avstemning

Hvor lenge skal/bør vi vente

Trekk deg nå
12 (12.9%)
Vente 4-5 kamper til
26 (28%)
Vente til nyåret
22 (23.7%)
Når vi ligger på nedrykk
13 (14%)
To the bitter end
20 (21.5%)

Stemmer totalt: 88

Avstemning er avsluttet: Oktober 30, 2010, 23:50:10

Skrevet av Emne: Bør Grayson trekke seg som manager  (Lest 22793 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

testo

Bør Grayson trekke seg som manager
« på: Oktober 26, 2010, 23:50:10 »
Mange meninger om dagen rundt denne personen,så la oss se hva flertallet vil.
Avstemningen avsluttes etter neste borte kamp Lørdag 6/10
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

fjellhaugen

Sv: Bør Grayson trekke seg som manager
« Svar #1 på: Oktober 27, 2010, 07:15:35 »
for tidlig.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

B_Ød

Sv: Bør Grayson trekke seg som manager
« Svar #2 på: Oktober 27, 2010, 08:27:43 »
Nei
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Sv: Bør Grayson trekke seg som manager
« Svar #3 på: Oktober 27, 2010, 08:35:55 »
Selvfølgelig hadde han gjort det hvis han hadde hatt et snev av selvinnsikt.Noen ganger i livet må man bare kaste kortene på bordet og innrømme at dette fikk jeg ikke særlig bra til.(ja,vi rykket opp fra L1,men bildet er langt større)Dessverre er det kun en promille av foppallmanagere som innrømmer slikt ovenfor seg selv.
Grayson har hatt en nedadgående kurve siden januar,målene renner inn,spillere helt ute av form blir benyttet.Tør jeg minn om at Blackpool ble langt bedre etter Grayson forsvant....
Har alltid likt Larry, men er helt overbevist om at han dessverre ikke holder for oss til å rykke opp og stabilisere oss i PL.

martind

Sv: Bør Grayson trekke seg som manager
« Svar #4 på: Oktober 27, 2010, 09:09:45 »
Det kan jo ikke være slik at alle managere skal trekke seg fordi laget ikke ligger i toppen. Da hadde det jo blitt helt kaos. Jeg syns vi skal vente å se om han klarer å snu dette. Det er ikke gitt at en annen manager klarer å snu det, og da syns jeg faktisk Grayson skal få en sjanse. Hvertfall så lenge han har støtte i spillergruppa. Syns det er først og fremst spillerne som må gå i seg selv.
MOT!! We are Leeds!

Leedsulf

Sv: Bør Grayson trekke seg som manager
« Svar #5 på: Oktober 27, 2010, 09:51:20 »
Synes det bør avventes litt, men fortsetter trenden ut året bør det kanskje skje noe. Problemet er vel bare at det ikke velter over av kandidater som går Grayson en høy gang.
Skal han erstattes, bør det i tilfelle skje før januarvinduet stenger, slik at vedkommende som evt tar over får kjøpt spillere han er på jakt etter samlet sammen rask fra andre klubber i et håp om å stable et habilt lag til hans spillesystem på beina.
Ellers enig med siste taler; spillerne må også ta sin del. Halvparten av målene har vel kommet etter individuelle brølere, og nettopp dét får ikke Larry gjort så mye med...

Kato

Sv: Bør Grayson trekke seg som manager
« Svar #6 på: Oktober 27, 2010, 10:28:53 »
Vi har en fæl kurve, med tre strake hjemmetap. Et par seire så er vi med igjen. Men hvis denne trenden forsetter over en 4-5 kamper til, og vi havner i sumpa, da må det endringer til.

Dessverre er bildet noe mer komplekst enn bare Grayson. Den idioten som sitter på toppen begrenser oss mer enn han utvikler oss.

Vi vil dessverre ikke ta steg videre før nye eiere overtar klubben. Frem til da får vi bare håpe vi overlever som championshipklubb.
 

