Siste serierunde QPR - Leeds 8 mai.

Started by Gruvegutten, November 18, 2010, 12:29:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gruvegutten

Har allerede booket fly til London denne helgen. Har faktisk lurt med sambo på denne kampen. Noen som har SPESIELT gode erfaringer med noen hoteller i London. Er så voldsomt mange krypinn å velge mellom og prisene varierer enormt. Reiser fredag 6. mai med BA fra Gmoen og hjem 9 mai.
Er dette "vår" sesong !! ????    MOT...........

MrK

hyde park terrace i bayswater er helt ok.
I det hele tatt er det masse hotell langs bayswater/paddington /marble arch. The swan er jo en glimrende pub - stamsted når vi dro til Cardiff..............
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Gruvegutten

funnet er hotell i london som er billig og fått meget gode anmeldelser både på tripadvisor og flere andre nettsteder. det heter "the hide", london. et lite & koselig hotell ser det ut som. noen andre skal skal se sesongens siste kamp ? dette er jo kanskje en kamp hvor man kan ta med seg sin bedre halvdel. veit av erfaring at london er et populært sted for damene med masse handlemuligheter  ;D så får vi kanskje ekstra goodwill når neste sesong starter opp igjen..................

Hobben

Vuderer også denne nå! Blir å søke om bortebilleter, men regner med at jeg må plassere meg med hjemmesupporterene  :-\!
Rogaland Whites

testo

Quote from: hobberst on January 06, 2011, 21:01:03
Vuderer også denne nå! Blir å søke om bortebilleter, men regner med at jeg må plassere meg med hjemmesupporterene  :-\!

Jeg drar med 4-5 kompiser og fly tr kom på kr 1250,- ;D
Husk på at denne stadioen ikke tar mer enn ca 20000 så å få tak i billetter blir ikke bare lett tror jeg.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Dagen før siste kamp så hadde vi tenkt å se Fulham slå Looserpool ned en liga, which are cool in it self  8)
Er det noen som har kontakter som kunne hjulpet til med å skaffe billetter til denne kampen uten at det koster tusenlapper?
Er åpen for andre mulige kamper i London den dagen også.

Fulham vs Liverpool
Tottenham vs Blackpool
West Ham vs Blackburn
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Gruvegutten

Quote from: testo on January 06, 2011, 21:20:28
Quote from: hobberst on January 06, 2011, 21:01:03

Jeg drar med 4-5 kompiser og fly tr kom på kr 1250,- ;D
Husk på at denne stadioen ikke tar mer enn ca 20000 så å få tak i billetter blir ikke bare lett tror jeg.

mener Lofthus Road tar drøyt 18.000 tilskuere. Og hvis QPR klarer opprykket blir det ikke lett å få ta i billett utenom de Leeds får til sine supportere. Men er medlem, så skal gjøre ALT for å få tak i en der. Hvis ikke blir det svartebørs............GARANTERT kamp på m,eg  ;D    MOT

testo

Phase 4

Ticket Services would like to remind season ticket holders and members that we start accepting applications by online, post or fax application for Phase 4 away games from 10am on Monday 24th January 2011. Phase 4 games include: Preston North End, Sheffield United, Millwall, Derby County and Crystal Palace.

Our visit to Queens Park Rangers will not be included in Phase 4, this will be a 'Loyalty' game. Tickets for Queens Park Rangers will be allocated to those fans who have attended the most away games or those fans who applied for tickets within five days of the advertised date of each phase but were unsuccessful in gaining a ticket due to demand.

Approximately five weeks before the QPR fixture, we will make an announcement via www.leedsunited.com confirming how to apply and all details including the number of away games that fans must have attended in order to qualify to apply for a ticket.
Terje

Carl Fisker

Quote from: testo on January 06, 2011, 22:03:30
Dagen før siste kamp så hadde vi tenkt å se Fulham slå Looserpool ned en liga, which are cool in it self  8)
Er det noen som har kontakter som kunne hjulpet til med å skaffe billetter til denne kampen uten at det koster tusenlapper?
Er åpen for andre mulige kamper i London den dagen også.

Fulham vs Liverpool
Tottenham vs Blackpool
West Ham vs Blackburn
En stor opplevelse å se Leeds og Liverpool bytte divisjon.

Håkon

Quote from: testo on January 20, 2011, 20:40:53
Phase 4

Ticket Services would like to remind season ticket holders and members that we start accepting applications by online, post or fax application for Phase 4 away games from 10am on Monday 24th January 2011. Phase 4 games include: Preston North End, Sheffield United, Millwall, Derby County and Crystal Palace.

