Gjestefans på forumet? VAR: Kan Leeds fortsette den gode formen?

Started by Per Arne, December 20, 2010, 13:09:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Per Arne

Du, Gambi. Det er ikke noe problem for de aller fleste at du er her inne. Problemet er vel heller at du liker å provosere. Vær saklig og konstruktiv. Uten å prøve å tirre enkelte.

Ã... skrive at de fleste her ikke skjønner noe, er også å provosere.

You see?

;)

Evig Pint

Quote from: Gambi on December 20, 2010, 13:24:50
Quote from: Per Arne on December 20, 2010, 13:09:47
Du, Gambi. Det er ikke noe problem for de aller fleste at du er her inne. Problemet er vel heller at du liker å provosere. Vær saklig og konstruktiv. Uten å prøve å tirre enkelte.

Ã... skrive at de fleste her ikke skjønner noe, er også å provosere.

You see?

;)

Den ser jeg. Problemet er bare at jeg ikke vet hvilken konkret feil, bortsett fra å være Newcastle fan jeg har gjort.

Slutt å skap deg, har du virkelig ingenting bedre å gjøre Gambi?
Marching on together

martind

Quote from: Gambi on December 20, 2010, 12:48:43
Quote from: kalle_92 on December 20, 2010, 10:21:51
Alle foregående sesonger, har vi jo hatt dårlige perioder i ny og ne. Derfor er det jo ikke helt i langtvekkistan å spekulere i en formkurve med pilen som peker nedover. Og at dere hele veien går på Gambi, syns jeg er rart. Jeg skjønner jo at det er litt spesielt at en Newcastle supporter er på forumet her, men er det ikke bare litt ålreit at andre enn oss leedsfans, viser interesse? Hadde det vært en scumsupporter, så skjønner jeg jo om folk hadde hatt litt tenning  8)
Jeg tror allikevel at vi kommer til å ha bra kontinuitet nå framover, selv om vi skulle gå på en liten smell.

Deilig innlegg, Kalle!
Du har greid i motsetning til de fleste å skjønne litt. Jeg prøver(ja, jeg kødder ikke) å lage en konstruktiv debatt så bra jeg greier. Det skinner kanskje litt gjennom at jeg ikke er så sykt god til å argumentere for meg og at jeg til tider kan virke provoserende. Men vær så snill; la meg øve og da blir det bedre.
Tenk for grått det ville blitt om ikke noen fra andre supporterklubber viste interesse. Jeg ser på meg selv som en fargeklatt, jeg.

Til dere som nå igjen må slenge dritt: Gambi er i dette innlegget verken spydig eller en drittslenger. Han er, etter min mening, ganske konkret og kontruktiv i innlegget sitt. Det må da bare være et positivt tegn at supportere til andre lag ønsker å følge laget vårt så tett som Gambi her gjør. Ser ikke hva som er negativt med det. Samtidig har han hele veien vært klar på at han er Newcastle supporter, så han utgir seg heller ikke for å være noe han ikke er. Det er andre her inne som ikke virker å være 12 år engang med bakgrunn i det som blir skrevet.

Så stå på Gambi. Du bidrar bare til å krydre forumet med meninger, så lenge du holder deg kontruktiv riktignok. Så får du heller overse alle de som alltid skal spre eder og galle.
MOT!! We are Leeds!

bwirum

Jeg synes faktisk det er litt festlig å se andre lags supportere bosette seg på forumet vårt og snakke om Leeds United fremfor deres egne tegneserielag. Om jeg forstår det? Nei, det kommer jeg nok aldri til å gjøre. Tror man ville hatt snøballkamper i helvete før jeg drev og frekventerte toon-forumet for å si det slik.

Kan til dels forstå Roger, som kanskje ikke helt har den store supporterskaren å prate med når det gjelder Tranmere, men Gambi? Er det ikke andre Newcastle-supportere å dele synspunkter om eget lag med? Trodde Newcastle var et såkalt "storlag"?
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Evig Pint

Quote from: bwirum on December 20, 2010, 13:48:10
Jeg synes faktisk det er litt festlig å se andre lags supportere bosette seg på forumet vårt og snakke om Leeds United fremfor deres egne tegneserielag. Om jeg forstår det? Nei, det kommer jeg nok aldri til å gjøre. Tror man ville hatt snøballkamper i helvete før jeg drev og frekventerte toon-forumet for å si det slik.

Kan til dels forstå Roger, som kanskje ikke helt har den store supporterskaren å prate med når det gjelder Tranmere, men Gambi? Er det ikke andre Newcastle-supportere å dele synspunkter om eget lag med? Trodde Newcastle var et såkalt "storlag"?

Godt poeng. I tillegg trår Roger veldig varsomt, noe som ikke kan sies om denne gutten.
Marching on together

Bredinho

fantastisk dårlig argumentering :P sjøl om laget ditt e i oppløysing treng ikkje du forpesta forumet vårt..
god KVIT jul til alle! :)
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Kickthemdown

Quote from: bwirum on December 20, 2010, 13:48:10

;D Haha fantastisk ! Har du flere godsaker på lager?  :D

lojosang

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med denne tråden, men har prøvd meg på å splitte ut Gambi-diskusjonen.

Jeg minner om at det står fint lite i forumreglene om hvilket lag man skal holde med for å få poste her, (vel, det står at vi spoarker ut SCUM-fjortiser uten lov og dom) men en god del om personangrep og rene provokasjoner. Jeg syns ikke noen enkeltinnlegg har trådd over noen grenser her, men tråden som helhet er i ferd med å utvikle seg negativt. La det ikke skli ytterliger ut, er dere snille. Og med "dere" er også Gambi selv inkludert.
- Leif Olav

Gufrias

En liten støtteerklæring til Gambi.

Jeg setter pris på at du beriker forumet vårt med et glimt fra utsiden. Det er mange interessante synspunkter blant menigheten, men alle er... vel, fra menigheten, og dermed sterkt partiske.

Noen av dine innlegg kan gjøre litt vondt i patriotismen, men "no pain, no gain". Så for min del trenger du ikke anstrenge deg for ikke å provosere, så lenge du heller ikke går inn for å provosere.
Hekta på Leeds siden 1974

dansale

Quote from: Gufrias on December 20, 2010, 16:01:03
En liten støtteerklæring til Gambi.

Jeg setter pris på at du beriker forumet vårt med et glimt fra utsiden. Det er mange interessante synspunkter blant menigheten, men alle er... vel, fra menigheten, og dermed sterkt partiske.

Noen av dine innlegg kan gjøre litt vondt i patriotismen, men "no pain, no gain". Så for min del trenger du ikke anstrenge deg for ikke å provosere, så lenge du heller ikke går inn for å provosere.

STØTTES!
Forza Leeds!

Rudi G.

Ingen problemer med høffelige og ærlige gjestefans på Forumet!

Skal det være "brann i rosenes leir", skal vi starte den selv!

Andersen

Har vel aldri slengt noe negativt dritt til deg Gambi , men lurer fortsatt på hva du gjør her inne ? Vi Leeds gutta / jenter har et populært forum her inne , har ikke du og dine egne supportere et eget forum ? Lurer bare og dette er ikke noe drittslenging  ;) LEEDS4EVER

Andersen

Per Arne

Quote from: Gambi on December 20, 2010, 17:07:06
Quote from: Andersen on December 20, 2010, 17:02:56
Har vel aldri slengt noe negativt dritt til deg Gambi , men lurer fortsatt på hva du gjør her inne ? Vi Leeds gutta / jenter har et populært forum her inne , har ikke du og dine egne supportere et eget forum ? Lurer bare og dette er ikke noe drittslenging  ;) LEEDS4EVER

Det er et greit spørsmål.
1. Hva jeg gjør her: Jeg er her for å prøve å følge med på Leeds og forsøke å lage konstruktiv debatt, selvom det kanskje av og til ikke ser slik ut.
2. Eget forum: Jo, vi Newcastle fans har et eget forum. Et populært og fint sådan, men for øyeblikket er jeg misfornøyd med tingenes tilstand på forumet pga. enkelte meddebattanter. Det er også en grunn.

Jaså, raka uklar med noen der også?

;D

Per Arne

Quote from: Gambi on December 20, 2010, 17:46:53
Quote from: Per Arne on December 20, 2010, 17:40:17
Har vel aldri slengt noe negativt dritt til deg Gambi , men lurer fortsatt på hva du gjør her inne ? Vi Leeds gutta / jenter har et populært forum her inne , har ikke du og dine egne supportere et eget forum ? Lurer bare og dette er ikke noe drittslenging  ;) LEEDS4EVER

1. Hva jeg gjør her: Jeg er her for å prøve å følge med på Leeds og forsøke å lage konstruktiv debatt, selvom det kanskje av og til ikke ser slik ut.
2. Eget forum: Jo, vi Newcastle fans har et eget forum. Et populært og fint sådan, men for øyeblikket er jeg misfornøyd med tingenes tilstand på forumet pga. enkelte meddebattanter. Det er også en grunn.

;D

Nja, er vel ikke noen stor strid for meg personlig, men det er et par som oppfører seg til tider ganske guffent.

Godt du finner trøst i alle oss engler her, da.

;)

lojosang

;D

Nja, er vel ikke noen stor strid for meg personlig, men det er et par som oppfører seg til tider ganske guffent.

Ønsk deg likegodt en helhvit drakt til jul og bli med i den varme folden som er LUSCOS!  ;D
- Leif Olav

bwirum

Quote from: lojosang on December 20, 2010, 17:51:54
Ønsk deg likegodt en helhvit drakt til jul og bli med i den varme folden som er LUSCOS!  ;D
Mye finere enn de der Juve-wannabe draktene i alle fall ;)
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

ollebolle

Så kjekt med Newcastle fans på forumet da ;) Diskusjon rundt bordet (eller på forum) med alle typer fans er kjekt det.

Gambi skriver i mine øyne saklig og stiller et spørsmål jeg har tenkt på selv den siste tiden. At noen ikke liker at spørsmålet stilles får være opp til hver enkelt..

PS Gambi er nok Leeds supporter også, han vet det bare ikke ennå;) ;)

Jon R

Quote from: Gambi on December 20, 2010, 17:55:57
Har vel aldri slengt noe negativt dritt til deg Gambi , men lurer fortsatt på hva du gjør her inne ? Vi Leeds gutta / jenter har et populært forum her inne , har ikke du og dine egne supportere et eget forum ? Lurer bare og dette er ikke noe drittslenging  ;) LEEDS4EVER

;D

Ønsk deg likegodt en helhvit drakt til jul og bli med i den varme folden som er LUSCOS!  ;D

Har faktisk vurdert det. Vurderer det smått enda, men tviler på at det hadde skjedd! :)

Skapdøren på gløtt, gambi? Kom ut og jeg skal egenhendig krone deg til den nye Prinsen av OEF!  ;D
Jon R.

JanPSyse

Quote from: bwirum on December 20, 2010, 17:55:07
Mye finere enn de der Juve-wannabe draktene i alle fall ;)

Våre drakter er jo faktisk Real Madrid-wannabe drakter, så vi er ikke så mye bedre selv...

Selv om våre fine hvite drakter er finest i verden! ;)
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

mac_gyver

Det er helt greit med gjestefans på forumet, men gambi har skapt mer bråk og usaklig debatt enn nødvendig. Har blitt ganske lei og håper ikke alle Newcastlesupportere er av samme ulla....
Pride of Yorkshire

Ove

Gambi. Er det kun Newcastle og Leeds-forumet du frekventerer, eller er du aktiv hos andre klubber ogå. Bare nysgjerrig ???

fjellhaugen

jøsss, egen tråd til gambi.
her lukter det juleånd lang vei.  :)

men vi skulle ikke lagt den til off topic? ser generellt lite som angår det virkelige united her :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

mac_gyver

Quote from: Gambi on December 20, 2010, 20:04:09
Quote from: mac_gyver on December 20, 2010, 19:54:25
Det er helt greit med gjestefans på forumet, men gambi har skapt mer bråk og usaklig debatt enn nødvendig. Har blitt ganske lei og håper ikke alle Newcastlesupportere er av samme ulla....

Tja. Usaklig debatt har det vel ikke vært så sykt mye av.

Med det mener jeg kritikk av enkeltpersoner osv.
Slik som jeg gjør nå......
Pride of Yorkshire

Sølvreven

Jeg synes at både Gambi og Rogern er høflige når de er inne på forumet. Problemet ligger vel heller hos de som leter etter noe å bli provosert av. Dere har vel lite å irritere dere over når dere kan lage en egen tråd, bare for å henge ut de andre lags supportere som er gjester på vårt forum. Hva er feil med å ha litt takhøyde her inne?

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Stephenjazz

Quote from: Sølvreven on December 20, 2010, 23:07:49
Jeg synes at både Gambi og Rogern er høflige når de er inne på forumet. Problemet ligger vel heller hos de som leter etter noe å bli provosert av. Dere har vel lite å irritere dere over når dere kan lage en egen tråd, bare for å henge ut de andre lags supportere som er gjester på vårt forum. Hva er feil med å ha litt takhøyde her inne?
Støttes x2
Det blir aldri umoderne å vinne

lojosang

Quote from: Stephenjazz on December 21, 2010, 00:47:10
Quote from: Sølvreven on December 20, 2010, 23:07:49
Støttes x2

Nå skal det sies at det er jeg som har splitta dette ut i en egen tråd, og ikke Per Arne som har oppretta tråden, slik at den originale diskusjonen skulle kunne fortsette. Men det var visst langt mindre interessant.  ::)
- Leif Olav

Evig Pint

I nyere tid har Gambi oppført seg helt ok, men han har flere innlegg på historien som er klar provokasjon eller rett og slett forsøpling av forumet. Hvis han derimot nå skjønner hvor han skal trå og ikke trå, har jeg ikke noe problem med å ha ham her.

Roger er et godt eksempel på det synes jeg.

Samtidig: med Gambi sin historie og det faktum at han faktisk er Newcastle fan er det naivt å ikke tro det kommer reaksjoner når temaet er "at Leeds snart går på en formsvikt". ::) Jeg hadde garantert fått det samme hadde jeg skrevet noe tilsvarende på et annet lags forum som åpenbar Leedsfan. Det skjønner alle..

Forstår fortsatt ikke hvorfor han gidder, men det får være hans sak :) Synes han kan skjerpe seg å komme ut av skapet snart ;)
Marching on together

LEO

Støtter Sølvreven her full ut.

Rogern gir jo beskjed om våre mål FØR LUTV og alle andre.

Kanskje til og med før vi i det hele tatt scorer (gener fra Snåsamannen ?)  :o

KLART VI SKAL HA TAK HØYDE HER