Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Alan Smith  (Lest 221542 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Jon R

Sv: Alan Smith
« Svar #660 på: Januar 03, 2012, 13:06:53 »
Over the top. Unfit. Krever for mye lønn. Pt er ikke Alan Smith god nok for Leeds. Dessuten vil en slik overgang føre til splittelse blant Leedsfansen i England. Smith er fortsatt ikke tilgitt, og vil nok heller aldri bli det blant en stor del av fansen. auren
Svada Auren. Hadde han løpt utpå Elland Road i hvitt så hadde han blitt hyllet som den guden han er... Maks 5% som ville hatt ett problem med det og de hadde vært vært omvendt etter 1 omgang med noen knusende taklinger.

Come home son !

Svada? Det er bare å lese denne tråden så vil du se at auren har helt rett. Det er få x-spillere som er elsket og hatet slik som Alan Smith. Dessuten begynner det å bli temmelig lenge siden han leverte kvalitetsvarer på banen. Jeg hadde gjerne tatt i mot Smith hvis han firer kraftig på lønna, men har ingen problemer med å forstå skeptikerne som ikke vil ha han tilbake.
Jon R.

DW

Sv: Alan Smith
« Svar #661 på: Januar 03, 2012, 13:08:51 »
Alan Smith er hjertelig velkommen for min del.Kompromissløs spiller som ikke har døyten av respekt for hvem han spiller mot. ;D ;D

Cherry

Sv: Alan Smith
« Svar #662 på: Januar 03, 2012, 13:19:40 »
Mener bestemt at dette er WIN/WIN - spiller & klubb.
HVIS han går igjennom den medisinske testen,(tviler noen ganger om Leeds har dette !!)
og får lønn som fortjent- så KAN dette absolutt kick-starte karrieren til Smudger.

Med de skadene vi har nå , så er jo timingen perfekt.
Må jo være rått som en Born & Bread Leeds gutt det da!!
 

Andersen

Sv: Alan Smith
« Svar #663 på: Januar 03, 2012, 13:24:10 »
Vil ikke ha - har han prestert noe særlig over tid nå ? Trener med juniorene til Newcastle nå vel ? Hadde han hatt lyst til å spille for Leeds igjen , hadde vel SG hatt ham i stallen nå . Gready bastard !

pesi

Sv: Alan Smith
« Svar #664 på: Januar 03, 2012, 13:41:49 »
linkes til Ipswich!

KOM HJEM ALAN!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

RoarG

Sv: Alan Smith
« Svar #665 på: Januar 03, 2012, 13:42:11 »
Utrolig at denne tråden stadig holdes i live. Er det virkelig noe hold i at Alan Smith vil tilbake til Leeds, eller er det bare mediavås?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Frode

Sv: Alan Smith
« Svar #666 på: Januar 03, 2012, 13:44:36 »
Utrolig at denne tråden stadig holdes i live. Er det virkelig noe hold i at Alan Smith vil tilbake til Leeds, eller er det bare mediavås?
Det er vås på alle plan spør du meg. Smith er "død" som toppspiller.
 

DenHviteYeboah

Sv: Alan Smith
« Svar #667 på: Januar 03, 2012, 13:49:07 »
Utrolig at denne tråden stadig holdes i live. Er det virkelig noe hold i at Alan Smith vil tilbake til Leeds, eller er det bare mediavås?
Det er vås på alle plan spør du meg. Smith er "død" som toppspiller.
da passer han vel godt hos oss dessverre :(

Cherry

Sv: Alan Smith
« Svar #668 på: Januar 03, 2012, 13:55:45 »
Hehe, det er i hvertfall mange "meninger" om gamle "gromgutten" vår!
70/30 i pluss tolker jeg det.

Utgangen for gjenopplivningen av denne posten er at Newcastle vil rydde opp & betale ut
nå i dette overgangsvinduet, Ipswich er interessert....fra Teamtalk i dag:

Ipswich want to complete a deal for Newcastle midfielder Alan Smith.

Og er han frisk nok for Ipswich...så...
 

Frode

Sv: Alan Smith
« Svar #669 på: Januar 03, 2012, 13:57:33 »
Hehe, det er i hvertfall mange "meninger" om gamle "gromgutten" vår!
70/30 i pluss tolker jeg det.

