Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Alan Smith  (Lest 222370 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Alan Smith
« Svar #270 på: Januar 07, 2011, 22:51:32 »
Jeg skrev dette innlegget 1.september 2010. Synes dette passer utmerket i Smith tråden, fordi en slik signering hadde gitt så mye mer enn det sportslige.Hvis Gnomefar får til dette, så skal jeg lovprise ham i et innlegg ;D
Personlig må jeg si at jeg nå har vært nedfor siden 2004 mht signeringer.Hvis Smith skulle komme tilbake vil det være den største hjemkomsten siden David Battty :)
Dessverre frykter jeg at dette overgangsvinduet ender med noe overtallsrask fra andre klubber.....

Ja hva skal man si om våre signeringer iår?Foruten Kasper og McCormack mener jeg det har vært særdeles grått.Sikkert mange meninger om dette, men jeg mener fortsatt at Papa Smurf fortsatt undervurderer den psykologiske effekten ved å ikke kjøpe eller låne en eneste KANONSPILLER.Jeg satt og så på Viasat sendingen på lørdag hvor det var et innslag om Bellamys overgang til Cardiff.Vi fikk se fra supportershopen til Cardiff hvor det var ville tilstander.Trøyer med Bellamy gikk som varmt hvetebrød, folk jublet utenfor stadion,klemte hverandre osv.Det var en optimisme og glede å se overalt.Inne på stadion var det elektrisk stemning,og dette økte i styrke utover i kampen.Cardiff vant 4-0.Bellamy scoret 1 og la opp til 2.Nå vet vi alle at Ridsdale ikke er noen brøkregner og at Cardiff kan få en vanvittig blåmandag hvis de ikke rykker opp iår, men mitt spørsmål uansett er følgende:hvorfor kan ikke Leeds United signe eller låne en eneste spiller som gir et vanvittig håp?Klarer ikke Bates å se effekten av dette?Flere tilskuere på hjemmekamper,trøyesalg til himmels mer mediadekning.Hva gir en slik signering supporterne?HÃ…P!Er klar over at vi har startet bra iår,men vi mangler en general på midtbanen.Hva med å signe en i "Dacourt-klassen"?Rett og slett sprenge lønnsbudsjettet på en eneste spiller?Eller låne en spiller i denne klassen i 1 år?Denne klubben skal absolutt kjøpe eller låne spillere de aller fleste aldri har hørt om.Bare de mest ihuga foppall supporterne vet hvem disse spillerne er.Jaja,jeg har nok gitt opp en slik signering dessverre. Men tenk om det er VIERA som isen på kaken.. :)Det hadde virkelig gitt håp om en topp sesong
Eg kunne faktisk ikkje vore meir einig!  :)
Sjøl om sånne folk (td. Beckford) har fort for å bli hoggestabbe om ting går galt og resultat uteblir. Såg jo da i fjor.. I da eine augeblikket flagra superlativa som snø i januar, mens ei veka ettepå ga pipa ein an lyd! Hadde vore utrulig stort å få tilbake Smith, som eg meine kan bidra som nøkkelspelar i år, og som ein meget godt back-up/stallspelar i PL..

Bredinho
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Jørn Egil

Sv: Alan Smith
« Svar #271 på: Januar 07, 2011, 22:52:50 »
Alan Smith er en legende!!
Alan Smith er også en svært begrenset midtbanespiller!!

Fornuftig innfallsvinkel:Enig i alt Runar skriver her,håper ikkje vi henter han.Og la oss tenke på fremtiden,Smith tilhører fortiden.

Følelsesmessig innfallsvinkel:Det vil være fantastisk for klubben å få en virkelig stjerne på plass,en som trekker 5-6000 ekstra tilskuere på neste kamp og løfter hele byen.Gleder meg allerede til å ta imot han når eg er på Elland Road neste lørdag!!


