Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Alan Smith  (Lest 222342 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: Alan Smith
« Svar #810 på: Januar 28, 2012, 12:23:13 »
Dette viser at Smith er rask! Ingen i NpC som vil ha ham :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sveifors

Sv: Alan Smith
« Svar #811 på: Januar 28, 2012, 13:28:07 »
MK Dons har signert Alan Smith fra Newcastle på lån ut sesongen. Tipper de er i PL før oss...

Alan Smith som anker på midtbanen og kaptein (og i garderoben)burde være en våt drøm for alle L1 og championship lag. Gordon Strachan var også regnet som historie av alle da han kom til oss og fikk en ny vår. om MK dons rykker opp i år da er er før oss i PL

Simon Grayson er en lame duck, som sitter og venter på telefonen fra noen managere i PL som vil hive noe rejects i hans veg.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

p0ndus

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #812 på: Januar 28, 2012, 13:55:18 »
http://www.web-fans.com/walsall/index.php?option=com_content&view=article&id=1499%3Amk-dons-set-for-shock-ex-manchester-united-midfielder-signing&catid=5%3Aleague-one-news&Itemid=5
Vis det er tilfelle at MK Dons betaler £2500,- og Newcastle resten £57500,-
så hvorfor fikk ikke Leeds til en deal.

-Spørsmålet blir om det er Leeds som ikke er så veldig tiltrekkende for Smith lenger pga ledelsen    -eller at han plutselig ikke er så attraktiv lenger fordi han stiller for høye krav som Bates ikke takler.   

Eller om det rett og slett ble for dyrt. ;) ;) Nei antar da (om summen er riktig) at SG rett og slett ikke ønsket han til oss. (forresten hørtes 60.000 pund helt sykt mye ut)

kalle_92

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #813 på: Januar 28, 2012, 14:41:37 »
http://www.teamtalk.com/papertalk/7460764/Paper-Talk-R-s-eye-Cisse-Zaha-link

Det står på alle avisenes rykter at Smith går til MK Dons. WHAT, sier bare jeg...

Woody

Sv: Alan Smith
« Svar #814 på: Januar 28, 2012, 15:13:10 »

Ser at mange aviser har dette ryktet,men er vel ingen i dei 2 klubbane som har kommentert dette,så eg håpar i det lengste at dette er bull.Det skurrar og litt dette med 2500£ mk og newc 57500£....men om dette er tilfelle og Leeds har hatt muligheit til samme deal men sovet i timen IGJEN,da er det intet mindre enn skandaløst >:(
LIFE IS LEEDS

kalle_92

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #815 på: Januar 28, 2012, 15:15:51 »
For en såpass liten sum, burde det være interessant å "gamble" på å få hjem Alan Smith!! Det er jo mindre enn hva vi betaler en kar som Billy Paynter eller O'Brien... Og de er ikke spesielt nære a-laget.

Cherry

Sv: Alan Smith
« Svar #816 på: Januar 28, 2012, 15:34:26 »
Hdde vært draktsalg pr uke det.....
Syns d bare er trist for en Born & Bread -gutt som Alan om ikke Leeds kan
gi ham en sjanse....til den prisen.

Skjer jo ikke ett døyt på transfers.....bare samme gamle historier/sitat fra SG om
spillere som kanskje kommer/er vanskelige og kapre/glapp i siste øyeblikk....

Blir nok med Rodgers & Delph......
 

Tom S

Sv: Alan Smith
« Svar #817 på: Januar 28, 2012, 16:02:56 »
Alan Smith var vel eit uttalt mål i fjor sommer, men dealen strandet på det økonomiske vart vi fortalt.
Om han no glipper til MK Dons må årsaken vere at Larry ikkje er interessert lenger.
COME ON LEEDS !!

Jon R

Sv: Alan Smith
« Svar #818 på: Januar 28, 2012, 16:23:42 »
Det beste er nok å satse på mokkamannen og finnen i Howson rollen når Delph reiser hjem igjen.
Jon R.

