Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Alan Smith  (Lest 221551 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

voldball

Sv: Alan Smith
« Svar #570 på: Juli 14, 2011, 14:10:58 »
14 Jul 2011 11:50:52
ITS OFFICIAL: Just had a text from the OS smith has returned to Leeds united on a 2 year deal

4 November 2000 - Leeds United 4 Liverpool 3
Premiership - Elland Road - 40,055
Scorers: Viduka 4
Leeds United: Robinson; Kelly, Woodgate (Hay), Matteo, Harte; Bowyer, Bakke, Dacourt, Burns; Smith, Viduka

J-R

Sv: Alan Smith
« Svar #571 på: Juli 14, 2011, 14:24:21 »
HÃ…P!!

Per-Stian

Sv: Alan Smith
« Svar #572 på: Juli 14, 2011, 14:34:38 »
No klarer eg knapt å halde att sjampanjekorken! Når kan vi prette?

Håkon

Sv: Alan Smith
« Svar #573 på: Juli 14, 2011, 15:13:48 »


No må det skje, klarer ikke vente 8)
noen som vet
Leeds for alltid

4ever arcticwhite

Sv: Alan Smith
« Svar #574 på: Juli 14, 2011, 15:25:16 »
14 Jul 2011 11:50:52
ITS OFFICIAL: Just had a text from the OS smith has returned to Leeds united on a 2 year deal


Hvor fant du dette? (link/kilde)
The future's so White I've got to wear shades 8)

Glenn K

Sv: Alan Smith
« Svar #575 på: Juli 14, 2011, 15:27:56 »
14 Jul 2011 11:50:52
ITS OFFICIAL: Just had a text from the OS smith has returned to Leeds united on a 2 year deal


Hvor fant du dette? (link/kilde)

www.leedsrumours.co.uk

4ever arcticwhite

Sv: Alan Smith
« Svar #576 på: Juli 14, 2011, 16:00:49 »
14 Jul 2011 11:50:52
ITS OFFICIAL: Just had a text from the OS smith has returned to Leeds united on a 2 year deal


Hvor fant du dette? (link/kilde)

www.leedsrumours.co.uk
for meg ser det ut som om dette er en side der folk sitter og finner på rykter, og så skal folk stemme over om de tror på ryktet eller ikke....
The future's so White I've got to wear shades 8)

kalle_92

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #577 på: Juli 14, 2011, 16:06:27 »
14 Jul 2011 11:50:52
ITS OFFICIAL: Just had a text from the OS smith has returned to Leeds united on a 2 year deal


Hvor fant du dette? (link/kilde)

www.leedsrumours.co.uk
for meg ser det ut som om dette er en side der folk sitter og finner på rykter, og så skal folk stemme over om de tror på ryktet eller ikke....
Godt observert ;)

Ikke mye seriøst å finne der ihvertfall!

sportcarl1

Sv: Alan Smith
« Svar #578 på: Juli 14, 2011, 16:58:05 »
14 Jul 2011 11:50:52
ITS OFFICIAL: Just had a text from the OS smith has returned to Leeds united on a 2 year deal



sedan när har ryktessidor blivit officellla? :D
 

mac_gyver

Sv: Alan Smith
« Svar #579 på: Juli 14, 2011, 17:25:16 »
Aiaiai.... Begynner å tvile ::)
Pride of Yorkshire

SDalen

Sv: Alan Smith
« Svar #580 på: Juli 14, 2011, 17:45:35 »
Men henter vi han f
Kanskje han ikke har arvet pasningene til Alonso, kanskje han har vært plaget med en del skader, kanskje han pådrar seg for mange og unødvendige kort, fortsatt er han laaaangt ifra den værste spilleren vi har hatt i stallen di siste årene, og derfor vil han heve laget, med sitt evige pågangsmot, stå-på-vilje og harde stil ;-)

Dessuten å si han har null ballfølelse er helt bak mål. Han har ikke like slepen teknikk som Snodgrass, men ballfølelse har han, til en viss grad og denne graden er mer enn god nok for championsship, og vi har jo alle mangler :)

COME HOME SMITHY
Ja, der havner ofte skuddforsøkene hans ;)
Men henter vi han for å skore mer mål, eller få en mer solid midtbane?
Rogaland whites!

Svend Anders

Sv: Alan Smith
« Svar #581 på: Juli 15, 2011, 07:18:46 »
Fantastisk hvordan ørten ryktesider, tvitrere og waccoe-postere kan pøse ut påstander i vilden sky om at Smith er klar etc.