The Patriot

Sv: Bør Grayson trekke seg som manager
« Svar #7 på: Oktober 27, 2010, 11:37:51 »
Alt for enkelt å skylde på trenerne. Og den kulturen som har vært de siste årene der trenere får sparken på løpende snor synes jeg er en uting. Var også uenig i at Blackwell skulle få sparken. Grayson har gjort store ting med laget, og fortjener både respekt og tillit. Man kan ikke gjøre gull av gråstein heter det, og med skadene og karantene har det ikke vært lett å være Grayson den siste tiden. En trener kan ikke utgjøre mirakler når spillerne han har til rådighet ikke er gode nok. Lloyd Sam har imponert meg, og han tilbake i form vil være som natt og dag i angrep. Kisnorbo tilbake i form er en enorm forsterkning i forsvaret. Naturligvis hadde det ikke skadet med et par nye spillere inn heller. Poenget er, Grayson har ikke skylden for den siste tids dårlige resultater, og korstoget mot han er idioti! Vi kan ikke forvente at Leeds dominerer kamper i denne ligaen, ikke denne sesongen. Og kanskje ikke i neste heller. Tålmodighet er ordet. Og la Grayson forsette den gode jobben han har gjort hittil.
Dessuten har det vist seg at trenerskiftet ikke har den virkningen man tror.

stefan

Sv: Bør Grayson trekke seg som manager
« Svar #8 på: Oktober 27, 2010, 12:04:32 »
Alt for enkelt å skylde på trenerne. Og den kulturen som har vært de siste årene der trenere får sparken på løpende snor synes jeg er en uting. Var også uenig i at Blackwell skulle få sparken. Grayson har gjort store ting med laget, og fortjener både respekt og tillit. Man kan ikke gjøre gull av gråstein heter det, og med skadene og karantene har det ikke vært lett å være Grayson den siste tiden. En trener kan ikke utgjøre mirakler når spillerne han har til rådighet ikke er gode nok. Lloyd Sam har imponert meg, og han tilbake i form vil være som natt og dag i angrep. Kisnorbo tilbake i form er en enorm forsterkning i forsvaret. Naturligvis hadde det ikke skadet med et par nye spillere inn heller. Poenget er, Grayson har ikke skylden for den siste tids dårlige resultater, og korstoget mot han er idioti! Vi kan ikke forvente at Leeds dominerer kamper i denne ligaen, ikke denne sesongen. Og kanskje ikke i neste heller. Tålmodighet er ordet. Og la Grayson forsette den gode jobben han har gjort hittil.
Dessuten har det vist seg at trenerskiftet ikke har den virkningen man tror.

helt enig!
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

lojosang

Sv: Bør Grayson trekke seg som manager
« Svar #9 på: Oktober 27, 2010, 13:26:29 »
Ja siden vi bare har to sånne tråder fra før var det jo betimelig å diskutere akkurat det samme i en tredje tråd. Stem, men hold diskusjonen i en av de andre to trådene, er dere snille!
- Leif Olav

jarle

Sv: Bør Grayson trekke seg som manager
« Svar #10 på: Oktober 27, 2010, 13:28:54 »
Alt for enkelt å skylde på trenerne. Og den kulturen som har vært de siste årene der trenere får sparken på løpende snor synes jeg er en uting. Var også uenig i at Blackwell skulle få sparken. Grayson har gjort store ting med laget, og fortjener både respekt og tillit. Man kan ikke gjøre gull av gråstein heter det, og med skadene og karantene har det ikke vært lett å være Grayson den siste tiden. En trener kan ikke utgjøre mirakler når spillerne han har til rådighet ikke er gode nok. Lloyd Sam har imponert meg, og han tilbake i form vil være som natt og dag i angrep. Kisnorbo tilbake i form er en enorm forsterkning i forsvaret. Naturligvis hadde det ikke skadet med et par nye spillere inn heller. Poenget er, Grayson har ikke skylden for den siste tids dårlige resultater, og korstoget mot han er idioti! Vi kan ikke forvente at Leeds dominerer kamper i denne ligaen, ikke denne sesongen. Og kanskje ikke i neste heller. Tålmodighet er ordet. Og la Grayson forsette den gode jobben han har gjort hittil.
Dessuten har det vist seg at trenerskiftet ikke har den virkningen man tror.

helt enig!


Så vi skulle beholdt Macca da logisk sett...

Eller Reid... eller?

Hallo...!!!

lojosang

Sv: Bør Grayson trekke seg som manager
« Svar #11 på: Oktober 27, 2010, 13:32:24 »
Alt for enkelt å skylde på trenerne. Og den kulturen som har vært de siste årene der trenere får sparken på løpende snor synes jeg er en uting. Var også uenig i at Blackwell skulle få sparken. Grayson har gjort store ting med laget, og fortjener både respekt og tillit. Man kan ikke gjøre gull av gråstein heter det, og med skadene og karantene har det ikke vært lett å være Grayson den siste tiden. En trener kan ikke utgjøre mirakler når spillerne han har til rådighet ikke er gode nok. Lloyd Sam har imponert meg, og han tilbake i form vil være som natt og dag i angrep. Kisnorbo tilbake i form er en enorm forsterkning i forsvaret. Naturligvis hadde det ikke skadet med et par nye spillere inn heller. Poenget er, Grayson har ikke skylden for den siste tids dårlige resultater, og korstoget mot han er idioti! Vi kan ikke forvente at Leeds dominerer kamper i denne ligaen, ikke denne sesongen. Og kanskje ikke i neste heller. Tålmodighet er ordet. Og la Grayson forsette den gode jobben han har gjort hittil.
Dessuten har det vist seg at trenerskiftet ikke har den virkningen man tror.

helt enig!


Så vi skulle beholdt Macca da logisk sett...

Eller Reid... eller?

Hallo...!!!


Nei, vi skulle beholdt Blackwell.
- Leif Olav

Karl Hot Shot

Sv: Bør Grayson trekke seg som manager
« Svar #12 på: Oktober 27, 2010, 13:39:19 »
Jeg ser ikke det store poenget i at Simon Grayson skal trekke seg som manager for Leeds United. Mest av alt skyldes det at vi vanskelig kan få tak i en manager som er så mye bedre, dersom ikke Bates og eierne legger langt flere grunker på bordet. Gode managere koster penger. Bates er ikke villig til å bla opp. Grayson er Leeds United-supporter og kommer fra byen. Han kjenner med andre ord kulturen svært godt. Det er en fordel med Grayson. Andre managere på Graysons lønnsnivå er enten ikke tilgjengelige, eller de er ikke så mye bedre enn Grayson, at det er verdt skiftet. Dette koker ned til at Bates og eierne må gjøre langt flere pund tilgjengelig, dersom vi skal ha noen nytte av et managerskifte.

Jeg er ikke imponert over Grayson. Han viser fram svakhetene sine i disse dager. Forhåpentligvis kan en brukbar spillerstall snart ta tak i matchene og vise en helt annen fightervilje, uten at manageren spiller noen rolle.
 

trondt

Sv: Bør Grayson trekke seg som manager
« Svar #13 på: Oktober 27, 2010, 13:41:44 »
Alt for enkelt å skylde på trenerne. Og den kulturen som har vært de siste årene der trenere får sparken på løpende snor synes jeg er en uting. Var også uenig i at Blackwell skulle få sparken. Grayson har gjort store ting med laget, og fortjener både respekt og tillit. Man kan ikke gjøre gull av gråstein heter det, og med skadene og karantene har det ikke vært lett å være Grayson den siste tiden. En trener kan ikke utgjøre mirakler når spillerne han har til rådighet ikke er gode nok. Lloyd Sam har imponert meg, og han tilbake i form vil være som natt og dag i angrep. Kisnorbo tilbake i form er en enorm forsterkning i forsvaret. Naturligvis hadde det ikke skadet med et par nye spillere inn heller. Poenget er, Grayson har ikke skylden for den siste tids dårlige resultater, og korstoget mot han er idioti! Vi kan ikke forvente at Leeds dominerer kamper i denne ligaen, ikke denne sesongen. Og kanskje ikke i neste heller. Tålmodighet er ordet. Og la Grayson forsette den gode jobben han har gjort hittil.
Dessuten har det vist seg at trenerskiftet ikke har den virkningen man tror.

helt enig!


Så vi skulle beholdt Macca da logisk sett...

Eller Reid... eller?

Hallo...!!!