Andersen

Sv: Alan Smith
« Svar #819 på: Januar 28, 2012, 16:42:36 »
Noen som vet om AS overhodet hadde lyst til å spille for oss igjen?

Cherry

Sv: Alan Smith
« Svar #820 på: Januar 28, 2012, 16:58:46 »
Det beste er nok å satse på mokkamannen og finnen i Howson rollen når Delph reiser hjem igjen.

...hmmm, sover jeg?  HVEM er mokkamannen? ;) ???
 

Jon R

Sv: Alan Smith
« Svar #821 på: Januar 28, 2012, 17:03:42 »
Det beste er nok å satse på mokkamannen og finnen i Howson rollen når Delph reiser hjem igjen.

...hmmm, sover jeg?  HVEM er mokkamannen? ;) ???

Brown.  :-*
Jon R.

RoarG

Sv: Alan Smith
« Svar #822 på: Januar 28, 2012, 17:37:18 »
Det beste er nok å satse på mokkamannen og finnen i Howson rollen når Delph reiser hjem igjen.

...hmmm, sover jeg?  HVEM er mokkamannen? ;) ???

Brown.  :-*
<Grøss.> Ikke akkurat ideologisk høyoktan, dette her.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

oivindh

Sv: Alan Smith
« Svar #823 på: Januar 28, 2012, 18:15:47 »
Det beste er nok å satse på mokkamannen og finnen i Howson rollen når Delph reiser hjem igjen.

...hmmm, sover jeg?  HVEM er mokkamannen? ;) ???

Brown.  :-*
Bra nivå på humoren, synes nå jeg..  ;D

<Grøss.> Ikke akkurat ideologisk høyoktan, dette her.

sveifors

Sv: Alan Smith
« Svar #824 på: Januar 28, 2012, 18:51:28 »
Alan Smith var vel eit uttalt mål i fjor sommer, men dealen strandet på det økonomiske vart vi fortalt.
Om han no glipper til MK Dons må årsaken vere at Larry ikkje er interessert lenger.

I sommer var det annerledes , da hadde han 1 år igjen av kontrakten. Nå har vel Newcastle annonsert at han kan løses ut eller, det bør ihvertfall være mye lettere.

Hvorfor ikke tilby AS en oppgave som assistent trener i framtiden, gutten har atskillig kunnskap både om motivasjon, organisering osv.

Synes Grayson er en tafatt manager uten ideer, men som sagt når man ikke vet selv hvordan man ønsker laget skal framstå å spille, så finner man vel ikke spillere som passer inn heller.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Leedsfan

Sv: Alan Smith
« Svar #825 på: Januar 28, 2012, 19:01:19 »
Grayson er clueless dessverre.. Smith hadde vært konge..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tom S

Sv: Alan Smith
« Svar #826 på: Januar 28, 2012, 19:09:09 »
Alan Smith var vel eit uttalt mål i fjor sommer, men dealen strandet på det økonomiske vart vi fortalt.
Om han no glipper til MK Dons må årsaken vere at Larry ikkje er interessert lenger.

I sommer var det annerledes , da hadde han 1 år igjen av kontrakten. Nå har vel Newcastle annonsert at han kan løses ut eller, det bør ihvertfall være mye lettere.

Hvorfor ikke tilby AS en oppgave som assistent trener i framtiden, gutten har atskillig kunnskap både om motivasjon, organisering osv.

Synes Grayson er en tafatt manager uten ideer, men som sagt når man ikke vet selv hvordan man ønsker laget skal framstå å spille, så finner man vel ikke spillere som passer inn heller.

Enig, det burde vere lettere nå enn sist sommer.
Så eneste årsak eg ser må vere at Larry ikkje er interessert i Smith.
Eg trur Smithy ville vert positiv for oss.
« Siste redigering: Januar 28, 2012, 20:02:23 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

RoarG

Sv: Alan Smith
« Svar #827 på: Januar 28, 2012, 19:11:14 »
Grayson er clueless dessverre.. Smith hadde vært konge..
Kan bare være en konge, vet du. Grayson må holde evt. "tronranere" borte.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Alan Smith
« Svar #828 på: Januar 28, 2012, 19:19:54 »
Det beste er nok å satse på mokkamannen og finnen i Howson rollen når Delph reiser hjem igjen.

