KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 18/12 2010

Started by Promotion 2010, December 13, 2010, 14:58:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nord

Motivationen hos Leeds spillere må være i top til denne kampen. Vi kan saktens vinne denne, men tror det bliver svært! Husker kampen hjemme mod Cardiff - hvor Leeds blev totalt nedspillet!
Siden er Leeds blevet et bedre lag og kurven peger opefter! Vi scorer mest af alle og slipper flest mål ind :-) .
- Håper at vi vinder
- tror  på uafgjort som en mulighed
- at vi taper er også en mulighed, som ikke får mig ned med flagget. QPR er sikkert i PL i næste år!

Vi tager det bare som det kommer!  ;D ;D ;D

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Blank_File

Jeg syns det er en skandale at denne kampen ikke vises på TV. Den er minst like interessant som Cardiff - Burnley.  :'(

Er det virkelig det Bates har vært ute og sagt som har fått konsekvenser?

Masinga

Når Leeds klarte å gjennomføre hjemmekampen mot Crystal Palace, klarer de vel å gjennomføre denne også.
Masinga, medl.nr. 1250

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Trond90

Ser Cardiff - Burnley er utsatt!!! Nå MÃ... vel kampen mot QPR bli tv kamp? Noen som har noe info??
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Asbjørn

Steve Bruce involvert i trafikkulykke i går - iallefall kjørte han av veien på vei til Thorp Arch. Men etter sigende steg han uskadd ut av bilen

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-star-in-motorway.6664347.jp

Leeds United star Alex Bruce walked away uninjured from a motorway smash and admitted: "I was lucky."
The accident happened while the player was driving on the M1 to United's Thorp Arch training complex near Wetherby on Thursday morning.

Bruce was approaching junction 45 of the motorway at Stourton when around half-a-dozen cars in front of him began to skid during a snow storm.

The central defender then had to swerve to avoid a vehicle that had spun 180 degrees in the road and come to a halt.

His car went off the carriageway and careered over a grass bank before slamming into a road sign.

The vehicle was written off but 26-year-old Bruce - its only occupant - was unhurt.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Geiremann

Quote from: Trond90 on December 17, 2010, 17:16:33
Ser Cardiff - Burnley er utsatt!!! Nå MÃ... vel kampen mot QPR bli tv kamp? Noen som har noe info??

Det blir Derby-Reading  >:(
Member of "The Peterborough eight".

Trond90

Quote from: Geiremann on December 17, 2010, 18:22:30

Patetisk!!!

auren

Quote from: Geiremann on December 17, 2010, 18:22:30

Det kom dessverre ikke som noe sjokk. Leeds-QPR er jo rundens storkamp, og når den ikke ble valg som hovedkamp med én gang så ville den nok aldri bli det heller.

Da blir det LUTV med Gray og Kirwin i stedet. Gikk bra sist ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trond90

Blir forbanna at de ikke viser den! Hvem faen bryr seg om de sauene fra midlands??

kristoffera

Må være noe alvorlig i veien med Viasat, nok engang prioterier de kamper med langt mindre interesse og viktighet enn Leeds. Dette er jo helt klart rundens toppkamp og nekter å tro det finnes flere Derby eller Reading fans rundt om i Norge enn folk som vil se Leeds. Kjønner det rett og slett ikke......

Rudi G.

Viasat skylder på BBC. Viasat er en liten pingle bedrift uten innflytelse  :(

Glenn K

Uansett hvem det er som bestemmer hva som skal vises; Hva i alle dager tenker de med!?  ???

Kickthemdown

Quote from: Asbjørn on December 17, 2010, 17:38:24
Steve Bruce involvert i trafikkulykke i går - iallefall kjørte han av veien på vei til Thorp Arch. Men etter sigende steg han uskadd ut av bilen

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-star-in-motorway.6664347.jp

Leeds United star Alex Bruce walked away uninjured from a motorway smash and admitted: "I was lucky."
The accident happened while the player was driving on the M1 to United's Thorp Arch training complex near Wetherby on Thursday morning.

Bruce was approaching junction 45 of the motorway at Stourton when around half-a-dozen cars in front of him began to skid during a snow storm.

