Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Alan Smith  (Lest 222479 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #780 på: Januar 24, 2012, 18:41:52 »
Smith = dårlig trent = strekk etter et par taklinger = ut med en opphauset inspirasjon.

Bare hardt arbeid med de spillerne vil har, kan redde sesongen. Frelsere som kommer utenfra har jeg ingen tro på. Kjøp heller et par unggutter fra noen PL-klubbs akademi. Match de varsomt, så slår de til om et par sesonger.
Unggutter fra PL får vi sikkert for småpenger... Oxlade-Chamberlain f.eks.

Neida. Enig med deg der, vi må satse på fremtiden, og det innebærer større satsning på talenter. Èn ting skal Grayson ha, han har gitt unggutter sjansen (Thompson, Lees, White). Mener fortsatt at vi har MYE å gå på. Se på noen av de større klubbene i verden, og hvordan et lag bygges - det er fra bunnen av. Men vi mangler en strategi, i motsetning til klubber som Ajax, Barcelona mv.
Ehm... OT? ;)  Når det gjelder Alan Smith, er det klart mye usikkerhet rundt fitnessen hans, men om vi gir han en "pay-as-you-play" kontrakt, så skulle vel det problemet være mindre?

RoarG

Sv: Alan Smith
« Svar #781 på: Januar 24, 2012, 19:06:43 »
Vi har startet denne diskusjon annen steds:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,15344.0.html

Alle talentene i PLs akademier drømmer sikkert om å bli den nye Lampard, Beckham, Rooney, Scholes, Neville, Gerrard, Carragher, Terry, Woodgate og Lennon. Få blir det. Mitt poeng er at mange av talentene i PL-klubbenes akademier er gode, men ikke gode nok til å matche ambisjonene til disse klubbene. Klubber som Arsenal, Chelsea, L'pool, Tottenham etc. er stadig på jakt etter utenlandske stortalenter. Det går nesten ikke en dag uten et rykte om at den og den 17/18/19-åringen fra Frankrike/Spania/Brasil etc. er på vei en av de "store" klubbene i PL. Det gjør at mange talenter, de nest beste, blir til overs, så når de skal skrive under er profesjonell kontrakt, blir de løst ut. De nest beste talentene, sånne som blir til spillere a la Greening, de kan man søke å få tak i. De er mer enn gode nok til en opprykksklubb i nPC. Skulle ha vært interessant å sette sammen et eget lag med utlånte PL-ungdommer, som nå spiller i nPC. Jeg tror det ville ha hevdet seg meget bra. Deri ligger Leeds mulighet i overgangsvinduene, særlig det om sommeren. Det skulle ikke by på altfor store vanskeligheter å ha oversikt over disse talentene, og kontakte klubbene og dem når tiden å løse dem fra kontraktene nærmer seg.
I en slik politikk er fremtidsrettet og offensiv, ikke tilbakeskuende og defensiv. Vi trenger en trener som ser disse mulighetene, som har en visjon om hvordan Leeds skal fremstå som klubb. I en sånn visjon er gamle helter, med dalende formkurve og stort skadefravær helt malplassert. Derfor skal had beens som Smith ikke hentes tilbake. La han gå til Doncaster, eller noe sånt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Joe Jordan

Sv: Alan Smith
« Svar #782 på: Januar 26, 2012, 09:42:04 »
Jeg vet ikke hvor fit Alan Smith er i dag. Men han er 1 år yngre enn Craig Bellamy.  ;D
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Cherry

Sv: Alan Smith
« Svar #783 på: Januar 26, 2012, 10:32:30 »
Dette har med "hvor sulten" Alan er i dag.
Melder han seg til tjeneste, og spiller for den lønnen han får
hos oss...............ja , da er han her for å vise gamle kunster!

Håper jeg vettdu`.
 

Andersen

Sv: Alan Smith
« Svar #784 på: Januar 26, 2012, 11:05:00 »
Over the hill and far away, var en populær sang på 80- tallet med en eller annen puddel rocker, kan vi si det samme om AS ?

