Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Alan Smith  (Lest 219860 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: Alan Smith
« Svar #600 på: Juli 15, 2011, 12:58:13 »

Er det noen som vet om Grayson har følere ute for Austin?

...det har de neppe. Da 'noen' brakte det på bane nå i Skottland nylig, var Graysons respons å spørre om vedkommende hadde noen venstrebacker å forslå...



Og da nevnte vel denne "noen" Parr???  (billig, ung, rask og norsk landslagsspiller!!)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

4ever arcticwhite

Sv: Alan Smith
« Svar #601 på: Juli 15, 2011, 13:02:00 »
Grayson er visst ikke særlig imponert over Smith's holdninger.....

http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/tmnw/smith_puts_money_before_leeds_united_686799/index.shtml

Jeg kan ikke annet enn å støtte Simon i dette! Hvis det var slik at han ønsket seg "hjem" måtte han jo godtatt en litt lavere lønn, selv om Newcastle spytter i litt i posen. 55 laken i uka!!!!! Fy farao for en betaling. Det er sykelønnsordning det Jens!!!

Og det er engelske laken, ikke norske putevar....
1/2 mill norske i uka for å sitte på tribuna og slenge innom trening.
Kan på en måte skjønne at han ikke vil bort før han må bæres ut...
The future's so White I've got to wear shades 8)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Alan Smith
« Svar #602 på: Juli 15, 2011, 13:16:50 »

Er det noen som vet om Grayson har følere ute for Austin?

...det har de neppe. Da 'noen' brakte det på bane nå i Skottland nylig, var Graysons respons å spørre om vedkommende hadde noen venstrebacker å forslå...



Og da nevnte vel denne "noen" Parr???  (billig, ung, rask og norsk landslagsspiller!!)

...du sier noe, kan det likevel være Leeds som er denne mystiske klubben som har lagt inn bud?

Nej, denne 'noen' ble spurt om hva han mente om Erlend Hanstveit ;)

...men nå er vi i feil tråd gutter, Alan Smith remember   ::)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Alan Smith
« Svar #603 på: Juli 15, 2011, 13:39:28 »
Og da nevnte vel denne "noen" Parr???  (billig, ung, rask og norsk landslagsspiller!!)

Ja, rask er han vel i dobbel forstand!  ;D

Jeg tror ikke Parr er løsningen på vårt venstrebackproblem...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

Sv: Alan Smith
« Svar #604 på: Juli 15, 2011, 15:05:36 »
asbjørn.....................................................................;















tror ikke rudi blir lei seg om du nevner han.....
de fleste her inne vet han er i skottland, og han har vel også skrevet det du sier her inne allerede, eller var det på facen montro?

jaja. jeg har rygg til å bære avsløringen rundt den stor anonymiteten om rudi blir hissig  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Wannabe

Sv: Alan Smith
« Svar #605 på: Juli 15, 2011, 15:09:45 »
Har Alan smith noen gang uttalt seg at han vil til Leeds? Hvis ikke blir det for dumt å lage en tråd på 18 sider om en spiller ikke spiller for Leeds engang
Helt historieløst!

Det er nok å vise til responsen på tråden.

MOT
 

Stephenjazz

Sv: Alan Smith
« Svar #606 på: Juli 15, 2011, 17:33:28 »
Har Alan smith noen gang uttalt seg at han vil til Leeds? Hvis ikke blir det for dumt å lage en tråd på 18 sider om en spiller ikke spiller for Leeds engang
Helt historieløst!

Det er nok å vise til responsen på tråden.

