Skrevet av Emne: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00  (Lest 52666 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ArneS

Den 17. mann

ArneS

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #1 på: Oktober 01, 2010, 12:31:58 »
I P S W I C H    T R I V I A

Ipswich ligger sør i Suffolk, ved utløpet av elva Orwell.  Byen ligger i enden av noe som vi i Norge sikkert ville kalt en fjord.  Harwich og Felixstove ligger på hver sin side av innløpet til denne fjorden, og fra Harwich er det ferjeanløp fra både Danmark og Nederland.

Byen strekker seg ut over sine egne grenser.  128.000 innbyggere bor i the Borough of Ipswich, men byen er større.  Ipswich er en av Englands eldste byer med røtter tilbake til 600-tallet.  Byen var i flere hundre år under viking-styre.  Ipswich ble kraftig bombet under andre verdenskrig.

Foruten fotball er speedwayklubben Ipswich Witches populær.  Begge typer rugby spilles også, i tillegg til amerikansk fotball.

The Ipswich murderer opererte i 2006, og drepte 5 prostituerte – alle ble funnet i desember 2006.  Gjerningsmannen er funnet og fengslet.

Fisons er hjørnesteinsbedrift med produksjon av gjødsel.  Norske Yara eier nå Fisons.

Ipswich er vennskapsby med Arras i Frankrike.   Byen vant også Clean Britain Award i 2007.

Ipswich Evening Star feirer i likhet med Dalane Tidende i Egersund, 125 års jubileum i år.
I følge avisen druknet en lokal musiker i River Orwell i går. 

I sketsjen Dead Parrot hevder Michael Palin at Ipswich er et palindrom av Bolton.  (Et palindrom er et ord som er likt om det leses forlengs eller baklengs,  f.eks  Anna, rever osv).

Paul Mason, verdens tyngste man med matchvekt på 440kg bor i Ipswich.
Kjentfolk som har bodd i Ipswich (utenom fotball) inkluderer:

Charles Dickens
Keith Deller, verdensmester i dart
Ralph Fiennes
John Mayhew,  trommis for bl.a Genesis




Ipswich Town FC

Klubben ble grunnlagt i 1878, men ble ikke profesjonell før i 1936.  Klubben startet i daværende 3. divisjon og var stort sett der fram til 1955, da ikke ukjente Alf Ramsey ble manager.  Klubben rykket opp til 2. divisjon, etablerte seg, og debuterte på øverste nivå i 1961-1962.  Debutsesongen var imponerende og resulterte i klubbens eneste mesterskap – fortsatt med Ramsey som manager. 
Etter at Ramsey overtok England, rykket Ipswich ned igjen i 1964.  Det ble førstedivisjonsspill på ny i 1968, og i januar 1969 begynte en ny æra med Bobby Robson som manager.  I hans tid (fram til 1982) vant klubben FA-cupen og UEFA-cupen, og ble nr 2 i ligaen 2 ganger.  I en kamp i 1980 vant Ipswich 6-0 over gjengen fra Manchester, i en kamp der Gary Bailey også reddet 3! straffespark.
Klubben rykket ned i 1985, og var på nivå 2 fram til Premier Leagues debutsesong 92/93.  Da ble det 2 sesonger i PL uten mye å vise fram, foruten et 0-9 tap mot samme gjengen fra Manchester som de kanskje skulle slått 9-0 i 1980.
Etter seier i play-off finalen i 2000 rykket Ipswich på ny opp i Premier League.  Også denne gang varte eventyret i 2 sesonger.

Klubben har flere kallenavn.  Blues og Town er kjedelige, men The Tractor Boys er det litt schwung over.

Ipswich Town tok i bruk Portman Road i 1884, og har vært der siden.  Banen ligger uvanlig sentralt i byen, med enkel gangavstand fra sentrum og jernbanestasjon.  Stadion ble utvidet i 2002, og har i dag en kapasitet på 30.311. 
Høyeste tilskuerantall er 38.011 mot ingen andre enn Leeds United i 1975,
Med nåværende all-seater stadion er rekorden som seg hør og bør mot Norwich fra 2003 med 30.152.
Portman Road ligger 320km fra Elland Road, og er en drøy 3-timers kjøretur.  Ipswich ligger imidlertid bar 80km fra Stansted, og gjør det enkelt og kanskje ganske billig for mange nordmenn å reise dit.

