Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Alan Smith  (Lest 222364 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

ArneS

Sv: Alan Smith
« Svar #840 på: Januar 28, 2012, 22:48:42 »
Vi er 4000+ registrerte supportere, der mange er innom forumet jevnlig.  Et fellestrekk er at alle selvsagt ønsker klubben og laget alt vel, snarlig opprykk, og en god framtid.  
Hvordan kan det da ha seg at den mest populære tråden over laaang tid er en tråd for mimring?
En av våre gode spillere for ti år siden og vel så det, kan da ikke på noen måte være framtiden for Leeds United?  
Alan Smith i Leeds bør være som coach på Thorp Arch.  Overlat framtiden til de som har den foran seg.
« Siste redigering: Januar 28, 2012, 22:54:46 av ArneS »
Den 17. mann

RoarG

Sv: Alan Smith
« Svar #841 på: Januar 28, 2012, 23:46:35 »
Vi er 4000+ registrerte supportere, der mange er innom forumet jevnlig.  Et fellestrekk er at alle selvsagt ønsker klubben og laget alt vel, snarlig opprykk, og en god framtid.  
Hvordan kan det da ha seg at den mest populære tråden over laaang tid er en tråd for mimring?
En av våre gode spillere for ti år siden og vel så det, kan da ikke på noen måte være framtiden for Leeds United?  
Alan Smith i Leeds bør være som coach på Thorp Arch.  Overlat framtiden til de som har den foran seg.
Så sant, så sant.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Alan Smith
« Svar #842 på: Januar 28, 2012, 23:50:29 »
Vi er 4000+ registrerte supportere, der mange er innom forumet jevnlig.  Et fellestrekk er at alle selvsagt ønsker klubben og laget alt vel, snarlig opprykk, og en god framtid.  
Hvordan kan det da ha seg at den mest populære tråden over laaang tid er en tråd for mimring?
En av våre gode spillere for ti år siden og vel så det, kan da ikke på noen måte være framtiden for Leeds United?  
Alan Smith i Leeds bør være som coach på Thorp Arch.  Overlat framtiden til de som har den foran seg.
Så enig så enig ArneS!
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Alan Smith
« Svar #843 på: Januar 28, 2012, 23:59:23 »
Det er jo et savn etter spillere som spiller med hjertet på utsiden av drakta, noe Smith alltid har gjort. I dagens Leeds så er det ikke mange som gjør dette dessverre, det nærmeste jeg kommet er Snodgrass. Jeg tror Smith kunne gjort en jobb for oss, ala Vinny Jones.... Lite pent, men effektivt...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

asLeeds

Sv: Alan Smith
« Svar #844 på: Januar 29, 2012, 00:17:02 »
Vi er 4000+ registrerte supportere, der mange er innom forumet jevnlig.  Et fellestrekk er at alle selvsagt ønsker klubben og laget alt vel, snarlig opprykk, og en god framtid.  
Hvordan kan det da ha seg at den mest populære tråden over laaang tid er en tråd for mimring?
En av våre gode spillere for ti år siden og vel så det, kan da ikke på noen måte være framtiden for Leeds United?  
Alan Smith i Leeds bør være som coach på Thorp Arch.  Overlat framtiden til de som har den foran seg.
Så sant, så sant.

Ikkje enig!!, han e ikkje 41år....
DALHEIM WHITES

Here we go again

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #845 på: Januar 29, 2012, 00:19:05 »
Vi er 4000+ registrerte supportere, der mange er innom forumet jevnlig.  Et fellestrekk er at alle selvsagt ønsker klubben og laget alt vel, snarlig opprykk, og en god framtid.  
Hvordan kan det da ha seg at den mest populære tråden over laaang tid er en tråd for mimring?
En av våre gode spillere for ti år siden og vel så det, kan da ikke på noen måte være framtiden for Leeds United?  
Alan Smith i Leeds bør være som coach på Thorp Arch.  Overlat framtiden til de som har den foran seg.

Med sånn tankegang griner du vel fremdeles over at vi i sin tid kjøpte en gamling som Gordon Strachan også da?

ArneS

Sv: Alan Smith
« Svar #846 på: Januar 29, 2012, 00:22:18 »
Det er jo et savn etter spillere som spiller med hjertet på utsiden av drakta, noe Smith alltid har gjort. I dagens Leeds så er det ikke mange som gjør dette dessverre, det nærmeste jeg kommet er Snodgrass. Jeg tror Smith kunne gjort en jobb for oss, ala Vinny Jones.... Lite pent, men effektivt...
.  Hvorfor er det da slik at en som gjorde dette for 11 år siden vil gjøre det i dag?  Michael Brown var en slik type for Spurs og Fulham for bare 6-7 år siden.  Er han framtida til Leeds?  NEI.  Slutt å mimre, se framover.  Semifinalelaget vårt er fotballpensjonister i dag.  Skal vi bruke dem, så er det kunnskapen vi trenger, ikke praksis.
Den 17. mann

ArneS

Sv: Alan Smith
« Svar #847 på: Januar 29, 2012, 00:28:35 »
Vi er 4000+ registrerte supportere, der mange er innom forumet jevnlig.  Et fellestrekk er at alle selvsagt ønsker klubben og laget alt vel, snarlig opprykk, og en god framtid.  
Hvordan kan det da ha seg at den mest populære tråden over laaang tid er en tråd for mimring?
En av våre gode spillere for ti år siden og vel så det, kan da ikke på noen måte være framtiden for Leeds United?  
Alan Smith i Leeds bør være som coach på Thorp Arch.  Overlat framtiden til de som har den foran seg.

