Skrevet av Emne: TOMA 2: Nye rykter om eierskifte...  (Lest 444360 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

RoarG

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #690 på: August 23, 2016, 18:09:15 »
Vi vant mot Wednesday. Ingen grunn til å bytte eier nå!  ;D
jo det er helt avgjørende for å bygge opp et PL lag

Og købe TA og EL tilbage
Eller bygge ny stadion.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #691 på: August 23, 2016, 18:22:30 »
Blir jo bare LOL hele greien ;D

JEG derimot sier HURRA for engasjementet, at man iherdig ønsker at klubben får en BEDRE eier enn Massimo Cellino, at fansen bryr seg, at man saumfarer nettsider i håp om at nye, forhåpentligvis decent, eiere trer frem. Eiere som kan gi oss stabilitet og midler nok til at klubben omsider har en MULIGHET til å komme tilbake til toppdivisjonen igjen, og etter hvert til gammel heder og ære.

Intet LOL fra meg til det!

Du må ha troen Assa, blir bra nå...om bare Monk får sitte, håper og tror han gjør det, lenge siden vi har bygget klubb og lag, nå er vi igang 8)

Med LOL men jeg alle disse ryktene som settes ut og folk biter på :)
« Siste redigering: August 23, 2016, 18:24:40 av Rudi G. »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #692 på: August 23, 2016, 19:47:54 »
Du må ha troen Assa, blir bra nå...om bare Monk får sitte, håper og tror han gjør det, lenge siden vi har bygget klubb og lag, nå er vi igang 8)

Med LOL men jeg alle disse ryktene som settes ut og folk biter på :)
TROEN hadde jeg i fjor på disse tider, Uwe hadde nettopp slått Derby 1-0, han hadde bl.a. Pearson rundt seg og ja, jeg hadde troen. To mnd senere hadde vi verken Uwe, Pearson eller jeg troen...

OM Monk får sitte har jeg HÃ…PET om at sesongen kan bli bra... Uwe hadde tross alt ikke Bridcutt. :(
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #693 på: August 23, 2016, 20:08:12 »
Du må ha troen Assa, blir bra nå...om bare Monk får sitte, håper og tror han gjør det, lenge siden vi har bygget klubb og lag, nå er vi igang 8)

Med LOL men jeg alle disse ryktene som settes ut og folk biter på :)
TROEN hadde jeg i fjor på disse tider, Uwe hadde nettopp slått Derby 1-0, han hadde bl.a. Pearson rundt seg og ja, jeg hadde troen. To mnd senere hadde vi verken Uwe, Pearson eller jeg troen...

OM Monk får sitte har jeg HÃ…PET om at sesongen kan bli bra... Uwe hadde tross alt ikke Bridcutt. :(
MC må vel gå lei all denne sparkingen og nyansettingen til slutt...
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #694 på: August 23, 2016, 20:10:10 »
MC må vel gå lei all denne sparkingen og nyansettingen til slutt...
...etter 22 år + Leeds-tiden med samma habit'en??? Tro'kke det. Men, kanskje forhandlerne insisterer på at Monk skal være en del av kjøps-pakka? :) #lovåhåpe
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #695 på: August 23, 2016, 20:28:12 »
Vi vant mot Wednesday. Ingen grunn til å bytte eier nå!  ;D
jo det er helt avgjørende for å bygge opp et PL lag

Og købe TA og EL tilbage

Du mener da Thorp Arch og Elland Load(ed)... ;)
MOT

Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #696 på: August 23, 2016, 20:29:39 »
Du må ha troen Assa, blir bra nå...om bare Monk får sitte, håper og tror han gjør det, lenge siden vi har bygget klubb og lag, nå er vi igang 8)

Med LOL men jeg alle disse ryktene som settes ut og folk biter på :)
TROEN hadde jeg i fjor på disse tider, Uwe hadde nettopp slått Derby 1-0, han hadde bl.a. Pearson rundt seg og ja, jeg hadde troen. To mnd senere hadde vi verken Uwe, Pearson eller jeg troen...

OM Monk får sitte har jeg HÃ…PET om at sesongen kan bli bra... Uwe hadde tross alt ikke Bridcutt. :(


Det ble vel 2-1 mot The Rams, Asbjørn.


TOMA er visstnok kommer veldig langt, men Cellino er ustabil.

Et par fakta som viser at det skjer noe er at etter tre ukers innkjøpsstopp blir det handlet i fleng og fulgt opp med dette:
* Cellino er ute av mediebildet
* Etter innkjøpstørke kommer Hernandez og Jansson inn med avtaler om store overgangssummer (£ 2 mill og £ 4 mill)
* Ingen er foreløpig hastesolgt for å dekke inn dette.
* Leeds har strukket seg langt med lønn til de to nevnte og Bridcutt.