Største rival er Norwich, og kampene mellom disse lagene blir offisielt kalt East Anglia derby, men vittige tunger i jordbruksdistriktet Anglia kaller også kamper for The Old Farm.

Ipswich har spilt 31 hjemmekamper i europacupen i løpet av 40 år, og er sammen med AZ Alkmaar eneste klubb som aldri har tapt hjemme i europeiske turneringer.

Mick Mills spilte 591 kamper for Ipswich mellom 1966 og 1982.
Ray Crawford scoret 206 mål mellom 1958 og 1969.
Allan Hunter fikk 47 kamper for Nord-Irland, og er den Ipswichspiller med flest landskamper.

Ipswich har slått både Portsmouth, Southampton og WBA 7-0.
Største tap er 1-10 mot Fulham, og nevnte 0-9 mot MU.
Ipswich solgte Kieron Dyer til Newcastle for £6,5 mill. 
Dyreste kjøp er Matteo Sereni (hvem?) for £4,75 mill.

En rekke Ipswichspillere var med i filmen Escape to Victory, der også Hallvard Thoresen, Pele og andre var å se.

Som alle vet er Alf Inge Haalands gode venn Roy Keane manager, har solgt midtforsvaret til Leeds, og ellers kvittet seg med det meste av laget på 2 år.

Alex Bruce er eneste spiller fra vårt forrige møte i 2007 som kan være på banen også på lørdag, denne gang på motsatt lag enn sist.

Keane er bare den 12. manageren klubben har hatt siden 1937. 
18 års regjeringstid (Duncan), 13 år (Robson) og 8 år (Ramsey og Burley) er anstendig.



Mange kjente spillere har vært innom klubben:

Mick Mills, Trevor Whymark, Colin Viljoen, Allan Hunter, Kevin Beattie, George Burley, Brian Talbot, Arnold Muhren, Frans Thijssen, John Wark, Russel Osman, Paul Mariner. Alan Brazil, Terry Butcher, Romeo Zondervan, Mauricio Taricco, Kieron Dyer, Jim Magilton, Hermann Hreidarsson, Darren Bent.


Den 17. mann

B_Ød

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #2 på: Oktober 01, 2010, 12:38:11 »
Eric Gates !!!!!!!!!
Ups & Ups!!

Masinga

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #3 på: Oktober 01, 2010, 12:54:41 »
Meget bra info, ArneS! Jeg har ikke så mye å tilføye, bortsett fra at jeg synes jeg er ganske kjent med Portman Road. På 70-tallet var omtrent annenhver tippekamp på NRK fra denne stadionen. Det var i de tider hvor vi ikke fikk vite hvilken kamp som skulle sendes før omtrent 5 min. før kampstart. Reklame var fy på NRK og ingen måtte derfor vite hvor fjernsynskampen skulle gå. Dessuten var sendingene begrenset til Midt-England.

Ellers minnes jeg de trange shortsene til Paul Mariner!
Masinga, medl.nr. 1250

jarle

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #4 på: Oktober 01, 2010, 13:33:09 »
Var på treningsleier i Ipswich som smågutte spiller.. bodde på anlegget deres.

I tillegg klarte vi å få til et bilde av UEFA pokalen de vant og oss ute på plassen ved klubbhuset.

Ble ikke Ipswich fan pga det men en artig opplevelse.


jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #5 på: Oktober 01, 2010, 14:26:57 »
Meget bra info, ArneS! Jeg har ikke så mye å tilføye, bortsett fra at jeg synes jeg er ganske kjent med Portman Road. På 70-tallet var omtrent annenhver tippekamp på NRK fra denne stadionen. Det var i de tider hvor vi ikke fikk vite hvilken kamp som skulle sendes før omtrent 5 min. før kampstart. Reklame var fy på NRK og ingen måtte derfor vite hvor fjernsynskampen skulle gå. Dessuten var sendingene begrenset til Midt-England.

Ellers minnes jeg de trange shortsene til Paul Mariner!