Og enda mer fasinerende at folk går rett på, selv på den mest åpenbare lystløgner. Ta Leeds United Mad, siden som i fullt alvor mente Fredrik Gulsvik var en del av pre-season-betalingen. Hvor tar de det fra?!

Hva gjelder Smith er det sålangt jeg har hørt (per onsdag) ikke noen utvikling. Som alle forstår, skal det bli noe av må Newcastle bidra med minst 300.000 kroner i uka til en spiller de da ikke får nytte av.

Leeds får gjort fint lite før denne korken eventuelt trekkes ut.

Jeg synes forøvrig det er bemerkelsesverdig at ikke en eneste journalist har klart å spørre Smith, agenten hans, eller Newcastle om hva de ser for seg fremover. Noen ord fra disse måtte da vært mulig? Istedet sitter vi og overanalyserer hvert eneste ord fra Bates/Grayson, som jo strengt tatt får gjort lite før Newcastle får ut finger'n.

I tillegg er det jo et spørsmål hva Leeds kan tillate seg å vente med i mellomtiden. Om Grayson henter en annen sentral midtbane bruker han kort sagt opp både lønn og plass på laget.

Tiden vil vise, helt utelukket er det nok ennå ikke - men ballen ligger på motsatt banehalvdel.

SA

Sent from my iPhone using Tapatalk

pesi

Sv: Alan Smith
« Svar #582 på: Juli 15, 2011, 07:41:35 »
Fantastisk hvordan ørten ryktesider, tvitrere og waccoe-postere kan pøse ut påstander i vilden sky om at Smith er klar etc.

Og enda mer fasinerende at folk går rett på, selv på den mest åpenbare lystløgner. Ta Leeds United Mad, siden som i fullt alvor mente Fredrik Gulsvik var en del av pre-season-betalingen. Hvor tar de det fra?!

Hva gjelder Smith er det sålangt jeg har hørt (per onsdag) ikke noen utvikling. Som alle forstår, skal det bli noe av må Newcastle bidra med minst 300.000 kroner i uka til en spiller de da ikke får nytte av.

Leeds får gjort fint lite før denne korken eventuelt trekkes ut.

Jeg synes forøvrig det er bemerkelsesverdig at ikke en eneste journalist har klart å spørre Smith, agenten hans, eller Newcastle om hva de ser for seg fremover. Noen ord fra disse måtte da vært mulig? Istedet sitter vi og overanalyserer hvert eneste ord fra Bates/Grayson, som jo strengt tatt får gjort lite før Newcastle får ut finger'n.

I tillegg er det jo et spørsmål hva Leeds kan tillate seg å vente med i mellomtiden. Om Grayson henter en annen sentral midtbane bruker han kort sagt opp både lønn og plass på laget.

Tiden vil vise, helt utelukket er det nok ennå ikke - men ballen ligger på motsatt banehalvdel.

SA

Sent from my iPhone using Tapatalk


Pessimist :D :D :D :P :P :P ;D ;D ;D

stemmer nok sikkert dette, men etter en til nå laber silly season så må vi ha noe å drømme om ;)
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

LeedsU878

Sv: Alan Smith
« Svar #583 på: Juli 15, 2011, 08:06:10 »
Fantastisk hvordan ørten ryktesider, tvitrere og waccoe-postere kan pøse ut påstander i vilden sky om at Smith er klar etc.

Og enda mer fasinerende at folk går rett på, selv på den mest åpenbare lystløgner. Ta Leeds United Mad, siden som i fullt alvor mente Fredrik Gulsvik var en del av pre-season-betalingen. Hvor tar de det fra?!

Hva gjelder Smith er det sålangt jeg har hørt (per onsdag) ikke noen utvikling. Som alle forstår, skal det bli noe av må Newcastle bidra med minst 300.000 kroner i uka til en spiller de da ikke får nytte av.

Leeds får gjort fint lite før denne korken eventuelt trekkes ut.

Jeg synes forøvrig det er bemerkelsesverdig at ikke en eneste journalist har klart å spørre Smith, agenten hans, eller Newcastle om hva de ser for seg fremover. Noen ord fra disse måtte da vært mulig? Istedet sitter vi og overanalyserer hvert eneste ord fra Bates/Grayson, som jo strengt tatt får gjort lite før Newcastle får ut finger'n.