Vi skulle beholdt O'Leary,
og nei, vi skal ikke sparke Grayson (ennå)

Tand

Sv: Bør Grayson trekke seg som manager
« Svar #14 på: Oktober 27, 2010, 14:13:23 »
Simon Grayson er en av de beste managere Leeds har hatt på mange år.
Man må alltid vurdere en manager/trener ut ifra det spillemateriallet han til en hver tid
har disponibelt.  Han er selvsagt ansvarlig for de valg som gjøres når det gjelder kjøp/leie av
nye spillere, samt ansvarlig for coaching av laget i kamp. 
Derfor mener jeg det blir feil å si at Manageren må gå etter mandagens kamp mot Cardiff for da
var det spillerene som ikke holdt mål og ikke manageren !  Cardiff var et meget solid lag med
gode spillere på alle plasser !
La oss håpe at vi for noen gode resultater i de neste kampene så vi slipper å tenke på Leauge
One igjen. 
Tand




Tand

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Bør Grayson trekke seg som manager
« Svar #15 på: Oktober 27, 2010, 14:21:09 »
NEI!!!!
Yeboahs vitne

Sydhagen

Sv: Bør Grayson trekke seg som manager
« Svar #16 på: Oktober 27, 2010, 14:23:39 »
Grayson bør få sjansen 4-5 kamper til for å se om han klarer å snu trenden.
Hovedfokuset hans bør nå være å få tettet igjen bakover!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B-m

Sv: Bør Grayson trekke seg som manager
« Svar #17 på: Oktober 27, 2010, 14:42:51 »
Enig med Karl "Hot Shot".
Det som Grayson bør ta mest kritikk for er manglende evne til å utnenve/gå til anskaffelse av en leder på banen. Naylor som kaptein - som er over the top og har hatt en mareritt sesong hittil. Unge Howson som visekaptein - har vært positiv denne sesongen- men som ikke har annen erfaring enn league one. Becchio er kanskje den mest naturlige lederen mtp innsats, men mannen kan jo nesten ikke engelsk- og har heller ikke noe annen erfaring enn league one. Personlig mener jeg Kilkenny MÃ… spille, da de beste kampene på hjemmebane har vært med Killkenny på banen. Han har mange svakheter, men han har en sterk egenskap som resten av laget mangler: og det er å diktere spillet.

Om Grayson vil beholde jobben må han legge om til 4-5-1 ASAP, for med Becchio og Somma på topp blir vi altfor uforutsigbar og offensive. Om Becchio og Somma skal skore må vi ligge høyt med laget, for ingen av dem truer bakrommet. Og når vi ligger høyt blir det ofte mål i mot.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Runar

Sv: Bør Grayson trekke seg som manager
« Svar #18 på: Oktober 27, 2010, 15:57:15 »
Til dere som sier at det er ikke Grayson sin skyld at ikke spillerne holder ett høyere nivå så er det bare en ting å respondere med.

Hvem er det som har hentet spillerne i denne stallen?

Grayson har et ukjent antall signeringer som han har gjort de 22 mnd han har vært i stolen.
At han har hentet:
Bruce
McCormack
Bromby
Gradel

og ikke mener at disse er gode nok for start 11'n er hans ansvar. Uansett om du kan hente de beste og de mest profilerte spillerne eller ei så skal du ikke fortelle meg at en ikke kan unngå slike blemmer som vi har gjort med godt lederskap og god strategi?

Hadde vi hatt like mange poeng som vi har i dag, men sett ut som et lag med en plan. Så hadde nok kritikken ikke hvert av den karakteren som vi ser i dag. Det er ikke poengsum og tabellplassering vi er så skuffet over, det er det faktum at vi framstår som planløs og utrolig lite kompetent.

Jeg er helt overbevist om at den stallen som vi har skal kunne konkurrere med de fleste motstandere vi møter. Cardiff skiller seg ut som et lag som på papiret har en veldig sterk stall, så det er naturlig at de skal få flere poeng enn oss, det er derimot ikke naturlig at vi ikke skal kunne gi de noen problemer på hjemmebane.

Snodgrass - Howson - Faye - Johnson har vært midtbanen vår i noen kamper, samt Kilkeny har spilt endel. Jeg reagerer på at Grayson på nesten 2 år ikke har klart å hente en spiller selv som han synes er bedre enn disse. Snodgrass ble hentet av Macca, Howson er akademi, Johnson ble hentet av Wise det samme gjelder Kilkenny. Ikke at disse er dårlige spillere, men sammen så representerer det League One midtbanen vår. I tillegg til at de som en lagdel har klare mangler for å kunne fungere sammen over tid.
 

magnuer

Sv: Bør Grayson trekke seg som manager
« Svar #19 på: Oktober 27, 2010, 15:58:11 »
NÃ…!!!!

fjellhaugen

Sv: Bør Grayson trekke seg som manager
« Svar #20 på: Oktober 27, 2010, 17:31:19 »
grindhaug kåres som årets trener i tippeligaen.
nå kan det være ørlite partisk at det kommer fra meg, men men.
de som har sett en FKH kamp og to i årets sesong har sett et lag med 11 like gode/dårlige spillere som gir 110% for hverandre i enhver kamp og spiller en til tider utrolig morsom gjennombruddshissig fotball. 
i tillegg har de en trener som bygger laget på det de er trygge på.