4ever arcticwhite

Sv: Alan Smith
« Svar #785 på: Januar 26, 2012, 11:12:01 »
Over the hill and far away, var en populær sang på 80- tallet med en eller annen puddel rocker, kan vi si det samme om AS ?
Du må ikke komme her og kalle salige Gary Moore en puddelrocker >:(
I "Still got the blues" for AS....
The future's so White I've got to wear shades 8)

B_Ød

Sv: Alan Smith
« Svar #786 på: Januar 26, 2012, 11:23:07 »
Over the hill and far away, var en populær sang på 80- tallet med en eller annen puddel rocker, kan vi si det samme om AS ?
Du må ikke komme her og kalle salige Gary Moore en puddelrocker >:(
I "Still got the blues" for AS....
Yeah..what he said! Puddel???...Gary???...Come on man!!!!!!!! Get a grip!!! ;)
Ups & Ups!!

Andersen

Sv: Alan Smith
« Svar #787 på: Januar 26, 2012, 11:25:26 »
Deg om det , jeg har still ikke got the blues for AS lengre ,  

B_Ød

Sv: Alan Smith
« Svar #788 på: Januar 26, 2012, 12:05:37 »
mitt innlegg var OT, handlet om Gm..ikke AS  ;D
Ups & Ups!!

Andersen

Sv: Alan Smith
« Svar #789 på: Januar 26, 2012, 12:12:10 »
GM fantastisk god gitarspiller ! døde vel i en alder på noen å 50 ? Men det var tittelen på sangen jeg syntes passet på AS  :P

RoarG

Sv: Alan Smith
« Svar #790 på: Januar 26, 2012, 12:15:14 »
GM fantastisk god gitarspiller ! døde vel i en alder på noen å 50 ? Men det var tittelen på sangen jeg syntes passet på AS  :P
Kremt. Dette må da være off topic >:(.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

4ever arcticwhite

Sv: Alan Smith
« Svar #791 på: Januar 26, 2012, 12:21:49 »
GM fantastisk god gitarspiller ! døde vel i en alder på noen å 50 ? Men det var tittelen på sangen jeg syntes passet på AS  :P
Kremt. Dette må da være off topic >:(.
Må jo kunne ha det litt gøy her inne også  ;)

Men noen mener vel kanskje at "Over the top" med Motörhead (fra albumet "Bomber") hadde passet enda bedre på AS
The future's so White I've got to wear shades 8)

Andersen

Sv: Alan Smith
« Svar #792 på: Januar 26, 2012, 12:23:51 »
For meg er AS historie.

RoarG

Sv: Alan Smith
« Svar #793 på: Januar 26, 2012, 12:25:55 »
GM fantastisk god gitarspiller ! døde vel i en alder på noen å 50 ? Men det var tittelen på sangen jeg syntes passet på AS  :P
Kremt. Dette må da være off topic >:(.
Må jo kunne ha det litt gøy her inne også  ;)

Men noen mener vel kanskje at "Over the top" med Motörhead (fra albumet "Bomber") hadde passet enda bedre på AS
Skal vi først spamme denne tråden med musikkstoff, foreslår jeg "Stone Dead Forever" fra samme album for å illustrere AS sine fremtidsutsikter som Leeds-spiller.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Alan Smith
« Svar #794 på: Januar 26, 2012, 12:42:38 »
For meg er AS historie.




Jepp!!! En mann som hører til mellom bokpermer når en leser Leeds sin historie, og ikke en mann for fremtiden.
Yeboahs vitne

Andersen

Sv: Alan Smith
« Svar #795 på: Januar 26, 2012, 14:12:56 »
Ikke langt unna Roar G !

KingHowson

Sv: Alan Smith
« Svar #796 på: Januar 26, 2012, 14:33:43 »
vet noen her inne om det har vært noen EKSAKTE rykter rundt denne mannen i det siste ? eller er det bare en diskusjon om vi vil ha han tilbake eller ikke?