Utgangen for gjenopplivningen av denne posten er at Newcastle vil rydde opp & betale ut
nå i dette overgangsvinduet, Ipswich er interessert....fra Teamtalk i dag:

Ipswich want to complete a deal for Newcastle midfielder Alan Smith.

Og er han frisk nok for Ipswich...så...

Jeg er også frisk nok for Ipswich. Men ikke god nok ... ;)
 

Andersen

Sv: Alan Smith
« Svar #670 på: Januar 03, 2012, 13:59:55 »
Ser du noen penger som ligger og venter på Smitty i resepsjonen på ER  eller Cherry? Jeg ser dem ikke . 8)

Runar

Sv: Alan Smith
« Svar #671 på: Januar 03, 2012, 14:12:17 »
Smith og Bowyer på den midtbanen der... ACE :-)
 

Cherry

Sv: Alan Smith
« Svar #672 på: Januar 03, 2012, 14:18:33 »
Ser du noen penger som ligger og venter på Smitty i resepsjonen på ER  eller Cherry? Jeg ser dem ikke . 8)

£££ som er tilgjengelige vet Bates mer om, vi har den lønnspolitikken vi har -
MEN igjen:  "timingen" HVIS Alan Smith er klar for utfordringen & gjensynet
med Elland Road igjen er meget bra!! Vi har mange folk ute..
Blir ikke mange kontrakter i karrieren for han nå......og Leeds er oss & ham :)
 

Kickthemdown

Sv: Alan Smith
« Svar #673 på: Januar 03, 2012, 14:44:15 »
Over the top. Unfit. Krever for mye lønn. Pt er ikke Alan Smith god nok for Leeds. Dessuten vil en slik overgang føre til splittelse blant Leedsfansen i England. Smith er fortsatt ikke tilgitt, og vil nok heller aldri bli det blant en stor del av fansen. auren
Svada Auren. Hadde han løpt utpå Elland Road i hvitt så hadde han blitt hyllet som den guden han er... Maks 5% som ville hatt ett problem med det og de hadde vært vært omvendt etter 1 omgang med noen knusende taklinger.

Come home son !

Svada? Det er bare å lese denne tråden så vil du se at auren har helt rett. Det er få x-spillere som er elsket og hatet slik som Alan Smith. Dessuten begynner det å bli temmelig lenge siden han leverte kvalitetsvarer på banen. Jeg hadde gjerne tatt i mot Smith hvis han firer kraftig på lønna, men har ingen problemer med å forstå skeptikerne som ikke vil ha han tilbake.
En gang til... Hadde han løpt utpå Elland Road osv....

Lett å si det motsatte nå...

Svend Anders

Sv: Alan Smith
« Svar #674 på: Januar 03, 2012, 16:24:53 »
Dersom Smithy blir sluppet fra Toon, ligger det 10.000 i uka og venter på ham i Leeds, så vidt jeg vet fra forrige vurdering.

Mer enn det vil ikke Leeds risikere å betale ham mtp skadehistorikk, etc. Godt mulig de legger inn bonuser for spilletid og ikke minst opprykk i tillegg, selvsagt.

Men hvem vet hvor haren hopper, om han i det hele tatt slipper ut av Newcastle-buret?

SA

Jon R

Sv: Alan Smith
« Svar #675 på: Januar 03, 2012, 16:33:36 »
Over the top. Unfit. Krever for mye lønn. Pt er ikke Alan Smith god nok for Leeds. Dessuten vil en slik overgang føre til splittelse blant Leedsfansen i England. Smith er fortsatt ikke tilgitt, og vil nok heller aldri bli det blant en stor del av fansen. auren
Svada Auren. Hadde han løpt utpå Elland Road i hvitt så hadde han blitt hyllet som den guden han er... Maks 5% som ville hatt ett problem med det og de hadde vært vært omvendt etter 1 omgang med noen knusende taklinger.

Come home son !

Svada? Det er bare å lese denne tråden så vil du se at auren har helt rett. Det er få x-spillere som er elsket og hatet slik som Alan Smith. Dessuten begynner det å bli temmelig lenge siden han leverte kvalitetsvarer på banen. Jeg hadde gjerne tatt i mot Smith hvis han firer kraftig på lønna, men har ingen problemer med å forstå skeptikerne som ikke vil ha han tilbake.
En gang til... Hadde han løpt utpå Elland Road osv....

Lett å si det motsatte nå...


Blir vel svada å hevde at han vil bli hyllet som en Gud også da.  ;)
 
Det er jo lett å si at han vil bli en suksess nå.....

Hadde han løpt utpå Elland Road ville han blitt vurdert utfra hva han faktisk leverer, etter at den første nostalgiske begeistringen hadde lagt seg naturligvis.  :)

Jon R.

Kickthemdown

Sv: Alan Smith
« Svar #676 på: Januar 03, 2012, 16:34:18 »
Dersom Smithy blir sluppet fra Toon, ligger det 10.000 i uka og venter på ham i Leeds, så vidt jeg vet fra forrige vurdering.

Mer enn det vil ikke Leeds risikere å betale ham mtp skadehistorikk, etc. Godt mulig de legger inn bonuser for spilletid og ikke minst opprykk i tillegg, selvsagt.

Men hvem vet hvor haren hopper, om han i det hele tatt slipper ut av Newcastle-buret?

SA
Jeg tolker dette som at han er på vei. Hipp Hurra  :D

Hallgeir *

Sv: Alan Smith
« Svar #677 på: Januar 03, 2012, 17:46:03 »
Hehe, det er i hvertfall mange "meninger" om gamle "gromgutten" vår!
70/30 i pluss tolker jeg det.

Utgangen for gjenopplivningen av denne posten er at Newcastle vil rydde opp & betale ut
nå i dette overgangsvinduet, Ipswich er interessert....fra Teamtalk i dag:

Ipswich want to complete a deal for Newcastle midfielder Alan Smith.

Og er han frisk nok for Ipswich...så...

Jeg er også frisk nok for Ipswich. Men ikke god nok ... ;)

Så...så... Ikke overvurder deg selv... ;D

Til Alan Smith er jeg skeptisk til det motsatte er bevist. Har ikke stor tro på suksess der, men jeg tar gjerne feil. En kontrakt ut sesongen, lenge nok til å overbevise (eller floppe) ?
Super Leeds since 1968

Håkon

Sv: Alan Smith
« Svar #678 på: Januar 03, 2012, 18:13:42 »
Dersom Smithy blir sluppet fra Toon, ligger det 10.000 i uka og venter på ham i Leeds, så vidt jeg vet fra forrige vurdering.



SA

 :Dhåper dette er riktig og han lykkes!
Leeds for alltid

GeirO

Sv: Alan Smith
« Svar #679 på: Januar 03, 2012, 18:39:43 »
Hovedproblemet er vel økonomi. Godt mulig han er god nok, men kanskje ikke noe strategisk godt valg mht. framtiden. Men masse erfaring kan han øse ut til de unge.

Tror egentlig Smith hadde blitt populær på ER. Kanskje flere enn meg skjønte at Smith, i likhet med alle andre de gode spillerne, måtte bytte klubb for å opprettholde det høye nivået. At han gikk til ManU gjorde ikke meg noe, men her er nok mange uenige....
MOT

Thorp

Sv: Alan Smith
« Svar #680 på: Januar 03, 2012, 19:14:05 »
Jeg skal over i mars å se Westham kampen, ser gjerne Smith på ER, og da helst i hvitt. Det er en viss fare for at Westham kanskje grabber ham nå i januar.
 

auren

Sv: Alan Smith
« Svar #681 på: Januar 03, 2012, 19:24:25 »
Hadde det vært snakk om en annen spiller med samme historikk og ferdigheter som Smith, hadde Grayson nærmest blitt slaktet for å hente en slik spiller. Jeg er også redd for at en unfit Smith sliter med å prestere i starten, og fort kan få stadiontrollet mot seg. Det kan jo nesten virke som at mange har en oppfatning om at Smith er like god som i glansdagene. Og med høye forventninger vil nedturen bli likeledes.

Men; det er jo tydelig at Grayson selv ønsker Smith tilbake i Leeds, og hvis han godtar lav lønn og greie bonusordninger, så tror jeg fort han signerer for Leeds.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

samadhi

Sv: Alan Smith
« Svar #682 på: Januar 03, 2012, 19:56:48 »
Håper Smith kommer i januar så kan vi endelig få se om han er god nok og om han blir godtatt.