Our visit to Queens Park Rangers will not be included in Phase 4, this will be a 'Loyalty' game. Tickets for Queens Park Rangers will be allocated to those fans who have attended the most away games or those fans who applied for tickets within five days of the advertised date of each phase but were unsuccessful in gaining a ticket due to demand.

Approximately five weeks before the QPR fixture, we will make an announcement via www.leedsunited.com confirming how to apply and all details including the number of away games that fans must have attended in order to qualify to apply for a ticket.

>:(da blir enda vanskeligere å få billetter til denne kampen :(
Leeds for alltid

SuperLeeds!

Hotwire.com kan anbefales. Du får knalltilbud på hotell, eneste aberet er at du ikke får vite hvilket hotell det er før du bestiller. Du får vite antall stjerner hotellet har og hvilket området det ligger i. Holder for meg det:-) Prismessig blir det som regel under halvparten av hva andre bookingsider kan tilby. ;D

Cherry

Gruvegutten

Quote from: cherry on January 29, 2011, 19:14:06
http://www.tripadvisor.co.uk/Hotel_Review-g186338-d199140-Reviews-Rydges_Kensington_Plaza_Hotel-London_England.html

sentral, god beliggenhet, og bra priser!
Storskjerm i Pub 1.etg/kjelleren på alle mulige kamper også..

sjekket prisene for den aktuelle helga og det var ikke billig. sentralt ja, men får dårlig omtaler på de fleste steder.........legger ved en link på et hotell litt utenfor sentrum med har tube`n baree et par minutter unna  ;D   Jeg har allerede booked der   :P

http://thehidelondon.com/

fjellhaugen

Quote from: Gruvegutten on January 30, 2011, 18:29:06
Quote from: cherry on January 29, 2011, 19:14:06
http://www.tripadvisor.co.uk/Hotel_Review-g186338-d199140-Reviews-Rydges_Kensington_Plaza_Hotel-London_England.html

sentral, god beliggenhet, og bra priser!
Storskjerm i Pub 1.etg/kjelleren på alle mulige kamper også..

sjekket prisene for den aktuelle helga og det var ikke billig. sentralt ja, men får dårlig omtaler på de fleste steder.........legger ved en link på et hotell litt utenfor sentrum med har tube`n baree et par minutter unna  ;D   Jeg har allerede booked der   :P

http://thehidelondon.com/

hvorfor vil du bo så langt ute?
og om du allikevel skal reise med tube så hvorfor et hotell som ligger på northern line. eneste senrale stedet på den er vel kings cross? da må du bytte bane og stresse. sats heller på noe i nærheten av victoria eller paddington sier  nå jeg.
mindre reisetid, stort sett tog korrespondanse når du skal til fly og flere bytteal, dersom du skal bytte tube.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

flynn

Angående hotell så kan jeg anbefale denne siten: http://www.hotwire.com/index.jsp
De selger restplasser på gode hoteller.
Du velger hvilket område du vil bo i, og standard på hotellet. Deretter får du et pristilbud, som må bekreftes før du får vite hvilket hotell du havnet på.
Litt sært, men tror prisene er vanskelig å matche!

flynn

testo

Holder meg til Marriott og havna her jeg. Sentralt og gangavstand fra Paddington. Prisen ble £500 for tre i to netter, men hva betaler man ikke for når vi feirer opprykk. ;D
http://www.marriott.com/hotels/travel/lonpl-london-marriott-hotel-park-lane/
Terje

eros

Har min bedre halvdel på veninnetur i London den helgen, og tenker å ta med poden på tur fredag, og få med begge på kamp. Mest usikker på hvordan jeg skal få tak i tre billetter... Hadde vært kult å stå med bortefansen i snodgrass drakta og bælja, men i nøden spiser fanden fluer...

Har liten erfaring med å skaffe billetter og tar gjerne imot tips på hvordan jeg øker sjansene for å lykkes. Er også medlem, men siden jeg ikke har vært det lenge, og har reist lite i år, er nok loyalty billetter et lite sannsynlig alternativ.

Tips mottas med takk!

î" Erik

Gruvegutten

Quote from: eros on February 03, 2011, 20:46:28
Har min bedre halvdel på veninnetur i London den helgen, og tenker å ta med poden på tur fredag, og få med begge på kamp. Mest usikker på hvordan jeg skal få tak i tre billetter... Hadde vært kult å stå med bortefansen i snodgrass drakta og bælja, men i nøden spiser fanden fluer...

Har liten erfaring med å skaffe billetter og tar gjerne imot tips på hvordan jeg øker sjansene for å lykkes. Er også medlem, men siden jeg ikke har vært det lenge, og har reist lite i år, er nok loyalty billetter et lite sannsynlig alternativ.