Andersen

Sv: Alan Smith
« Svar #797 på: Januar 26, 2012, 14:36:21 »
Fævlane veit! jeg vil bare ikke ha mere stallfyll , som hever lønn som kunne vært brukt på noe annet som gagner klubben vår!  >:(

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Alan Smith
« Svar #798 på: Januar 26, 2012, 14:38:52 »
 ;D Jeg lanserer herved Alan Smith som alternativ til Simon Grayson  ;D
Yeboahs vitne

Andersen

Sv: Alan Smith
« Svar #799 på: Januar 26, 2012, 14:47:45 »
MOOOOOHHHHHHHAAAAAAAAAA  ;D Dagens beste innlegg hitill !!!!! KLASSE Likte den jeg  ;D

Cherry

Sv: Alan Smith
« Svar #800 på: Januar 26, 2012, 20:09:34 »
Joda, det er ikke røyk uten ild vettdu:
Leeds Rumours...i bøtter & spann. Rykter om Smudger asså...

Kun 5 dager igjen av vinduet nå.
Vi trenger cover for Snodgrass føler jeg.....han forsvinner med "riktig" bud.
 

Mr. Leeds

Sv: Alan Smith
« Svar #801 på: Januar 26, 2012, 21:02:27 »
Joda, det er ikke røyk uten ild vettdu:
Leeds Rumours...i bøtter & spann. Rykter om Smudger asså...

Kun 5 dager igjen av vinduet nå.
Vi trenger cover for Snodgrass føler jeg.....han forsvinner med "riktig" bud.
Robbie Rogers er jo handla inn...
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

RoarG

Sv: Alan Smith
« Svar #802 på: Januar 26, 2012, 21:07:10 »
;D Jeg lanserer herved Alan Smith som alternativ til Simon Grayson  ;D
ENDELIG ;D! Nå snakker vi business.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Alan Smith
« Svar #803 på: Januar 26, 2012, 21:30:43 »
;D Jeg lanserer herved Alan Smith som alternativ til Simon Grayson  ;D
...riktignok scoret han lassevis av mål, og vant vel noen titler med Arsenal, men likavel...   ::)









































































:)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

marve

Sv: Alan Smith
« Svar #804 på: Januar 27, 2012, 23:34:40 »
utlånt til MKdons .hehehe MKdons .hehehehe tragisk.da kan vi glemme han.
 

Joe Jordan

Sv: Alan Smith
« Svar #805 på: Januar 27, 2012, 23:36:17 »
MK Dons har signert Alan Smith fra Newcastle på lån ut sesongen. Tipper de er i PL før oss...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Kickthemdown

Sv: Alan Smith
« Svar #806 på: Januar 27, 2012, 23:45:19 »
utlånt til MKdons .hehehe MKdons .hehehehe tragisk.da kan vi glemme han.

:o Wtf ? Hvor i helvete er vi ?

Andersen

Sv: Alan Smith
« Svar #807 på: Januar 27, 2012, 23:45:57 »
Da kan vi vel legge bort denne tråden for resten av sesongen?

testo

Sv: Alan Smith
« Svar #808 på: Januar 28, 2012, 00:06:26 »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Sv: Alan Smith
« Svar #809 på: Januar 28, 2012, 12:02:40 »
http://www.web-fans.com/walsall/index.php?option=com_content&view=article&id=1499%3Amk-dons-set-for-shock-ex-manchester-united-midfielder-signing&catid=5%3Aleague-one-news&Itemid=5
Vis det er tilfelle at MK Dons betaler £2500,- og Newcastle resten £57500,-
så hvorfor fikk ikke Leeds til en deal.

-Spørsmålet blir om det er Leeds som ikke er så veldig tiltrekkende for Smith lenger pga ledelsen    -eller at han plutselig ikke er så attraktiv lenger fordi han stiller for høye krav som Bates ikke takler.   
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje