KAMP: vs PRESTON NORTH END, 28/9 2010, kl 20.45

Started by Hobben, September 27, 2010, 20:45:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Thomas

kongsmo

"SNIFFER"

pedro

Leedsomaniac

Trulsaren

Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

DaGa

We all LOVE LEEDS!

Kickthemdown

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

TK20

Allanclarke

JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D

samadhi

marching on together,
derudaf forever...

testo

MOT MOT yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 3-1 SOMMMMAAAAAAAAAAAA
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Evig Pint

Her snur humørt fort merker jeg! JAAAAAAA DEILIG!!!  ;D MOT!!

3-1 SOMMA!!!!!!!!!!!!!
Marching on together

Ankerjon15

jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjiiiiiiiiiiiiiiiipppppppppppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Andersen

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ;D LEEDS4EVER

leeds61

Leedsulf

Strålende scoring etter en kongetackling av Bruce!

Xern

La oss pynte litt på målstatestikken nå !! :D:D:D

JAJAJA!!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kato

Sheridan

JanPSyse

"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Rune Bergen

stefan

Jeg hadde eeegentlig tenkt å skrive når kampen startet at jeg var misfornøyd med at Becchio startet, og mente egentlig også at Kilkenny og Howson skulle ha byttet plass. såå feil kan man ta!  ;D

Herlig at Somma lykkes!
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Ove

Tror det er viktig at Somma får seg et nytt mål. Kanskje han finner tilbake til gamle takter.

testo

Bruce har vært bra....Håper dette er starten til en laaaaang kariere
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

GeirO

MOT

newsome

Allanclarke

heheheheh, hver gang jeg skriver at det fortsatt er 0-1 på livescore så scorer Leeds så jeg fortsetter ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Står fortsatt 0-1 på livescore!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D