Skrevet av Emne: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)  (Lest 17126 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DaGa

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #30 på: Desember 01, 2010, 11:48:36 »
20 % skal gå til de som søker med int.member??? Yeah right, og få billeter da er håpløst tenker jeg.

Er vell ingen vits i og bestille flyturen heller nå, lavpris kan ikke avbestilles.



Husk, det er 8.500 billetter, og det er "bare" mot Arsenal, som igjen har noen vanvittige priser!

Jeg skal hvertfall gjøre ett forsøk og skaffe billett, venter med å bestille fly til jeg får bekrefta billett. 80 % til sesongkort, hvor mange ses.kort har leeds? 13000? tror det er en god mulighet for at flere enn 20 % av memberne får billett.

Jeg kommer til og søke, og reiser aleine om så var ned til London, med en engelsk som hadde fått karekter 2 i dagens vidergående skoler så tar jeg kjangse på at jeg skal klare meg :P

Men, har lyst til og gi en tur til min far ned til London på kampen med Leeds-fansen, så viss noen fra Stavanger-omårdet som ikke har tenkt seg ner og er int.member, å vil søke om billeter for meg slik jeg kan få to, og låne med oss memdkortet (slik en ikke blir stoppet i porten), så betaler jeg en god slump for billeten. :)

Send meg ein PRIVATmld her, så kan vi ta det der i fra.

Ønsker gjerne og slå følge med noen om jeg reiser aleine ned til London :)

'' jo flere vi er sammen, er sammen.............''

kommer nok til å reise ned alene selv også, satser på tidligfly ned til london på lørdag hvis det går, og da sannsynlig en 8 timers biltur natt til lørdag ;) Men er blakk som fy nå, og får ikke lønn før romjula, så må låne penger til kampbillett, og fly og hotell tar jeg seinere, orke ikke samme tabbe som playoffen for 2 sesonger siden :)

Satser bare på å få billett, så talast vi i London ;)
We all LOVE LEEDS!

fjellhaugen

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #31 på: Desember 03, 2010, 18:00:20 »
da var flybilett i boks.  ;D

550,- ink avgifter haugesund 1655 fredag - london 1400 søndag.

god tid til oppvarming og god tid til nedtrapping ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

DaGa

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #32 på: Desember 03, 2010, 23:59:59 »
Lørdag 13:45 = søk på bilett ;) Satser på morrafly fra Oslo lørdag (lander 8:10 på Gatwick). Det betyr nattkjøring fra nordvestlandet til oslo natt til lørdag, men det vil det nok bli verd det.
We all LOVE LEEDS!

Hobben

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #33 på: Desember 04, 2010, 10:46:53 »
Lørdag 13:45 = søk på bilett ;) Satser på morrafly fra Oslo lørdag (lander 8:10 på Gatwick). Det betyr nattkjøring fra nordvestlandet til oslo natt til lørdag, men det vil det nok bli verd det.

Er det ikke Mandag 11:00 de legges ut ??
Rogaland Whites

DaGa

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #34 på: Desember 04, 2010, 11:14:26 »
Lørdag 13:45 = søk på bilett ;) Satser på morrafly fra Oslo lørdag (lander 8:10 på Gatwick). Det betyr nattkjøring fra nordvestlandet til oslo natt til lørdag, men det vil det nok bli verd det.

Er det ikke Mandag 11:00 de legges ut ??
Jo tror det. tenkte på kamptidspunkt jeg. hadde det vært søndagskamp hadde jeg sannsynligvis ikke kunne dratt.
We all LOVE LEEDS!

Hobben

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #35 på: Desember 04, 2010, 12:58:48 »
Lørdag 13:45 = søk på bilett ;) Satser på morrafly fra Oslo lørdag (lander 8:10 på Gatwick). Det betyr nattkjøring fra nordvestlandet til oslo natt til lørdag, men det vil det nok bli verd det.

Er det ikke Mandag 11:00 de legges ut ??
Jo tror det. tenkte på kamptidspunkt jeg. hadde det vært søndagskamp hadde jeg sannsynligvis ikke kunne dratt.

Hvor kjører du fra??
Rogaland Whites

DaGa

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #36 på: Desember 04, 2010, 14:57:05 »
Lørdag 13:45 = søk på bilett ;) Satser på morrafly fra Oslo lørdag (lander 8:10 på Gatwick). Det betyr nattkjøring fra nordvestlandet til oslo natt til lørdag, men det vil det nok bli verd det.