Bergens Tidende hadde vær tirsdag en tippespalte med ett bilde av en spiller.Det var snikinfo om tippekampen siden denne spillerens lag var det som skulle vises. Det var tider det 8)

nå er det slik,og mye av sjarmen er vekke:

http://www.bt.no/bergenpuls/tegneserier/pondus/

lol ;D

lojosang

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #6 på: Oktober 01, 2010, 14:36:51 »
Meget bra info, ArneS! Jeg har ikke så mye å tilføye, bortsett fra at jeg synes jeg er ganske kjent med Portman Road. På 70-tallet var omtrent annenhver tippekamp på NRK fra denne stadionen. Det var i de tider hvor vi ikke fikk vite hvilken kamp som skulle sendes før omtrent 5 min. før kampstart. Reklame var fy på NRK og ingen måtte derfor vite hvor fjernsynskampen skulle gå. Dessuten var sendingene begrenset til Midt-England.

Ellers minnes jeg de trange shortsene til Paul Mariner!

Bergens Tidende hadde vær tirsdag en tippespalte med ett bilde av en spiller.Det var snikinfo om tippekampen siden denne spillerens lag var det som skulle vises. Det var tider det 8)

nå er det slik,og mye av sjarmen er vekke:

http://www.bt.no/bergenpuls/tegneserier/pondus/

lol ;D

Kutt ut Serie A på TV. Begynn på abboner på et fagtidsskrift for herrefrisører som du kan lese på dass. Innholdet blir mye det samme, men du kan får gjort noe du uansett må få unna på daglig basis.

Ingen årsak!

-LeifO
Effektivitetskonsulent  ;D
- Leif Olav

vielljaa

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #7 på: Oktober 01, 2010, 14:37:37 »
Trenger en god kamp nå for å få bort traumene fra forrige match. Håper på poeng :)
There is only one United

Bakke

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #8 på: Oktober 01, 2010, 15:01:09 »
Tipper vi vinner 1-0. Her må forsvaret prioriteres steinhardt for å holde nullen. Mål det scorer vi alltids. Litt synd Ipswich har 2 strake tap, de er nok ute etter å revansjere seg de også...

Hobben

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #9 på: Oktober 01, 2010, 16:58:06 »
Vi taper denne desverre. Surt og tape for Darren F sist, og nå skal vi tape for Keane.............................

Uff.
Rogaland Whites

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #10 på: Oktober 01, 2010, 21:56:04 »
Alf-Inge Haalands gode venn, Roy Keane.....  Treffende kommentar!  :D
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #11 på: Oktober 01, 2010, 22:05:24 »
Vi taper denne desverre. Surt og tape for Darren F sist, og nå skal vi tape for Keane.............................

Uff.
Ipswich er et sterkt hjemmelag. Vi har svært ofte problemer i Suffolk, men denne divisjonen er ikke forutsigbar i det hele tatt. Kampen i morgen går jeg til med et åpent sinn, som det så fint heter. Alt annet enn 0 poeng er tilfredsstillende.
Super Leeds since 1968

Andersen

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #12 på: Oktober 02, 2010, 09:43:46 »
Håper på poeng i dag, om det så blir bare 1. LEEDS4EVER.

Xern

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #13 på: Oktober 02, 2010, 10:05:29 »
Vi taper denne desverre. Surt og tape for Darren F sist, og nå skal vi tape for Keane.............................

Uff.
Ipswich er et sterkt hjemmelag. Vi har svært ofte problemer i Suffolk, men denne divisjonen er ikke forutsigbar i det hele tatt. Kampen i morgen går jeg til med et åpent sinn, som det så fint heter. Alt annet enn 0 poeng er tilfredsstillende.
Ord i gull. Det er dette som er gøyt med fotball.
Du såg da leeds mot man.u  :D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #14 på: Oktober 02, 2010, 11:05:05 »
higgs, desverre men kun to kamper til nå

hughesless, desverre ::)
bruce, ok
nayls, tja... jeg mener han fortsatt har fotball i beina og kan klare seg godt med rete makkeren
? leste jeg at mccartney også er ute nå? med white totalt i kulden? ike brads her takk

johnny boy, top man
killa, ok
brads, vår usynlige helt.
lloyd sam, eneste vingen som noenlunde leverer om dagen :P
somma, top form om dagen. :)

becchio. costs less than berbatov and scores more goals ;D ;D

her havner desverre somma på vingen, noe som kan være en klassisk "manager feil". men jeg mener vi må tilbake til 4-5-1 / 4-3-3 som vi var gode med tidligere.
somma er for god form til å vrakes og utrolignok har vi ikke vinger som fungerer litt engang om dagen!!!!! hvem hadde vel trodd det med simons handlerunde før sesongen.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Hobben

