Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Alan Smith  (Lest 220032 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

LeedsU878

Sv: Alan Smith
« Svar #450 på: Juni 19, 2011, 00:31:03 »
Jeg vet ikke helt hva jeg skal mene.

Jeg elsket Alan Smith da han spilte for oss og jeg ville elsket å se han i helhvitt igjen, men jeg er er redd dette har mere med nostalgi enn noe annet å gjøre.

Faktum er at han blir en ganske dyr spiller, at han er mye skadet, at han ikke scorer mål, og at han drar på seg mye kort. Holder han seg derimot skadesfri er jeg ganske sikker på at han kommer til å bli en viktig spiller på midtbanen. Han blør for drakta, og kombinasjonen Howson/Smith hadde vel ikke være helt dårlig?

Nostalgi eller ikke - Smith vil alltid ha min dypeste respekt i motsetning til andre spillere som forlot oss rundt samme tider......
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Wannabe

Sv: Alan Smith
« Svar #451 på: Juni 19, 2011, 16:33:02 »
Smith håper jeg gir sin gamle klubb en håndsrekning i form av at han blir en rimelig spiller i forhold til nivået sitt, men jeg kan dessverre ikke helt tro på det, for det er mange som mener å vite at han tydeligvis heller starter/fortsetter nedtrapping av karrieren enn å bidra for klubben sin. Han får jo aldri i verden slike summer (av Bates i hvert fall) som noen mener han kommer til å kreve.

Hvis derimot den i beste fall løse og svært selvdestruktive kanonen Bowyer kommer igjen, må jeg i respekt for asiatene i Leeds sette supporterskapet mitt for Leeds United på vent. Heldigvis er sistnevnte passert 30 år med god margin.

MOT
« Siste redigering: Juni 19, 2011, 16:34:47 av Wannabe »
 

Tore

Sv: Alan Smith
« Svar #452 på: Juni 20, 2011, 09:46:19 »
AS skadefri vil nok være en boost for Leeds, og Bowyer kunne ha blitt en Stachan light for oss tror jeg... Når det gjelder Bowyer så er han hjernedød fyr jeg misliker som person, men som desverre er akkurat hva vi trenger på midten i form av løpskapasitet og taklingsstyrke....
Tore
Marching on together...

Cherry

Sv: Alan Smith
« Svar #453 på: Juni 20, 2011, 10:35:09 »
AS skadefri vil nok være en boost for Leeds, og Bowyer kunne ha blitt en Stachan light for oss tror jeg... Når det gjelder Bowyer så er han hjernedød fyr jeg misliker som person, men som desverre er akkurat hva vi trenger på midten i form av løpskapasitet og taklingsstyrke....

Ja, Bowyer er vel i klasse med Dickhead som utrolig nok Larry valgte å låne inn i fjør....disgrace!!
Når man tar det i betraktning, så kan det ramle inn akkurat hva som helst - men håper jo selvsagt mest på Born & Bread Smudger....
 

DenHviteYeboah

Sv: Alan Smith
« Svar #454 på: Juni 20, 2011, 11:15:18 »
AS skadefri vil nok være en boost for Leeds, og Bowyer kunne ha blitt en Stachan light for oss tror jeg... Når det gjelder Bowyer så er han hjernedød fyr jeg misliker som person, men som desverre er akkurat hva vi trenger på midten i form av løpskapasitet og taklingsstyrke....

Ja, Bowyer er vel i klasse med Dickhead som utrolig nok Larry valgte å låne inn i fjør....disgrace!!
Når man tar det i betraktning, så kan det ramle inn akkurat hva som helst - men håper jo selvsagt mest på Born & Bread Smudger....
jeg tror faktisk at Smith-Woodgate-Harte-Bowyer ville gitt oss et boost.Er sikker på at de holder godt i NpC.Selv om dette er et snev av nostalgi, hadde dette vært morsomt på alle måter ;)

auren

Sv: Alan Smith
« Svar #455 på: Juni 21, 2011, 10:15:46 »
"Grayson has offered Alan Smith an emotional return to Elland Road – but only if Newcastle continue to pay half his wages.

Grayson is hoping to turn back the clock by reuniting Smith, Lee Bowyer and Jonathan Woodgate in Leeds colours this summer.

Smith currently earns about £55,000 a week at St James’ Park and still has one more year of his lucrative deal to run."

Read more: http://www.express.co.uk/posts/view/254022/-Surprise-as-Kasper-Schmeichel-is-sold/-Surprise-as-Kasper-Schmeichel-is-sold#ixzz1PtdjW2gb


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Alan Smith
« Svar #456 på: Juni 21, 2011, 10:17:39 »
Det er bare å glemme Smith. Med 55000 i uka er dette en lost case.
 

Masinga

Sv: Alan Smith
« Svar #457 på: Juni 21, 2011, 10:54:59 »
Som det står, Leeds er ikke interessert i å betale mer en halvparten av ukelønna på £55.000.
Masinga, medl.nr. 1250

kongsmo

Sv: Alan Smith
« Svar #458 på: Juni 21, 2011, 11:25:00 »
Hvis det er noen som helst sannhet i dette ryktet så må jeg si Leeds strekker seg veldig langt for Smithy, kanskje litt for langt???

Så vidt jeg forstår så skal leeds punge ut 25000 pund i uka?? stemmer det??
"SNIFFER"

auren

Sv: Alan Smith
« Svar #459 på: Juni 21, 2011, 11:33:57 »
Hvis det er noen som helst sannhet i dette ryktet så må jeg si Leeds strekker seg veldig langt for Smithy, kanskje litt for langt???

Så vidt jeg forstår så skal leeds punge ut 25000 pund i uka?? stemmer det??

Det blir 27500 pund i uka, noe som gir en sum på 1.430.000 pund for ett år. Disse blir da dekket inn ved salget av Kasper. Regner med at en ny lønn reforhandles til neste sesong.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsulf

Sv: Alan Smith
« Svar #460 på: Juni 21, 2011, 11:42:45 »
Det er ikke mulighet for at han går ned litt i lønn da ved et evt klubbskifte?
Om han går ned til 35-40000 tror jeg nok han fortsatt får endene til å møtes.

Glenn K

Sv: Alan Smith
« Svar #461 på: Juni 21, 2011, 19:20:57 »
http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/football/newcastle/9095132.Leeds_keen_on_Smith/

Denne artikkelen forteller at Leeds kommer til å be Newcastle om å betale en del av lønnen til Smith for neste sesong. Det står også at en annen championship-klubb har tatt kontakt med Newcastle angående Smithy, men at klubben det gjelder har et enda smalere lønnsbudsjett enn Leeds.

Kickthemdown

Sv: Alan Smith
« Svar #462 på: Juni 21, 2011, 19:36:06 »
Det er bare å glemme Smith. Med 55000 i uka er dette en lost case.
Han kommer.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #463 på: Juni 21, 2011, 20:15:04 »
http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/football/newcastle/9095132.Leeds_keen_on_Smith/

Denne artikkelen forteller at Leeds kommer til å be Newcastle om å betale en del av lønnen til Smith for neste sesong. Det står også at en annen championship-klubb har tatt kontakt med Newcastle angående Smithy, men at klubben det gjelder har et enda smalere lønnsbudsjett enn Leeds.

Eksisterer det sannelig en klubb med smalere lønnsbudsjett enn oss og attpåtil i samme divisjon.
Betviles...........................

Woody

Sv: Alan Smith
« Svar #464 på: Juni 21, 2011, 20:20:50 »
http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/football/newcastle/9095132.Leeds_keen_on_Smith/

Denne artikkelen forteller at Leeds kommer til å be Newcastle om å betale en del av lønnen til Smith for neste sesong. Det står også at en annen championship-klubb har tatt kontakt med Newcastle angående Smithy, men at klubben det gjelder har et enda smalere lønnsbudsjett enn Leeds.

Eksisterer det sannelig en klubb med smalere lønnsbudsjett enn oss og attpåtil i samme divisjon.
Betviles...........................

Det er nok fleire av dei klubbane,men ikkje med same publikumspotensiale :'(
LIFE IS LEEDS

lojosang

Sv: Re: Sv: Alan Smith
« Svar #465 på: Juni 21, 2011, 23:53:45 »
http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/football/newcastle/9095132.Leeds_keen_on_Smith/

Denne artikkelen forteller at Leeds kommer til å be Newcastle om å betale en del av lønnen til Smith for neste sesong. Det står også at en annen championship-klubb har tatt kontakt med Newcastle angående Smithy, men at klubben det gjelder har et enda smalere lønnsbudsjett enn Leeds.

Eksisterer det sannelig en klubb med smalere lønnsbudsjett enn oss og attpåtil i samme divisjon.
Betviles...........................

Man får faktisk kjøpt malerskrin med mørkegrått også. Øv med det en stund. Pastellfarger er du ikke klar for ennå, tydeligvis.

Sent from my Desire HD using Tapatalk
- Leif Olav

Cherry

Sv: Alan Smith
« Svar #466 på: Juni 22, 2011, 11:31:29 »
Ta en legesjekk kjapt , og sign up Smith!  Vi trenger noe positivitet for å "rulle i gang signeringer nå"
 

Leedsfan

Sv: Alan Smith
« Svar #467 på: Juni 22, 2011, 11:45:13 »
Ta en legesjekk kjapt , og sign up Smith!  Vi trenger noe positivitet for å "rulle i gang signeringer nå"

+1
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fjellhaugen

Sv: Alan Smith
« Svar #468 på: Juni 22, 2011, 21:21:37 »
smith for min 27000£ i uka????????????

HAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHHHAAHAAAAHA

what a f**king waste!!
det er faktisk noe av det dummeste jeg ser bruk av penger på.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

asLeeds

Sv: Alan Smith
« Svar #469 på: Juni 22, 2011, 21:33:51 »
såså, roligt no Torbjørn ;)
DALHEIM WHITES

Kickthemdown

Sv: Alan Smith
« Svar #470 på: Juni 22, 2011, 21:37:38 »
smith for min 27000£ i uka????????????

HAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHHHAAHAAAAHA

what a f**king waste!!det er faktisk noe av det dummeste jeg ser bruk av penger på.
Dine penger eller?

fjellhaugen

Sv: Alan Smith
« Svar #471 på: Juni 22, 2011, 21:42:41 »
smith for min 27000£ i uka????????????

HAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHHHAAHAAAAHA

what a f**king waste!!det er faktisk noe av det dummeste jeg ser bruk av penger på.
Dine penger eller?


come on alta!!!

en skadeplaget aldrende reserve skal tjene 4,5 ganger lønnstaket vi hadde i L1?

ta av de hvite brillene dine og si du hadde spandert like mye på alan "hvermannsen"  :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Kickthemdown

Sv: Alan Smith
« Svar #472 på: Juni 22, 2011, 21:49:49 »
smith for min 27000£ i uka????????????

HAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHHHAAHAAAAHA

what a f**king waste!!det er faktisk noe av det dummeste jeg ser bruk av penger på.
Dine penger eller?


come on alta!!!

en skadeplaget aldrende reserve skal tjene 4,5 ganger lønnstaket vi hadde i L1?

ta av de hvite brillene dine og si du hadde spandert like mye på alan "hvermannsen"  :P
I dag er brillene mine gule og blå  ;)

Han er verdt vært eneste £, bare på de ekstra tilskuerne som kommer ved at han signerer.  :)

Evig Pint

Sv: Alan Smith
« Svar #473 på: Juni 22, 2011, 22:26:25 »
Ekstra tilskuere (i hvert fall i de første kampene) og et enormt draktsalg, garantert. Kan finansiere mye av kjøpet i seg selv faktisk.
Marching on together

Bites Yer Legs

Sv: Alan Smith
« Svar #474 på: Juni 22, 2011, 23:34:24 »
Det er neppe snakk om at Leeds skal betale 27500 pund, det er det Newcastle som skal. Vi kommer til å forhandle om siste rest, og jeg er trygg på at Smith tar et bra lønnskutt og kommer hjem!!  :)
KEEP FIGHTING!!

Jon R

Sv: Alan Smith
« Svar #475 på: Juni 22, 2011, 23:37:42 »
Det er neppe snakk om at Leeds skal betale 27500 pund, det er det Newcastle som skal. Vi kommer til å forhandle om siste rest, og jeg er trygg på at Smith tar et bra lønnskutt og kommer hjem!!  :)

Håper du har rett. Leedsfolket trenger virkelig noe positivt å fokusere på nå!
Jon R.

Milou

Sv: Alan Smith
« Svar #476 på: Juni 23, 2011, 06:11:18 »
Det er neppe snakk om at Leeds skal betale 27500 pund, det er det Newcastle som skal. Vi kommer til å forhandle om siste rest, og jeg er trygg på at Smith tar et bra lønnskutt og kommer hjem!!  :)

Slik tolkar eg også dette. Ville gleda meg å sjå Smith slutte karrieren sin i Leeds.

bwirum

Sv: Alan Smith
« Svar #477 på: Juni 23, 2011, 08:06:44 »
Det er neppe snakk om at Leeds skal betale 27500 pund, det er det Newcastle som skal. Vi kommer til å forhandle om siste rest, og jeg er trygg på at Smith tar et bra lønnskutt og kommer hjem!!  :)

Slik tolkar eg også dette. Ville gleda meg å sjå Smith slutte karrieren sin i Leeds.

Absolutt!
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

stian

Sv: Alan Smith
« Svar #478 på: Juni 23, 2011, 08:28:55 »
Det er neppe snakk om at Leeds skal betale 27500 pund, det er det Newcastle som skal. Vi kommer til å forhandle om siste rest, og jeg er trygg på at Smith tar et bra lønnskutt og kommer hjem!!  :)

Slik tolkar eg også dette. Ville gleda meg å sjå Smith slutte karrieren sin i Leeds.

Absolutt!

Litt uvant at det er andre klubber somskal subsidiere lønna til våre spillere. Vanligvis pleier det å være omvendt... Ut fra diverse kilder på nettet skal newcastle være interessert i å dekke 30k i uka. Da kommer kanskje Smith hjem for 15-20k fra vår side?

martind

Sv: Alan Smith
« Svar #479 på: Juni 23, 2011, 10:52:58 »
Det er neppe snakk om at Leeds skal betale 27500 pund, det er det Newcastle som skal. Vi kommer til å forhandle om siste rest, og jeg er trygg på at Smith tar et bra lønnskutt og kommer hjem!!  :)

Slik tolkar eg også dette. Ville gleda meg å sjå Smith slutte karrieren sin i Leeds.

Absolutt!

Litt uvant at det er andre klubber somskal subsidiere lønna til våre spillere. Vanligvis pleier det å være omvendt... Ut fra diverse kilder på nettet skal newcastle være interessert i å dekke 30k i uka. Da kommer kanskje Smith hjem for 15-20k fra vår side?

La oss håpe!! Og såpass er han verdt!
MOT!! We are Leeds!