Skrevet av Emne: Spiller på trial: Shaun Greenfield!  (Lest 3694 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

The Patriot

Spiller på trial: Shaun Greenfield!
« på: November 18, 2010, 08:46:04 »
Spiller som for tiden er på prøvespill i Leeds. Jeg ser både Messi og Christiano Ronaldo her. Stygt å si det, men han virker jo alt for god for Leeds! Helt sinnsyk teknikk, ballen virker limt til føttene hans, og fører den som Messi. Fantastisk balanse, godt overblikk, ok hurtighet og slår gode trygge pasninger. Et par syke mål også, se frisparket 3:43 ut i videoen. Også mange andre bra mål i typisk Messi-stil. Jeg har troen! Virker som et talent utenom det vanlige. Blandt annet vært innom Athletico Madrid.
http://www.youtube.com/watch?v=ybCSjeICrjI&feature=player_embedded#!

The Patriot

Sv: Spiller på trial: Shaun Greenfield!
« Svar #1 på: November 18, 2010, 08:52:05 »
Så nå at det stod om han i en annen tråd også, sorry ;) Men en spiller av et slikt kaliber er uansett en stor nyhet :P

auren

Sv: Spiller på trial: Shaun Greenfield!
« Svar #2 på: November 18, 2010, 09:55:53 »
Så nå at det stod om han i en annen tråd også, sorry ;) Men en spiller av et slikt kaliber er uansett en stor nyhet :P

Visstnok så er store deler av den videoen Alexis Sanchez, altså ikke Greenfield. Så han er nok ikke SÃ… god  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Spiller på trial: Shaun Greenfield!
« Svar #3 på: November 18, 2010, 10:31:38 »
Dette er jo helt genialt!

Lage en skrytevideo av seg selv på Youtube, med videobilder av en helt annen spiller...

Jeg ligner også litt på Messi -når jeg holder inn magen , så med litt Youtubetriksing skal det være muligheter for å få seg en Leedstur.....  :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

auren

Sv: Spiller på trial: Shaun Greenfield!
« Svar #4 på: November 18, 2010, 10:33:28 »
Dette er jo helt genialt!

Lage en skrytevideo av seg selv på Youtube, med videobilder av en helt annen spiller...

Jeg ligner også litt på Messi -når jeg holder inn magen , så med litt Youtubetriksing skal det være muligheter for å få seg en Leedstur.....  :)

Jeg får INDERLIG håpe at ikke Leeds-managementet baserer denne trialen på dette youtube-stuntet. Nå er han vel også U-20 landslagsspiller for USA, så det burde ihvertfall borge for litt kvalitet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per-Stian

Sv: Spiller på trial: Shaun Greenfield!
« Svar #5 på: November 18, 2010, 15:49:34 »
Messi kan gå og legge seg :D

Gufrias

Sv: Spiller på trial: Shaun Greenfield!
« Svar #6 på: November 18, 2010, 19:16:19 »
Messi kan gå og legge seg :D
Vil jeg tro han gjør hver kveld
Hekta på Leeds siden 1974

Evig Pint

Sv: Spiller på trial: Shaun Greenfield!
« Svar #7 på: November 18, 2010, 23:05:18 »
Dette er jo helt genialt!

Lage en skrytevideo av seg selv på Youtube, med videobilder av en helt annen spiller...

Jeg ligner også litt på Messi -når jeg holder inn magen , så med litt Youtubetriksing skal det være muligheter for å få seg en Leedstur.....  :)

Jeg får INDERLIG håpe at ikke Leeds-managementet baserer denne trialen på dette youtube-stuntet. Nå er han vel også U-20 landslagsspiller for USA, så det burde ihvertfall borge for litt kvalitet.

auren

Samtidig er jo Mix a-landslagsspiller for USA... Ikke akkurat en spiller jeg vil se i den hvite drakten  :P
Marching on together

Budda

Sv: Spiller på trial: Shaun Greenfield!
« Svar #8 på: November 18, 2010, 23:19:27 »
Tja, er alltid skeptisk til slike klipp. Han har tydeligvis teknikken i orden, men det trenger ikke å bety så mye i engelsk fotball. Vi har hatt et par prøvespillere med syke Youtube-videoer, men som det ikke har blitt noe av.
Endre

testo

Sv: Spiller på trial: Shaun Greenfield!
« Svar #9 på: November 19, 2010, 00:35:34 »


