KAMP: vs BURNLEY, 11/12 2010

Started by Promotion 2010, December 08, 2010, 21:05:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Masinga

Toppscorerne i Championsship

Nr.    Spiller            Lag            Mål    Kamper Snitt
1.    Jay Bothroyd    Cardiff    13    17    0,76
2.    Kris Commons    Derby    11    20    0,55
3.    Luciano Becchio    Leeds    11    20    0,55
4.    Danny Graham    Watford    10    20    0,50
5.    Lewis McGugan    Nottingham    9    17    0,53
6.    Adel Taarabt    QPR    9    20    0,45
7.    Chris Iwelumo    Burnley    9    20    0,45
8.    Scott Sinclair    Swansea    8    18    0,44
9.    Jamie Mackie    QPR    8    20    0,40
10.    Steve Morison    Millwall    8    20    0,40
11.    Andy King    Leicester    8    21    0,38
12.    Jon Parkin    Preston    7    18    0,39
13.    Adam Hammill    Barnsley    7    19    0,37
14.    Grant Holt    Norwich    7    20    0,35
15.    James Hayter    Doncaster    6    13    0,46
16.    Davide Somma    Leeds    6    13    0,46
17.    Billy Sharp    Doncaster    6    15    0,40
18.    Liam Lawrence    Portsmouth    6    15    0,40
19.    Jon Stead    Bristol City    6    19    0,32
20.    James Coppinger    Doncaster    6    20    0,30
21.    Marvin Sordell    Watford    6    21    0,29
22.    Jonathan Howson    Leeds    6    21    0,29
Masinga, medl.nr. 1250

harvey

newsome

Quote from: stefan on December 11, 2010, 18:21:18
Quote from: newsome on December 11, 2010, 18:15:00
Gratulerer alle!

Stolt nå.

Nå skal den eldste og fineste maltwhiskyen frem,uten is.

Fantastisk!!!!!!!!!!!

Nå fikk du stjerne i boken både av meg og lojosang!
Tror jammen jeg må finne frem noe gammelt ræl selv!
:)

nebel

Utrolig deilig med seier idag.Spesiellt med tanke på hvordan kampen utviklet seg,viser hvor viktig det er å aldri gi opp.
Elsker dette laget,men som flere på forumet har nevnt,så er det absolutt ikke bra for hjertet.......
GRATULERER alle sammen og ha en flott kveld.
Mot ;D ;D ;D

Per-Stian

Høyrer framleis på LUTV og reaksjonane til innringarar. Mange er bekymra for kontraktsforhandlinga med Becchio - spesielt no som han skårar så mange mål. Mange, inkludert meg, har ettertrykkeleg uttrykt ønskje om å hente inn nye spelarar, men førsteprioriteten må vere å forlenge med nemnde Becchio, Kilkenny og O'Brien.

Unnskuld viss eg øydela den fantastiske sinnsstemninga no...

Boos

Noe så deilig og komme hjem fra jobb og se sluttresultatet :)

MOT!

Hobben

Reagere litt på ein ting, når BJ bommet på den store kjangsen ble det svært mye drittslenging mot han, vil bare si at det er noe av det mest barnslige jeg har opplevd her på forumet!!
Rogaland Whites

Leedsfan

Quote from: hobberst on December 11, 2010, 18:48:10
Reagere litt på ein ting, når BJ bommet på den store kjangsen ble det svært mye drittslenging mot han, vil bare si at det er noe av det mest barnslige jeg har opplevd her på forumet!!

Har du vanskeligheter med å forstå at Bradley er en lite populær mann av åpenbare grunner?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

newsome

Quote from: Per-Stian on December 11, 2010, 18:47:06
Høyrer framleis på LUTV og reaksjonane til innringarar. Mange er bekymra for kontraktsforhandlinga med Becchio - spesielt no som han skårar så mange mål. Mange, inkludert meg, har ettertrykkeleg uttrykt ønskje om å hente inn nye spelarar, men førsteprioriteten må vere å forlenge med nemnde Becchio, Kilkenny og O'Brien.

Helt enig!Tar du med BJ også så er dette viktig.
Forlenge med viktige spillere som presterer og er stabil.

raggen

Fantastisk!!!!! det er bare dette ordet som dekker denne opphentingen ;D ;D ;D

ER en glad og stolt mann idag(og) :P :P :P

Skål og MOT
Forever Leeds United!!!!!!!!