MOT
Utdyp gjerne hvorfor det er histoieløst. Ja jeg vet det meste som er å vite om Smith, men artikkelen over viser jo hvilke holdninger han har nå.  Hvem vil ha en spiller som heller vil sope inn penger enn å spille førstelags-fotball?
Det blir aldri umoderne å vinne

testo

Sv: Alan Smith
« Svar #607 på: Juli 15, 2011, 18:18:51 »
asbjørn.....................................................................;















tror ikke rudi blir lei seg om du nevner han.....
de fleste her inne vet han er i skottland, og han har vel også skrevet det du sier her inne allerede, eller var det på facen montro?

jaja. jeg har rygg til å bære avsløringen rundt den stor anonymiteten om rudi blir hissig  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Denne type avsløringer av en viktig kilde dømmes vel egentlig til steining, så behold offshore hjelmen på en stund fremover Thorbjørn  :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #608 på: Juli 16, 2011, 00:11:21 »
Mye skal skje om AS kommer til oss, på direkte spørsmål sa SG, oversatt til norsk; njaeeææ, for mye penger!

Trond90

Sv: Alan Smith
« Svar #609 på: Juli 16, 2011, 03:06:50 »
Mye skal skje om AS kommer til oss, på direkte spørsmål sa SG, oversatt til norsk; njaeeææ, for mye penger!
Sånn er det vel med alle vi skal ha, kanskje vi burde høre om Flo og Bakke vil gjøre en retur til Leeds?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Leedsfan

Sv: Alan Smith
« Svar #610 på: Juli 16, 2011, 10:13:07 »
Mye skal skje om AS kommer til oss, på direkte spørsmål sa SG, oversatt til norsk; njaeeææ, for mye penger!
Sånn er det vel med alle vi skal ha, kanskje vi burde høre om Flo og Bakke vil gjøre en retur til Leeds?

Bakke har vel aldri vært billig...:)

Angående Smith så sier nok ikke Grayson så mye utad hvis vi forhandlere med spilleren...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

testo

Sv: Alan Smith
« Svar #611 på: Juli 16, 2011, 10:32:59 »
Mye skal skje om AS kommer til oss, på direkte spørsmål sa SG, oversatt til norsk; njaeeææ, for mye penger!


njaeeææ
Likte denne best, for det er jo ikke nei  ;)
« Siste redigering: Juli 16, 2011, 10:37:40 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Cherry

Sv: Alan Smith
« Svar #612 på: Juli 27, 2011, 17:59:15 »
...vi forhandler altså nå , muligens, kanskje, i det stille......har noen fler enn meg
trua på at det er Alan som kommer inn bakdøra & øser opp entusiasmen????
 

peder

Sv: Alan Smith
« Svar #613 på: Juli 27, 2011, 18:25:21 »
...vi forhandler altså nå , muligens, kanskje, i det stille......har noen fler enn meg
trua på at det er Alan som kommer inn bakdøra & øser opp entusiasmen????
Nope

dansale

Sv: Alan Smith
« Svar #614 på: Juli 27, 2011, 19:03:30 »
...vi forhandler altså nå , muligens, kanskje, i det stille......har noen fler enn meg
trua på at det er Alan som kommer inn bakdøra & øser opp entusiasmen????

forhandler vi med AS nå??
Forza Leeds!

Cherry

Sv: Alan Smith
« Svar #615 på: Juli 27, 2011, 19:12:34 »
ref disse 2-to spiillerne som Bates gnåler om at vi forhandler med nå....
 

Leedsfan

Sv: Alan Smith
« Svar #616 på: Juli 27, 2011, 20:04:43 »
Håper Smith kommer, det er så viktig for hele klubben!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Alan Smith
« Svar #617 på: Juli 27, 2011, 20:23:41 »
Enig...vi hadde solgt drakter med Smith på ryggen til å betale noen månedslønninger, og hvem vet - gud forby , kanskje han hadde bidratt til å få oss ut "herfra"...NPC...
 

Gufrias

Sv: Alan Smith
« Svar #618 på: Juli 27, 2011, 23:31:40 »
Inntektene fra draktsalg måtte vi vel bruke på hans (syke)lønn.

Velg fritt om dere vil lese det siste der som ett eller to ord. Fare for at det passer uansett.
Hekta på Leeds siden 1974

Svend Anders

Sv: Alan Smith
« Svar #619 på: Juli 27, 2011, 23:42:32 »
Enig...vi hadde solgt drakter med Smith på ryggen til å betale noen månedslønninger, og hvem vet - gud forby , kanskje han hadde bidratt til å få oss ut "herfra"...NPC...