Enig i mye av det du skriver.
Men Alan Smith er ingen Legende i Leeds.
1) Han har ha spilt 172 kamper, for å komme på topp 10 lista må du ha 507!!
2) Han har heller ikke vunnet en eneste tittel med Leeds
3) Han har scoret 38 mål for oss.( Husk han spilte spiss)
4) Han sa i 2003 (da vi så vidt berget oss) at hvis Leeds rykket ned ville han blitt med.
   I 2004 da vi rykket ned var veien ut døren ikke lang.

Men for all del jeg respekterer guttens glød og entusiasme, og synes en retur kan være spennende. Kanskje han en dag kan bli noe som ligner en legende i Leeds, men der er han ikke ennå!!!
« Siste redigering: Januar 07, 2011, 22:58:58 av j-erikse »

Kickthemdown

Sv: Alan Smith
« Svar #272 på: Januar 07, 2011, 23:02:17 »
I en artikkel publisert tidligere i dag, forklarer James Marshment hvorfor han ikke tror at Smith er noe for Leeds. http://www.teamtalk.com/news/2483/6639663/Smith-switch-is-not-right-for-Whites

Jeg vet ikke om noen har tatt fram denne artikkelen tidligere i dag.

Sitat
The problem mainly lies with Smith's versatility. Is he a striker? Is he a midfielder? For me, he's neither a star performer in both positions, and I'm not certain he'd get into our side in either position right now.

If you signed him to play up front, then his record in front of goal is hardly prolific as zero goals in 80 appearances for the Magpies testifies. OK, so he's a battler and good at bringing others into play, but in Luciano Becchio we already have a master of that art and he scores goals. And with Becchio spearheading the Whites attack in a 4-3-2-1 formation which is currently paying pretty handsome dividends - not to mention the wealth of options we have to come on up front sitting on the bench - it's hard to make a case for him giving Smith a game up front.
Latterlig skrevet av en såkalt "ekspert" . Vi trenger altså ikke en defensiv midtbanemann som kan lage helvette ? ::) Vi trenger en kreativ midtbanespiller? Fordi... Vi scorer så lite? jaa....

kongsmo

Sv: Alan Smith
« Svar #273 på: Januar 07, 2011, 23:57:26 »
må bare minne på alle at det var en grunn til at smither'n dro til scumshester!!! Det var på grunn av at de tilbød mest cash der og da + han ga leeds en del penger han selv kunne beholdt, husker ikke om det var lønning klubben var forseknket med eller sign on fee eller noe annet ???

så klart smith er den beste signeringen vi kan håpe på, han vil gi klubben og supporterne en boost som vi ikke har følt siden PL og CL dagene + at han er den første coming back spilleren siden batty, og vi husker jo alle hvor deilig det var!!!! gleder meg som en liten unge til at AS kommer tilbake så fort som mulig  :) :)

ellers vil jeg nevne at det er veldig fint å se din andre side Jarle, må innrømme at vinter vår 2010 ble jeg lei(irritert) av en del innlegg du hadde, mens kommer du med mange supre og ikke minst mye mere saklige innlegg :)

lykke til i morgen alle leeds fans, men cupen betyr jo ikke allverden......bare det blir et supert hvitt år :)
"SNIFFER"

kalle_92

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #274 på: Januar 08, 2011, 09:11:20 »
I en artikkel publisert tidligere i dag, forklarer James Marshment hvorfor han ikke tror at Smith er noe for Leeds. http://www.teamtalk.com/news/2483/6639663/Smith-switch-is-not-right-for-Whites

Jeg vet ikke om noen har tatt fram denne artikkelen tidligere i dag.

Sitat
The problem mainly lies with Smith's versatility. Is he a striker? Is he a midfielder? For me, he's neither a star performer in both positions, and I'm not certain he'd get into our side in either position right now.

If you signed him to play up front, then his record in front of goal is hardly prolific as zero goals in 80 appearances for the Magpies testifies. OK, so he's a battler and good at bringing others into play, but in Luciano Becchio we already have a master of that art and he scores goals. And with Becchio spearheading the Whites attack in a 4-3-2-1 formation which is currently paying pretty handsome dividends - not to mention the wealth of options we have to come on up front sitting on the bench - it's hard to make a case for him giving Smith a game up front.
Latterlig skrevet av en såkalt "ekspert" . Vi trenger altså ikke en defensiv midtbanemann som kan lage helvette ? ::) Vi trenger en kreativ midtbanespiller? Fordi... Vi scorer så lite? jaa....
Det er jeg faktisk enig i. Howson er kreativ, ihvertfall når han får spille der han hører til på banen, bak Becchio. Denne artikkelen er fortsatt nummer 2 på teamtalk.no :P

Teamtalk er teamtalk...

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #275 på: Januar 08, 2011, 10:23:43 »
I en artikkel publisert tidligere i dag, forklarer James Marshment hvorfor han ikke tror at Smith er noe for Leeds. http://www.teamtalk.com/news/2483/6639663/Smith-switch-is-not-right-for-Whites

Jeg vet ikke om noen har tatt fram denne artikkelen tidligere i dag.

Sitat
The problem mainly lies with Smith's versatility. Is he a striker? Is he a midfielder? For me, he's neither a star performer in both positions, and I'm not certain he'd get into our side in either position right now.

If you signed him to play up front, then his record in front of goal is hardly prolific as zero goals in 80 appearances for the Magpies testifies. OK, so he's a battler and good at bringing others into play, but in Luciano Becchio we already have a master of that art and he scores goals. And with Becchio spearheading the Whites attack in a 4-3-2-1 formation which is currently paying pretty handsome dividends - not to mention the wealth of options we have to come on up front sitting on the bench - it's hard to make a case for him giving Smith a game up front.
Latterlig skrevet av en såkalt "ekspert" . Vi trenger altså ikke en defensiv midtbanemann som kan lage helvette ? ::) Vi trenger en kreativ midtbanespiller? Fordi... Vi scorer så lite? jaa....

Og vi scorer mykje fordi vi sender alt og alle i angrep,og derfor slipper vi inn mykje også.Hvis ikkje du ser behovet for en kreativ ballspiller på midtbanen,en driblesterk,skuddsterk og målfarlig utgave av Kilkenny,er det latterlig 8)


kalle_92

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #276 på: Januar 08, 2011, 10:44:42 »
I en artikkel publisert tidligere i dag, forklarer James Marshment hvorfor han ikke tror at Smith er noe for Leeds. http://www.teamtalk.com/news/2483/6639663/Smith-switch-is-not-right-for-Whites

Jeg vet ikke om noen har tatt fram denne artikkelen tidligere i dag.

Sitat
The problem mainly lies with Smith's versatility. Is he a striker? Is he a midfielder? For me, he's neither a star performer in both positions, and I'm not certain he'd get into our side in either position right now.

If you signed him to play up front, then his record in front of goal is hardly prolific as zero goals in 80 appearances for the Magpies testifies. OK, so he's a battler and good at bringing others into play, but in Luciano Becchio we already have a master of that art and he scores goals. And with Becchio spearheading the Whites attack in a 4-3-2-1 formation which is currently paying pretty handsome dividends - not to mention the wealth of options we have to come on up front sitting on the bench - it's hard to make a case for him giving Smith a game up front.
Latterlig skrevet av en såkalt "ekspert" . Vi trenger altså ikke en defensiv midtbanemann som kan lage helvette ? ::) Vi trenger en kreativ midtbanespiller? Fordi... Vi scorer så lite? jaa....

Og vi scorer mykje fordi vi sender alt og alle i angrep,og derfor slipper vi inn mykje også.Hvis ikkje du ser behovet for en kreativ ballspiller på midtbanen,en driblesterk,skuddsterk og målfarlig utgave av Kilkenny,er det latterlig 8)


Og det kunne vi kanskje fått i Michael Johnson?

Jeg synes imidlertid at dette hørtes ut som en interessant spiller, om det stemmer: "That is why I'd prefer Grayson to try to bring in Stoke's Glenn Whelan, who looks set to leave the Potteries this winter.

The Irishman has found his game-time limited at the Britannia but is a regular for his country in the midfield holding role, where coach Giovanni Trapattoni has compared him to (master of that particular art) Gennaro Gattuso."
Ã… bli sammenlignet med Gattuso er ikke dumt. Det høres jo ut som en spiller vi kunne tatt imot i Leeds :)

ingar-br

Sv: Alan Smith
« Svar #277 på: Januar 08, 2011, 12:23:59 »
Et bytte i januar med Gradel/Smith ville vært positivt med tanke på balansen i laget. Jeg er tilhenger av Gradel's kvaliteter, men er det slik at Newcastle ønsker ham er Smith en spillertype vi savner i dag. Howson-Smith sentralt på midten utfyller hverandre på en god måte. Jeg har sett på Smith i vinter og han har utvilsomt kvaliteter som overgår Kilkenny/Johnson/Faye m.fl.
 

Hallgeir *

Sv: Alan Smith
« Svar #278 på: Januar 08, 2011, 12:29:10 »
 Howson må spille bak spissen(e). Det er der han kommer best til sin rett med sine offensive kvaliteter.
Super Leeds since 1968

Bites Yer Legs

Sv: Alan Smith
« Svar #279 på: Januar 08, 2011, 13:07:37 »
Grunnen til at Smith ble erstattet er at han er såpass begrenset at han ikke kan annet enn å takle og det ender som oftest i gult kort og frispark til motstanderen.
Må bare påpeke at Smith er ingen frelser, han er ingen mann som hadde løftet laget betraktelig. Eneste grunnen for å få ham tilbake er fordi han er "local lad" eller no.

Dere burde satse høyere. Kan hende han var bra for 10 år siden, men vi er ikke i 2001 nå så de som tror tiden står stille burde starte klokken igjen.

Du så ikke Smith når han var i Leeds, for da var du maks 3 år eller noe. Alle som har sett den gutten i den hvite trøyen vet hvilken spiller han er når han spiller for klubben i sitt hjerte. En overgang til Leeds kommer ikke bare være et løft for Leeds som klubb, men også for Smith personlig (som spiller), har aldri sett noen blø for drakten som han gjorde for oss, men forestiller meg at det var noe av det samme som Bremner gjorde i sine dager.


Og som Newcastle-supporterhar du ingen rett til å uttale deg om Smith som en eventuell frelser, rett og slett fordi du ikke forstår. At han er "local lad eller noe" er ikke i nærheten av å rettferdigjøre Smudgers status..

Du må slutte å snakke om hvordan han var før. Det er helt uvesentlig når vi er i 2011 og ikke 2001. Alan Shearer var god for 5 år siden, men vi skryter ikke av at han fremdeles er utrolig, nå som han har lagt opp. Same thing, om du skjønner.
Smith har vært en god spiller for oss - til tider. Han var bra i CCC. Han har blødd for drakta. Han er ikke local lad her i Newcastle, men han er defintitivt mannen som gir mest i løpet av en kamp. Problemet er at Smiths beste ikke lenger er spessielt bra. Han holder npC nivå, og om dere har planer om å bli i npC så kommer ikke Smith til å ødelegge spillet deres, men det virker jo som om dere har ambisjoner om opprykk. I tilfelle opprykk ville ikke Smith vært en mann som hadde redda dere med noe som helst. Og når sangene om Super-Smith runger på ER er disse fra gamle dager ikke for hans nåværende prestasjoner. Ingen synger om Shearer på St.James' Park.

Når vi hentet hjem Batty hentet vi en aktiv fotballspiller, ikke en TV-ekspert.
KEEP FIGHTING!!

Bites Yer Legs

Sv: Alan Smith
« Svar #280 på: Januar 08, 2011, 16:37:52 »
Grunnen til at Smith ble erstattet er at han er såpass begrenset at han ikke kan annet enn å takle og det ender som oftest i gult kort og frispark til motstanderen.
Må bare påpeke at Smith er ingen frelser, han er ingen mann som hadde løftet laget betraktelig. Eneste grunnen for å få ham tilbake er fordi han er "local lad" eller no.

