Selvsagt, det va jo så ryddig og lett å lese

Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #539 på: April 14, 2016, 21:25:21 »
WACCOE retweeted:

Jeremy Cross the Chief sports Writer at the Daily Star

Russian millionaires want to buy Leeds but have pulled out of deal after being asked to put up £5m deposit.

 ;D








Så er vi igang igjen!  ;)
« Siste redigering: April 14, 2016, 21:44:30 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973