Gufrias

Quote from: Per-Stian on December 11, 2010, 18:47:06

INGENTING kan ødelegge stemningen nå. Dessuten har du helt rett!
Hekta på Leeds siden 1974

Gufrias

Her må du ha sett feil. Det var på ett tidspunkt mange som ville ha ham av, men ikke fordi han misset sjansen. Disse postene kom like etter at han hadde unngått rødt kort med en hårsbredd, og må tilskrives frykten for å fullføre 10 mot 11.
Hekta på Leeds siden 1974

Here we go again

Utrolig skuffende at vi slapp inn 2 mål i dag.  Men det hjalp jo litt på at vi skåret 3.

;)

dansale

Absolutt en vitamin insprøytning på lørdags kvelden, sitter her med halsbetendelse men føler meg allerede friskere etter denne kampen!  ;D
Forza Leeds!

Tarald72

I dag satt jeg og hørte på Yorkshire Radio på den nye Verdensradioen min, altså internettradioen. Og jeg tenkte at nå når jeg endelig slipper å sitte ved pc'en for å høre kampen, skal det ikke Leeds gå på en smell, selv om de lå under 2-0 til pause viste de nok en gang styrke! Jeg er, har vært og vil alltid være stolt av laget mitt, og spesielt på en dag som denne!!!!  8)
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

rogak

Etter 8 kamper uten tap og 2 poeng unna direkte opprykk, så må det være lov å begynne å sankke om opprykk. Når vi vet hvor mange nye spillere vi har fått inn, og at man trenger tid for å samspille et lag, så er innsatsen nesten halvveis i sesongen meget imponerende. Vi har spillere som er på vei mot toppformen, og bl.a. Kisnorbo er nær gjeninntreden. Dette kan bli en jubelsesong!
MOT

Lund93

Utrolig stolt av guttene idag! De viser styrke når de ligger under 2-0 og vinner 2-3! Men vi må skjerpe oss bakover, vi slipper inn alt for lette mål og det irriterer meg at vi mistet O'brien før kampen og jeg håper vi henter han permanent i Januar! Bradley Johnson synes jeg burde bli benket til fordel for f. eks Nunez, han har så mye feilpasninger og dårlige skudd så det er ikke noe nedtur hvis han forsvinner i januar, men kjempe stolt av gutta idag og stolt over å være Leeds supportert!

Nå gleder jeg meg til QPR til helga, da blir det først å spille mot og knuse Fredrikstad i romjulscupen for deretter å se gutta mine klatre seg enda nærmere toppen!

Marching on Together og god helg til alle sammen!  :)
Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3

vielljaa

Vi har vært meget imponerende i det siste og det føles ekstremt godt at vi nå har litt pusterom i forhold til lagene under playoff.

PS. Takker Leeds for en eksepsjonell 20-årsgave ;)

WE ALL LOVE LEEDS! :)
There is only one United

newsome

Special mention for Johnson too, second half he was great! Good performance from him, impressed.
Bradley Johnson er en viktig spiller!

Sander

Rudi G.

Bare fortsett å vær negativ hobben, så går dette veien ;)

sveifors

Quote from: sveifors on December 11, 2010, 16:43:04
kan bli stygt idag, like bra at jeg skal i selskap nå og slipper mere lidelse idag.

MOT

Kommer hjem fra selskap og slår på Text Tv for å se hva tapet ble på også

HERRRREGUUUUD, fy FAAAAAAAAAN

seier, har lest hvert et jævlige innlegg i denne tråden etter at jeg logga meg av. Herregud kor herlig det er med Leeds noen ganger
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

HåvardK

Gratulerer alle!

Stolt nå.

Fantastisk!!!!!!!!!!!

Og meg også, med respekt å melde.

Sleivind

Quote from: Sander on December 11, 2010, 19:59:42
Quote from: R - R on December 11, 2010, 19:47:20
http://www.dailymotion.com/video/xg33rs_burnley-2-v-leeds-3-11-12-10_sport

På Howsons mål, var det en keeper som unna oss seier da?

Tjaaaanjaaaei, vi sier heller at det er et frekt skudd av Howson! Velplassert og med en fin skru rundt keeper  :)

Uansett var den keeperprestasjonen bare barnematen i forhold til det Bruce drev på med ved 0-2 målet. Horribelt forsvarsspill!

newsome

Quote from: HåvardK on December 11, 2010, 20:05:00
Gratulerer alle!

Stolt nå.

Fantastisk!!!!!!!!!!!
;)

Og meg også, med respekt å melde.

Lucas the Kop Cat

Quote from: dansale on December 11, 2010, 19:18:01
Absolutt en vitamin insprøytning på lørdags kvelden, sitter her med halsbetendelse men føler meg allerede friskere etter denne kampen!  ;D

Leeds-seier er den beste medisin..............og helt uten uheldige bivirkninger! ;D

Nørgaard

Sejren idag var fantastisk, men synes altså vi gør kampene lidt for spændende med det forsvar