The central defender then had to swerve to avoid a vehicle that had spun 180 degrees in the road and come to a halt.

His car went off the carriageway and careered over a grass bank before slamming into a road sign.

The vehicle was written off but 26-year-old Bruce - its only occupant - was unhurt.
:-\

Skriftlig advarsel...  :P

Superfan

Quote from: Blank_File on December 17, 2010, 14:33:48
Jeg syns det er en skandale at denne kampen ikke vises på TV. Den er minst like interessant som Cardiff - Burnley.  :'(

Er det virkelig det Bates har vært ute og sagt som har fått konsekvenser?

Leeds er vel en del av den generelle fotball-avtalen for divisjonen, og det er vel lite trolig at Bates har noen som helst form for vetorett her.

LEO

Vi kan ikke opptre som i siste hjemmekamp mot CP for da taper vi. :'(

Sydhagen

Lov å håpe på 2. plass etter kampen idag? ;)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Early teamnews:

http://www.yorkshirepost.co.uk/football/Leeds-United-v-QPR-Team.6665096.jp

Pluss dekningen i Match Centre:
Welcome to the Yorkshire Post's exciting match-day service, called Match Centre.

http://www2.yorkshiretoday.co.uk/matchcentre.htm

Min første Leeds-kamp:

Hobben

Rogaland Whites

vielljaa

O'Brien fortsatt ute med skade? Finner ikke noen offisiell bekreftelse bortsett fra "før kampen" på forsiden..
There is only one United

kalle_92

Quote from: hobberst on December 18, 2010, 13:03:36
Taper 0-3 i dag.
:D
Seier igjen med andre ord!

Fra spøk til alvor, jeg er ikke like optimistisk som Eddie Gray før kampen. For å være helt ærlig, så tror jeg ikke forsvarsrekken med Collins og Bruce klarer å stoppe de sultne QPR-spillerene. Men jeg håper jo selvfølgelig på seier :)

Hobben

Quote from: kalle_92 on December 18, 2010, 13:07:29
Quote from: hobberst on December 18, 2010, 13:03:36
Taper 0-3 i dag.
:D
Seier igjen med andre ord!

Fra spøk til alvor, jeg er ikke like optimistisk som Eddie Gray før kampen. For å være helt ærlig, så tror jeg ikke forsvarsrekken med Collins og Bruce klarer å stoppe de sultne QPR-spillerene. Men jeg håper jo selvfølgelig på seier :)

Håper tipset mitt ijen går motsatt veg :D
Rogaland Whites

Trond90

Drømte vi tapte 4-0 i natt! Tror jeg har Cardiff kampen i minnet enda  ;) Håper på 3 poeng i dag! MOT!

asLeeds

DALHEIM WHITES

nord

Vi er ikke fovoritter idag - det kan være en fordel? vi får se!  ;D

oivindh

Quote from: nord on December 18, 2010, 14:25:14
Vi er ikke fovoritter idag - det kan være en fordel? vi får se!  ;D
Ifl. oddsen så er vi faktisk det...  Men jeg er enig med deg. Vi er IKKE favoritter. Spesielt ikke dersom O'brien er ute.. Da blir det for treegt... Men for å redde kanskje uavgjort, så har jeg tatt B på oddsen  ;D

newsome

mest sannsynlig samme laget som sist.
expecting same team from last week - KS, PC, AB, NC, GMc,RS,NK,BJ,MG,JH,LB

Barba

Da har jeg levert tippelappen, og har helgardert. Det har jeg forøvrig gjort noen uker nå, og det har gitt gode resultater, både for klubben ( viktigst) og meg. Var jo bare denne sene scoringa av Beckford ( hvem ellers, av sine egne osv) fra 12´ern forrige gang, eller var det gangen før der.
Ingen grunn til å endre en suksessoppskrift, så derfor helgarderer jeg, og håper noen tar seg turer både til kjøleskap og kjeller.
Heldigvis er jeg ikke overtroisk, siden jeg tror det bare fører ulykke med seg.

Barba - MOT
Barba - MOT