Skrevet av Emne: Leeds etter Bates  (Lest 1668 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

Leeds etter Bates
« på: Oktober 22, 2010, 13:12:45 »
Hva vil skje med Leeds etter Bates?

synes det kommer frem noen interessante punkter her:
http://clarkeonenil.co.uk/front-page/david-from-tss-on-what-happens-to-leeds-united-after-bates
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Leeds etter Bates
« Svar #1 på: Oktober 22, 2010, 14:01:37 »
Hva vil skje med Leeds etter Bates?

synes det kommer frem noen interessante punkter her:
http://clarkeonenil.co.uk/front-page/david-from-tss-on-what-happens-to-leeds-united-after-bates

Hvilke?

Supportertakeover utelukket, eller hvis Bates dør og Suzannah gir ch.m.-rollen til Harvey eller.................noe nytt?    ???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

flynn

Sv: Leeds etter Bates
« Svar #2 på: Oktober 22, 2010, 15:45:15 »
Velskrevet "blogg" dette!
Og det er lett å dele synspunktene hans, selv om mitt "hat" for Bates nok ligger noe tilbake i forhold til hans  ;D

Lett å se problemene han beskriver med et supporter-styre, og også ekstremt-rik-sheik varianten har åpenbart problematiske sider ved seg.

Jeg ønsker meg en eier / styreformann med klare sportslige ambisjoner på klubbens vegne, med solide finanser og evne/vilje til å av og til risikere noe av dette "in the best interest of the club", men uten å kaste penger "left, right and centre".

Dessuten, og det er vel her Bates svikter mest, skal man sørge for å opptre forretningsmessig og sportslig lojalt og korrekt, og samle alle gode krefter i og rundt klubben i arbeidet med å gjenopprette fordums storhet. Dette betinger respekt for the football league og andre styrende organer, motstandere, venner/fiender, og ikke minst egne supportere, uavhengig av hvilken del av klubben de velger å bruke sine surt oppstarte midler på!

flynn

p0ndus

  • Gjest
Sv: Leeds etter Bates
« Svar #3 på: Oktober 22, 2010, 19:34:50 »
Håper av hele mitt fotballhjerte  at det så snart som mulig finnes et Leeds etter Bates, og at Flynn får ønsket sitt oppfylt. God helg

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds etter Bates
« Svar #4 på: Oktober 23, 2010, 00:54:57 »
LUSCOS har vel snart så mye penger på bok nå at vi kan kjøpe hele klubben...hvem blir styreformann da i så fall???
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

ØBS

Sv: Leeds etter Bates
« Svar #5 på: Oktober 23, 2010, 11:52:30 »
LUSCOS har vel snart så mye penger på bok nå at vi kan kjøpe hele klubben...hvem blir styreformann da i så fall???

Ole Morten Ringnes ;D
LUSCOS-hilsen
ØBS

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Leeds etter Bates
« Svar #6 på: Oktober 23, 2010, 13:54:45 »
LUSCOS har vel snart så mye penger på bok nå at vi kan kjøpe hele klubben...hvem blir styreformann da i så fall???

Ole Morten Ringnes ;D

Agree:)