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article184045.ece


jeg sier bare en ting larry; look to norway  ;) ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

The Patriot

Sv: Bør Grayson trekke seg som manager
« Svar #21 på: Oktober 27, 2010, 17:46:13 »
Alt for enkelt å skylde på trenerne. Og den kulturen som har vært de siste årene der trenere får sparken på løpende snor synes jeg er en uting. Var også uenig i at Blackwell skulle få sparken. Grayson har gjort store ting med laget, og fortjener både respekt og tillit. Man kan ikke gjøre gull av gråstein heter det, og med skadene og karantene har det ikke vært lett å være Grayson den siste tiden. En trener kan ikke utgjøre mirakler når spillerne han har til rådighet ikke er gode nok. Lloyd Sam har imponert meg, og han tilbake i form vil være som natt og dag i angrep. Kisnorbo tilbake i form er en enorm forsterkning i forsvaret. Naturligvis hadde det ikke skadet med et par nye spillere inn heller. Poenget er, Grayson har ikke skylden for den siste tids dårlige resultater, og korstoget mot han er idioti! Vi kan ikke forvente at Leeds dominerer kamper i denne ligaen, ikke denne sesongen. Og kanskje ikke i neste heller. Tålmodighet er ordet. Og la Grayson forsette den gode jobben han har gjort hittil.
Dessuten har det vist seg at trenerskiftet ikke har den virkningen man tror.

helt enig!
J

Så vi skulle beholdt Macca da logisk sett...

Eller Reid... eller?

Hallo...!!!

Jeg har ikke sagt det, har jeg vel? Men av og til ansettes det en trener som ikke er god nok til jobben sin. Feks Reid eller Wise. Det som jeg synes er feil, er at trenere som Grayson som gjør en god jobb over lengre tid skal få sparken når ting begynner å gå dårlig!! Vi har rykket opp denne sesongen. Hvem ventet at vi skulle ligge å kjempe helt i toppen av tabellen og rykke opp til PL etter kun en sesong i championship? Det er de som er problemet. Ikke Grayson som har gjort en god jobb og ført klubben oppover. Kontinuitet er ordet. La grayson forsette jobben sin, og vi vil være i PL etterhvert. Gå fra å være geni-ærklært når vi slo Man Utd og uavgjort mot tottenham i fjor, til å bli syndebukk nå. Og vi tapte ufortjent mot Liverpool også. Et trenerskifte hjelper av og til kortsiktig, men svært sjelden langsiktig.
« Siste redigering: Oktober 27, 2010, 17:51:06 av The Patriot »

The Patriot

Sv: Bør Grayson trekke seg som manager
« Svar #22 på: Oktober 27, 2010, 17:49:57 »
http://www.forskning.no/artikler/2010/september/265186
Noe alle burde lese.
Artikkel fra 20. september 2010.
Og den begynner med:
"Resultatene blir ikke bedre av å sparke treneren, viser ny studie. Fotballag som beholder sjefen etter en tung periode gjør det like bra, og faktisk bedre på sikt."

DenHviteYeboah

Sv: Bør Grayson trekke seg som manager
« Svar #23 på: Oktober 27, 2010, 18:06:18 »
Det blir sagt at det ikke finnes trenere som er bedre enn Grayson som er ledige...tullball!
Disse hadde sagt ja hvis man hadde spurt-og hadde SANNSYNLIGVIS fått langt mer ut av mannskapet-dessuten er de vant til å IKKE handle på øverste hylle!
I tilfeldig rekkefølge:
-Trond Sollied
-Alan Curbishley
-Alan Pardew
-Aidy Boothroyd
-Gus Poyet

jarle

Sv: Bør Grayson trekke seg som manager
« Svar #24 på: Oktober 27, 2010, 18:14:02 »
Det blir sagt at det ikke finnes trenere som er bedre enn Grayson som er ledige...tullball!
Disse hadde sagt ja hvis man hadde spurt-og hadde SANNSYNLIGVIS fått langt mer ut av mannskapet-dessuten er de vant til å IKKE handle på øverste hylle!
I tilfeldig rekkefølge:
-Trond Sollied
-Alan Curbishley
-Alan Pardew
-Aidy Boothroyd
-Gus Poyet