Er det ikke Mandag 11:00 de legges ut ??
Jo tror det. tenkte på kamptidspunkt jeg. hadde det vært søndagskamp hadde jeg sannsynligvis ikke kunne dratt.

Hvor kjører du fra??

Moille ;) eller Molde som det egentlig heter!
We all LOVE LEEDS!

RuneR

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #37 på: Desember 12, 2010, 14:00:27 »
Kampbillett er i boks. Skal på innebandyturnering i Gøteborg med guttungens lag fra onsdag til søndag, men det ser ut til at jeg får "delvis disp.", og flyr til London fra Gøteborg Lørdag morgen (lander da 08:10 på Heathrow).

Med kampstart 12:45 lokal tid, blir det ikke mye tid til oppvarming, men det hadde vært gøy å treffe noen kjente før det bærer av gårde mot Emirates Stadium. Eller så er det kanskje best å finne en "borte-pub" i nærheten av stadion?

Jeg ser for meg å ta Underground (Piccadelly Line) til Holloway Road. Kunne vært praktisk å møtes nær Piccadelly Circus eller Leicester Square da?  Banen tar (i utgangspunktet) ca 15 min.

Andre tanker rundt dette?
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Woody

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #38 på: Desember 12, 2010, 19:48:36 »

eg går inn på Leeds sin side for bestilling av billett,trykker meg greit igjennom og kjem fram til
kortnr og div.Betyr det at det er igjen billetter til kampen???får vi ingen bekretelse på om vi får bill før om nokon dagar?
LIFE IS LEEDS

morty

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #39 på: Desember 13, 2010, 06:35:33 »
Rune , vi lander også samme tid (Stansted ). Har du funnet hotell ? Morten
 

RuneR

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #40 på: Desember 13, 2010, 08:36:34 »
Rune , vi lander også samme tid (Stansted ). Har du funnet hotell ? Morten
Jeg går for Paddington-området (kommer inn med Heathrow Express til Paddington), og et rimelig og helt greit hotell jeg har prøvd før, nemlig Ascot Hyde Park. Det ligger ca 150 meter fra Paddington Station (http://www.ascothydeparkhotel.co.uk/)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

kristoffera

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #41 på: Desember 13, 2010, 10:40:35 »
Ser det er en som har fått kmpbilletten her... Når klokken søkte du?? Har søkt jeg også, men ennå ikke hørt noe tilbakemelding

Svend Anders

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #42 på: Desember 13, 2010, 12:44:51 »
Ser det er en som har fått kmpbilletten her... Når klokken søkte du?? Har søkt jeg også, men ennå ikke hørt noe tilbakemelding

RuneR har vel søkt som sesongkortholder, så han har mer tid å gå på enn oss Members.

Såvidt jeg har registrert har Members til og med 10:31 fått godkjent til nå, sesongkortholdere ti minutter lenger.

SA,
håper ennå!

fjellhaugen

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #43 på: Desember 13, 2010, 13:58:28 »
Ser det er en som har fått kmpbilletten her... Når klokken søkte du?? Har søkt jeg også, men ennå ikke hørt noe tilbakemelding

RuneR har vel søkt som sesongkortholder, så han har mer tid å gå på enn oss Members.

Såvidt jeg har registrert har Members til og med 10:31 fått godkjent til nå, sesongkortholdere ti minutter lenger.

SA,
håper ennå!

når søkte du SA?

ligger 10 min lenger ute enn de var kommet på fredag :P

håpet lever ennå  :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

kristoffera

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #44 på: Desember 13, 2010, 14:20:14 »
Det gjør det jeg søkte 10.45, hvet dere når vi får beskjed?? Er på nippe til å kjøpe pakkepris fra steve perryman hos arsenalfansen, ser det er utsolgt på arsenals sider....