Så slipper lipper vi kanskje disse spekulasjonene hvert bidige transfervindu...
marching on together,
derudaf forever...

tomla

Sv: Alan Smith
« Svar #683 på: Januar 03, 2012, 20:43:59 »
Tar'n gjerne. Trenger gutsen  ;)

Frode

Sv: Alan Smith
« Svar #684 på: Januar 03, 2012, 20:46:36 »
Håper Smith kommer i januar så kan vi endelig få se om han er god nok og om han blir godtatt.

Så slipper lipper vi kanskje disse spekulasjonene hvert bidige transfervindu...
he, he, godt poeng :D
 

RoarG

Sv: Alan Smith
« Svar #685 på: Januar 03, 2012, 22:04:45 »
Dersom Smithy blir sluppet fra Toon, ligger det 10.000 i uka og venter på ham i Leeds, så vidt jeg vet fra forrige vurdering.

Mer enn det vil ikke Leeds risikere å betale ham mtp skadehistorikk, etc. Godt mulig de legger inn bonuser for spilletid og ikke minst opprykk i tillegg, selvsagt.

Men hvem vet hvor haren hopper, om han i det hele tatt slipper ut av Newcastle-buret?

SA
Jeg tolker dette som at han er på vei. Hipp Hurra  :D
Eh, hvorfor? Eksakt hva er det ved dagens utgave av Alan Smith som gjør det at folk jubler over en eventuell tilbakekomst? Smith er en has been som har de beste årene bak seg. Høy lønn skal han sikkert også ha. Nå har klubben akkurat brukt £500 K for å hente Pugh. Forventer at SG bruker resten av overgangsvinduet til å skaffe udiskutabel kvalitet. No Smith!
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Joe Jordan

Sv: Alan Smith
« Svar #686 på: Januar 04, 2012, 17:55:47 »
Jeg vet jo ikke hvem (eller om det i det hele tatt kommer noen flere inn porten på ER i januar), men jeg har en følelse av at det i alle tilfelle ikke blir spillere som gruser Smith på kvalitet.

Når det konsekvent ytres her at han ikke er god nok, ja da lurer jeg på hva slags spillerkjøp dere ser for dere fremover. Generelt glad i eventyr?
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Leedsfan

Sv: Alan Smith
« Svar #687 på: Januar 04, 2012, 18:01:23 »
Dersom Smithy blir sluppet fra Toon, ligger det 10.000 i uka og venter på ham i Leeds, så vidt jeg vet fra forrige vurdering.

Mer enn det vil ikke Leeds risikere å betale ham mtp skadehistorikk, etc. Godt mulig de legger inn bonuser for spilletid og ikke minst opprykk i tillegg, selvsagt.

Men hvem vet hvor haren hopper, om han i det hele tatt slipper ut av Newcastle-buret?

SA
Jeg tolker dette som at han er på vei. Hipp Hurra  :D
Eh, hvorfor? Eksakt hva er det ved dagens utgave av Alan Smith som gjør det at folk jubler over en eventuell tilbakekomst? Smith er en has been som har de beste årene bak seg. Høy lønn skal han sikkert også ha. Nå har klubben akkurat brukt £500 K for å hente Pugh. Forventer at SG bruker resten av overgangsvinduet til å skaffe udiskutabel kvalitet. No Smith!

Smith er det største "navnet" Leeds United kan signe per dags dato. Smith har en råskap og vinnervilje som kommer til å Smithe over på de andre spillerne. Jeg er sikker på at Smith får en indre motivasjon av å føre Leeds til PL igjen som en av de siste store tingene han gjør. Smith kommer til å elske å være kaptein for Leeds. Please kom tilbake.....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Alan Smith
« Svar #688 på: Januar 04, 2012, 18:45:34 »
Kanskje vi skal få tilbake Viduka i samme slengen? Han har heller ikke spilt skikkelig fotball på lang tid, men hadde vært rå som tanksenter for Leeds i siste halvdel av sesongen!

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

haak-d

Sv: Alan Smith
« Svar #689 på: Januar 04, 2012, 18:47:23 »
En Smith i form vil klart forsterke det laget som vi har p.d.d. Nå er vel ikke formen hans super, da han mangler mye kamp trening, men med 4-5 kamper i Leedsdrakta så er han tilbake, og klar for å vise gutta hav om må til for å komme ut av denne møkkadivisjonen! Ja takk til Smith!!