Tips mottas med takk!

î" Erik

blir nok et helvete å få ta i billetter til denne kampen. Siste serierunde, QPR rykker opp og stadionen tar kun ca 18 000 tilskuere. leeds får sikkert bare et par tusen......max......og det er vel bare de medlemmene som har vært med på flest bortekamper som får billett  :-\  jeg er medlem av luscos, den internasjonale suporterklubben og leeds sin gruppe i england (group: Griffin), men gidder ikke engang å søke. har en kontakt som kan klare å skaffe meg billetter, tror jeg........på "nøytral" tribune. hvis ikke det går i boks, blir det svartebørs  :P jeg SKAL inn !!

Hobben

Siden det vil bli vansklig med billeter droppet jeg denne kampen og tar ein tur til både Leeds og London i ein evt playoff :)!
Rogaland Whites

Henning

Som mange skrive her inne, vil det bli svært vanskeleg/nesten umogleg å få billett med Leeds- fansen til denne kampen. Vil nok og bli utsolgt med heimefansen.

Tips: Sjekk ticketservice.no

Sit no med billett i handa til kr. 427.

Gruvegutten

Quote from: Henning on February 13, 2011, 19:42:36
Som mange skrive her inne, vil det bli svært vanskeleg/nesten umogleg å få billett med Leeds- fansen til denne kampen. Vil nok og bli utsolgt med heimefansen.

Tips: Sjekk ticketservice.no

Sit no med billett i handa til kr. 427.

var innom den siden nå. står utsolgt på den kampen..............   >:(

Gruvegutten

Quote from: Henning on February 14, 2011, 16:57:56
Kan og prøve

http://www.londonfotball.no/billetter/kamp/qpr-vs-leeds-united-at-loftus-road-on-2011-05-07-2011-05-08/1/#searchtop

Ser med første augekast ut som dei har billettar igjen.

prøvde meg på to billetter, men da dukket det ikke opp noen..............   :-\

JanPSyse

Har fiksa billetter til Tottenham-Blackpool på lørdagen, og skal prøve med all min list å fikse billetter til qpr-kampen også. har noen kompiser i london som muligens kan fikse. Tur blir det uansett! :D

Over fredag kveld, tilbake mandag ettermiddag.
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

eros

Prøvde også å ringe Londonfootball, men de er dessverre utsolgt. Gode tips mottas med takk.... 

JanPSyse

www.ticket2.com hadde en del billetter igjen igår.

De koster skjorta, men er sikkert folk her inne som er villig til å betale en tusing per billett. Så da er det bare å kjøre på.

Jeg har ingen personlig erfaring med denne siden, bare så det er sagt. Jeg har ordna meg på en annen måte  ;)

Lykke til. Håper dette kan hjelpe en del av dere  :)

Gruvegutten

Quote from: Henning on February 25, 2011, 20:09:12
http://www.leedsunited.com/news/20110225/blades-and-rangers-changes_2247585_2302348

Er det mogleg???!!!

Er på plass i London allerede fredags morgen jeg, så dette gjør ingen ting  :P Bedre å feire kval.plassen på en lørdags kveld enn på søndag..............

JanPSyse

Quote from: Gruvegutten on February 25, 2011, 20:48:14
Quote from: Henning on February 25, 2011, 20:09:12
http://www.leedsunited.com/news/20110225/blades-and-rangers-changes_2247585_2302348

Er det mogleg???!!!

Er på plass i London allerede fredags morgen jeg, så dette gjør ingen ting  :P Bedre å feire kval.plassen på en lørdags kveld enn på søndag..............

Er der fredag kveld,vi, så det går bra.
Det eneste er at vi må stresse som noen idioter for å rekke spurs-blackpool kl. tre...
Ordner seg alltid  :)

JanH

Quote from: JanPSyse on February 25, 2011, 21:50:39

Er der fredag kveld,vi, så det går bra.
Det eneste er at vi må stresse som noen idioter for å rekke spurs-blackpool kl. tre...
Ordner seg alltid  :)

Et engelsk ordtak heter "with all due respect, I think there are some facts you have not considered". QPR-kampen starter 12:45 og slutter følgelig rundt 14:30. Det er 20 kilometer mellom Loftus Road og White Hart Lane. Michelin-guiden anslår raskeste vei mellom disse banene til 28 minutter med bil. Selv om Loftus Road kun tar 20000 mennesker vil det ta en god stund å komme seg ut fra stadionområdet.
Gi gjerne en tilbakemelding etterpå om hvor mye av Tottenham-kampen du fikk se  ;D