Dette med at draktsalg skal finansiere Smith-overgang/lønn må man snart legge fra seg. Om man skulle hatt et fantastisk anslag med 10.000 ekstra drakter - jeg tror ikke det ville vært i nærheten, men la gå - så er profiten kanskje bare et par pund per drakt. Det skulle dekke 2-3 ukelønninger i beste fall. Det er 52 uker i året.

Men at han ville gitt verdi til klubben på andre måter tviler jeg ikke på. Det er derimot et vesentlig skade- og form-aspekt ved dette også.

Tror ikke Alan Smith kommer per idag.

SA

fjellhaugen

Sv: Alan Smith
« Svar #620 på: Juli 28, 2011, 14:34:40 »
Enig...vi hadde solgt drakter med Smith på ryggen til å betale noen månedslønninger, og hvem vet - gud forby , kanskje han hadde bidratt til å få oss ut "herfra"...NPC...

Dette med at draktsalg skal finansiere Smith-overgang/lønn må man snart legge fra seg. Om man skulle hatt et fantastisk anslag med 10.000 ekstra drakter - jeg tror ikke det ville vært i nærheten, men la gå - så er profiten kanskje bare et par pund per drakt. Det skulle dekke 2-3 ukelønninger i beste fall. Det er 52 uker i året.

Men at han ville gitt verdi til klubben på andre måter tviler jeg ikke på. Det er derimot et vesentlig skade- og form-aspekt ved dette også.

Tror ikke Alan Smith kommer per idag.

SA

skal heller ikke si vi hadde finansiert et smith kjøp med draktsalg MEN;

dersom klubben sitter med kun 5% profitt pr drakt de selger bør noen av de som sitter på innkjøp/regnskap begynne å pakke kontorpulten sin.  :o :o :o :o :o
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Erik M

Sv: Alan Smith
« Svar #621 på: Juli 28, 2011, 14:56:31 »
...vi forhandler altså nå , muligens, kanskje, i det stille......har noen fler enn meg
trua på at det er Alan som kommer inn bakdøra & øser opp entusiasmen????

Nei, jeg tror ikke han kommer.
Ja, jeg tror han ville øst opp entusiasmen både i laget og på tribunene - iallfall på kort sikt.
 

Borge

Sv: Alan Smith
« Svar #622 på: Juli 28, 2011, 15:05:40 »
Enig...vi hadde solgt drakter med Smith på ryggen til å betale noen månedslønninger, og hvem vet - gud forby , kanskje han hadde bidratt til å få oss ut "herfra"...NPC...

Dette med at draktsalg skal finansiere Smith-overgang/lønn må man snart legge fra seg. Om man skulle hatt et fantastisk anslag med 10.000 ekstra drakter - jeg tror ikke det ville vært i nærheten, men la gå - så er profiten kanskje bare et par pund per drakt. Det skulle dekke 2-3 ukelønninger i beste fall. Det er 52 uker i året.


Men at han ville gitt verdi til klubben på andre måter tviler jeg ikke på. Det er derimot et vesentlig skade- og form-aspekt ved dette også.

Tror ikke Alan Smith kommer per idag.

SA

skal heller ikke si vi hadde finansiert et smith kjøp med draktsalg MEN;

dersom klubben sitter med kun 5% profitt pr drakt de selger bør noen av de som sitter på innkjøp/regnskap begynne å pakke kontorpulten sin.  :o :o :o :o :o
Ja, det hørtes svært lite ut....
Borge

Svend Anders

Sv: Alan Smith
« Svar #623 på: Juli 28, 2011, 15:10:12 »
Jeg aner ikke hva profiten er, sikkert mer når det selges i fullpris (de fleste betaler vel 36 pund) - overskuddet vil ikke variere mer enn maks et par ukelønner til - og det må dessuten veies opp mot hva vi hadde solgt av drakter på en annen mer profilert spiller.