Dere burde satse høyere. Kan hende han var bra for 10 år siden, men vi er ikke i 2001 nå så de som tror tiden står stille burde starte klokken igjen.

Du så ikke Smith når han var i Leeds, for da var du maks 3 år eller noe. Alle som har sett den gutten i den hvite trøyen vet hvilken spiller han er når han spiller for klubben i sitt hjerte. En overgang til Leeds kommer ikke bare være et løft for Leeds som klubb, men også for Smith personlig (som spiller), har aldri sett noen blø for drakten som han gjorde for oss, men forestiller meg at det var noe av det samme som Bremner gjorde i sine dager.


Og som Newcastle-supporterhar du ingen rett til å uttale deg om Smith som en eventuell frelser, rett og slett fordi du ikke forstår. At han er "local lad eller noe" er ikke i nærheten av å rettferdigjøre Smudgers status..

Du må slutte å snakke om hvordan han var før. Det er helt uvesentlig når vi er i 2011 og ikke 2001. Alan Shearer var god for 5 år siden, men vi skryter ikke av at han fremdeles er utrolig, nå som han har lagt opp. Same thing, om du skjønner.
Smith har vært en god spiller for oss - til tider. Han var bra i CCC. Han har blødd for drakta. Han er ikke local lad her i Newcastle, men han er defintitivt mannen som gir mest i løpet av en kamp. Problemet er at Smiths beste ikke lenger er spessielt bra. Han holder npC nivå, og om dere har planer om å bli i npC så kommer ikke Smith til å ødelegge spillet deres, men det virker jo som om dere har ambisjoner om opprykk. I tilfelle opprykk ville ikke Smith vært en mann som hadde redda dere med noe som helst. Og når sangene om Super-Smith runger på ER er disse fra gamle dager ikke for hans nåværende prestasjoner. Ingen synger om Shearer på St.James' Park.

Når vi hentet hjem Batty hentet vi en aktiv fotballspiller, ikke en TV-ekspert.

Dere hentet en 30 år gammel Batty som spilte 90 kamper på 6 år.
Kan tenkes at det blir Smiths skjebne også.

Uff.. Gi deg nå, du har allerede bevist hvor lite du vet om Leeds, men det er forsåvidt greit det.
KEEP FIGHTING!!

Peter7

Sv: Alan Smith
« Svar #281 på: Januar 08, 2011, 16:49:46 »
Han Newcastlekaren har jo et lite poeng (selv om han er på feil forum - kanskje Newcastle ikke har noe eget, eller han er kastet ut) i at Smith begynner å bli "gammel" - selv om han fortsatt er en kriger og ville forsterket oss noe i den divisjonen vi nå er i.

Hovedårsaken til at han ikke blir hentet i januarvinduet ligger nok i at han tjener alt for mye til at det er aktuelt å terminere kontrakten hans med Newcastle nå.

Det er sikkert andre midtbanekrigere det ute som vi vil kjøpe - yngre, bedre og en del billigere i drift.

Så får Newcastle slite med å betale Smith 60.000 i uka kontakten ut ;D.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

R - R

Sv: Alan Smith
« Svar #282 på: Januar 08, 2011, 17:44:29 »
Grunnen til at Smith ble erstattet er at han er såpass begrenset at han ikke kan annet enn å takle og det ender som oftest i gult kort og frispark til motstanderen.
Må bare påpeke at Smith er ingen frelser, han er ingen mann som hadde løftet laget betraktelig. Eneste grunnen for å få ham tilbake er fordi han er "local lad" eller no.

Dere burde satse høyere. Kan hende han var bra for 10 år siden, men vi er ikke i 2001 nå så de som tror tiden står stille burde starte klokken igjen.

Du så ikke Smith når han var i Leeds, for da var du maks 3 år eller noe. Alle som har sett den gutten i den hvite trøyen vet hvilken spiller han er når han spiller for klubben i sitt hjerte. En overgang til Leeds kommer ikke bare være et løft for Leeds som klubb, men også for Smith personlig (som spiller), har aldri sett noen blø for drakten som han gjorde for oss, men forestiller meg at det var noe av det samme som Bremner gjorde i sine dager.


Og som Newcastle-supporterhar du ingen rett til å uttale deg om Smith som en eventuell frelser, rett og slett fordi du ikke forstår. At han er "local lad eller noe" er ikke i nærheten av å rettferdigjøre Smudgers status..

Du må slutte å snakke om hvordan han var før. Det er helt uvesentlig når vi er i 2011 og ikke 2001. Alan Shearer var god for 5 år siden, men vi skryter ikke av at han fremdeles er utrolig, nå som han har lagt opp. Same thing, om du skjønner.
Smith har vært en god spiller for oss - til tider. Han var bra i CCC. Han har blødd for drakta. Han er ikke local lad her i Newcastle, men han er defintitivt mannen som gir mest i løpet av en kamp. Problemet er at Smiths beste ikke lenger er spessielt bra. Han holder npC nivå, og om dere har planer om å bli i npC så kommer ikke Smith til å ødelegge spillet deres, men det virker jo som om dere har ambisjoner om opprykk. I tilfelle opprykk ville ikke Smith vært en mann som hadde redda dere med noe som helst. Og når sangene om Super-Smith runger på ER er disse fra gamle dager ikke for hans nåværende prestasjoner. Ingen synger om Shearer på St.James' Park.

At ingen synger om Shearer på St. James' seier meir om fansen enn noko anna...

Som du skriv, han held npc-nivå. Det er jo det vi treng! Vi må opp og ut av denne divisjonen, og om Smith kan bidra - flott! I tilfelle opprykk må vi 'bekymre' oss om det då. Vi må uansett ha ein totalrenovasjon av troppen. Vi veit dessutan at Bates ikkje kjem til å betale enorme summar for Smith, så om han kjem, vil det vere på ein relativt billig avtale.
- Rune

Tom S

Sv: Alan Smith
« Svar #283 på: Januar 08, 2011, 18:03:30 »

Ingen synger om Shearer på St.James' Park.

Er dette tilfelle, lille Gambi?

Har "høyrt" at fansen i newcastle skal vere ganske bra og har hatt ein viss respekt for dei, men om det stemmer at dei gløymer sine helter og ikkje synger om dei, ja da endrer det mitt syn på dokke.
Skammelig vil eg påstå!
COME ON LEEDS !!

auren

Sv: Alan Smith
« Svar #284 på: Januar 08, 2011, 18:19:17 »

Ingen synger om Shearer på St.James' Park.

Er dette tilfelle, lille Gambi?

Har "høyrt" at fansen i newcastle skal vere ganske bra og har hatt ein viss respekt for dei, men om det stemmer at dei gløymer sine helter og ikkje synger om dei, ja da endrer det mitt syn på dokke.
Skammelig vil eg påstå!

Skammelig var vel å ta litt hardt i. Det viktigste er jo å synge og støtte de som er på banen. Hvilke gamle helter synges det om på Elland Road? Kan ikke huske å ha hørt noen jeg.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Somma27

Sv: Alan Smith
« Svar #285 på: Januar 08, 2011, 18:27:19 »
Smtih vil uansett fungere som en moralboost for de andre spillerne, det er jeg sikker på. Samtidig vil han kanskje trekke enda flere tilskuere til ER?

Han må gjerne komme hjem for meg, kan ikke se for meg noe negativt med det :)

Oggy

Sv: Alan Smith
« Svar #286 på: Januar 08, 2011, 18:36:06 »
Smith starter for Newcastle nå...
Oggy

SirOlsen

Sv: Alan Smith
« Svar #287 på: Januar 08, 2011, 19:43:25 »

Ingen synger om Shearer på St.James' Park.

Er dette tilfelle, lille Gambi?

