Leeds etter Bates

Started by Sydhagen, October 22, 2010, 13:12:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Quote from: Sydhagen on October 22, 2010, 13:12:45
Hva vil skje med Leeds etter Bates?

synes det kommer frem noen interessante punkter her:
http://clarkeonenil.co.uk/front-page/david-from-tss-on-what-happens-to-leeds-united-after-bates

Hvilke?

Supportertakeover utelukket, eller hvis Bates dør og Suzannah gir ch.m.-rollen til Harvey eller.................noe nytt?    ???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

flynn

Velskrevet "blogg" dette!
Og det er lett å dele synspunktene hans, selv om mitt "hat" for Bates nok ligger noe tilbake i forhold til hans  ;D

Lett å se problemene han beskriver med et supporter-styre, og også ekstremt-rik-sheik varianten har åpenbart problematiske sider ved seg.

Jeg ønsker meg en eier / styreformann med klare sportslige ambisjoner på klubbens vegne, med solide finanser og evne/vilje til å av og til risikere noe av dette "in the best interest of the club", men uten å kaste penger "left, right and centre".

Dessuten, og det er vel her Bates svikter mest, skal man sørge for å opptre forretningsmessig og sportslig lojalt og korrekt, og samle alle gode krefter i og rundt klubben i arbeidet med å gjenopprette fordums storhet. Dette betinger respekt for the football league og andre styrende organer, motstandere, venner/fiender, og ikke minst egne supportere, uavhengig av hvilken del av klubben de velger å bruke sine surt oppstarte midler på!

flynn

p0ndus

Håper av hele mitt fotballhjerte  at det så snart som mulig finnes et Leeds etter Bates, og at Flynn får ønsket sitt oppfylt. God helg

JacobScreek

LUSCOS har vel snart så mye penger på bok nå at vi kan kjøpe hele klubben...hvem blir styreformann da i så fall???
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

ØBS

Quote from: JacobScreek on October 23, 2010, 00:54:57
LUSCOS har vel snart så mye penger på bok nå at vi kan kjøpe hele klubben...hvem blir styreformann da i så fall???

Ole Morten Ringnes ;D
LUSCOS-hilsen
ØBS

jackbauer68

Quote from: ØBS on October 23, 2010, 11:52:30
Quote from: JacobScreek on October 23, 2010, 00:54:57

Ole Morten Ringnes ;D

Agree:)