Jeg får INDERLIG håpe at ikke Leeds-managementet baserer denne trialen på dette youtube-stuntet. Nå er han vel også U-20 landslagsspiller for USA, så det burde ihvertfall borge for litt kvalitet.

auren

U20 spiller og omtalt talent, er nok den største årsaken til prøvespill.Ã… fake til seg en plass for prøvespill er vel noe det siste man gjør i denne bransjen.
Venter i spenning på hva denne/disse karen har å by på.


On the evidence of this YouTube video, Greenfield appears to be a very skilful player, with plenty of flair and pace to burn. It’s difficult to determine what level of opposition he’s playing against in the clips, and I would never advocate signing players based on amateur video recordings, but you can see why Simon Grayson wants to take a closer look.
http://www.thescratchingshed.com/2010/11/promising-american-youngster-begins-trial-with-leeds-united/
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

The Patriot

Sv: Spiller på trial: Shaun Greenfield!
« Svar #10 på: November 19, 2010, 04:25:39 »
MEN en ting er sikkert: fra 2:08 i videoen er det bilder fra skolefotball, og det er nevnte Shaun. Tviler sterkt på at Alex Sanchez har spilt fotball på en amerikansk fotball-bane :) Og high school tilsvarer jo videregående i norge. Uten at jeg gidder å forske så mye på det, så vil de si at de bildene ikke er så gamle. Det vi ser i videoen, pluss a han ble hentet av Athletico Madrid som 14-åring vil vel si, Sanchez eller ei, at han er et kjempetalent :)

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller på trial: Shaun Greenfield!
« Svar #11 på: November 19, 2010, 08:58:52 »
Stygt å si det, men han virker jo alt for god for Leeds!

Ingen...ABSOLUTT INGEN er for god for Leeds!!!  ;D
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

The Patriot

Sv: Spiller på trial: Shaun Greenfield!
« Svar #12 på: November 19, 2010, 09:10:42 »
Stygt å si det, men han virker jo alt for god for Leeds!

Ingen...ABSOLUTT INGEN er for god for Leeds!!!  ;D
eller AaFK :p

Sleivind

Sv: Spiller på trial: Shaun Greenfield!
« Svar #13 på: November 19, 2010, 14:05:38 »
Skrytevideo er en ting, trening med laget er noe annet. Bare spør norske sportsdirektører!

The Patriot

Sv: Spiller på trial: Shaun Greenfield!
« Svar #14 på: November 19, 2010, 17:00:56 »
Skrytevideo er en ting, trening med laget er noe annet. Bare spør norske sportsdirektører!
Helt enig, men en video viser basisferdigheter.

lojosang

Sv: Spiller på trial: Shaun Greenfield!
« Svar #15 på: November 20, 2010, 00:25:17 »
Skrytevideo er en ting, trening med laget er noe annet. Bare spør norske sportsdirektører!
Helt enig, men en video viser basisferdigheter.

Ja, og i dette tilfellet, basisferdighetene til en helt annen spiller.  ;D
- Leif Olav

Gufrias

Sv: Spiller på trial: Shaun Greenfield!
« Svar #16 på: November 20, 2010, 07:47:00 »
Skrytevideo er en ting, trening med laget er noe annet. Bare spør norske sportsdirektører!
Helt enig, men en video viser basisferdigheter.

Ja, og i dette tilfellet, basisferdighetene til en helt annen spiller.  ;D
Flisespikkeri ;D
Hekta på Leeds siden 1974

Hallgeir *

Sv: Spiller på trial: Shaun Greenfield!
« Svar #17 på: November 20, 2010, 12:35:01 »
Skrytevideo er en ting, trening med laget er noe annet. Bare spør norske sportsdirektører!
Helt enig, men en video viser basisferdigheter.

Ja, og i dette tilfellet, basisferdighetene til en helt annen spiller.  ;D
Flisespikkeri ;D

Og det har vi faktisk en egen tråd til.... ;)
Super Leeds since 1968