I tillegg er det jo et spørsmål hva Leeds kan tillate seg å vente med i mellomtiden. Om Grayson henter en annen sentral midtbane bruker han kort sagt opp både lønn og plass på laget.

Tiden vil vise, helt utelukket er det nok ennå ikke - men ballen ligger på motsatt banehalvdel.

SA

Sent from my iPhone using Tapatalk

Du har rett i det meste av det du sier, men man må ikke glemme bookmakernes plutselige "slashing" av oddsen. Dette kan begrunnes med markedshysteri, men det kan også bety at noen vet noe. Dette er veldig ofte første indikasjon på "at noe skjer" her i England - noe du vel selv er klar over :)

Uansett er det vel få spillere, som vekker flere følelser hos oss fans enn den fortapte sønnen Alan Smith.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

voldball

Sv: Alan Smith
« Svar #584 på: Juli 15, 2011, 08:14:48 »
Fantastisk hvordan ørten ryktesider, tvitrere og waccoe-postere kan pøse ut påstander i vilden sky om at Smith er klar etc.

Og enda mer fasinerende at folk går rett på, selv på den mest åpenbare lystløgner. Ta Leeds United Mad, siden som i fullt alvor mente Fredrik Gulsvik var en del av pre-season-betalingen. Hvor tar de det fra?!

Hva gjelder Smith er det sålangt jeg har hørt (per onsdag) ikke noen utvikling. Som alle forstår, skal det bli noe av må Newcastle bidra med minst 300.000 kroner i uka til en spiller de da ikke får nytte av.

Leeds får gjort fint lite før denne korken eventuelt trekkes ut.

Jeg synes forøvrig det er bemerkelsesverdig at ikke en eneste journalist har klart å spørre Smith, agenten hans, eller Newcastle om hva de ser for seg fremover. Noen ord fra disse måtte da vært mulig? Istedet sitter vi og overanalyserer hvert eneste ord fra Bates/Grayson, som jo strengt tatt får gjort lite før Newcastle får ut finger'n.

I tillegg er det jo et spørsmål hva Leeds kan tillate seg å vente med i mellomtiden. Om Grayson henter en annen sentral midtbane bruker han kort sagt opp både lønn og plass på laget.

Tiden vil vise, helt utelukket er det nok ennå ikke - men ballen ligger på motsatt banehalvdel.

SA

Sent from my iPhone using Tapatalk

Du har rett i det meste av det du sier, men man må ikke glemme bookmakernes plutselige "slashing" av oddsen. Dette kan begrunnes med markedshysteri, men det kan også bety at noen vet noe. Dette er veldig ofte første indikasjon på "at noe skjer" her i England - noe du vel selv er klar over :)

Uansett er det vel få spillere, som vekker flere følelser hos oss fans enn den fortapte sønnen Alan Smith.

Vel talt:)
4 November 2000 - Leeds United 4 Liverpool 3
Premiership - Elland Road - 40,055
Scorers: Viduka 4
Leeds United: Robinson; Kelly, Woodgate (Hay), Matteo, Harte; Bowyer, Bakke, Dacourt, Burns; Smith, Viduka

Svend Anders

Sv: Alan Smith
« Svar #585 på: Juli 15, 2011, 09:19:48 »
Du har rett i det meste av det du sier, men man må ikke glemme bookmakernes plutselige "slashing" av oddsen. Dette kan begrunnes med markedshysteri, men det kan også bety at noen vet noe. Dette er veldig ofte første indikasjon på "at noe skjer" her i England - noe du vel selv er klar over :)

Uansett er det vel få spillere, som vekker flere følelser hos oss fans enn den fortapte sønnen Alan Smith.

Bookmakernes plutselig odds-kutt har du helt rett i gir en naturlig boost i spekulasjonene, det er godt forståelig og ofte er bookmakerne godt informert.

Det er likevel et stykke derfra til en del av påstandene om Smith. Ofte gir de som (av ren fetisjistisk årsak?) planter rykter om Smith-overgangen noen "detaljer" som får det til å virke mer troverdig. Han har skrevet under "på en to års rullerende kontrakt", detaljer om lønningen, Leeds selger spiller x for å finansiere det, osv osv.

Oppfordringen min er kort fortalt å se litt på hvor påstandene kommer fra. Det sagt, even fools gets it right once in a while.