Har "høyrt" at fansen i newcastle skal vere ganske bra og har hatt ein viss respekt for dei, men om det stemmer at dei gløymer sine helter og ikkje synger om dei, ja da endrer det mitt syn på dokke.
Skammelig vil eg påstå!
Hvordan skal du da si til fansen vår (IDAG MOT ARSENAL) som sang;

Wash yer mouth out son,
and go get your fathers gun
and shoot the Chelsea scum, shoot the Chelsea scum
WE HATE CHELSEA, WE HATE CHELSEA

Det vil med andre ord si at du synes vi er skammelige?...
-SirOlsen-

Per Arne

Sv: Alan Smith
« Svar #288 på: Januar 08, 2011, 19:44:49 »
Hva i all verden er skammelig med den sangen, Olsen?

Tom S

Sv: Alan Smith
« Svar #289 på: Januar 08, 2011, 20:01:47 »

Ingen synger om Shearer på St.James' Park.

Er dette tilfelle, lille Gambi?

Har "høyrt" at fansen i newcastle skal vere ganske bra og har hatt ein viss respekt for dei, men om det stemmer at dei gløymer sine helter og ikkje synger om dei, ja da endrer det mitt syn på dokke.
Skammelig vil eg påstå!
Hvordan skal du da si til fansen vår (IDAG MOT ARSENAL) som sang;

Wash yer mouth out son,
and go get your fathers gun
and shoot the Chelsea scum, shoot the Chelsea scum
WE HATE CHELSEA, WE HATE CHELSEA

Det vil med andre ord si at du synes vi er skammelige?...

Har riktignok drukke to bokser med Hansa, men denne skjønte eg ikkje Sir?
Antyder du at eg meiner Leedsfansen er skammelig? Det er skammelig det ;)
COME ON LEEDS !!

Tom S

Sv: Alan Smith
« Svar #290 på: Januar 08, 2011, 20:03:17 »

Ingen synger om Shearer på St.James' Park.

Er dette tilfelle, lille Gambi?

Har "høyrt" at fansen i newcastle skal vere ganske bra og har hatt ein viss respekt for dei, men om det stemmer at dei gløymer sine helter og ikkje synger om dei, ja da endrer det mitt syn på dokke.
Skammelig vil eg påstå!

Skammelig var vel å ta litt hardt i. Det viktigste er jo å synge og støtte de som er på banen. Hvilke gamle helter synges det om på Elland Road? Kan ikke huske å ha hørt noen jeg.

auren

Det var da voldsomt, da!

Matteo og Radebe for å nemne to.
COME ON LEEDS !!

Trond90

Sv: Alan Smith
« Svar #291 på: Januar 08, 2011, 20:39:04 »
Smith starter for Newcastle nå...

Skulle bare mangle. Vi møter Stevenage!
Kjempe lag Stevenage!  ;) MoHAHA  ;D
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Bites Yer Legs

Sv: Alan Smith
« Svar #292 på: Januar 08, 2011, 21:01:32 »

Ingen synger om Shearer på St.James' Park.

Er dette tilfelle, lille Gambi?

Har "høyrt" at fansen i newcastle skal vere ganske bra og har hatt ein viss respekt for dei, men om det stemmer at dei gløymer sine helter og ikkje synger om dei, ja da endrer det mitt syn på dokke.
Skammelig vil eg påstå!

Skammelig var vel å ta litt hardt i. Det viktigste er jo å synge og støtte de som er på banen. Hvilke gamle helter synges det om på Elland Road? Kan ikke huske å ha hørt noen jeg.

auren

Det var da voldsomt, da!

Matteo og Radebe for å nemne to.


Fantastisk å høre Matteo-sangen runge på emirates i dag!!  ;D 
KEEP FIGHTING!!

SirOlsen

Sv: Alan Smith
« Svar #293 på: Januar 08, 2011, 21:23:23 »

Ingen synger om Shearer på St.James' Park.

Er dette tilfelle, lille Gambi?

Har "høyrt" at fansen i newcastle skal vere ganske bra og har hatt ein viss respekt for dei, men om det stemmer at dei gløymer sine helter og ikkje synger om dei, ja da endrer det mitt syn på dokke.
Skammelig vil eg påstå!
Hvordan skal du da si til fansen vår (IDAG MOT ARSENAL) som sang;

Wash yer mouth out son,
and go get your fathers gun
and shoot the Chelsea scum, shoot the Chelsea scum
WE HATE CHELSEA, WE HATE CHELSEA

Det vil med andre ord si at du synes vi er skammelige?...

Har riktignok drukke to bokser med Hansa, men denne skjønte eg ikkje Sir?
Antyder du at eg meiner Leedsfansen er skammelig? Det er skammelig det ;)
Hehe, nei nå er det nok Hansaen som slår inn, min gode Tom! :)
-SirOlsen-

Tom S

Sv: Alan Smith
« Svar #294 på: Januar 08, 2011, 21:36:39 »

Ingen synger om Shearer på St.James' Park.

Er dette tilfelle, lille Gambi?

Har "høyrt" at fansen i newcastle skal vere ganske bra og har hatt ein viss respekt for dei, men om det stemmer at dei gløymer sine helter og ikkje synger om dei, ja da endrer det mitt syn på dokke.
Skammelig vil eg påstå!
Hvordan skal du da si til fansen vår (IDAG MOT ARSENAL) som sang;

Wash yer mouth out son,
and go get your fathers gun
and shoot the Chelsea scum, shoot the Chelsea scum
WE HATE CHELSEA, WE HATE CHELSEA

Det vil med andre ord si at du synes vi er skammelige?...

Har riktignok drukke to bokser med Hansa, men denne skjønte eg ikkje Sir?
Antyder du at eg meiner Leedsfansen er skammelig? Det er skammelig det ;)
Hehe, nei nå er det nok Hansaen som slår inn, min gode Tom! :)

ok  :)
COME ON LEEDS !!

sportcarl1

Sv: Alan Smith
« Svar #295 på: Januar 08, 2011, 21:53:38 »
Smith starter for Newcastle nå...

Skulle bare mangle. Vi møter Stevenage!
Kjempe lag Stevenage!  ;) MoHAHA  ;D

Jepp, tydlig at det var for godt for Smithy! :)


för gott motstånd för hela newcastle? ;D
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #296 på: Januar 08, 2011, 22:01:21 »

Ingen synger om Shearer på St.James' Park.

Er dette tilfelle, lille Gambi?

Har "høyrt" at fansen i newcastle skal vere ganske bra og har hatt ein viss respekt for dei, men om det stemmer at dei gløymer sine helter og ikkje synger om dei, ja da endrer det mitt syn på dokke.
Skammelig vil eg påstå!

Skammelig var vel å ta litt hardt i. Det viktigste er jo å synge og støtte de som er på banen. Hvilke gamle helter synges det om på Elland Road? Kan ikke huske å ha hørt noen jeg.

auren

Det var da voldsomt, da!

Matteo og Radebe for å nemne to.


Til og med Brian og Scott vet jo det 8)

Promotion 2010

Sv: Alan Smith
« Svar #297 på: Januar 09, 2011, 11:36:18 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Alan Smith
« Svar #298 på: Januar 09, 2011, 11:48:46 »
Alan Smith injury...


http://www.youtube.com/watch?v=v0kh5nqK-d8&NR=1&feature=fvwp


Fra februar 2006!

Brekker han ankelen av skuddet fra JAR? Eller er det i fallet etterpå?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsulf

Sv: Alan Smith
« Svar #299 på: Januar 09, 2011, 12:09:01 »
Alan Smith injury...


http://www.youtube.com/watch?v=v0kh5nqK-d8&NR=1&feature=fvwp


Fra februar 2006!

Brekker han ankelen av skuddet fra JAR? Eller er det i fallet etterpå?

auren

Fallet etterpå, måten han lander på ankelen.
Du ser det vel best på ca 2:56.
« Siste redigering: Januar 09, 2011, 12:10:47 av The Boy Eddie Gray »