Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Alan Smith  (Lest 222343 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Alan Smith
« Svar #150 på: Desember 08, 2010, 18:28:46 »
Tragisk å sparke Chris Hughton.

"You have got to ask yourself why this has happened because it makes no sense. Here is a guy who has done an unbelievable job. He got the club back into the Premier League and any manager would have been rewarded for that with a new contract - but Chris wasn't."

Sol Campbell


Get a life >:(
Eller hold deg i det minste til emne.

Svarte på bwirums innlegg, så om noen sporet av emnet så var det han.
Uansett: Dere holder faan meg på med å snakke om en Newcastle spiller. Hadde vært avsporing om han spilte i Leeds.
Tenk deg om før du skriver da mann!

Poenget er vel at ganske så mange mener at kommentaren ble skrevet på FEIL forum. Men for all del... Du har gode og fornuftige innspill som nesten dekker det faktum at du er svart-og-hvit-stripet. Hold deg fortsatt nøytral du så er du velkommen her.

Personlig er jeg enig med deg om Houghtons avgang! Rubbish!!!  :o

OK?  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

dansale

Sv: Alan Smith
« Svar #151 på: Desember 10, 2010, 00:02:24 »
Har faktisk en god følelse på å se AS i den drakten vår Herre sendte han ned hit med. Om han ikke kommer i januar vinduet så tror jeg at vi får se han i Leeds drakt til sessong start neste år, selv om jeg kansje ville ha satset på litt yngre spillere.
Forza Leeds!

Kickthemdown

Sv: Alan Smith
« Svar #152 på: Desember 10, 2010, 00:49:04 »
Spiller på Emirates  :-X

auren

Sv: Alan Smith
« Svar #153 på: Desember 10, 2010, 08:47:25 »
Hva er det som tilsier at Smith kommer til Leeds allerede denne sesongen? Tror dessuten lønnen hans blir vanskelig å leve med.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

Sv: Alan Smith
« Svar #154 på: Desember 10, 2010, 13:12:28 »
Er smått utrolig hvilket engasjement folk viser i forhold til en middels god ex-angriper som nå for tiden er stasjonær midtbanemann med vesentlig større andel gule og røde kort enn positive involveringer.

Det eneste positive i hente ham tilbake til Leeds ville vært økt billettsalg i noen uker, inntil sannheten om hans fotballevner kommer for en dag.

La ham forbli en leeds-legende (?) og la andre betale forfallet videre synes jeg!

flynn

jarle

Sv: Alan Smith
« Svar #155 på: Desember 10, 2010, 13:23:50 »
Er smått utrolig hvilket engasjement folk viser i forhold til en middels god ex-angriper som nå for tiden er stasjonær midtbanemann med vesentlig større andel gule og røde kort enn positive involveringer.

Det eneste positive i hente ham tilbake til Leeds ville vært økt billettsalg i noen uker, inntil sannheten om hans fotballevner kommer for en dag.

La ham forbli en leeds-legende (?) og la andre betale forfallet videre synes jeg!

flynn


Jeg garanterer han er bedre en mestparten av det som spiller på Leeds idag...

Han er 100% Leeds og gir 110% i hver kamp
Han er også det STEEL vi mangler i laget...

At han i tillegg bringer inn noen 1000 fans til stadion og god entusiasme er bare extra...

En av Newcastles beste ifjor... ikke fått tillitt iår!

Men at en ex Man U og engelsk landslagspiller ikke er bedre en en treg Northampton spiller f.eks...  Come ON!!!



dansale

Sv: Alan Smith
« Svar #156 på: Desember 10, 2010, 13:50:57 »
Hva er det som tilsier at Smith kommer til Leeds allerede denne sesongen? Tror dessuten lønnen hans blir vanskelig å leve med.

auren

Grayson works in mysterious ways  :)
Forza Leeds!

fjellhaugen

Sv: Alan Smith
« Svar #157 på: Desember 10, 2010, 13:58:43 »
Jeg garanterer han er bedre en mestparten av det som spiller på Leeds idag...

Han er 100% Leeds og gir 110% i hver kamp
Han er også det STEEL vi mangler i laget...

