Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Alan Smith  (Lest 222377 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

JanPSyse

Sv: Alan Smith
« Svar #300 på: Januar 09, 2011, 16:08:26 »
Helt på slutten av klippet ser man også vinkelen på ankelen hans mens han ligger på båren. Den ser rimelig skeiv ut...

Jeg har fått samme skade selv under en kamp, og det er ikke å anbefale :-\
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

MOT

Sv: Alan Smith
« Svar #301 på: Januar 20, 2011, 19:11:21 »
: Breaking News :Alan Pardew claims Alan Smith will "probably be out for the rest of the season" due to ankle injury.

fra yorskshireradio fra twitter

auren

Sv: Alan Smith
« Svar #302 på: Januar 20, 2011, 19:18:39 »
: Breaking News :Alan Pardew claims Alan Smith will "probably be out for the rest of the season" due to ankle injury.

fra yorskshireradio fra twitter

Godt. Så slipper vi disse tullete ryktene om at han skal til Leeds  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kongsmo

Sv: Alan Smith
« Svar #303 på: Januar 20, 2011, 19:36:43 »
: Breaking News :Alan Pardew claims Alan Smith will "probably be out for the rest of the season" due to ankle injury.

fra yorskshireradio fra twitter

Typisk det da, akkurat når KB var klar til åpne pengboka å gjøre en klasse PL signering, så blir han skadet!!!!

Vi var jo så nære    ::)   8)
"SNIFFER"

Superfan

Sv: Alan Smith
« Svar #304 på: Januar 20, 2011, 20:52:26 »
: Breaking News :Alan Pardew claims Alan Smith will "probably be out for the rest of the season" due to ankle injury.

fra yorskshireradio fra twitter

Typisk det da, akkurat når KB var klar til åpne pengboka å gjøre en klasse PL signering, så blir han skadet!!!!

Vi var jo så nære    ::)   8)


Shit at vi ikke rakk å signere ham før han ble skadet. Har sagt det hele tiden - hold oss unna Smith
« Siste redigering: Januar 21, 2011, 13:54:06 av Superfan »

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Alan Smith
« Svar #306 på: Juni 07, 2011, 12:34:50 »
Gutten er på vei hjem!?

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/ex_leeds_united_star_alan_smith_told_he_can_leave_newcastle_united_1_3454429

Sannsynligvis ikke, men nå kommer det nok en haug med spekulasjoner. Jeg tviler på om vi har råd til å dekke hans sannsynlige enorme lønnskrav. Men det kan jo hende han vil spille for "knapper og glansbilder"? Han er jo tross alt Leedsfan, eller?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.


Kickthemdown

Sv: Alan Smith
« Svar #308 på: Juni 07, 2011, 12:43:11 »
Gutten er på vei hjem!?

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/ex_leeds_united_star_alan_smith_told_he_can_leave_newcastle_united_1_3454429

Lite som hadde gjort meg meir glad!!! :D
Ditto. Men tviler sterkt på at Smith er villig til å gå fra den lukrative kontrakten i Newcastle før han må.

COME HOME !!

h.b

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #309 på: Juni 07, 2011, 13:17:49 »
Gutten er på vei hjem!?

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/ex_leeds_united_star_alan_smith_told_he_can_leave_newcastle_united_1_3454429

Sannsynligvis ikke, men nå kommer det nok en haug med spekulasjoner. Jeg tviler på om vi har råd til å dekke hans sannsynlige enorme lønnskrav. Men det kan jo hende han vil spille for "knapper og glansbilder"? Han er jo tross alt Leedsfan, eller?
auren

Det er han. Men totalt idiot er han vel ikke. Ingen gir frivillig opp så mye penger for å spille som det sies her inne. For knapper og glansbilder

DenHviteYeboah

Sv: Alan Smith
« Svar #310 på: Juni 07, 2011, 13:28:05 »
Gutten er på vei hjem!?

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/ex_leeds_united_star_alan_smith_told_he_can_leave_newcastle_united_1_3454429

Sannsynligvis ikke, men nå kommer det nok en haug med spekulasjoner. Jeg tviler på om vi har råd til å dekke hans sannsynlige enorme lønnskrav. Men det kan jo hende han vil spille for "knapper og glansbilder"? Han er jo tross alt Leedsfan, eller?
auren

Det er han. Men totalt idiot er han vel ikke. Ingen gir frivillig opp så mye penger for å spille som det sies her inne. For knapper og glansbilder
Lurer på om Gnomen forstår at å hente hjem Smith, så vil trøyesalget nå uante høyder....

h.b

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #311 på: Juni 07, 2011, 13:30:30 »
Nå får vi nok  drøssevis av innlegg om at de ikke vil ha tilbake Alan Smith. Gutten har jo spilt i Manu

JanPSyse

Sv: Alan Smith
« Svar #312 på: Juni 07, 2011, 13:45:46 »
Kom hjem Alan.
Det hadde vært helt fantastisk!

 ;D
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Håkon

Sv: Alan Smith
« Svar #313 på: Juni 07, 2011, 14:15:12 »

få han hjem til en levelig kontrakt, så kan det bli en hit :)

hvor mange pund i uken skal han tjene da?
Leeds for alltid

DenHviteYeboah

Sv: Alan Smith
« Svar #314 på: Juni 07, 2011, 15:23:57 »

få han hjem til en levelig kontrakt, så kan det bli en hit :)

hvor mange pund i uken skal han tjene da?
Tja,hvilket tilbud får han?£100.000 i uka?

DenHviteYeboah

Sv: Alan Smith
« Svar #315 på: Juni 07, 2011, 15:25:48 »

få han hjem til en levelig kontrakt, så kan det bli en hit :)

hvor mange pund i uken skal han tjene da?
Tja,hvilket tilbud får han?£100.000 i uka?
uffda,mente £10.000 i uka?hva ligger Kasper på?anyone?

Frode

Sv: Alan Smith
« Svar #316 på: Juni 07, 2011, 16:15:23 »
Et lite poeng midt i debatten: Alan Smith er ingen stor fotballspiller (og har aldri vært det)
 

jarle

Sv: Alan Smith
« Svar #317 på: Juni 07, 2011, 16:21:54 »
Et lite poeng midt i debatten: Alan Smith er ingen stor fotballspiller (og har aldri vært det)

Men nå skal han ned til Leeds United ( ex Super Leeds) og ikke til Barcelona... så det går nok fint skal du se.

Tror du har glemt hva Alan Smith står for!

WELCOME ALAN!!!

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Alan Smith
« Svar #318 på: Juni 07, 2011, 16:29:08 »

få han hjem til en levelig kontrakt, så kan det bli en hit :)

hvor mange pund i uken skal han tjene da?
Tja,hvilket tilbud får han?£100.000 i uka?
uffda,mente £10.000 i uka?hva ligger Kasper på?anyone?
Høyrte prat om at han va dn best betalte md 12-13 i veka når eg pratte md nokon lokale leedskara når eg i Leeds i vår
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Frode

Sv: Alan Smith
« Svar #319 på: Juni 07, 2011, 16:43:13 »
Et lite poeng midt i debatten: Alan Smith er ingen stor fotballspiller (og har aldri vært det)

Men nå skal han ned til Leeds United ( ex Super Leeds) og ikke til Barcelona... så det går nok fint skal du se.

Tror du har glemt hva Alan Smith står for!

WELCOME ALAN!!!

Smith står for innsats og null kvalitet - dessverre. Ja, vi kommer til å selge supportereffekter, ja det blir sikkert god stemning de første hjemmekampene, men til jul er han på benken. Men for all del: håper jeg tar feil.
 

Runar

Sv: Alan Smith
« Svar #320 på: Juni 07, 2011, 17:13:19 »
Skeptisk til den sentralemidtbaneutgaven av Alan Smith, men kjenner det varmer et Leeds-hjerte om helten skulle få dra på seg den hvite drakten igjen.
 

jarle

Sv: Alan Smith
« Svar #321 på: Juni 07, 2011, 17:15:56 »
Et lite poeng midt i debatten: Alan Smith er ingen stor fotballspiller (og har aldri vært det)

Men nå skal han ned til Leeds United ( ex Super Leeds) og ikke til Barcelona... så det går nok fint skal du se.

