Football Manager 2011

Started by Sydhagen, October 08, 2010, 11:15:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

tobn på tur

Da fikk jeg plutselig den sykeste rekka med hat oppgjør jeg har sett, og ble som forventet noen ville oppgjør.

Sykt irriterende liga cup tap, 2-1 på straffer, etter 12 straffer. Heldigvis gjorde liga seiern og europa liga seiern opp for det, og vel så det. 1-1 scoringa siste kamp var i (90+1), mens 2-1 var i EO, i det (120+1). Litt flaks må man ha.

Må også nevnes at jeg mista Kadlec for resten av sesongen i liga cup finalen. Og siden jeg bare bruker 1 spiss, har jeg bare en brukbar reserve igjen ut sesongen i Bueno. Ber til Gud for at han ikke blir skada.

Blank_File

Fantastisk tobn! :D

Jeg makta og rykke opp første året til slutt, men det var tungt. Har ikke fått tid til å spille så mye som jeg hadde håpt!

dansale

Er i 12/13 sessongen nå. Med Leeds

Kvalifisert til UEFA Cupen men havna i dødens gruppe med Galatasaray, Inter og Caen så jeg havna på 3 plass: 1 seier 1uavgjort og 4 tap. Føler at jag hadde eit svakt forsvar så jeg har forsterket det med : Woodgate, Steven Taylor, Jordan Spence, Michael Chretien, Lusiàno ( fra barcelona) Shamus Coleman, Lucas Dinge og Reynald Lemaitre, hadde også eit spiss problem så jeg skaffet Romelu Lukaku , Lacina Traòre, Chris Wood. Jeg har eit av de yngste lagene i PL
Målsetningen for i år er å kvalifisere meg til Europa cup spill men jeg slipper enda inn alt for mange mål og ( ligger på ein litt heldig 8 plass med 14 kamper spilt) fikk forresten inn nye eigere fra Italia + 46,000,000 £ å handle for i forge sessong. det var DEILIGT!

Lacina Traòre er en mål maskin og har puttet 14 mål på 16 kamper
Forza Leeds!

magnuer

Noen tips om hvilke spiller man burde kjøpe første sesong??

Sydhagen

Quote from: magnuer on December 21, 2010, 13:25:19

Et par midtstoppere er ivertfall å anbefale!
Jeg lånte et par stoppere fra PL + Nordtveit som et anker på midten.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

dansale

Her er hva jeg gjorde første sessong som Manager for Leeds, INN: Seamus Coleman - Lån,
Corry Evans - Lån, Even Hovland - £1,6 mil - Kjøp, Chris Wood - Lån, Jay DeMerit - Free, Lucas Dinge - Lån, Erik Mæland Free ( i Januar) , Jan Gunnar Solli ( Free i Januar.

I andre ord du må prøve å låne mest muligt for du har nesten ingenting å handle for. og kvitt deg med utgiftsposter som Andy Robinson, Andy Huges,Davide Somma.
Forza Leeds!

metaljon

Pedro Lopez på høyrebacken. Fikk han for 5.5 mill. kr
De beste kjøpene fikk jeg derimot på free transfer ; Enzo Maresca sentral mb og max tonetto venstreback. Ellers er Vaclav Kadlec en spiller du bare er nødt til å ha :)
The Chief!

magnuer

dansale

Det jeg har kjørt er 4 Forsvar, 2 Sentral mittbane, 2 offansive mittbaner ( på kvar flanke) og 2 spiss. så brukte jeg kontring, offside fellen var av, spilte smalt, sakte tempo, liten kreativ frihet og press hardere. jeg kom på kvalikk plass første året og rykket opp, men ikke fortvil om du ikkje gjør det!! :)
Forza Leeds!

magnuer

dansale

Quote from: magnuer on December 21, 2010, 22:37:34
Takker for alle tips :)

du må fortelle hvordan det går videre.

og Lykke til!!
Forza Leeds!

magnuer

Quote from: dansale on December 21, 2010, 23:02:14
Quote from: magnuer on December 21, 2010, 22:37:34
Takker for alle tips :)

du må fortelle hvordan det går videre.

og Lykke til!!
Skal holde deg oppdatert etter hver sesong :)

Bredinho

4-2-3-1.. MAGISK.. 4plass i premier league.. ha kasper og snoddy frå dt originale laget, og ha i tillegg fått delph på free transfer.. ha bl.a carlos vela og frank lampard i troppen.. sterkt lag!
ska spela europa-league semifinale mot city ette å ha slått chelsea 5-4 sammenlagt i kvarten!
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Sydhagen

Quote from: Bredinho on December 22, 2010, 13:59:20
4-2-3-1.. MAGISK.. 4plass i premier league.. ha kasper og snoddy frå dt originale laget, og ha i tillegg fått delph på free transfer.. ha bl.a carlos vela og frank lampard i troppen.. sterkt lag!
ska spela europa-league semifinale mot city ette å ha slått chelsea 5-4 sammenlagt i kvarten!

kjører også 4-2-3-1

hva slags lag/spillerinstrukser har du?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

dansale

Quote from: Bredinho on December 22, 2010, 13:59:20

Hvilken sessong er du i? Angående Kasper så fant jeg ut at han var alt for glad i å slippe inn mål så han ble byttet ut etter første året i PL
Forza Leeds!

dansale

Quote from: Gambi on December 22, 2010, 17:57:24
Er i 1. sesong med Leeds på FM. Spiller med dette laget:

Stubbhaug
Lauren-Naylor-Stefanovic-Parker
Snodgrass-Sissoko-Sibierski-Van der Meyde
Camara-Smolarek

Alle henta på free transfer og alle selfølgelig over 30. :P
Old boys er velkommen når som helst!

