Kampen mot Scunthorpe

Started by SOL, October 27, 2010, 13:13:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

SOL

Til helga venter en ny vanskelig kamp. Hvilke spillere bør få sjansen i den kampen etter å ha "lagt seg på ryggen" for Cardiff. Her er mitt forslag:

Schmeichel
                Connolly                Collins         Bruce          Parker (Bessone)

Faye

Snodgrass                            Johnson                      Gradel

Nunez

Becchio(Somma)

B-m

4-5-1 all the way

Gradel har hatt to positive innhopp - og vi trenger sårt fart og litt flair.
Snodgrass har vært svak, men tror det løsner snart for ham. Så Gradel og Snoddy på hver sin kant. Synes Howson var en av få mot Cardiff som fikk godkjent. Kilkenny - Faye - Howson sentralt.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Bjorn

Vi bør satse på teknikk og fart fremover. Ut med Becchio,, Inn med Gradel, Somma, Nunez, Snoddy hadde vært flott! Hadde Sam vært frisk og kunne vi godt slengt på han.. Angrep er det beste forsvar!  ;)
Marching On! 4276

B_Ød

skal bli deilig med 3 poeng igjen nå gitt.
Ups & Ups!!

McVallister

Hvorfor må vi bruke Naylor, Bruce eller Collins i midtforsvaret?? Sistnevne er etter min mening den svakeste. En så primitiv spiller skal du lete lenge etter. Hva med å flytte ned Faye og trekke inn Conolly. Kan ikke bli verre.

magnuer

Quote from: McVallister on October 27, 2010, 15:49:01
Hvorfor må vi bruke Naylor, Bruce eller Collins i midtforsvaret?? Sistnevne er etter min mening den svakeste. En så primitiv spiller skal du lete lenge etter. Hva med å flytte ned Faye og trekke inn Conolly. Kan ikke bli verre.
Syns ikke Bruce er så ille, Collins er dårlig og Naylor er ubrukelig. Enig med å trekke ned Faye

Runar

Løsningen er å ha flere mobilespillere på banen samtidig

-----------------Kasper

Connolly - Bruce - - - - Collins - McCartney

Howson -----Kilkenny

Gradel --------Snodgrass ---------Watt

Becchio

Benk: Brown, Bromby, Johnson, Hughes, Somma, Clayton, Nunez

Ville helst hatt inn Bromby fra start, men tror ikke forskjellen er så stor og vil unngå å spille med det for mange varianter i forsvaret.

Dersom Paynter er klar så må han inn på benken for Clayton eller Hughes. Om Watt er skadet så må Nunez inn i mellomrommet og Snodgrass ut på VENSTREKANTEN

Ved å få mer gjennombruddskraft på kantene vil vi ha flere strenger å spille på i forhold til den lange når det kommer mot Becchio. Med Snodgrass sentralt, får vi en skuddsterk spiller, med gode ferdigheter og bra bevegelighet. Samt han å Becchio totaltsett vil være flinke til å beskytte Howson og Kilkenny.

Ellers så må utnyttelse av mellomrom og komme seg til innlegg vær Leeds sin hoved måte å skulle komme til sjanser på. Becchio er god i duellspillet i boks, Snodgrass og Howson på sitt beste er også flink på løp inn. Samt gode skuddbein i returrommet.

Howson er klart best når han har spillere med stor fart foran seg (alle de gangene han plukket Beckford med en langpasning), nå må han endre seg, med å spille opp på Snodgrass og forsere med ballen å slippe den ut på kant. Dette mener jeg å huske at han lykkes med da vi hadde Freedman på topp. Stor bevegelse rundt spillere som Howson og Kilkenny vil gjøre at vi eier ballen mye mer og er farlige mye oftere. Dette må Gradel, Snoddy og Watt kunne klare. Alle disse spillerne er såpass kvikk at de bør kunne yte en bra service defensivt også.

Var utrolig imponert over de defensive bidragene til de hurtige Cardiff spillerne. Bruke, Botraoyd, Bellemy og Chopra ødela flere overganger for oss, med gode returløp. Det er vi avhengig av så lenge Kilkenny og Howson er vårt alternativ sentalt.

Leeds kunne trengt en A. Annan, men Gwyn Williams sier han er for dyr.

jackbauer68

Quote from: Runar on October 27, 2010, 16:15:19

-----------------Kasper

Howson -----Kilkenny

Becchio

Eller slik:

Kasper

Connolly    Bruce         Collins   White

Bromby

Howson        Johnson
Sam                                      Gradel

McCormack

Da har du Bromby med ren ryddeoppgave i returrom for å hindre kontringer,Howson og Johnson som rene indreløpere som passer de to best,fart og teknikk på trioen fremme.Så ut med Grayson og inn med meg 8)

Runar

Bromby på midtbanen? Da kunne du heller ha spilt inn Faye. Vi skal skape noe, ikke bare forsøke å stå i veien.

Bites Yer Legs

-----------------Kasper

Howson -----Kilkenny

Becchio

Mccartney er endelig borte, og Watt er vel skadet?
KEEP FIGHTING!!

Bites Yer Legs

Quote from: jackbauer68 on October 27, 2010, 16:29:51

-----------------Kasper

Howson -----Kilkenny

Becchio

Eller slik:

Kasper

Connolly    Bruce         Collins   White

Bromby

Howson        Johnson
Sam                                      Gradel

McCormack

Da har du Bromby med ren ryddeoppgave i returrom for å hindre kontringer,Howson og Johnson som rene indreløpere som passer de to best,fart og teknikk på trioen fremme.Så ut med Grayson og inn med meg 8)

Er Mccormack tilbake?
KEEP FIGHTING!!

Bites Yer Legs

KEEP FIGHTING!!

fjellhaugen

Quote from: McVallister on October 27, 2010, 15:49:01

ja la oss trekke han ned.
vårt defansive anker som mer opererte som support for becchio på mandag :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

jarle

Collins kan hvile...
Fatter ikke at Bromby er ute i kulden... liker ham!

Kilkenny MÃ... spille

Nunez og McGormack yes!
Watt yes
Gradel yes

FART... spillere som vil ha ballen fy f så stasjonere vi er!!!

DaGa

-----------------Kasper

Howson -----Kilkenny

Becchio

Enig med laget ditt, hvertfall offensivt.
Gradel må spille på h.kant, syns det er litt bortkastet å bruke han på v.kant. Han er flink til å komme rundt og slå innlegg, og med en Becchio, og mulig Johnson hvis han spiller, så kan det være gull verdt!
We all LOVE LEEDS!

Leedsulf

Hvis jeg fikk styre:

Kasper
Connolly - Bruce - Bromby - Parker
Kilkenny - Howson
Gradel - Nunez - Snoddy
Becchio

Kanskje misbruk av Howson å plassere ham der, men ønsker samtidig å ha han med, da på bekostning av Faye.
Ettersom McCartney er tilbake i Sunderland, går Parker inn på backen. Han har fullført et par reservelagskamper nå, og er forhåpentligvis klar.
Ved å sette ut Collins forsvinner kanskje litt hodestyrke, men det er også det eneste.
Kilkenny har det beste overblikket og den beste pasningsfoten i klubben, og kommer inn igjen for å få litt orden på spillet.
Nunez viste mer på 30min enn resten på 90 på mandag, og får sjansen fra start.
Gradel kommer inn på vingen i.o.m. at både Watt og Sam er skadet.
Somma får hvile, Paynter kommer inn for Becchio midtveis i andre omgang.

Værsågod, Larry.

Runar

Quote from: The Boy Eddie Gray on October 27, 2010, 18:20:31
Hvis jeg fikk styre:

Kasper
Connolly - Bruce - Bromby - Parker
Kilkenny - Howson
Gradel - Nunez - Snoddy
Becchio

Kanskje misbruk av Howson å plassere ham der, men ønsker samtidig å ha han med, da på bekostning av Faye.
Ettersom McCartney er tilbake i Sunderland, går Parker inn på backen. Han har fullført et par reservelagskamper nå, og er forhåpentligvis klar.
Ved å sette ut Collins forsvinner kanskje litt hodestyrke, men det er også det eneste.
Kilkenny har det beste overblikket og den beste pasningsfoten i klubben, og kommer inn igjen for å få litt orden på spillet.
Nunez viste mer på 30min enn resten på 90 på mandag, og får sjansen fra start.
Gradel kommer inn på vingen i.o.m. at både Watt og Sam er skadet.
Somma får hvile, Paynter kommer inn for Becchio midtveis i andre omgang.

Værsågod, Larry.

Fornuftig - brukte du mitt innlegg som mal eller?

Leedsulf

Quote from: Runar on October 27, 2010, 18:21:35

Fornuftig - brukte du mitt innlegg som mal eller?

Nei, faktisk ikke, så ikke gjennom alle oppsettene før jeg begynte skrivingen. Ser nå at vi ikke tenker helt ulikt.
Det er et oppsett jeg har tenkt på en stund, og som jeg er spent på om hadde fungert i praksis. I mitt hode hadde det hvertfall det :)