Tror du har glemt hva Alan Smith står for!

WELCOME ALAN!!!

Smith står for innsats og null kvalitet - dessverre. Ja, vi kommer til å selge supportereffekter, ja det blir sikkert god stemning de første hjemmekampene, men til jul er han på benken. Men for all del: håper jeg tar feil.

NULL kvalitet... hmmm javel! da er det dårlig stilt med Leeds omdagen... er sikker på at AS ville blitt en av våre beste spillere slik han var for Newcastle i div 2 for kort tid siden!

Så om AS er NULL kvalitet er LU minus kvalitet...

marve

Sv: Alan Smith
« Svar #322 på: Juni 07, 2011, 17:18:07 »
Gutten er på vei hjem!?

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/ex_leeds_united_star_alan_smith_told_he_can_leave_newcastle_united_1_3454429

Ingen kan vell tro at vi har råd til han når vi ikke har råd til å beholde spillere som  kilkenny og bradly j .
 

DenHviteYeboah

Sv: Alan Smith
« Svar #323 på: Juni 07, 2011, 17:47:01 »
Gutten er på vei hjem!?

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/ex_leeds_united_star_alan_smith_told_he_can_leave_newcastle_united_1_3454429

Ingen kan vell tro at vi har råd til han når vi ikke har råd til å beholde spillere som  kilkenny og bradly j .
godt spørsmål!Det blir spennende å se om det kommer 1 eneste spiller som er på Smith`s nivå før seriestart...

Hallgeir *

Sv: Alan Smith
« Svar #324 på: Juni 07, 2011, 18:01:55 »
Et lite poeng midt i debatten: Alan Smith er ingen stor fotballspiller (og har aldri vært det)

Men nå skal han ned til Leeds United ( ex Super Leeds) og ikke til Barcelona... så det går nok fint skal du se.

Tror du har glemt hva Alan Smith står for!

WELCOME ALAN!!!

Smith står for innsats og null kvalitet - dessverre. Ja, vi kommer til å selge supportereffekter, ja det blir sikkert god stemning de første hjemmekampene, men til jul er han på benken. Men for all del: håper jeg tar feil.

 På benken? Jeg tror det er like sannsynlig at han tilbringer mye tid hos fysioterapeuten.
Super Leeds since 1968

Tom S

COME ON LEEDS !!

Giske

Sv: Alan Smith
« Svar #326 på: Juni 07, 2011, 22:05:59 »
Vi har masa etter en defensiv midtbaneslugger i lengre tid nå, dette må jo være midt i blinken etter mitt begrep! Så et stort "Welcome home Alan" fra meg  :)
(men om han er villig til å gå ned £50.000,- i uka er jo heller usannsynlig)

Peter7

Sv: Alan Smith
« Svar #327 på: Juni 07, 2011, 22:24:52 »
Gutten er på vei hjem!?

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/ex_leeds_united_star_alan_smith_told_he_can_leave_newcastle_united_1_3454429

Ingen kan vell tro at vi har råd til han når vi ikke har råd til å beholde spillere som  kilkenny og bradly j .
Kilkenny + Johnson = Smith
Smith var jo egentlig ikke noen toppklassespiss - men det var da vi var i CL ...
Batty mente Smith ville få en stor karriere som midtbanespiller - dette kunne bli til virkelighet dersom han fulgte i Battys fotspor og returnerte til Leeds.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

DenHviteYeboah

Sv: Alan Smith
« Svar #328 på: Juni 07, 2011, 23:30:46 »
Gnom: få gutten hjem og gi meg håp!PLEASE!

pesi

Sv: Alan Smith
« Svar #329 på: Juni 07, 2011, 23:37:18 »
hadde vært MAGISK! få han hjem!!!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!