Van der Meyde holder han nCC standar? vurderte han jeg også i første sesong men fikk klar beskjed fra speiderene at han ikke holdt stand til mer enn en middelmådig League two klubb.
Forza Leeds!

magnuer

Endte på 6.plass første sesong, og det endte med opprykk etter play-off ;D

Play-off semifinale slo jeg Middlesbrough 6-4 sammenlagt ;D

Play-off finale slo jeg Swansea 3-2 etter ekstra omganger, mål av Sanchez Watt i 121. min ;D

magnuer

Starter første sesong i PL med dette laget

Kasper Schmecihel
          Romain Danzè -------- Jay DeMerit--------Ivrica Dragutionvic--------Max Tonetto

Nicola Mingazzini------Ramon Nunez

Dennis Oliech-----------------Rubèn Suàrez---------------------- Yves Desmarets

Fraizer Campbell

dansale

Quote from: magnuer on December 23, 2010, 15:15:17
Starter første sesong i PL med dette laget

Kasper Schmecihel
          Romain Danzè -------- Jay DeMerit--------Ivrica Dragutionvic--------Max Tonetto

Nicola Mingazzini------Ramon Nunez

Dennis Oliech-----------------Rubèn Suàrez---------------------- Yves Desmarets

Fraizer Campbell

Hvilken oppsett har du på taktikken?
Forza Leeds!

dansale

Forza Leeds!

magnuer

Spiller offensivt, direkte spillestil, displinert, hardt press, strief, bredt, hurtig og pasninger langs begge flanker + kontring :)

magnuer

Har bare testet den i to treningskamper

Fulham slo jeg 4-2 på bortebane og målene jeg slapp inn var et selvmål og en straffe

Espanyol slo jeg 3-0 hjemme :)

dansale

De første sessongene i PL kan være helt ufatlig deprimerende iallefall for min del. men jeg oppfordrer deg på det sterkeste å få kjøpt Lacina Traòre og Lukaku

du vil ikke angre, Lacina Traòre kjøpte jeg for £2 mill og (solgte for £15 mill pga at han ikke var fornøyd med team talken)

Lukaku snakker for seg selv 17 år og allerede spiller på Belgias landslag! begge hadde/har full pott med stjerner hos meg. Lukaku kan bli litt dyr, jeg måtte ut med £12 mill, men han er verdt det!
Forza Leeds!

magnuer

Hadde Lukaku på FM 10 :)Men nå glapp han til Chelsea og har en verdi på 155 mill, men skal kjøpe han når jeg får inn litt mer cash

Har bare spilt to kamper så langt i PL, men er fornøyd så langt :)
Tapte 2-1 borte mot Birmingham, Schmeichel hadde dårlig dag på jobben 5,90 :(
Slo Scum 2-1 på ER :)

magnuer

Hvor endte dere andre på tabellen etter 1. sesongen i PL?

dansale

1 - 7 PLASS
2 - 6 PLASS
3 - 8 PLASS  :-\
Forza Leeds!

magnuer

Når jeg skulle fyre opp FM i sta fikk jeg Error, så jeg måtte installere FM på nytt og må starte ny save :'(

Så jeg lurer på om noen av dere har en free transfer keeper å anbefale? Schmeichel slipper inn alle skudd han får på deg >:(

dansale

Quote from: magnuer on December 24, 2010, 14:33:13
Når jeg skulle fyre opp FM i sta fikk jeg Error, så jeg måtte installere FM på nytt og må starte ny save :'(

Så jeg lurer på om noen av dere har en free transfer keeper å anbefale? Schmeichel slipper inn alle skudd han får på deg >:(

Jeg fikk det samme med en Sogndal save jeg hadde, jeg vurderte sterkt på å drepe pc`n, sogndal spilte i CL og var nord europas beste lag.. et tips altid ta backup av saven, "vist du ikke vet hvordan så kan jeg forklare hvordan du gjør det"

Tilbake til Topic : Navn: Adriano Basso
Alder: 35
Nasjonalitet(er): Brasil
Posisjon(er): Keeper
Pris: Gratis - ca 3,600 pund i lønn

Navn: Michael Rensing
Alder:26
Nasjonalitet(er) Tysk, Serbisk

Navn: Fawzi Chaouchi
Alder: 25
Nasjonalitet(er) Algirisk
K
Forza Leeds!

magnuer

Quote from: dansale on December 25, 2010, 04:31:17
Quote from: magnuer on December 24, 2010, 14:33:13

Jeg fikk det samme med en Sogndal save jeg hadde, jeg vurderte sterkt på å drepe pc`n, sogndal spilte i CL og var nord europas beste lag.. et tips altid ta backup av saven, "vist du ikke vet hvordan så kan jeg forklare hvordan du gjør det"

Tilbake til Topic : Navn: Adriano Basso
Alder: 35
Nasjonalitet(er): Brasil
Pris: Gratis - ca 3,600 pund i lønn

Navn: Michael Rensing
Alder:26
Nasjonalitet(er) Tysk, Serbisk

Navn: Fawzi Chaouchi
Alder: 25
Nasjonalitet(er) Algirisk
K
Hadde så akkurat startet på andre sesongen, så det var ikke så ille som ditt tilfelle.

Har akkurat signert Basso så får håpe han holder nullen oftere enn Schmeichel

Reservesamen

sliter veldig jeg...

har prøvd mange forskjellige taktikker, noen som gidder legge ut en nedlastbar en...?