Peters

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #45 på: Desember 14, 2010, 00:03:22 »
Sier dere at vi som ikke bestilte billett mandag 6 desember er uten mulighet for å få ?
Jeg søkte tirsdag 7 tror jeg...

fjellhaugen

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #46 på: Desember 14, 2010, 08:50:09 »
Sier dere at vi som ikke bestilte billett mandag 6 desember er uten mulighet for å få ?
Jeg søkte tirsdag 7 tror jeg...

har mine tvil på det desverre.  :'(
tviler på at man has sjangs om man søkte mer enn en halvtime etter
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

kristoffera

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #47 på: Desember 16, 2010, 13:00:59 »
Klar for kamp:) med gunners fansen vell og merke, men bedre en ingenting:) Noen som vet no om hvor leeds fansen har tenkt seg før kamp??

stikles

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #48 på: Desember 21, 2010, 18:05:57 »
Klar for ei kjempe FA-cup helg. Starter med Arsenal-Leeds, så noen miles rett nord for kveldskamp, Stevenage-Newcastle. Tog på søndag morgen til ManU-Liverpool. Med sønn Pål og Liverpool-venn Miller. Alt klart med fky fotballbilletter osv. Litt av en start på 2011. Håper på værforhold så vil kan kjøre fullt program
 

Odin

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #49 på: Desember 21, 2010, 19:53:15 »
Hei, jeg søkte kl 10:37 og fikk ikke billetter. Er i London den helga. Er det noen som har tips til beste nettstedet eller byrå hvor jeg kan kjøpe 2 billetter?

Glenn K

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #50 på: Desember 21, 2010, 20:24:48 »
Hei, jeg søkte kl 10:37 og fikk ikke billetter. Er i London den helga. Er det noen som har tips til beste nettstedet eller byrå hvor jeg kan kjøpe 2 billetter?

Prøv denne: http://www.1st4footballtickets.com

Odin

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #51 på: Desember 23, 2010, 21:50:51 »
Da fikk jeg bestilt gjennom theticketmenu.com
Masse veldig dyre billetter tilgjengelige på nettet; her fikk jeg 2 for ca £ 200 inkl alle gebyrer.
Ikke billig men denne kampen vil vi gjerne se live!   
 

ArneS

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #52 på: Desember 31, 2010, 11:45:53 »
Har tilgang på billett.  Det er et Arsenal sesongkort.
Kr 500,-    Må hentes i Stavanger.
Den 17. mann

newsome

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #53 på: Desember 31, 2010, 15:46:22 »
Har tilgang på billett.  Det er et Arsenal sesongkort.
Kr 500,-    Må hentes i Stavanger.
Hei!
Jeg er interessert!!!!
Kan du ta kontakt!

ArneS

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #54 på: Desember 31, 2010, 16:47:45 »
Har tilgang på billett.  Det er et Arsenal sesongkort.
Kr 500,-    Må hentes i Stavanger.
Hei!
Jeg er interessert!!!!
Kan du ta kontakt!
Har sendt deg en melding
Den 17. mann

holmen92

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #55 på: Januar 03, 2011, 02:11:06 »
Hello,

Har alle som reise øve fått kampbilletter?
Har bestilt fly og hotell etc, i og med at me har fått biletter t manch-liverpool på søndag.
Tenkte på å prøve å få biletter før kampstart en eller annen plass, kan jo umulig ver utsolgt i 3 runde fa cupen på emirates? I hverstefall blir d å finna någen som selge rett utfor stadion.

LeedsU878

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #56 på: Januar 03, 2011, 14:59:10 »
Hello,

Har alle som reise øve fått kampbilletter?
Har bestilt fly og hotell etc, i og med at me har fått biletter t manch-liverpool på søndag.
Tenkte på å prøve å få biletter før kampstart en eller annen plass, kan jo umulig ver utsolgt i 3 runde fa cupen på emirates? I hverstefall blir d å finna någen som selge rett utfor stadion.

Kampen ble utsolgt med en gang. Det vil nok være mulig å få billett utenfor stadion, men du må nok være klar på å bla opp ganske mye.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

LeedsU878

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #57 på: Januar 05, 2011, 17:49:17 »
Hvor har folket tenkt å møtes egentlig - jeg regner med å dra ned ganske tidlig så jeg rekker en øl før kampen.

Hadde jo vært trivelig å hilse på noen av dere fra Norge.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

L.U.F.C Munka

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #58 på: Januar 05, 2011, 21:03:37 »
Reiser fra Rygge kl 22 fredag! Noen andre som skal bo på Royal National Hotel?

holmen92

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #59 på: Januar 06, 2011, 23:45:28 »
Hvor har folket tenkt å møtes egentlig - jeg regner med å dra ned ganske tidlig så jeg rekker en øl før kampen.

Hadde jo vært trivelig å hilse på noen av dere fra Norge.

Fikk en mail fra en me traff i Bergen, De sko t ein pub som hetta Coronet pub på Holloway Road, vet sje kor ann e, men me e et jeng som ska opp der jaffal.