At han i tillegg bringer inn noen 1000 fans til stadion og god entusiasme er bare extra...

En av Newcastles beste ifjor... ikke fått tillitt iår!

Men at en ex Man U og engelsk landslagspiller ikke er bedre en en treg Northampton spiller f.eks...  Come ON!!!
 
long live old dreams...
har sett smith to ganger for newcastle i år og han har ikke akkurat imponert.
spillte han i det hele for scum etter beinbruddet? og er det om en spiller var
var god nok for scum vi setter lista for januar kjøpene?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

jarle

Sv: Alan Smith
« Svar #158 på: Desember 10, 2010, 14:50:30 »
Jeg garanterer han er bedre en mestparten av det som spiller på Leeds idag...

Han er 100% Leeds og gir 110% i hver kamp
Han er også det STEEL vi mangler i laget...

At han i tillegg bringer inn noen 1000 fans til stadion og god entusiasme er bare extra...

En av Newcastles beste ifjor... ikke fått tillitt iår!

Men at en ex Man U og engelsk landslagspiller ikke er bedre en en treg Northampton spiller f.eks...  Come ON!!!
 
long live old dreams...
har sett smith to ganger for newcastle i år og han har ikke akkurat imponert.
spillte han i det hele for scum etter beinbruddet? og er det om en spiller var
var god nok for scum vi setter lista for januar kjøpene?


Hvis ikke tidligere meritter er med i vurderingene av en fotballspiller eller i ansettelsen av en ny medarbeider... hmmm! Vel har du funnet opp hjulet på nytt?

Alle som har spilt fotball vet at det er vanskelig å levere opp mot sitt beste hvis man ikke føler tillit. Som sagt Newcastles fansen rated han høyt ifjor... og han er vel ikke over the hill akkurat...

Og ja han spilte i MAn U etter beinbruddet - 92 kamper totalt for et av verdens beste lag over 3 sessonger... HE MUST BE CRAP!!!


Smith was made vice-captain for the 2009–10 season, but captained the team in almost every game due to Chris Hughton's preference of Smith to first choice captain Nicky Butt. Smith has been a regular feature, but in a much deeper role acting as a central defensive midfielder.


Masinga

Sv: Alan Smith
« Svar #159 på: Desember 10, 2010, 14:56:32 »
Hva er det som tilsier at Smith kommer til Leeds allerede denne sesongen? Tror dessuten lønnen hans blir vanskelig å leve med.
Enig med deg, auren. Nå er det skrevet 6 sider på denne tråden om en hypotetisk idè.

Jada, jeg likte Alan Smith den tiden han var i Leeds. Smith er ikke alene. Faktisk er det veldig mange jeg savner fra "the good old days". Men det er 8-10 år siden nå og den tiden får vi ikke tilbake med de samme folkene. Nå bygger Leeds opp på nytt. Med tid og stunder får vi sikkert nye favoritter å glede oss over.

Dessuten tror jeg ikke, i likhet med auren, at Smith passer inn i lønnspolitikken til Leeds.
Masinga, medl.nr. 1250

jarle

Sv: Alan Smith
« Svar #160 på: Desember 10, 2010, 15:00:38 »
Hva er det som tilsier at Smith kommer til Leeds allerede denne sesongen? Tror dessuten lønnen hans blir vanskelig å leve med.
Enig med deg, auren. Nå er det skrevet 6 sider på denne tråden om en hypotetisk idè.

Jada, jeg likte Alan Smith den tiden han var i Leeds. Smith er ikke alene. Faktisk er det veldig mange jeg savner fra "the good old days". Men det er 8-10 år siden nå og den tiden får vi ikke tilbake med de samme folkene. Nå bygger Leeds opp på nytt. Med tid og stunder får vi sikkert nye favoritter å glede oss over.

Dessuten tror jeg ikke, i likhet med auren, at Smith passer inn i lønnspolitikken til Leeds.