...hmmm, sover jeg?  HVEM er mokkamannen? ;) ???

Brown.  :-*


....bra! ;D
 

Leedsfan

Sv: Alan Smith
« Svar #829 på: Januar 28, 2012, 19:26:27 »
Grayson er clueless dessverre.. Smith hadde vært konge..
Kan bare være en konge, vet du. Grayson må holde evt. "tronranere" borte.

Jeg tror også at det kan ha noe med at Smith ikke kommer...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Alan Smith
« Svar #830 på: Januar 28, 2012, 19:59:59 »
Eller at han simpelthen ikke er god nok... Smith "gav seg på topp" i Leeds.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Alan Smith
« Svar #831 på: Januar 28, 2012, 20:01:42 »
Det beste er nok å satse på mokkamannen og finnen i Howson rollen når Delph reiser hjem igjen.

...hmmm, sover jeg?  HVEM er mokkamannen? ;) ???

Brown.  :-*
<Grøss.> Ikke akkurat ideologisk høyoktan, dette her.

Nei fy og fy. La oss for guds skyld ikke harselere med noe som kan assosieres med rasisme og den nye moteriktige politiske korrektheten.  :P
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: Alan Smith
« Svar #832 på: Januar 28, 2012, 20:10:40 »
Eller at han simpelthen ikke er god nok... Smith "gav seg på topp" i Leeds.

auren
Det å hevde at Alan Smith ikke er god nok for oss, og at det ikke har noen psykologisk effekt, synes jeg er en misforstått trøstende ide om at alt er i sin skjønneste orden i klubben.Hvis man tenker seg leeenge om og vurderer Smith oppmot de andre vi har i stallen til dags dato,for så å komme frem til at han ikke har noe å tilføre....ja da synes jeg ærlig talt man skal vurdere å se på bordtennis isteden.....Vi har nå sannsynligvis like stort transferbudsjett som Accrington Stanley...... >:(

Gufrias

Sv: Alan Smith
« Svar #833 på: Januar 28, 2012, 20:56:59 »
Dette viser at Smith er rask! Ingen i NpC som vil ha ham :)

auren
Jeg trodde rask var alle de som kommer til Leeds, mens alle som linkes til Leeds for så å ende opp i andre klubber er fantastiske fotballspillere.
Hekta på Leeds siden 1974

RoarG

Sv: Alan Smith
« Svar #834 på: Januar 28, 2012, 21:02:48 »
Dette viser at Smith er rask! Ingen i NpC som vil ha ham :)

auren
Jeg trodde rask var alle de som kommer til Leeds, mens alle som linkes til Leeds for så å ende opp i andre klubber er fantastiske fotballspillere.
Slik er det. Bare å akseptere, dessverre :'(.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Borge

Sv: Alan Smith
« Svar #835 på: Januar 28, 2012, 21:19:29 »
Kanskje svaret er at Alan også ser at en klubb uten ambisjoner ikke er spesielt attraktiv...
Borge

Hallgeir *

Sv: Alan Smith
« Svar #836 på: Januar 28, 2012, 21:32:05 »
Kanskje svaret er at Alan også ser at en klubb uten ambisjoner ikke er spesielt attraktiv...

28 sider med håp, desperasjon og fortvilelse. Er det ikke på tide å innse at vi må lete andre steder?
Super Leeds since 1968

Dennis

Sv: Alan Smith
« Svar #837 på: Januar 28, 2012, 21:44:20 »
Eller at han simpelthen ikke er god nok... Smith "gav seg på topp" i Leeds.

auren
Det å hevde at Alan Smith ikke er god nok for oss, og at det ikke har noen psykologisk effekt, synes jeg er en misforstått trøstende ide om at alt er i sin skjønneste orden i klubben.Hvis man tenker seg leeenge om og vurderer Smith oppmot de andre vi har i stallen til dags dato,for så å komme frem til at han ikke har noe å tilføre....ja da synes jeg ærlig talt man skal vurdere å se på bordtennis isteden.....Vi har nå sannsynligvis like stort transferbudsjett som Accrington Stanley...... >:(

Debatten om Smith faktisk har noe å tilføye er helt på sin plass; han har knapt spilt fotball de to siste årene og var på nedadgående kurve i mange år før det.