SA

Woody

Sv: Alan Smith
« Svar #624 på: Juli 28, 2011, 15:53:23 »
Jeg aner ikke hva profiten er, sikkert mer når det selges i fullpris (de fleste betaler vel 36 pund) - overskuddet vil ikke variere mer enn maks et par ukelønner til - og det må dessuten veies opp mot hva vi hadde solgt av drakter på en annen mer profilert spiller.

SA

Ein meir profilert spelar enn Alan Smith??Det er vel ei stund sidan ein meir profilert spelar har rusla inn på E R Svend Anders?men ingen ting ville ha gleda oss meir.Har kansje noko innside du?
LIFE IS LEEDS

testo

Sv: Alan Smith
« Svar #625 på: Juli 28, 2011, 16:52:42 »
Smith forteller han ikke har hatt noe ønske om å spille for Leeds , han venter ikke noen varm velkomst til matchen.
Tror profilen min trenger en endring snart:(
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_7065305,00.html
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Svend Anders

Sv: Alan Smith
« Svar #626 på: Juli 28, 2011, 17:59:58 »
Smith forteller han ikke har hatt noe ønske om å spille for Leeds , han venter ikke noen varm velkomst til matchen.
Tror profilen min trenger en endring snart:(
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_7065305,00.html

Smithy mener da at han ikke har hatt noe lyst til å komme tilbake å spille MOT Leeds på Elland Road - slik tolker i alle fall jeg det.

Woody: Nei, har ingen inside, jeg mener bare at om vi henter gode spillere vil også det gi noe økt draktsalg, og redusere draktsalg-effekten av Smith-kjøp noe.

SA

Cherry

Sv: Alan Smith
« Svar #627 på: Juli 28, 2011, 18:18:03 »
....og det var mye ironi fra meg ang "draktsalg- ukelønningene"....selvom jeg ikke tror SA når han nevner hva han tor klubben tjener på drakter...i full pris så er det nok nærmere 10£ pr stk..

MEN, at denne gutten hadde gjort noe med entusiasmen om dagen er det liten tvil om!!
Det er vel 45`han har, og det var snakk om 15`som Leeds måtte dekke pr uke...
spent på hva vi henter inn nå som "cover" like før ligastart.
 

testo

Sv: Alan Smith
« Svar #628 på: Juli 28, 2011, 20:45:19 »
Smith forteller han ikke har hatt noe ønske om å spille for Leeds , han venter ikke noen varm velkomst til matchen.
Tror profilen min trenger en endring snart:(
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_7065305,00.html

Smithy mener da at han ikke har hatt noe lyst til å komme tilbake å spille MOT Leeds på Elland Road - slik tolker i alle fall jeg det.

Woody: Nei, har ingen inside, jeg mener bare at om vi henter gode spillere vil også det gi noe økt draktsalg, og redusere draktsalg-effekten av Smith-kjøp noe.

SA
[/s]

Mulig det stemmer Anders, synes sitatet fort kunne mistolkes dit at han ikke ønsket seg hjem med overgang til Leeds.
Skulle du ha rett som jeg også nå kanskje tror, så håper jeg Elland Road tar han imot med kjærlighet slik vi normenn kan best og ikke møter han med hat og buing (kanske følelsene hans gjør at han entrer andre omg i Leeds drakt med ny kontrakt under armen  ::)
Leser i div forum at veldig mange skal gi han en velkomst han fortjener(i negativt forstand)

Obs!! det vil ikke bli endring i profilen enn så lenge  ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Sv: Alan Smith
« Svar #629 på: Juli 28, 2011, 20:56:52 »
....og det var mye ironi fra meg ang "draktsalg- ukelønningene"....selvom jeg ikke tror SA når han nevner hva han tor klubben tjener på drakter...i full pris så er det nok nærmere 10£ pr stk..w

MEN, at denne gutten hadde gjort noe med entusiasmen om dagen er det liten tvil om!!
Det er vel 45`han har, og det var snakk om 15`som Leeds måtte dekke pr uke...
spent på hva vi henter inn nå som "cover" like før ligastart.
55 har han og Newcastle skulle betale 30 av de. + 15 fra Leeds så måtte han gi avkall på 10k i uka, skulle vel bli en sum rundt nok.5mill i året.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje