Leeds United appen

Started by Håkon, December 18, 2010, 13:10:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Håkon

Endelig kom leeds med en offisiell Leeds united Iphone apps. ;D

Laster den ned og håper den er bra! koster kr 29,-

http://www.leedsunited.com/news/20101217/new-official-iphone-app-available_2247585_2247092

Har prøvd den litt, virker bra!! endelig sier jeg! at en må betale ekstra for LUTV videoene er vel dyrt, alt koster sier vel Julenissen som styrer leeds:)
Leeds for alltid

Hobben

Rogaland Whites

Budda

Endre

Sleivind

Hva er iphone? Har de den ikke til vanlige mobiltelefoner?

lojosang

Quote from: Sleivind on December 18, 2010, 15:19:32
Hva er iphone?

Et slags designernips som tar ikke direkte dårlige bilder og som i heldige omstendigheter kan brukes til å ringe med.  ;D
- Leif Olav

Sleivind

Quote from: lojosang on December 18, 2010, 16:25:47
Quote from: Sleivind on December 18, 2010, 15:19:32
Hva er iphone?

Et slags designernips som tar ikke direkte dårlige bilder og som i heldige omstendigheter kan brukes til å ringe med.  ;D

Nesten en telefon altså?

::)

Robert

Feil feil feil.
Når skal de lære hvordan man skal gjøre dette?
Feil plattform, man burde gjøre ting på en ordentlig måte som fungerer over flere plattformer. Dette er bare flaut.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Sydhagen

Synes dette var en veldig bra app!  :)
Full oversikt over nyheter, videoer og live oppdatering av alle kamper i england.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Blank_File

supertyri

dansale

Forza Leeds!

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Joe Jordan

Pen og oversiktlig app dette, nyheter, videoer osv. Må ha LUTV abb for å se alle videoene men en del er også gratis, som News Updates. Ellers har man jo alle spillerprofilene, tabell og fixtures direkte tilgjengelig. Vet ikke hvordan "Live" seksjonen fungerer enda.

Ellers ligger jo Webshopen og ticketshop der, selv om jeg ikke ser for å bestille billetter på noe annet enn en PC, men hvem vet....

Og ikke for å starte en n'te krangel med hardbarka Android-soldater, men i min jobb setter jeg opp telefoner til ansatte i flere selskaper og jeg har sansen for Android OS, det har masse muligheter, men er laaangt ifra perfekt. Det kan vi ikke minst se på support henvendelsene, der finner man stort sett Android brukerne med Exchange sync som har hengt seg opp eller en nedlastet applikasjon som har laget krøll. Apple OS er rimelig låst i utgangspunktet ja, men du verden som det FUNGERER.  :P
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

TK20

newsome

Leeds appen var 26 blant de mest populære !

Er nå 32!
Come on!
Sign up! Fantastisk applikasjon!

Svend Anders

Android, Blackberry-utgaver etc skal visstnok være på vei, så ha litt tålmodighet.

Jeg synes app'en er god, fint design og aktuelt innhold.

Det eneste punktet den svikter på, er betalingskravet for å se "premium" LUTV innhold. Her burde det åpenbart ha vært en kryssning til det vanlige LUTV-abonnentet, og dommen på dette er ikke nådig blant fansen. Forhåpentligvis finner klubben en løsning. For min egen del kommer jeg til å kutte nett-LUTV og bare gå for mobil-LUTV - de makter jo ikke gode løsninger for Mac online uansett (ennå).

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

TK20

Noen som betaler for denne, og kan sammenlikne med LUTV? Skal fornye abbonementet, og vurderer å erstatte det med mobilversjonen.

Sydhagen

Finnes det live radio av Leeds sine kamper på denne appen?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fjellhaugen

Quote from: Sydhagen on December 26, 2010, 11:32:22
Finnes det live radio av Leeds sine kamper på denne appen?

skal svare deg i ettermiddag  ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fjellhaugen

morsom julehilsen fra spillerne på appen.
vet ikke om den er på lutv.
nice blåøye på becchio :-* :-*

TK20

fjellhaugen

Quote from: TK20 on December 27, 2010, 11:56:49
Var det noe live radio under kampen?

ble sittende på pcen så glemte faktisk å sjekke :P

Håkon

Quote from: fjellhaugen on December 27, 2010, 14:51:11
Quote from: TK20 on December 27, 2010, 11:56:49
Var det noe live radio under kampen?

ble sittende på pcen så glemte faktisk å sjekke :P

Kun txt ikke radio lyd, så det virker å ikke være
Noe link mellom pc versjon på lutv og appen
Leeds for alltid

TK20

Da var den saken avgjort. LUTV ett år til.

Sydhagen

Må da være mulig å få til lutv radio på denne appen??

Promotion 2010

Hvordan var det med en androide versjon av denne app'en?

Noen som vet?

::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

B_Ød

Quote from: Sydhagen on January 09, 2011, 20:36:40
Må da være mulig å få til lutv radio på denne appen??
I følge kommentator-gutta er det ikke mulig å høre live commentary via denne appen. 
Ups & Ups!!

B_Ød

Beklager hvis dette er debattert før, men er det noen som har klart å se en hel pressekonferanse på denne, uten at den stopper opp og jekker ut?
Ups & Ups!!

Tom S

Ja, det går stort sett bra :)
COME ON LEEDS !!

B_Ød

Kan jeg kjøpe LUTV-kamp og se via denne?
Mener jeg har prøvd før, uten hell.
Ups & Ups!!