Med sånn tankegang griner du vel fremdeles over at vi i sin tid kjøpte en gamling som Gordon Strachan også da?
.      Kan godt kjøpe gamlinger, men da helst noen som har prestert nylig.  Strachan hadde prestert over lang tid.  Smith har vært godt betalt stallfyll siden han forlot oss.  Not the same.  MOT
Den 17. mann

Here we go again

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #848 på: Januar 29, 2012, 00:41:44 »
Vi er 4000+ registrerte supportere, der mange er innom forumet jevnlig.  Et fellestrekk er at alle selvsagt ønsker klubben og laget alt vel, snarlig opprykk, og en god framtid.  
Hvordan kan det da ha seg at den mest populære tråden over laaang tid er en tråd for mimring?
En av våre gode spillere for ti år siden og vel så det, kan da ikke på noen måte være framtiden for Leeds United?  
Alan Smith i Leeds bør være som coach på Thorp Arch.  Overlat framtiden til de som har den foran seg.

Med sånn tankegang griner du vel fremdeles over at vi i sin tid kjøpte en gamling som Gordon Strachan også da?
.      Kan godt kjøpe gamlinger, men da helst noen som har prestert nylig.  Strachan hadde prestert over lang tid.  Smith har vært godt betalt stallfyll siden han forlot oss.  Not the same.  MOT

Da er vi nok mange som er uenige med deg og ser litt annerledes på ting.  Tror at Smith kunne blomstret igjen i Leeds og vært et mye bedre kjøp(til rett pris selvfølgelig) enn mange av de andre "gamlingene" som har gått inn og ut av portene de siste sesongene under SG's ledelse.

Leedsfan

Sv: Alan Smith
« Svar #849 på: Januar 29, 2012, 01:58:52 »
Dessverre så tror jeg ikke vi får fasitsvaret...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

tobn på tur

Sv: Alan Smith
« Svar #850 på: Januar 29, 2012, 16:44:22 »
@SkySportsNews
MK Dons sign Alan Smith from Newcastle on loan deal to end of season - more on #SSN

sveifors

Sv: Alan Smith
« Svar #851 på: Januar 29, 2012, 17:15:47 »
Min spådom er at om et par måneder så kommer vi til å gråte blod over at vi ikke var våken å hentet inn ASmith.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

J-R

Sv: Alan Smith
« Svar #852 på: Januar 29, 2012, 17:47:30 »
Min spådom er at om et par måneder så kommer vi til å gråte blod over at vi ikke var våken å hentet inn ASmith.
Word!! Akkurat den krigeren vi hadde trengt.....

Leedsfan

Sv: Alan Smith
« Svar #853 på: Januar 29, 2012, 17:50:35 »
Min spådom er at om et par måneder så kommer vi til å gråte blod over at vi ikke var våken å hentet inn ASmith.

Ikke umulig....;(
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Frode

Sv: Alan Smith
« Svar #854 på: Januar 29, 2012, 17:54:37 »
Min spådom er at om et par måneder så kommer vi til å gråte blod over at vi ikke var våken å hentet inn ASmith.
Da spår jeg at han ikke vil løfte MK Dons.
 

Tom S

Sv: Alan Smith
« Svar #855 på: Januar 29, 2012, 17:56:43 »
Min spådom er at om et par måneder så kommer vi til å gråte blod over at vi ikke var våken å hentet inn ASmith.
Da spår jeg at han ikke vil løfte MK Dons.

 ;D
COME ON LEEDS !!

Here we go again

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #856 på: Januar 29, 2012, 18:04:34 »
Min spådom er at om et par måneder så kommer vi til å gråte blod over at vi ikke var våken å hentet inn ASmith.

Ikke umulig....;(

Vi var sikkert ikke interessert i å låne ham, og vi hadde nok ikke greid å overby selveste MK Dons uansett.

Woody

Sv: Alan Smith
« Svar #857 på: Januar 29, 2012, 18:13:34 »

Det skal bli artig å sjå om nokon i ledelsen vil sei noko om denne overgangen....
Var vi overhode ikkje innteressert i AS eller kansje han overhode ikkje ville??????
LIFE IS LEEDS

Budda

Sv: Alan Smith
« Svar #858 på: Januar 29, 2012, 18:49:23 »
Merkelig overgang. Jeg synes det er veldig rart hvis han ikke hadde noen tilbud fra noen Championship-klubber
Endre

tobn på tur

Sv: Alan Smith
« Svar #859 på: Januar 29, 2012, 18:57:50 »
Jeg tror vi skal være veldig glad at MK Dons hentet han.

Here we go again

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #860 på: Januar 29, 2012, 19:01:26 »
Jeg tror vi skal være veldig glad at MK Dons hentet han.

Den forsto jeg ikke helt.

SveinArve

Sv: Alan Smith
« Svar #861 på: Januar 29, 2012, 19:08:53 »
Beklager språket, men egentlig så er eg dritleie av heile fyren og rykta rundt hans retur..
La oss konsentrere oss om spillere for fremtida, og ikkje en League1 spelar som var god for 10 år sia.
Hvis folk syns oss skal hente han heim fordi han vil skape entusiasme, så hent heller Radebe, Batty, Vinny Jones eller Carlton Palmer  8)
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Here we go again

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #862 på: Januar 29, 2012, 19:12:48 »
Beklager språket, men egentlig så er eg dritleie av heile fyren og rykta rundt hans retur..
La oss konsentrere oss om spillere for fremtida, og ikkje en League1 spelar som var god for 10 år sia.
Hvis folk syns oss skal hente han heim fordi han vil skape entusiasme, så hent heller Radebe, Batty, Vinny Jones eller Carlton Palmer  8)

Hvis du er drittlei så hold deg unna tråden da.  Er drittlei folk som med sine innlegg forsøker å kneble andre og deres ønsker.

sveifors

Sv: Alan Smith
« Svar #863 på: Januar 29, 2012, 19:41:31 »
Beklager språket, men egentlig så er eg dritleie av heile fyren og rykta rundt hans retur..
La oss konsentrere oss om spillere for fremtida, og ikkje en League1 spelar som var god for 10 år sia.
Hvis folk syns oss skal hente han heim fordi han vil skape entusiasme, så hent heller Radebe, Batty, Vinny Jones eller Carlton Palmer  8)

Hvis du er drittlei så hold deg unna tråden da.  Er drittlei folk som med sine innlegg forsøker å kneble andre og deres ønsker.
Enig
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Hallgeir *

Sv: Alan Smith
« Svar #864 på: Januar 29, 2012, 19:45:48 »
Jeg setter et stort spørsmålstegn ved hvilke ambisjoner fotballspilleren Alan Smith innehar. Dersom de ikke strekker seg lenger enn til å spille for MK Dons, så sier jeg takk og lov for at han ikke havnet hos oss.

Jeg er temmelig sikker på at han hadde tilbud fra klubber i NPC.
« Siste redigering: Januar 29, 2012, 19:52:48 av hallghel »
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Sv: Alan Smith
« Svar #865 på: Januar 29, 2012, 19:46:20 »
Beklager språket, men egentlig så er eg dritleie av heile fyren og rykta rundt hans retur..
La oss konsentrere oss om spillere for fremtida, og ikkje en League1 spelar som var god for 10 år sia.
Hvis folk syns oss skal hente han heim fordi han vil skape entusiasme, så hent heller Radebe, Batty, Vinny Jones eller Carlton Palmer  8)

Hvis du er drittlei så hold deg unna tråden da.  Er drittlei folk som med sine innlegg forsøker å kneble andre og deres ønsker.

Det er takhøyde for alle ytringer her, de mest frustrerende ytringene er de repetetive....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Alan Smith
« Svar #866 på: Januar 29, 2012, 20:22:05 »
Med all respekt å melde , både for skribenter her inne og ikke minst Alan Smith - så er det vel slik at han må FÃ… tilbud om kontrakt før han kan velge noe som helst!
Han er i en posisjon nå etter 1 år borte fra spill at han ikke har muigheten til å velge på 1.hylle -
både pga av eksisterende kontrakt /lønn , men selvsagt også fordi mange tviler på hans` fysiske form.
Nå er ikke laget vårt på "øverste hylle lenger", derfor hadde dette passet som hånd i handske!!
HVIS det er slik at MK Dons får han for 2500£ i uka......så skjønner ikke Leeds hva de går glipp
av !!

 

Pheriox

Sv: Alan Smith
« Svar #867 på: Januar 29, 2012, 20:59:27 »
Vi kan bare håpe grunnen til at Smith ikke blir hentet til Leeds er at man har linet opp et sikrere kort. For han ville ha vært en gamble. Det ville også ha vært vanskelig å gi kapteinsbindet til en lånespiller, selv om han kansjke ville vært den fremste kandidaten.
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

Joe Jordan

Sv: Alan Smith
« Svar #868 på: Januar 30, 2012, 09:21:43 »
Vi kan bare håpe grunnen til at Smith ikke blir hentet til Leeds er at man har linet opp et sikrere kort.

Jepp, gleder meg allerede til å bli slått i bakken av signeringene Grayson presterte. Beklager negativiteten men det begynner å bli noen vinduer/vintre siden jeg hadde håp om sikre kort. De sikre kortene har stort sett gått motsatt vei.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sydhagen

Sv: Alan Smith
« Svar #869 på: Januar 30, 2012, 09:25:50 »
Min teori er at Grayson har følt sin autoritet truet av Howson og at han fryktet at det samme ville skje med Alan Smith.

Men bare en teori...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."