SMITH... Grayson's  svar på Wilko's Strachan!!!

mine siste ord i denne debatten

DenHviteYeboah

Sv: Alan Smith
« Svar #161 på: Desember 10, 2010, 15:28:53 »
Herregud så mange latterlige innlegg ;D
Smith ikke god nok?hehe, så vi har en stall som har så mye kvalitet at han er for dårlig?
yeah right....BRING HIM HOME -Gnomefar ;D

metaljon

Sv: Alan Smith
« Svar #162 på: Desember 10, 2010, 15:38:25 »
Herregud så mange latterlige innlegg ;D
Smith ikke god nok?hehe, så vi har en stall som har så mye kvalitet at han er for dårlig?
yeah right....BRING HIM HOME -Gnomefar ;D
;D
hvis vi har råd til han er det ikke noe å lure på nei  :)
The Chief!

Here we go again

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #163 på: Desember 10, 2010, 15:41:30 »
Alan Smith er vel nettopp rundet 30 år og har fortsatt noen år igjen som fotballspiller.  Personlig tror jeg at den type spiller er akkurat hva vi hadde trengt nå for å gi laget et løft slik at vi tar de ekstra poengene som gjør at vi befester stillingen i blant topp 5.

Om han kommer til oss i januar er derimot en helt annen sak.....

Gufrias

Sv: Alan Smith
« Svar #164 på: Desember 10, 2010, 17:25:53 »
Hva er det som tilsier at Smith kommer til Leeds allerede denne sesongen? Tror dessuten lønnen hans blir vanskelig å leve med.
Enig med deg, auren. Nå er det skrevet 6 sider på denne tråden om en hypotetisk idè.

Jada, jeg likte Alan Smith den tiden han var i Leeds. Smith er ikke alene. Faktisk er det veldig mange jeg savner fra "the good old days". Men det er 8-10 år siden nå og den tiden får vi ikke tilbake med de samme folkene. Nå bygger Leeds opp på nytt. Med tid og stunder får vi sikkert nye favoritter å glede oss over.

Dessuten tror jeg ikke, i likhet med auren, at Smith passer inn i lønnspolitikken til Leeds.


SMITH... Grayson's  svar på Wilko's Strachan!!!

mine siste ord i denne debatten
Ingen Strachan akkurat... Men jeg tror han tåler sammenligningen med Vinnie
Hekta på Leeds siden 1974

jarle

Sv: Alan Smith
« Svar #165 på: Desember 10, 2010, 17:31:40 »
Hva er det som tilsier at Smith kommer til Leeds allerede denne sesongen? Tror dessuten lønnen hans blir vanskelig å leve med.
Enig med deg, auren. Nå er det skrevet 6 sider på denne tråden om en hypotetisk idè.

Jada, jeg likte Alan Smith den tiden han var i Leeds. Smith er ikke alene. Faktisk er det veldig mange jeg savner fra "the good old days". Men det er 8-10 år siden nå og den tiden får vi ikke tilbake med de samme folkene. Nå bygger Leeds opp på nytt. Med tid og stunder får vi sikkert nye favoritter å glede oss over.

Dessuten tror jeg ikke, i likhet med auren, at Smith passer inn i lønnspolitikken til Leeds.


SMITH... Grayson's  svar på Wilko's Strachan!!!

mine siste ord i denne debatten
Ingen Strachan akkurat... Men jeg tror han tåler sammenligningen med Vinnie


Nå var det vel ikke hvordan Smith demper ballen kontra Ginger jeg tenkte på... men som typer.. LEDER TYPER!!!



Torpe-do

Sv: Alan Smith
« Svar #166 på: Desember 10, 2010, 18:29:29 »
Hva er det som tilsier at Smith kommer til Leeds allerede denne sesongen? Tror dessuten lønnen hans blir vanskelig å leve med.
Enig med deg, auren. Nå er det skrevet 6 sider på denne tråden om en hypotetisk idè.

Jada, jeg likte Alan Smith den tiden han var i Leeds. Smith er ikke alene. Faktisk er det veldig mange jeg savner fra "the good old days". Men det er 8-10 år siden nå og den tiden får vi ikke tilbake med de samme folkene. Nå bygger Leeds opp på nytt. Med tid og stunder får vi sikkert nye favoritter å glede oss over.

Dessuten tror jeg ikke, i likhet med auren, at Smith passer inn i lønnspolitikken til Leeds.


SMITH... Grayson's  svar på Wilko's Strachan!!!

mine siste ord i denne debatten
Ingen Strachan akkurat... Men jeg tror han tåler sammenligningen med Vinnie


Nå var det vel ikke hvordan Smith demper ballen kontra Ginger jeg tenkte på... men som typer.. LEDER TYPER!!!




Og der ble det ikke Jarles siste ord i denne debatten, allikevel :)

Jeg tror Smith har de kvalitetene mange savner i dagens Leeds-lag. En kjempende, ledende, defansiv midtbane som kan bryte opp spillet til motstanderen. Når det blir nevnt at han påskaffer seg flere sanksjoner enn positive bidrag, er jeg delvis med på det. I Premier League kan jeg se for meg at hurtigheten hans kan bli for svak. Derimot tror jeg at i nPc den holder mål; noe jeg baserer på hans prestasjoner i fjor med Newcastle.

Men, jeg forholder meg skeptisk til en overgang til Leeds. Som nevnt frykter jeg han vil kreve for mye lønn for Leeds, til og med dersom han er så storsinnet om han går med på ørlite mindre lønn enn hva han hadde krevd hos en annen klubb. Til tross for at, i ganske lignende situasjoner, Leeds har hatt suksess med "eldre" spillere (t.d Strachan) sitter jeg igjen med en følelse av at hans kurve kun kommer til å peke nedover. nPc vil kanskje være et passende nivå for Smith akkurat i dag, men jeg håper og mener at Leeds satser litt mer fremtidsrettet mot det endelige og nærmeste mål; Premier League. Som en eldre kar vil han gjerne sikre seg en langvarig kontrakt også? Med andre ord har jeg ikke troen på det å sprenge lønnsbudsjettet for noe som kan virke som en midlertidig satsning.

Alan Smiths overgang fra Leeds var kontroversiell på sitt beste. Jeg mener han gjorde det som Leeds for øyeblikket var best tjent med; han gikk der Leeds fikk mest for ham. I mine øyne er han fortsatt en Leeds-spiller. En Leeds-spiller som til tider har gjort meg stolt over akademiet vårt, og jeg ønsker ikke å se Smith floppe i Leeds-trøya.

Men som en god fan slutter jeg alltid innlegget mitt med; ingenting hadde gjort meg gladere av å bli motbevist! :)


Dennis

Sv: Alan Smith
« Svar #167 på: Desember 10, 2010, 19:34:31 »
Herregud så mange latterlige innlegg ;D
Smith ikke god nok?hehe, så vi har en stall som har så mye kvalitet at han er for dårlig?
yeah right....BRING HIM HOME -Gnomefar ;D

Så plutselig er det greit med Premier League-reserver, likevel?
Marching on together!

jarle

Sv: Alan Smith
« Svar #168 på: Desember 10, 2010, 19:41:04 »
Herregud så mange latterlige innlegg ;D
Smith ikke god nok?hehe, så vi har en stall som har så mye kvalitet at han er for dårlig?
yeah right....BRING HIM HOME -Gnomefar ;D

Så plutselig er det greit med Premier League-reserver, likevel?


Er alle PL reserver like gode...
Er alle som spiller fast i PL like gode...

Idiotisk innlegg.... ( fortjener idiotisk svar)

Dennis

Sv: Alan Smith
« Svar #169 på: Desember 10, 2010, 20:14:13 »
Herregud så mange latterlige innlegg ;D
Smith ikke god nok?hehe, så vi har en stall som har så mye kvalitet at han er for dårlig?
yeah right....BRING HIM HOME -Gnomefar ;D

Så plutselig er det greit med Premier League-reserver, likevel?


Er alle PL reserver like gode...
Er alle som spiller fast i PL like gode...

Idiotisk innlegg.... ( fortjener idiotisk svar)

Takk for det, jarlebass...

Er ikke det dette deres ideologi da, at Leeds må hente fra øverste hylle og ikke være en klubb som skal låne inn talenter eller hente rejects fra klubber som Bolton og Newcastle m.fl. I så fall har jeg misforstått repeat-knappen din med KVALITET KOSTER!!!!!! HVOR VANSKELIG ER DET Ã… FORSTÃ…?!?!?!? BARCELONA GJØR DITT OG DATT etc etc etc.

Det er flere av oss som har påpekt flere ganger at et PL-reject kan være mer enn god nok for Leeds, men til stadighet blitt hugget ned av blant annet deg og DHY om at Leeds skal hente top class, ikke f.eks. Bolton-rejects (setter Newcastle i samme bås).

Det er derfor jeg spurte DHY så dumt, forstår du? Grunnen til at jeg skriver sarkastisk, er grunnet at DHY kaller medsupporternes meninger latterlige. Det er kanskje greit, siden de ikke deler deres meninger?

Når det gjelder Alan Smith, ville jeg hatt han tilbake selv, men ikke til enhver pris. Hans spillestil mangler i dagens stall, samt at jeg tror historien kunne skapt en boost i laget (om ikke sneversynte brøkdeler av fansen hadde satt en stopper for det). Derimot ville jeg ikke hatt Smith tilbake om det tok største delen av overgangs- og lønnsbudsjettet, noe det antakelig ville gjort. Han har ikke vært den samme spilleren siden den stygge skaden for Scum.
« Siste redigering: Desember 10, 2010, 20:20:49 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Karl Hot Shot

Sv: Alan Smith
« Svar #170 på: Desember 10, 2010, 20:28:01 »
Jeg er villig til å godta å se Alan Smith i den hvite Leeds United-trøya igjen, om han er villig til å godta £6000 eller lavere i ukelønn.
 

jarle

Sv: Alan Smith
« Svar #171 på: Desember 10, 2010, 20:47:29 »
Herregud så mange latterlige innlegg ;D
Smith ikke god nok?hehe, så vi har en stall som har så mye kvalitet at han er for dårlig?
yeah right....BRING HIM HOME -Gnomefar ;D

Så plutselig er det greit med Premier League-reserver, likevel?


Er alle PL reserver like gode...
Er alle som spiller fast i PL like gode...

Idiotisk innlegg.... ( fortjener idiotisk svar)

Takk for det, jarlebass...

Er ikke det dette deres ideologi da, at Leeds må hente fra øverste hylle og ikke være en klubb som skal låne inn talenter eller hente rejects fra klubber som Bolton og Newcastle m.fl. I så fall har jeg misforstått repeat-knappen din med KVALITET KOSTER!!!!!! HVOR VANSKELIG ER DET Ã… FORSTÃ…?!?!?!? BARCELONA GJØR DITT OG DATT etc etc etc.

Det er flere av oss som har påpekt flere ganger at et PL-reject kan være mer enn god nok for Leeds, men til stadighet blitt hugget ned av blant annet deg og DHY om at Leeds skal hente top class, ikke f.eks. Bolton-rejects (setter Newcastle i samme bås).

Det er derfor jeg spurte DHY så dumt, forstår du? Grunnen til at jeg skriver sarkastisk, er grunnet at DHY kaller medsupporternes meninger latterlige. Det er kanskje greit, siden de ikke deler deres meninger?

Når det gjelder Alan Smith, ville jeg hatt han tilbake selv, men ikke til enhver pris. Hans spillestil mangler i dagens stall, samt at jeg tror historien kunne skapt en boost i laget (om ikke sneversynte brøkdeler av fansen hadde satt en stopper for det). Derimot ville jeg ikke hatt Smith tilbake om det tok største delen av overgangs- og lønnsbudsjettet, noe det antakelig ville gjort. Han har ikke vært den samme spilleren siden den stygge skaden for Scum.

Om du vil ha en bedre tone på forumet bør vel du som moderator gå foran... ( endel av oss andre har skjerpet seg)

Selvsagt skal vi ikke sprenge banken for AS... men jeg er sikker på at han med sitt Leeds hjerte hadde godtatt en lav lønn... ( han har vel nok til grøten)... Så her kan vi få kvalitet uten at det koster pga at Smith er Leeds tvers igjennom.

Men ikke sammenlign AS med det røkkle jag med andre har avist som PL rejects...

Dessuten er det AS vi snakker om - den kanskje eneste spilleren siden Revie gutta som har spilt med hjerte uta på drakta!!!

Dennis

Sv: Alan Smith
« Svar #172 på: Desember 10, 2010, 20:55:20 »
Jepp, du har vært flink gutt lenge nå, jarle.