Misforstå ikke, jeg er blant de som mener det hadde vært en kjempesignering, men like fullt grunnet ringvirkningene, som selve spilleren Alan Smith.

Du ber altså folk se bordtennis i stedet, før du sammenligner budsjettet med Accrington. Kanskje du skal ta ditt eget råd til deg? ;)
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: Alan Smith
« Svar #838 på: Januar 28, 2012, 21:54:40 »
Eller at han simpelthen ikke er god nok... Smith "gav seg på topp" i Leeds.

auren
Det å hevde at Alan Smith ikke er god nok for oss, og at det ikke har noen psykologisk effekt, synes jeg er en misforstått trøstende ide om at alt er i sin skjønneste orden i klubben.Hvis man tenker seg leeenge om og vurderer Smith oppmot de andre vi har i stallen til dags dato,for så å komme frem til at han ikke har noe å tilføre....ja da synes jeg ærlig talt man skal vurdere å se på bordtennis isteden.....Vi har nå sannsynligvis like stort transferbudsjett som Accrington Stanley...... >:(

Debatten om Smith faktisk har noe å tilføye er helt på sin plass; han har knapt spilt fotball de to siste årene og var på nedadgående kurve i mange år før det.

Misforstå ikke, jeg er blant de som mener det hadde vært en kjempesignering, men like fullt grunnet ringvirkningene, som selve spilleren Alan Smith.

Du ber altså folk se bordtennis i stedet, før du sammenligner budsjettet med Accrington. Kanskje du skal ta ditt eget råd til deg? ;)
Ja,jeg vurderer faktisk det....å følge med på hvordan denne klubben blir drevet er ikke bra for meg.etter 35 år som fanatisk supporter er jeg faktisk så oppgitt,nedfor,deprimert,nedslått og utafor at det er kanskje bedre å se på noe annet....bordtennis,sjakk eller synkronsvømming...

euphor9

Sv: Alan Smith
« Svar #839 på: Januar 28, 2012, 22:15:27 »
Eller at han simpelthen ikke er god nok... Smith "gav seg på topp" i Leeds.

auren
Det å hevde at Alan Smith ikke er god nok for oss, og at det ikke har noen psykologisk effekt, synes jeg er en misforstått trøstende ide om at alt er i sin skjønneste orden i klubben.Hvis man tenker seg leeenge om og vurderer Smith oppmot de andre vi har i stallen til dags dato,for så å komme frem til at han ikke har noe å tilføre....ja da synes jeg ærlig talt man skal vurdere å se på bordtennis isteden.....Vi har nå sannsynligvis like stort transferbudsjett som Accrington Stanley...... >:(

Debatten om Smith faktisk har noe å tilføye er helt på sin plass; han har knapt spilt fotball de to siste årene og var på nedadgående kurve i mange år før det.

Misforstå ikke, jeg er blant de som mener det hadde vært en kjempesignering, men like fullt grunnet ringvirkningene, som selve spilleren Alan Smith.

Du ber altså folk se bordtennis i stedet, før du sammenligner budsjettet med Accrington. Kanskje du skal ta ditt eget råd til deg? ;)
Ja,jeg vurderer faktisk det....å følge med på hvordan denne klubben blir drevet er ikke bra for meg.etter 35 år som fanatisk supporter er jeg faktisk så oppgitt,nedfor,deprimert,nedslått og utafor at det er kanskje bedre å se på noe annet....bordtennis,sjakk eller synkronsvømming...
[/quo



Du kan begynne å følge med denne idretten Anthony, he he..   ;D ;D ;D



http://www.youtube.com/watch?v=Oijl_-Izdmc