Skader...

Started by Dennis, August 15, 2006, 21:48:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Rasmussen7

Mener også at de resterende 3 målene kunne ha vært unngått med en anna dirigent mellom stengene... Mener faktisk at Preston scoret 6 mål på 5 halvsjanser og en hårreisende straffe.
Hadde det vært en eller flere med autoritet der bak, så hadde aldri Andy Hughes dratt på "shoppingtur" langs høyrevingen på 4-2. Ei heller hadde Parkin fått så fritt spillerom på 4-5(?)
Straffen vi jeg helst ikke si noe mer om enn at den hører hjemme på 4 divisjons nivået i Norge...
McCartney skulle vist det hadde vært opp til meg ha fått betale hele lønna si tilbake som straff.

Overvar også kampen på ER den kvelden og kan også si at d gjør vondt å se klippene på nytt.
Men er så forbanna på Higgs at han heller skulle ha vært fast benkesliter på juniorlaget.
Det går kanskje over med tid og stunder, men sånn som ting har vært i det siste kan jeg ikke fatte å begripe hva Larry ser i Higgs på dette nivået.

Leedsulf

Så over til trådens tema...

Connolly (takk og pris), Bessone, Sam og McCormack er tilbake i trening på mandag, og sannsynligvis klare til Boro-kampen.

AndyMathie

Quote from: Rasmussen7 on October 06, 2010, 13:43:02
Etter å ha sett sett målene på LUTV, er jeg skråsikker på at Preston sittførste,tredje og sjette mål hadde vært avverget med Kasper i mål.
Første målet er en retur som ikke skal fårekomme på dette nivået,tredje målet blir cornern skrudd rett inn.
Sjettemålet er etter min mening d mest hårreisende av dem alle, registrerer at mr.Lorimer gir skylda på Forsvaret...
Personlig mener jeg at vi på dette tidspunktet like godt kunne ha hatt en av tilskuerne i mål med nøyaktig samme utfall.
Ikke bare er Higgs på halvdistansw men har også glemt at han faktisk også spiller en fotballkamp,hadde han været med ikampen  hadde d målet enkelt vært unngått med å bruke kjeftn litt..

utrolig bra innlegg Lars. Du er spot on! alle sender positivt energi til Scmeichel så han blir frisk fort som f...
We are Leeds and we are proud of it!

Ove

Quote from: The Boy Eddie Gray on October 06, 2010, 19:25:25
Så over til trådens tema...

Connolly (takk og pris), Bessone, Sam og McCormack er tilbake i trening på mandag, og sannsynligvis klare til Boro-kampen.

Og ikke nok med det,
Parker skal spille i en "behind doors match" i morgen og Paynter er i trening på mandag. Nå hjelper det.
Kilde http://www.shoot.co.uk/news/latest_article/C49/championship/leeds_injury_boost/

fmtj

Yeboahs vitne

testo

Quote from: fmtj on October 11, 2010, 11:02:23
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Cavalry-back-for.6574324.jp

Flere av gutta tilbake i trening fra i dag av!!!  :)

Likte overskriften  :D
!!Cavalry back for Whites!!
Tror ikke denne brigaden er komplett før vi får se både Scmeichel og Kisnorbo i kampform igjen.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Woody

Quote from: testo on October 11, 2010, 18:18:29
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Cavalry-back-for.6574324.jp

Flere av gutta tilbake i trening fra i dag av!!!  :)

Likte overskriften  :D
Tror ikke denne brigaden er komplett før vi får se både Scmeichel og Kisnorbo i kampform igjen.

heilt rett,det er to forskjellige ting det å kunne trena og det å vera klar for kamp.Vi treng verkeleg nøkkelspelarar som er klar til kamp
LIFE IS LEEDS

fmtj

Quote from: Woody on October 11, 2010, 22:05:48
Quote from: testo on October 11, 2010, 18:18:29

Flere av gutta tilbake i trening fra i dag av!!!  :)

Likte overskriften  :D

heilt rett,det er to forskjellige ting det å kunne trena og det å vera klar for kamp.Vi treng verkeleg nøkkelspelarar som er klar til kamp

Absolutt en fordel med litt trening først også....!!
Yeboahs vitne

Vonsiggy

Noen som vil ta seg tidtil å sette opp en liste over hvem som er skadet i troppen? Fikk med meg at Faye ble skadet igår.

viking

Håper ikke skaden til Faye er alvorlig.
Vi trenger virkelig en defensiv ryddegutt av hans kaliber.