Dette må bety at Cellino har underskrevet på munnkurv pga Due Dilligence eller kjøpsforhandlinger av klubben med lovnad om investeringer på spillersiden.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #697 på: August 23, 2016, 20:36:04 »
Du må ha troen Assa, blir bra nå...om bare Monk får sitte, håper og tror han gjør det, lenge siden vi har bygget klubb og lag, nå er vi igang 8)

Med LOL men jeg alle disse ryktene som settes ut og folk biter på :)
TROEN hadde jeg i fjor på disse tider, Uwe hadde nettopp slått Derby 1-0, han hadde bl.a. Pearson rundt seg og ja, jeg hadde troen. To mnd senere hadde vi verken Uwe, Pearson eller jeg troen...

OM Monk får sitte har jeg HÃ…PET om at sesongen kan bli bra... Uwe hadde tross alt ikke Bridcutt. :(


Det ble vel 2-1 mot The Rams, Asbjørn.


TOMA er visstnok kommer veldig langt, men Cellino er ustabil.

Et par fakta som viser at det skjer noe er at etter tre ukers innkjøpsstopp blir det handlet i fleng og fulgt opp med dette:
* Cellino er ute av mediebildet
* Etter innkjøpstørke kommer Hernandez og Jansson inn med avtaler om store overgangssummer (£ 2 mill og £ 4 mill)
* Ingen er foreløpig hastesolgt for å dekke inn dette.
* Leeds har strukket seg langt med lønn til de to nevnte og Bridcutt.

Dette må bety at Cellino har underskrevet på munnkurv pga Due Dilligence eller kjøpsforhandlinger av klubben med lovnad om investeringer på spillersiden.
Enig i det, og my bad mht Rams.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #698 på: August 23, 2016, 20:56:09 »
Du må ha troen Assa, blir bra nå...om bare Monk får sitte, håper og tror han gjør det, lenge siden vi har bygget klubb og lag, nå er vi igang 8)

Med LOL men jeg alle disse ryktene som settes ut og folk biter på :)
TROEN hadde jeg i fjor på disse tider, Uwe hadde nettopp slått Derby 1-0, han hadde bl.a. Pearson rundt seg og ja, jeg hadde troen. To mnd senere hadde vi verken Uwe, Pearson eller jeg troen...

OM Monk får sitte har jeg HÃ…PET om at sesongen kan bli bra... Uwe hadde tross alt ikke Bridcutt. :(


Det ble vel 2-1 mot The Rams, Asbjørn.


TOMA er visstnok kommer veldig langt, men Cellino er ustabil.

Et par fakta som viser at det skjer noe er at etter tre ukers innkjøpsstopp blir det handlet i fleng og fulgt opp med dette:
* Cellino er ute av mediebildet
* Etter innkjøpstørke kommer Hernandez og Jansson inn med avtaler om store overgangssummer (£ 2 mill og £ 4 mill)
* Ingen er foreløpig hastesolgt for å dekke inn dette.
* Leeds har strukket seg langt med lønn til de to nevnte og Bridcutt.

Dette må bety at Cellino har underskrevet på munnkurv pga Due Dilligence eller kjøpsforhandlinger av klubben med lovnad om investeringer på spillersiden.

Kjøper argumentene dine.
Jeg tror og at det foregår forhandlinger om en takeover.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Gufrias

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #699 på: August 23, 2016, 21:23:22 »
Vi vant mot Wednesday. Ingen grunn til å bytte eier nå!  ;D
jo det er helt avgjørende for å bygge opp et PL lag

Og købe TA og EL tilbage
Du satser på kineserne, skjønner jeg.

Elland Load...
Hekta på Leeds siden 1974

Jon R

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #700 på: August 23, 2016, 22:44:16 »
Blir jo bare LOL hele greien ;D

JEG derimot sier HURRA for engasjementet, at man iherdig ønsker at klubben får en BEDRE eier enn Massimo Cellino, at fansen bryr seg, at man saumfarer nettsider i håp om at nye, forhåpentligvis decent, eiere trer frem. Eiere som kan gi oss stabilitet og midler nok til at klubben omsider har en MULIGHET til å komme tilbake til toppdivisjonen igjen, og etter hvert til gammel heder og ære.

Intet LOL fra meg til det!