SA

Sydhagen

Sv: Alan Smith
« Svar #586 på: Juli 15, 2011, 09:23:53 »
Lenge siden du har dratt frem noe inside info nå SA!
På tide å dra et ess opp av ermet?  ;)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Alan Smith
« Svar #587 på: Juli 15, 2011, 09:38:41 »
Jeg leser det du skriver med interesse SA og du har selvsagt fullstendig rett. Dette rykteforumet blir sikkert besøkt av enkelte som elsker å sende inn rykter uten forankring i virkeligheten og deretter nyte reaksjonene på forumene. Likevel er det artig da, med spekulasjoner og spenning.

At Alan Smith skaper liv og røre er ikke rart. Ingen er likegyldig til ham og han eventuelle retur. Det ser vi jo. Noen synes det er topp, andre vil ikke, mens en del (deriblant meg selv) er litt skeptiske med tanke på om han kan bidra med det viktigste, nemlig godt spill. Har vært mye skadet og det er litt skummelt.

Så det er da Newcastle som skal betale en del av moroa her. Jeg tenket med gru tilbake noen få år og alle de Leeds United betalte lønna til, mens de gjorde tjeneste for helt andre klubber... >:(! En forferdelig tid.
Yeboahs vitne

Killa

Sv: Alan Smith
« Svar #588 på: Juli 15, 2011, 10:27:30 »

Per-Stian


Killa

Sv: Alan Smith
« Svar #590 på: Juli 15, 2011, 10:41:58 »
Ifølge YEP er sjansene dessverre små for at dette skal skje.....

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_alan_smith_not_a_likely_lad_1_3579751

 >:( :'(
Også vi som nesten spretta champagnen i går Per-Stian... Spørs om den flaska må stå på vent ei stund til hvis den godeste Mr P. Hay i YEP har rett.
Men det er fortsatt lov å håpe på at detta skal kunne skje, ihvertfall håper jeg det!
Og hvis det ikke blir noen hjemkomst for den fortapte sønn så er ikke det verdens undergang heller... Bare KB og SG får ur finger'n og forsterker laget snart!! Hilsen Knut :-)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Alan Smith
« Svar #591 på: Juli 15, 2011, 10:46:10 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_alan_smith_not_a_likely_lad_1_3579751


...uff, litt ergerlig også, og SA hadde rett da!!! Blandede følelser!! Tenkte liksom at vi skulle se ham i Sandefjord og greier!!
Yeboahs vitne

martind

MOT!! We are Leeds!

Per-Stian

Sv: Alan Smith
« Svar #593 på: Juli 15, 2011, 10:48:54 »
Ifølge YEP er sjansene dessverre små for at dette skal skje.....

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_alan_smith_not_a_likely_lad_1_3579751

 >:( :'(
Også vi som nesten spretta champagnen i går Per-Stian... Spørs om den flaska må stå på vent ei stund til hvis den godeste Mr P. Hay i YEP har rett.
Men det er fortsatt lov å håpe på at detta skal kunne skje, ihvertfall håper jeg det!
Og hvis det ikke blir noen hjemkomst for den fortapte sønn så er ikke det verdens undergang heller... Bare KB og SG får ur finger'n og forsterker laget snart!! Hilsen Knut :-)

YEP-saken var mildt sagt kaldt vatn i årene. Hay har normalt god kjennskap til kva som skjer innad i klubben, og sjansane for at Smith kjem er sannsynligvis mikroskopiske. Eg ser gjerne at vi retter interessa mot Rudolph Austin i staden!

Sjampanjen har lege på kjøling i mange år. Der får den liggje endå ei stund...

Sydhagen

Sv: Alan Smith
« Svar #594 på: Juli 15, 2011, 10:51:33 »
Ifølge YEP er sjansene dessverre små for at dette skal skje.....

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_alan_smith_not_a_likely_lad_1_3579751

 >:( :'(
Også vi som nesten spretta champagnen i går Per-Stian... Spørs om den flaska må stå på vent ei stund til hvis den godeste Mr P. Hay i YEP har rett.
Men det er fortsatt lov å håpe på at detta skal kunne skje, ihvertfall håper jeg det!
Og hvis det ikke blir noen hjemkomst for den fortapte sønn så er ikke det verdens undergang heller... Bare KB og SG får ur finger'n og forsterker laget snart!! Hilsen Knut :-)

YEP-saken var mildt sagt kaldt vatn i årene. Hay har normalt god kjennskap til kva som skjer innad i klubben, og sjansane for at Smith kjem er sannsynligvis mikroskopiske. Eg ser gjerne at vi retter interessa mot Rudolph Austin i staden!

Sjampanjen har lege på kjøling i mange år. Der får den liggje endå ei stund...

Er det noen som vet om Grayson har følere ute for Austin?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

voldball

Sv: Alan Smith
« Svar #595 på: Juli 15, 2011, 11:17:04 »
Ifølge YEP er sjansene dessverre små for at dette skal skje.....

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_alan_smith_not_a_likely_lad_1_3579751

Men herregud folkens..
Dette har da alle vist har vert saken hele tiden.
At Smith ikke vil ned i lønn.
Men etter mitt skjønn er de heller ikke int i å ha smith på andrews park heller, så derfor vil jeg heller velge i å spekulere i at Newcastel også vil prøve det de kan for å kvitte seg med han.
Når de går så langt i å si at " vi er klare til å slippe Alan på free transfer(med et år igjen av kontrakten) Så er det i mitt hode at han er stallfyll som sitter langt nede på raden på benken.Jeg tror heller ikke det er noen PL klubber som er int i å signe ham, å velger da å tro at å komme hjem for Alan, om han vil spille da...Er det aller beste for ats karriere ikke skal være slutt..

Og at de vil betale deler av lønna ved en overgang, er etter mitt hode grunn til videre forhandlinger...
Finn fram champisen igjen gutter:)
4 November 2000 - Leeds United 4 Liverpool 3
Premiership - Elland Road - 40,055
Scorers: Viduka 4
Leeds United: Robinson; Kelly, Woodgate (Hay), Matteo, Harte; Bowyer, Bakke, Dacourt, Burns; Smith, Viduka

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Alan Smith
« Svar #596 på: Juli 15, 2011, 11:33:47 »
Ifølge YEP er sjansene dessverre små for at dette skal skje.....

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_alan_smith_not_a_likely_lad_1_3579751

Men herregud folkens..
Dette har da alle vist har vert saken hele tiden.
At Smith ikke vil ned i lønn.
Men etter mitt skjønn er de heller ikke int i å ha smith på andrews park heller, så derfor vil jeg heller velge i å spekulere i at Newcastel også vil prøve det de kan for å kvitte seg med han.
Når de går så langt i å si at " vi er klare til å slippe Alan på free transfer(med et år igjen av kontrakten) Så er det i mitt hode at han er stallfyll som sitter langt nede på raden på benken.Jeg tror heller ikke det er noen PL klubber som er int i å signe ham, å velger da å tro at å komme hjem for Alan, om han vil spille da...Er det aller beste for ats karriere ikke skal være slutt..

Og at de vil betale deler av lønna ved en overgang, er etter mitt hode grunn til videre forhandlinger...
Finn fram champisen igjen gutter:)






Ja, får du rett i dette står ikk væla te påske som det heter. Klart Smithern vil spille fopall, men han er pr. i dag ikke i planene til Toons. Det er tydelig. At de med glede betaler seg ut av problemer er vel en noe naiv tanke. De vil forsøke å kvitte seg med ham til en klubb som betaler mest mulig av lønna hans og så blir det sikkert en del klausuler om at hvis han spiller så og så mkange kamper etc. Nei, la korken stå i sjampisen uansett om han dukker opp eller ikke så spretter en heller flaska dersom han leverer varene om han skulle dukke opp. Noe jeg har svært liten tro på og et pussig ambivalent forhold til!!! Vi får heller skåle med en pils så lenge!!

MOT!!!
Yeboahs vitne

Killa

Sv: Alan Smith
« Svar #597 på: Juli 15, 2011, 11:36:29 »

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Alan Smith
« Svar #598 på: Juli 15, 2011, 12:03:03 »
Grayson er visst ikke særlig imponert over Smith's holdninger.....

http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/tmnw/smith_puts_money_before_leeds_united_686799/index.shtml







Jeg kan ikke annet enn å støtte Simon i dette! Hvis det var slik at han ønsket seg "hjem" måtte han jo godtatt en litt lavere lønn, selv om Newcastle spytter i litt i posen. 55 laken i uka!!!!! Fy farao for en betaling. Det er sykelønnsordning det Jens!!!
Yeboahs vitne

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28975
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Alan Smith
« Svar #599 på: Juli 15, 2011, 12:56:51 »

Er det noen som vet om Grayson har følere ute for Austin?

...det har de neppe. Da 'noen' brakte det på bane nå i Skottland nylig, var Graysons respons å spørre om vedkommende hadde noen venstrebacker å forslå...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan