Hvor er h.b og når kommer han med innlegg nr. 10 000?

Started by Rudi G., October 05, 2010, 22:04:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rudi G.

Ja, hvor er han? Litt dødt på forumet for tiden? Er det h.b sitt nærvær som trengs for å få litt fart her igjen? September 10, 2010, 13:01:54 la han inn sitt innlegg nr. 9999, når kommer nr. 10 000?

testo

Quote from: Rudi G. on October 05, 2010, 22:04:31
Ja, hvor er han? Litt dødt på forumet for tiden? Er det h.b sitt fravær som trengs for å få litt fart her igjen? September 10, 2010, 13:01:54 la han inn sitt innlegg nr. 9999, når kommer nr. 10 000?

Jeg tipper han ikke svarer deg her Rudi,men tror han sparern til nissefar selger  :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

asLeeds

Quote from: testo on October 05, 2010, 22:20:54
Ja, hvor er han? Litt dødt på forumet for tiden? Er det h.b sitt fravær som trengs for å få litt fart her igjen? September 10, 2010, 13:01:54 la han inn sitt innlegg nr. 9999, når kommer nr. 10 000?

Jeg tipper han ikke svarer deg her Rudi,men tror han sparern til nissefar selger  :D

så lenge til? ;)
DALHEIM WHITES

auren

Jeg siterer følgende hb-uttalelse fra en Frazer Richardson tråd tidligere i høst:

"Denne mannen fortjener absolutt att dette blir flyttet til off topic
mvh
h.b som logger av for godt når jeg er oppe i 10.000 innlegg"

Jeg tipper han lager seg et nytt nick (hvis han ikke alt har gjort det) eller ikke klarer å holde det han lover.

Merkelig nok savner jeg karen :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Samme her. Sikkert Stockholmsyndromet som slår til.  ;D
- Leif Olav

bwirum

Hvis det er dødt her nå og h.b ikke er her, så er det vel heller h.b's nærvær som trengs for å få fart???
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Rudi G.

Quote from: bwirum on October 07, 2010, 14:01:29
Hvis det er dødt her nå og h.b ikke er her, så er det vel heller h.b's nærvær som trengs for å få fart???

Når du sier det på den måten er jeg jo selvsakt helt enig ;D

Masinga

Han er sikkert ute og reiser på steder der ingen skulle tro at nokon kunne bu.
Masinga, medl.nr. 1250

Rudi G.

Jeg så han var pålogget i dag, så han er inne å lusker ;D

Robert

Quote from: auren on October 06, 2010, 09:02:56
Jeg tipper han lager seg et nytt nick (hvis han ikke alt har gjort det) eller ikke klarer å holde det han lover.

Jeg tipper han ikke har laget et nytt nick ihvertfall ;)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

ØBS

Han er på et foto-forum og terger folk der.

Håkon vet å gjøre en skikkelig jobb når han først setter i gang, vet dere...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Rudi G.

h.b
Lorimer

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #41 på: I dag kl. 12:36:01 » Sitat 

--------------------------------------------------------------------------------
Her kommer det aller siste innlegg fra meg ( tror jeg da )
Leeds United kommer aldri til å bli solgt for under 100 millioner pund.
Etter det jeg har forstått. Ja da er det mer økonomisk for Forward å ta ut utbytte i mange mange år fremover fremfor det å selge klubben. Dette fordi det er så mange tusen aksjeeiere i Forward at et salg ikke er like lønnsomt for klubben. Bates er gal nok til å mene at Leeds er like mye verdt som Liverpool og Manu.
Skal Leeds selges. Ja da må fansen boykotte klubben og superstoren. Tvinge frem et salg ved atr klubben går i minus i lang lang tid fremover

8)

asLeeds

DALHEIM WHITES