Glimrende Asbjørn. Gud forby den dagen folk er likegyldig til rykter og ingen bryr seg om hvem og hvordan klubben drives. 
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #701 på: August 27, 2016, 13:04:01 »
Shadow LUFC ‏@ShadowLufc  2h
2 hours ago
 
Fen Xing is expected to be with the #lufc delegation in Nottingham today
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #702 på: August 27, 2016, 13:34:24 »
Shadow LUFC ‏@ShadowLufc  2h
2 hours ago
 
Fen Xing is expected to be with the #lufc delegation in Nottingham today

ikke skjønner jeg poenget med å overvære en kamp hvis man er innvestor og ikke er fan av en klubb, hvis da tanken ikke er å kjøpe seg inn

RoarG

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #703 på: August 27, 2016, 13:36:50 »
Shadow LUFC ‏@ShadowLufc  2h
2 hours ago
 
Fen Xing is expected to be with the #lufc delegation in Nottingham today

ikke skjønner jeg poenget med å overvære en kamp hvis man er innvestor og ikke er fan av en klubb, hvis da tanken ikke er å kjøpe seg inn
Kan hende han ønsker å kjøpe Forest i stedet? ;)
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #704 på: August 28, 2016, 15:04:44 »
Litt om Baofeng Group, en av investorene som kan være interessert i et kjøp fra Cellino:

http://mobile.ytsports.cn/news-2619.html

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #705 på: August 28, 2016, 15:09:58 »
Litt om Baofeng Group, en av investorene som kan være interessert i et kjøp fra Cellino:

http://mobile.ytsports.cn/news-2619.html


Shadow LUFC
Fen Xing is expected to be with the #lufc delegation in Nottingham today

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #706 på: August 28, 2016, 17:27:31 »
Litt om Baofeng Group, en av investorene som kan være interessert i et kjøp fra Cellino:

http://mobile.ytsports.cn/news-2619.html


Shadow LUFC
Fen Xing is expected to be with the #lufc delegation in Nottingham today


Det er svært så forskjellige meninger om denne Shadow:


"I have never ever seen anything that Shadow LUFC says turn out to be true its utter bollcocks imo."


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #707 på: August 28, 2016, 18:03:24 »
Det som er sikkert.
Cellino er stille som graven. Absolutt null utalelser om noe som helst fra mr løsmunna. Og det er for alle som har fulgt han de siste årene rimelig uvanlig. Enten har han lært av sine feil, som jeg ikke helt tror på. Eller så er det noe som skjer i kulissene

Sydhagen

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #708 på: August 28, 2016, 18:38:33 »
Det som er sikkert.
Cellino er stille som graven. Absolutt null utalelser om noe som helst fra mr løsmunna. Og det er for alle som har fulgt han de siste årene rimelig uvanlig. Enten har han lært av sine feil, som jeg ikke helt tror på. Eller så er det noe som skjer i kulissene

Tenker det samme som du.
For meg det sterkeste beviset på at noe er på gang.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #709 på: August 28, 2016, 21:42:22 »
Denne fra i går fra Petter-Andre har ikke jeg fått med meg før...
27 AugPetter-Andre‏ @petter_andre
@LUFC1523 Same as a week ago, DD completed, bid accepted, negotiating terms and final price. Suspect MC will drag his heels until 27th Sept

...uansett om Petter Andres kilder stemmer så vet vi jo at Massimo kan lage masse hickups fortsatt :o

Edith:
...en tweet senere forklarer mer:
 Petter-Andre ‏@petter_andre
@thomas_wilson04 @LUFC1523 Yes, first place a bid, then DD, then negotiate final terms based on findings from DD.
« Siste redigering: August 28, 2016, 22:12:08 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #710 på: August 28, 2016, 21:54:43 »
Denne fra i går fra Petter-Andre har ikke jeg fått med meg før...
27 AugPetter-Andre‏ @petter_andre
@LUFC1523 Same as a week ago, DD completed, bid accepted, negotiating terms and final price. Suspect MC will drag his heels until 27th Sept

...uansett om Petter Andres kilder stemmer så vet vi jo at Massimo kan lage masse hickups fortsatt :o
Denne artikkelen hevder at ikke noe nytt har hendt. Kanskje man skulle la spekalusjonene ligge inntil det faktisk foreligger noe nytt?
http://www.insidefutbol.com/2016/08/28/no-concrete-leeds-united-takeover-developments-known-yet/302220/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #711 på: August 28, 2016, 22:33:54 »
Dette er faktisk en tråd for rykter og spekulasjoner. ;-)


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #712 på: August 29, 2016, 10:27:36 »
...mer fra Petter, som svar på dette spr:
Sitat
So if other groups have complete DD then what makes these bids different? Or are these 2 the only that have complete DD? Did anyone complete it whilst the fee was in place? 

 

(it's a genuine question btw)

 

Do you know of anyone completing DD and that ending their interest?

 

I don't know why but I trust you and what you say but I am interested in how much trust you place in your sources? Are you 100% they are telling you the truth? Are they getting their info from anyone party? 

 

Cheers petter. 

Not much difference in the bidders I think, rather the pressure on MC to sell. Others have completed DD before these current bidders, but negotiations broke down.

 

Nobody has paid the £5m extortion fee, it no longer exists.

 As far as I know regarding DD, there are stuff there that increases risk for any buyer, hence lengthy negotiations on terms after DD. I'd assum,e the current bidders also will have found a few things, but nothing that can't be ironed out so long as the pressure on MC to sell remains.

 Thanks for the trust you put in me - appreciated :) I trust my sources 100 % - a few of them requires extra checks on the info with other sources as they get it via friends connected to law firms/financial circles and so on, requiring verifications etc. It's a shame to be honest that so many have been hounded out of WACCOE previously - plenty of others out there that have even better contacts than I do, but they just can't be arsed to share in public fora's. Plenty of information out there to be honest, if you just know where to look, and don't resort to abuse etc... Open your ears, have a look around, and it's amazing what people will be willing to tell you.


Sitat
I think there's  people who mean well and post stuff in all good faith and people who are balloons , it's difficult to cut through them and make head or tail of shit , toma should have us all as sceptical as f**k , I won't believe f**k all till it pulls up outside our house 
 

Lesson learned :clap:

All sorts of stuff can happen in corporate negotiations. That's just the way it is, and there's nothing any of us can do about that.

 What is important though, is that regardless of who comes in, they get the same scrutiny a few of us have given both GFH and Cellino. Would be great if more joined in on that tbh. Lot's of clever and resourceful people on here.

 In my opinion, anyone coming in will have to earn our respect and adoration. They are nothing but temporary guardians of the club after all, and in it for their own personal gains, be it monetary or via other motivations. Our respect and gratitude should never start from day one. It should start the moment we see that things are turning around and we're heading in the right direction again.

 We've been far to soft previously. I hope, after GFH and Cellino, that most LUFC fans will have learned their lessons.

Sitat
Dont remember anyone saying a bid had been accepted, just due dilligence had been done by two parties

 

It's correct. First bids are accepted - that opens door for DD. Then you go through the DD and find the odd financial black holes and so on, then you go back to the seller and start negotiating final terms of the deal, based on your findings (which normally alters the final price from the one that was accepted).

Sitat
I'm sure I speak for many on here when I say thanks for the information you provide - it's much appreciated :fumup:

 

Based on what you know currently, are you still confident that a deal will be done this time, and will it be beneficial to the club?

 

More confident now then I was when Genting Group had a go last year. MC's situation has changed - funding has been cut, and even selling Byram and Cook can only keep us on life support. We're 21st, so promotion looks almost impossible already (I know, still early, but would you bet on promo?). He's going to have to repay what he owes the family trust left by his father at one point, and with both his siblings, his wife and kids, as well as his advisors wanting him to sell, I really honestly can't see him staying on much longer. 

« Siste redigering: August 29, 2016, 12:14:07 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #713 på: August 29, 2016, 18:58:59 »
Hvem er Petter og hvilke kontakter har han?
MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #714 på: August 29, 2016, 19:12:12 »
Hvem er Petter og hvilke kontakter har han?

Jeg syns twitterkontoen hans forteller det meste...
https://twitter.com/petter_andre

Gjennom sitt engasjement i Leeds Fans UTD har han nok et kontaktnett over gjennomsnittet...

Her inne ble han vel ikke imponert over responsen på et fans-engasjement i klubben.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #715 på: August 29, 2016, 19:37:18 »
Hakke snøring på hva som skjer med take over. Men det er jo stadig nye folk sammen med Cellino på kampene

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #716 på: August 30, 2016, 13:08:17 »
Det mest interessante er vel det som enkelte nevner, at det er dørgende stille fra Massimo Cellino!! Skulletro at det normalt ville vært noen ytringer fra ham etter den dårlige starten vår i år. Monk hadde nok følt seg grillet, dersom det ikke var noe som foregikk i kulissene.

Taim vill sjåv!!

MOT!!!
Yeboahs vitne

RoarG

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #717 på: September 01, 2016, 22:21:33 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #718 på: September 02, 2016, 08:53:14 »
Mulig piss. Men hvem er disse, og har det noe med en evt potesniell take over kanskje

Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #719 på: September 02, 2016, 08:55:11 »
En kar som besøkte Sacko (til høyre). Et fleipebilde som tok av på nett!

Verken spiller eller eier!  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973