Syns derimot ikke det gagner diskusjonen rundt Smith å kalle andres meninger latterlige, det var det som var hele poenget mitt. Feil måte å gå frem på? Mulig det, men det er forklarer her at det var det som var meningen med sarkasmen.

Stemningen på forumet har vært langt bedre den siste tiden, bør være mulig å legge frem sine meninger på en mer saklig måte, selv om man forskjellige meninger.

God helg.
Marching on together!

Bites Yer Legs

Sv: Alan Smith
« Svar #173 på: Desember 10, 2010, 21:24:48 »
Måtte Pardew prøve å fryse ut Smith, pliiiiiiiiiiiis!! COME HOME!!  :'(
KEEP FIGHTING!!

Sleivind

Sv: Alan Smith
« Svar #174 på: Desember 10, 2010, 21:29:03 »
Legger man økonomi, realisme og fornuften til side. Så er vel alle enige om at Alan Smith er en våt drøm av en Leedsspiller.

testo

Sv: Alan Smith
« Svar #175 på: Desember 10, 2010, 23:32:55 »
Jeg har valgt å ikke kaste meg inn i diskusjonen om et mulig comeback for Smithy for om Leeds ville hatt ham nå så hadde han vært klar allerede når vinduet åpner og ryktene ville florert.
Med den nye manageren i castle så kan det også tenkes at han får nye muligheter igjen og hvem ville ikke gitt 110% da, om så skjer så er veien lenger for en evnt overgang til Leeds.

Det eneste vi kan få av han nå er gode minner om hvor stor spiller han var og er, og en som ikke gir opp så lett...En skikkelig KRIGER og motivator som Leeds absolutt hadde kunnet fått mye ut av ikledd i hvit drakt.
Han tar og gir med samme sinn og er av den ekte varen. Smithy is my man........
http://www.youtube.com/watch?v=kLMNXqTANxg&feature=related
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

DenHviteYeboah

Sv: Alan Smith
« Svar #176 på: Desember 10, 2010, 23:51:24 »
Jepp, du har vært flink gutt lenge nå, jarle.

Syns derimot ikke det gagner diskusjonen rundt Smith å kalle andres meninger latterlige, det var det som var hele poenget mitt. Feil måte å gå frem på? Mulig det, men det er forklarer her at det var det som var meningen med sarkasmen.

Stemningen på forumet har vært langt bedre den siste tiden, bør være mulig å legge frem sine meninger på en mer saklig måte, selv om man forskjellige meninger.

God helg.
Latterlig var et dårlig valgt ord Kaizer-beklager. Men jeg blir ganske oppgitt av å lese innlegg som bare avfeier Smith som for dårlig for dette Leeds laget. Derfor syntes jeg at noen innlegg var latterlige.Ellers legger jeg merke til at det blir strikt reagert når feks undertegnende bruker et noe negativt ladet ord som latterlig.Da synes jeg du og andre moderatorer bør kikke litt på hva slags ord og uttrykk som noen har brukt imot hb på dette forum....men det er kanskje ikke så nøye siden han har "feil" meninger..?

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Alan Smith
« Svar #177 på: Desember 11, 2010, 00:16:07 »
http://www.youtube.com/watch?v=60NNSwKxc0g&feature=related

Mye har skjedd siden dette intervjuet...men jeg skal være den første som ønsker Alan Smith VELKOMMEN HJEM!!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Leedsulf

Sv: Alan Smith
« Svar #178 på: Desember 11, 2010, 01:27:25 »
Blir mildt sagt litt overrasket av å lese at Smith ikke skal være god nok for årets Leeds-midtbane. Om han så hadde spilt med protese fra lysken og ned hadde han gjort det bedre enn Bradley Johnson som vi må ty til nå om dagen.
Jeg lever fortsatt i troa på at Smith kommer hjem en dag, og har et ørlite håp om at Pardew ikke har han i planene sine.

Per-Stian

Sv: Alan Smith
« Svar #179 på: Desember 11, 2010, 01:28:09 »
Eg hadde blitt særdeles glad viss vi fekk til ein låneavtale med Newcastle i januar, som erstattar for Faye.