Poyet har det lille ektra i seg... han har spilt på topp nivå noe jeg mener er viktig.
Høyt på min liste... desverre var han dum og gikk... er vel ingen vei tilbake!

Runar

Sv: Bør Grayson trekke seg som manager
« Svar #25 på: Oktober 27, 2010, 18:20:43 »
Kontinuitet er bra, det er et nøkkelord - men kontinuitet av hva? Mesteparten av misnøyen med Grayson er mangelen på struktur og en synlig plan (offensivt og defensivt), ikke på poengsum og tabellplassering!

Kontinuitet av "random selection of preformance" er ikke noe å etterstrebe!

 

DenHviteYeboah

Sv: Bør Grayson trekke seg som manager
« Svar #26 på: Oktober 27, 2010, 18:29:38 »
Kontinuitet er bra, det er et nøkkelord - men kontinuitet av hva? Mesteparten av misnøyen med Grayson er mangelen på struktur og en synlig plan (offensivt og defensivt), ikke på poengsum og tabellplassering!

Kontinuitet av "random selection of preformance" er ikke noe å etterstrebe!


spot on!
Er så lei de latterlige argumentene om at vi som mener Grayson ikke er god nok på disse områder,hadde forventet å rykke opp.tror ingen av oss hadde forventet 6. plass engang.Jeg liker Larry,men poenget er jo at nå er det så mange rare taktiske valg i løpet av 10 måneder at det viser seg at han ikke holder dessverre.

Tarald72

Sv: Bør Grayson trekke seg som manager
« Svar #27 på: Oktober 27, 2010, 19:34:49 »
Mange meninger om dagen rundt denne personen,så la oss se hva flertallet vil.
Avstemningen avsluttes etter neste borte kamp Lørdag 6/10


Nei! Absolutt ikke! Grayson bør ikke trekke seg!
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

The Patriot

Sv: Bør Grayson trekke seg som manager
« Svar #28 på: Oktober 27, 2010, 19:44:23 »
Kontinuitet er bra, det er et nøkkelord - men kontinuitet av hva? Mesteparten av misnøyen med Grayson er mangelen på struktur og en synlig plan (offensivt og defensivt), ikke på poengsum og tabellplassering!

Kontinuitet av "random selection of preformance" er ikke noe å etterstrebe!


spot on!
Er så lei de latterlige argumentene om at vi som mener Grayson ikke er god nok på disse områder,hadde forventet å rykke opp.tror ingen av oss hadde forventet 6. plass engang.Jeg liker Larry,men poenget er jo at nå er det så mange rare taktiske valg i løpet av 10 måneder at det viser seg at han ikke holder dessverre.
Se på Kjetil Rekdal. Der er det akkurat som du sier, mange rare taktiske valg. Sammenligner du AaFK og Leeds, hva ser du da? Tynne tropper med få eller ingen store profiler. Mange kritiserer Rekdal for taktikken han kjører av og til. Men ingen vil kvitte seg med Rekdal lell. En virkelig god trener med smart fotballhode. Og en utvilsomt god taktiker. Spillestilen til AaFK, hva ser man der? jo, noe som minner om mangel på struktur og synlig plan både bakover of fremover på banen. Dette er periodisk, men ofte. Er det fordi Rekdal sier at sånn skal det være? Nei, Rekdal kommer jo ofte med kritikk, og det handler ofte om at spillerne ikke gjør som de blir fortalt. Dette handler ikke om vilje, men om ferdigheter blandt spillerne. Og denne situasjonen tror jeg er svært lik situasjonen de har i Leeds pr i dag.

lojosang

Sv: Bør Grayson trekke seg som manager
« Svar #29 på: Oktober 27, 2010, 20:20:08 »
Gus Poyet, folkens? Assistenten som førte oss dypere enn vi noen gang har vært?  ???
- Leif Olav