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #15 på: Oktober 02, 2010, 11:41:51 »
higgs, desverre men kun to kamper til nå

hughesless, desverre ::)
bruce, ok
nayls, tja... jeg mener han fortsatt har fotball i beina og kan klare seg godt med rete makkeren
? leste jeg at mccartney også er ute nå? med white totalt i kulden? ike brads her takk

johnny boy, top man
killa, ok
brads, vår usynlige helt.
lloyd sam, eneste vingen som noenlunde leverer om dagen :P
somma, top form om dagen. :)

becchio. costs less than berbatov and scores more goals ;D ;D

her havner desverre somma på vingen, noe som kan være en klassisk "manager feil". men jeg mener vi må tilbake til 4-5-1 / 4-3-3 som vi var gode med tidligere.
somma er for god form til å vrakes og utrolignok har vi ikke vinger som fungerer litt engang om dagen!!!!! hvem hadde vel trodd det med simons handlerunde før sesongen.

Synst vi ikke kan legge så mye sjyll på Higgs. Har hatt to-tre tabber. Hvor mange har forsvaret hatt? Oh my.....
Rogaland Whites

testo

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #16 på: Oktober 02, 2010, 12:06:57 »
Tror vi får se Ramon Nunez og Andy Faye debutere idag og at Nayler blir å finne i start ellveren igjen.
Blir det ikke forandring på laget fra tirsdag blir jeg forundret...
En mann jeg absolutt ikke vil se på ER ever again er Andy Hughes...Jeg har enda ikke opplevd en god 100% kamp fra den karen.

Brown fikk plass for jeg synes Higgs ikke bruker sin autoritet som bakerste mann og styrer rekkene bak med jern hansker som vi ser Schmeichel gjør.

Watt i bakre rekker tror jeg han takler bra og kan også være med fremover og skape noe.

Faye og Nunez kan ikke være dårligere enn det som har vært vist i det siste,tror heller dette kan slå ut posetivt ut.

Becchio eller McCormack? Becchio jobber som en hest i hver kamp,gir alltid 100. Han må slutte med skuespillet sitt nå og stå på beina,han er gjennomskuet av hele dommer staben i England nå og det ser dummt ut til tider.


Håper på forandring i laget idag:

                                 
                                         Jason Brown


Bruce                     Nayler                        McCartney                Watt


Snodgrass          Faye                                    Nunez                 Johnson

                               
                              Somma        Becchio / McCormack
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Tom S

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #17 på: Oktober 02, 2010, 12:08:45 »
Tror vi får se Ramon Nunez og Andy Faye debutere idag og at Nayler blir å finne i start ellveren igjen.
Blir det ikke forandring på laget fra tirsdag blir jeg forundret...
En mann jeg absolutt ikke vil se på ER ever again er Andy Hughes...Jeg har enda ikke opplevd en god 100% kamp fra den karen.

Brown fikk plass for jeg synes Higgs ikke bruker sin autoritet som bakerste mann og styrer rekkene bak med jern hansker som vi ser Schmeichel gjør.

Watt i bakre rekker tror jeg han takler bra og kan også være med fremover og skape noe.

Faye og Nunez kan ikke være dårligere enn det som har vært vist i det siste,tror heller dette kan slå ut posetivt ut.

Becchio eller McCormack? Becchio jobber som en hest i hver kamp,gir alltid 100. Han må slutte med skuespillet sitt nå og stå på beina,han er gjennomskuet av hele dommer staben i England nå og det ser dummt ut til tider.


Håper på forandring i laget idag:

                                 
                                         Jason Brown


Bruce                     Nayler                        McCartney                Watt


Snodgrass          Faye                                    Nunez                 Johnson

                               
                              Somma        Becchio / McCormack


WOW
COME ON LEEDS !!

vielljaa

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #18 på: Oktober 02, 2010, 12:20:27 »
Tror det blir noe i denne retningen:

                            Higgs

       Hughes - Bruce - Collins - Mccartney

Sam - Howson - Kilkenny - Johnson - Snodgrass

                           Somma
There is only one United

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #19 på: Oktober 02, 2010, 12:22:47 »
Tror vi får se Ramon Nunez og Andy Faye debutere idag og at Nayler blir å finne i start ellveren igjen.
Blir det ikke forandring på laget fra tirsdag blir jeg forundret...
En mann jeg absolutt ikke vil se på ER ever again er Andy Hughes...Jeg har enda ikke opplevd en god 100% kamp fra den karen.

Brown fikk plass for jeg synes Higgs ikke bruker sin autoritet som bakerste mann og styrer rekkene bak med jern hansker som vi ser Schmeichel gjør.

Watt i bakre rekker tror jeg han takler bra og kan også være med fremover og skape noe.

Faye og Nunez kan ikke være dårligere enn det som har vært vist i det siste,tror heller dette kan slå ut posetivt ut.

Becchio eller McCormack? Becchio jobber som en hest i hver kamp,gir alltid 100. Han må slutte med skuespillet sitt nå og stå på beina,han er gjennomskuet av hele dommer staben i England nå og det ser dummt ut til tider.


Håper på forandring i laget idag:

                                 
                                         Jason Brown


Bruce                     Nayler                        McCartney                Watt


Snodgrass          Faye                                    Nunez                 Johnson

                               
                              Somma        Becchio / McCormack
Fortell meg.. ke ha du drukke?
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #20 på: Oktober 02, 2010, 12:28:47 »
Shane Higgs
Hughes-Naylor-Bruce-McCartney
Gradel-Kilkenny-Johnson-Snodgrass
Somma-Watt
The Future Is Bright,
The Future Is White!

testo

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #21 på: Oktober 02, 2010, 12:29:28 »
Tror det blir noe i denne retningen:

                            Higgs

       Hughes - Bruce - Collins - Mccartney

Sam - Howson - Kilkenny - Johnson - Snodgrass

                           Somma

Jeg tror nok også at det blir noe slikt dessverre, men håper at Grayson har noen baller igjen og forandrer drastisk på laget som ikke fungerer om dagen.Skal andre spillere få muligheten til å vise seg frem så er tiden for det nå.
Får vi et skammelig resultat idag igjen så er Simon sine tider talte vil jeg tro, og det gambler han ikke på uten å vise at han tatt noen grep.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #22 på: Oktober 02, 2010, 12:32:14 »
Tror vi får se Ramon Nunez og Andy Faye debutere idag og at Nayler blir å finne i start ellveren igjen.
Blir det ikke forandring på laget fra tirsdag blir jeg forundret...
En mann jeg absolutt ikke vil se på ER ever again er Andy Hughes...Jeg har enda ikke opplevd en god 100% kamp fra den karen.

Brown fikk plass for jeg synes Higgs ikke bruker sin autoritet som bakerste mann og styrer rekkene bak med jern hansker som vi ser Schmeichel gjør.

Watt i bakre rekker tror jeg han takler bra og kan også være med fremover og skape noe.

Faye og Nunez kan ikke være dårligere enn det som har vært vist i det siste,tror heller dette kan slå ut posetivt ut.

Becchio eller McCormack? Becchio jobber som en hest i hver kamp,gir alltid 100. Han må slutte med skuespillet sitt nå og stå på beina,han er gjennomskuet av hele dommer staben i England nå og det ser dummt ut til tider.


Håper på forandring i laget idag:

                                 
                                         Jason Brown


Bruce                     Nayler                        McCartney                Watt


Snodgrass          Faye                                    Nunez                 Johnson

                               
                              Somma        Becchio / McCormack
Fortell meg.. ke ha du drukke?

Ali kaffe...skal vistnok kurere gruff sies det  :D
Ser du noe galt her eller?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #23 på: Oktober 02, 2010, 12:56:27 »
Tror det blir noe i denne retningen:

                            Higgs

       Hughes - Bruce - Collins - Mccartney

Sam - Howson - Kilkenny - Johnson - Snodgrass

                           Somma

Jeg tror nok også at det blir noe slikt dessverre, men håper at Grayson har noen baller igjen og forandrer drastisk på laget som ikke fungerer om dagen.Skal andre spillere få muligheten til å vise seg frem så er tiden for det nå.
Får vi et skammelig resultat idag igjen så er Simon sine tider talte vil jeg tro, og det gambler han ikke på uten å vise at han tatt noen grep.

mye uenig med deg selv her testo. skjønner du vil at larry skal ta grep men lagopstillingen din lenger oppe er jo relativt "ut av en annen verden" som også andre har kommentert.

tilbake til å ta grep som du skriver så vil jeg bare si som sagt før; det er forskjell på  å barbere seg og kutte hodet av seg ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

lojosang

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #24 på: Oktober 02, 2010, 13:02:16 »
Tror vi får se Ramon Nunez og Andy Faye debutere idag og at Nayler blir å finne i start ellveren igjen.
Blir det ikke forandring på laget fra tirsdag blir jeg forundret...
En mann jeg absolutt ikke vil se på ER ever again er Andy Hughes...Jeg har enda ikke opplevd en god 100% kamp fra den karen.

Brown fikk plass for jeg synes Higgs ikke bruker sin autoritet som bakerste mann og styrer rekkene bak med jern hansker som vi ser Schmeichel gjør.

Watt i bakre rekker tror jeg han takler bra og kan også være med fremover og skape noe.

Faye og Nunez kan ikke være dårligere enn det som har vært vist i det siste,tror heller dette kan slå ut posetivt ut.

Becchio eller McCormack? Becchio jobber som en hest i hver kamp,gir alltid 100. Han må slutte med skuespillet sitt nå og stå på beina,han er gjennomskuet av hele dommer staben i England nå og det ser dummt ut til tider.


Håper på forandring i laget idag:

                                 
                                         Jason Brown


Bruce                     Nayler                        McCartney                Watt


Snodgrass          Faye                                    Nunez                 Johnson

                               
                              Somma        Becchio / McCormack
Fortell meg.. ke ha du drukke?

Ali kaffe...skal vistnok kurere gruff sies det  :D
Ser du noe galt her eller?

Du har en midtstopper eller et midtbaneanker på høyreback, en spiss på venstreback, en venstreback i midtforsvaret og to spillere fullstendig uten kamptrening på den sentrale midtbanen, og du har feilstavet Naylor. Ellers ser det ikke så ille ut.  ;D
- Leif Olav

testo

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #25 på: Oktober 02, 2010, 13:10:50 »
Tror det blir noe i denne retningen:

                            Higgs

       Hughes - Bruce - Collins - Mccartney

Sam - Howson - Kilkenny - Johnson - Snodgrass

                           Somma

Jeg tror nok også at det blir noe slikt dessverre, men håper at Grayson har noen baller igjen og forandrer drastisk på laget som ikke fungerer om dagen.Skal andre spillere få muligheten til å vise seg frem så er tiden for det nå.
Får vi et skammelig resultat idag igjen så er Simon sine tider talte vil jeg tro, og det gambler han ikke på uten å vise at han tatt noen grep.

mye uenig med deg selv her testo. skjønner du vil at larry skal ta grep men lagopstillingen din lenger oppe er jo relativt "ut av en annen verden" som også andre har kommentert.

tilbake til å ta grep som du skriver så vil jeg bare si som sagt før; det er forskjell på  å barbere seg og kutte hodet av seg ;)

Vis du leser en gang til så er det at jeg HÃ…PER og ikke TROR på store forandring i laget.
Når det gjelder å kutte hode av seg, så gjør han det selv ved å ikke foreta seg noen ting.han sa selv at gutta ikke gjør som han sier at de skal gjøre og det bør få konsekvenser for den enkelte spiller.

Forandringen på laget TROR jeg det blir og jeg TROR at det blir et par nye i forsvaret og en eller to på mitten. Hvem det blir vet Simon best utfra treninger.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Trond90

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #26 på: Oktober 02, 2010, 13:21:01 »
Håper på:


                  Higgs


Bruce  Naylor  Collins  McCartney

                   Faye

Snoddy        Howson        Johnson/Gradel


            Somma   Becchio
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

kongsmo

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #27 på: Oktober 02, 2010, 13:23:25 »
litt morsomt å se hvor mange som vil ha naylor tilbake i forsvars rekka!?!
stusser ellers over at endel vil ha bruce som høyre back??
"SNIFFER"

lojosang

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #28 på: Oktober 02, 2010, 13:27:34 »
stusser ellers over at endel vil ha bruce som høyre back??

Sikkert fordi Wise hadde sånn enorm suksess med Foxe i den posisjonen at folk nå vil ha en ny midtstopper ut på kanten.  ???
- Leif Olav

Trond90

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #29 på: Oktober 02, 2010, 13:27:56 »
litt morsomt å se hvor mange som vil ha naylor tilbake i forsvars rekka!?!
stusser ellers over at endel vil ha bruce som høyre back??
Kan ikke bli verre enn mot Preston?  :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!